Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2001, 19:00
sjaaktrekhaak
sjaaktrekhaak is offline
ik wil de siemens m35i ( VAN DUTCHTONE )gaan halen maar is dat wel verstandig ??
werkt het goed ??
en heb ik goed bereik ??

ik durf hem niet te unlocken want ik ben bang dat het fout gaat en de telefoon sloop !

geef a.u.b antwoord
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2001, 19:36
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
ik heb ook dutchtone
en ik heb geen problemen
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2001, 19:43
Athlon
Athlon is offline
Ligt er aan waar je woont.
In de buurt van dichte bossen zou ik geen Dutchtone nemen, maar woon je in de stad, kan het geen kwaad.

Ik zelf heb ook Dutchtone met de Siemens M35i in het geel dan, omdat ie er niet in zwart is, maar ik vind geel wel sportief kleurtje, toch???

Ik heb hier in Wageningen geen last met Dutchtone verders, dus....
__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Met citaat reageren
Oud 15-02-2001, 21:23
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
sjaaktrekhaak schreef:
ik wil de siemens m35i ( VAN DUTCHTONE )gaan halen maar is dat wel verstandig ??
Nee, hij is geel.

Citaat:
Athlon schreef:
Ik zelf heb ook Dutchtone met de Siemens M35i in het geel dan, omdat ie er niet in zwart is, maar ik vind geel wel sportief kleurtje, toch???

Haha! Ik heb nu de zwarte. Weliswaar niet van Dutchtone.

Het is echt een geweldige telefoon!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2001, 07:37
Verwijderd
ik zelf heb het niet zo op dutchtone. in de grote steden, zelfs bij ons in heerenveen, schijnt dat je bereik wel oke is, maar kom je erbuiten, dan valt het langzaam maar zeker weg. ik zelf zit in de zomervakantie ook veel op het water, en als je midden op een meer zit en je hebt geen bereik wat heb je dan aan een telefoon??? ik heb ook getwijfeld tussen dutctone en libertel, en heb uiteindelijk toch gekozen voor libertel. heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad, maar ik heb hem ook pas een week.

henri
Met citaat reageren
Oud 20-02-2001, 15:50
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
henri schreef:
ik zelf heb het niet zo op dutchtone. in de grote steden, zelfs bij ons in heerenveen, schijnt dat je bereik wel oke is, maar kom je erbuiten, dan valt het langzaam maar zeker weg. ik zelf zit in de zomervakantie ook veel op het water, en als je midden op een meer zit en je hebt geen bereik wat heb je dan aan een telefoon??? ik heb ook getwijfeld tussen dutctone en libertel, en heb uiteindelijk toch gekozen voor libertel. heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad, maar ik heb hem ook pas een week.

henri
Je moet niet twijfelen tussen Libertel en Dutchtone, neem dan gelijk Libertel, op dit moment het beste en grootste netwerk samen met Vodafone.


__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Met citaat reageren
Oud 20-02-2001, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Athlon schreef:
Je moet niet twijfelen tussen Libertel en Dutchtone, neem dan gelijk Libertel, op dit moment het beste en grootste netwerk samen met Vodafone.

i did.....

Met citaat reageren
Oud 28-02-2001, 08:44
The Teek
The Teek is offline
als je een telefoon koopt met dutchtone/ben is hij bijvoorbeeld 200 koop je hem met libertel/kpn is hij 270!

hoe zou dit komen?
haha

ikzelf vind dutchtone/ben en telfort maar scrap bij ons in de wijk heb je met libertel/kpn 4 streepjes en met de rest maar 1/2
en als je met ben wilt bellen moet je eert naar boven gaan en tegen het raam gaan staan! En ik wi gewoon overal kunnen bellen!

dus koop geen dutchtone of ben! als je het toch koopt kan je hem natuurlijk ook laten unlocken en een knp/liberel kaart ingooien!
maar ik denk dat het goedkoper is om gewoon gelijk een goede tel. + goede kaart te kopen!

zo dat is eruit!
www.webwarezz.com voor alles unlock software!
__________________
The webmaster of [URL=http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/r.vangeel/index.htm]www.webwarezz.com[/URL] en mijn eigen ubbforum: webwarezzforum.cjb.net
Met citaat reageren
Oud 28-02-2001, 10:04
Verwijderd
Citaat:
The Teek schreef:
als je een telefoon koopt met dutchtone/ben is hij bijvoorbeeld 200 koop je hem met libertel/kpn is hij 270!

hoe zou dit komen?
haha

ikzelf vind dutchtone/ben en telfort maar scrap bij ons in de wijk heb je met libertel/kpn 4 streepjes en met de rest maar 1/2
en als je met ben wilt bellen moet je eert naar boven gaan en tegen het raam gaan staan! En ik wi gewoon overal kunnen bellen!

dus koop geen dutchtone of ben! als je het toch koopt kan je hem natuurlijk ook laten unlocken en een knp/liberel kaart ingooien!
maar ik denk dat het goedkoper is om gewoon gelijk een goede tel. + goede kaart te kopen!

zo dat is eruit!
www.webwarezz.com voor alles unlock software!

mee eens, het prijsverschil is er ook niet voor niets....
Met citaat reageren
Oud 05-03-2001, 00:08
ick
ick is offline
Citaat:
The Teek schreef:
[B]als je een telefoon koopt met dutchtone/ben is hij bijvoorbeeld 200 koop je hem met libertel/kpn is hij 270!

hoe zou dit komen?
haha

dus koop geen dutchtone of ben! als je het toch koopt kan je hem natuurlijk ook laten unlocken en een knp/liberel kaart ingooien!
maar ik denk dat het goedkoper is om gewoon gelijk een goede tel. + goede kaart te kopen!
bij sommigge telefoons is 't prijsverschil zo groot, de T10 met libertel bijvoorbeeld, dat T10 van ben + unlocken + libertel sim goedkoper is als de phone met libertel. rekensom: libertel T10S is 300 piek, met ben issie 130, + unlocken, 20 piek, + nieuwe sim, 50 piek, ben je als je de ben-T10 koopt voor 200 piek klaar en heb je libertel.

voor unlocken kan je overigens altijd bij mij terecht

Met citaat reageren
Oud 05-03-2001, 09:25
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
henri schreef:

mee eens, het prijsverschil is er ook niet voor niets....
Goed, het prijsverschil zit een beetje in het netwerk, de goedheid ervan.
Maar Libertel en KPN subsidieren de toestellen minder dan BEN en Dutchtone,
dit wil zeggen dat Libertel en KPN niet zo veel geld steken in de toestellen, waardoor de toestellen dus ook duurder worden.

Zoals Dutchtone de M35 aanbied voor 299,-.
Het toestel kost los bijna 600,- dus Dutchtone heeft het toestel voor meer als de helft gesubsidieerd.

BEN doet dit nog meer, neem dan dus als voorbeeld de T10s van Ericsson voor fl 129,-
__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Met citaat reageren
Oud 05-03-2001, 19:39
datreegtop
datreegtop is offline
ik had een sagem mc820 op dutchtone en heb hem op de dag dat ik m precies een jaar had meteen laten unlocen maar ze hebben nu wel een goede aanbieding dat je zelf je daluren kan kiezen
__________________
Drank is sneller op dan je lief is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine 06-nummer vervalt :S?
~Black Rose264~
13 01-03-2003 19:16
Software & Hardware Dutchtone abonnement??
SHAZZ
21 25-02-2003 12:02
Software & Hardware [Telecom] Dutchtone abonnementen
RuffThugg
1 09-10-2002 12:14
Software & Hardware Dutchtone Abo
DreamLord
9 03-06-2002 22:20
Software & Hardware Dutchtone houdt SMS-jes vanaf websites tegen
Verwijderd
31 10-09-2001 16:26
Software & Hardware sagem mw936/ siemens c35
pietje63
3 07-08-2001 18:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.