Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2001, 19:01
DaaF
DaaF is offline
Ik heb net een cd gebrand, maar de cd ging door met branden toen hij eigenlijk al klaar was. Dus ik dacht. Ik zet hem gewoon uit met control alt delete, en haal dan de cd eruit, want hij was inmiddels (volgens mij) toch al klaar.Maar de cd wilde er niet uit.

Mijn probleem. Mijn computer loopt vast. En ik start hem opnieuw op (mijn computer).
Want die cd wilde er niet uit, maar toen duurde het laden van mijn pc heel lang, en uiteindelijk. Toen windows eindelijk opgestart was kwam de cd er nog niet uit..

Wat moet ik doen om die cd eruit te krijgen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2001, 19:14
warbie
warbie is offline
nou luister ik heb hetzelfde probleenm gehad daaf je ga naar je write program dan zeg je stop writing dan stopt hij en dan druk je op push cd out en als dat niet lukt is er nog een alternatief je moet je deksel van je computer er uithalen en dan heb je je cd writer dan druk je hem van achter naar voren nou ik hoop dat ik je geholpen heb stuur effe of het gelukt is

[Dit bericht is aangepast door warbie (19-02-2001).]
__________________
miqel
Met citaat reageren
Oud 19-02-2001, 19:20
Verwijderd
Zowel in m'n player als writer zit een gaatje aan de voorkant. Is dat gaatje niet bedoeld om hem bij problemen open te krijgen? Door er iets in te prikken?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2001, 19:33
The Fox
The Fox is offline
Yupz, paperclip rechtbuigen en er recht inprikken.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2001, 07:29
DaaF
DaaF is offline
Push Cd out likt niet.
En bij mij zit er geen gaatje nast mijn brander...

Hoe krjg ik hem eruit?
Hoe doe je dat openbreken?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2001, 09:22
The Fox
The Fox is offline
je kan natuurlijk de drive uit de pc halen, openschroeven, voorzichtig de cd eruithalen en de garantie kwijt zijn, maar meestal kan je ook met een beetje wrikken met een mes de cd la er iets uit krijgen en dan met de hand er verder uit trekken.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2001, 09:49
Koen Roumen
Koen Roumen is offline
Citaat:
DaaF schreef:
Push Cd out likt niet.
En bij mij zit er geen gaatje nast mijn brander...

Hoe krjg ik hem eruit?
Hoe doe je dat openbreken?
Welke brander heb je? Merk en type?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2001, 22:44
warbie
warbie is offline
meestal zit je hoes van je computer al los die schroef je los met een kleine rechte schroevendraaier dan heb je je cd rewriter dan kan je hem van achter naar--------> voren duwen en als dat niet lukt dan doe je het anders en is hij er nou nog niet uit????
anders ga je naar de webpagina van je merk cdrewriter of je belt gewoon philips of zo op en zeg je dat je cd is vast komen te zitten en of ze effe langs willen komen dan niet accepteren gewoon hoe moet ik dat doen
__________________
miqel
Met citaat reageren
Oud 21-02-2001, 21:36
DaaF
DaaF is offline
Mensen vraag me niet hoe, maar mijn zusje heeft hem eruit gekregen.

Bedankt voor alle tips..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2001, 18:38
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
whuhahahaha wat een afgang. Alles proberen en dan komt zijn zusje en haalt ffies de cs etui . Btw heb je al een geprobeerd op het knopje te drukken wat op de writer zit wat bedoeld is voor de writer te openen *grin*
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 03-03-2001, 18:41
Christiaan's Soul
Christiaan's Soul is offline
mijn ma deed altijd de CD's eruit halen als ze vastzaten met haar ontzettende sterke nagels gewoon losschuiven die handel de volgende x met je nagels dus!!!

------------------
Johan Cruijff: een bal is rond.Maar mn Hoofd niet.As an finishing touch..god created the dutch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.