Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2004, 20:30
shifty
shifty is offline
ja zeur niet zo, hij blowt maar 1 keer in de week kom op zeg.. control-freak
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2004, 20:43
Verwijderd
Citaat:
shifty schreef op 05-10-2004 @ 21:30 :
ja zeur niet zo, hij blowt maar 1 keer in de week kom op zeg.. control-freak
Blabla..

n00b
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 20:48
Verwijderd
flame
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 20:58
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 05-10-2004 @ 21:48 :
flame
Mja..

maar dat heb ik al genoeg gehoord.. Zowel flame als control-freak.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 05-10-2004 @ 21:58 :
Mja..

maar dat heb ik al genoeg gehoord.. Zowel flame als control-freak.
kap er dan mee, alles is al gezegd het gaat nu gewoon nergens meer over!

slotje?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 21:07
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 05-10-2004 @ 22:02 :

slotje?
Best wel
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 05-10-2004 @ 22:07 :
Best wel
Ik zie geen term forumbaas onder jouw naam staan.

Iig. Kappen met gekut en geflame.

Lilith, dat jij frustrated bent dat je ex niet wou of kon stoppen voor je, moet je niet uitwerken op ons omdat wij toevallig ook blowen en geen relaties hebben die zich daaraan storen.

Feit blijft: een relatie houdt in dat je ALLEBEI toegevingen doet en je de ander neemt zoals hij IS.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 23:54
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mutant schreef op 05-10-2004 @ 22:42 :
Ik zie geen term forumbaas onder jouw naam staan.
Go Mutant .

Wat betreft het topic:

Het feit dat je vriend niet wil stoppen met blowen heeft niets te maken met om hoeveel hij om je geeft, en dat jij hem of hij jou hierom niet waard zou zijn is natuurlijk grote bullshit!!! Wat dat betreft vormt het volgens mij niet echt een bedreiging voor je relatie. En is een relatie ook niet gebaseerd op het feit dat twee mensen om elkaar geven? Dat vind ik naast altijd met elkaar kunnen praten en er altijd voor iemand anders zijn toch ook wel vrij belangrijk.

Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 01-10-2004 @ 18:24 :
Hoe kan ik mijn vriend, DEFINITIEF laten stoppen met blowen van hasj en wiet...
Voor de gebruikers hier, zal de mening wel zijn dat wiet en hasj niet slecht is.
Mijn mening is van wel, want hierdoor gaat mijn relatie kapot.
Ik heb al een paar keer gezegt, als je door blijft gaan maak ik het uit, dat dreigement helpt dus niet..! Hij blowt niet elke dag, maar ik denk 1 keer in de week.
Ik lieg tegen m'n ouders als ze vragen: Heeft hij nog geblowt..?
Mijn antwoord is dan nee..
Maar hoe kan ik mijn vriend overtuigen dat hij moet stoppen, omdat het slecht is, en omdat ik het gewoon niet wil.
Dreigen helpt niet. Maar toch wilt hij me niet kwijt..
Help..!! Zit hier héél erg mee! Praten heeft ook geen zin, want dan loopt hij de kamer uit. Ik wil niet langer door gaan met dit rotgevoel..!
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 01-10-2004 @ 18:42 :
Bedankt voor je reactie.. ik kan er niet veel mee, maar ik vind het wel een opluchting dat ik niet de enige ben...
Het probleem is bij mij, dat ik die jongen echt NIET kwijt wil, ik heb zoveel met hem mee gemaakt, en we hebben alles overleefd, maar dit niet.. Hij is heel heel heel speciaal in m'n leven, niet alleen m'n vriend, maar ook m'n beste maatje..
Hij heeft me ontmaagd en weet ik veel wat.. wat zo mega speciaal voor me is.. Ik kan hem niet kwijt raken.. Niet nog een keer.

Als ik dit nog een keer goed doorlees dan kan ik tot geen andere conclussie komen dan dat jij ook om hem geeft (waarom zou je er anders over liegen tegen je ouders ). Wat maakt het dan uit dat hij een keer per week blowt.

Als je werkelijk om hem geeft dan moet je volgens mij ook in staat zijn om hem zijn fouten te vergeven. Jij vind een keer per week blowen fout. Als dat zijn enige fout zou zijn dan is dat toch niet zo'n ramp voor je relatie? Niemand is in mijn ogen perfect en zal dat nooit worden ook. Hij ergert zich ongetwijfeld ook aan dingen die jij doet, zegt of weet ik veel wat dan ook. Zeurt hij daar ook over? Doe jij ook dingen niet omdat hij dat (imo nog steeds zonder ECHT goede reden ) wil?


Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 01-10-2004 @ 19:10 :
Heb ik al gedaan...
Werkt niet, geeft hij geen antwoord op...
Niet arrogant bedoeld, Maar ik weet wel dat hij voor mij zou kiezen, maar het gewoon bere moeilijk vind. Hij is blij dat ik hem help, heeft hij zelf gezegd, maar als ik hem nog verder wil helpen, moet ik:"stoppen met zeiken".
Als je al weet dat hij voor jou zou kiezen, waarom stel je hem dan nog voor de keuze? Nogmaals het gaat volgens mij ook om het "gevoel" (nee dat is niet uit te leggen) bij een relatie en als dat goed is dan maakt de rest (in alle redelijkheid natuurlijk) toch niet zo heel veel meer uit. Ik persoonlijk vind een keer blowen per week, als jij die dag niet met hem hebt afgesproken en de dag erna desnoods ook niet, oftewel als jij er geen last van hebt. Best redelijk...

Denk er nog maar eens goed over na. Ik kan je vertellen dat iemand kwijt raken hierom niet leuk is en dat het f*cking moeilijk is.

Nogmaals veel succes ermee

Offtopic: Hoe ironisch m'n Winamp selecteerd met de shuffle functie uit de 3527 nummers Garry Jules - Mad World op het moment dat ik de laatste alinea tik

[Edit] Je zei dat je relatie hierdoor stuk gaat. Heb je je ooit wel eens afgevraagd waarom?[/Edit]
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?

Laatst gewijzigd op 06-10-2004 om 17:41.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 03:03
chipie231
chipie231 is offline
[MODBREAK]
Niet spammen met persoonlijke urls, geen discussies bevuilen. Zijn simpele regeltjes, die me allebei redelijk logisch lijken.

- Type

Laatst gewijzigd op 08-10-2004 om 08:36.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 05:39
Verwijderd
spam

>>
Dat merken wij ook wel op EZ, hoef je niet elke keer te zeggen. Maar bedankt voor de hulp

Laatst gewijzigd op 08-10-2004 om 08:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid menstruatie sneller stoppen
druiveke
15 24-01-2004 09:14
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Zwart-wit gekleurd
wondersbestaan
8 21-07-2003 12:14
Psychologie Iemand die je leven probeerde te verwoesten die je niet met rust laat
MazeMouse
4 24-03-2003 01:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Oproep: 'Stop de lessen, stop de colleges, stop het werk,tegen de oorlog!'
naturalibereco
40 20-03-2003 23:19
Liefde & Relatie hoe krijg je contact met..
Talon
53 23-02-2003 17:10
ARTistiek Until angels close my eyes
Internationalist
8 22-02-2002 09:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.