Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2008, 11:51
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Mogelijk wil ik een Nokia N95 kopen met een abonnement. Ik bel nu pre-paid en verstook maandelijks 30 euro+. Nu heb ik bij HI gekeken en wat ik tegen kom is de typische onduidelijkheid, ik wil een HI €25 abonnement, daar krijg ik een korting op waardoor ik €21,95 in de maand ga betalen, allemaal heel duidelijk.

Mogelijk wil ik ook mobiel internet bij mijn abonnement. Wat gaat dit dan kosten bij HI? Er staat :

Citaat:
- 1ste 3 maanden Eindeloos Online voor €2,50 bij een 1 jarig Hi Abonnement
- 1ste 6 maanden Eindeloos Online voor €2,50 bij een 2 jarig Hi Abonnement
Ten eerste, zit die prijs bij het abonnement in?. Ten tweede wat ga ik dan in godsnaam daarna betalen? Ten derde, is die prijs per maand of wat? Moet ik dan zelf het internet abonnement omzetten naar bijvoorbeeld onbeperkt online?

Alvast bedankt!
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2008, 13:29
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Lijkt me dat dat wel duidelijk op de site staat:

Citaat:
# Inclusief Hi Eindeloos Online voor €9,95 per maand
- 1ste 3 maanden Eindeloos Online voor €2,50 bij een
1 jarig Hi Abonnement
- 1ste 6 maanden Eindeloos Online voor €2,50 bij een
2 jarig Hi Abonnement
Eindeloos Online kost dus normaalgesproken 9,95 per maand, en zit niet bij je abonnement inbegrepen. Komt dus nog bovenop die €21,95 per maand.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 17:19
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Dat is leuk en aardig maar waarom staat er in godsnaam inclusief Hi eindeloos online, dat zit helemaal niet bij dat abonnement in en kost sowieso 9,95.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 18:47
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Dat is leuk en aardig maar waarom staat er in godsnaam inclusief Hi eindeloos online, dat zit helemaal niet bij dat abonnement in en kost sowieso 9,95.
Vaak is het zo dat je in combinatie met een internetbundel korting krijgt op je toestel, dus dan zou de N95 gratis zijn. Als je er geen internet bij neemt zal je waarschijnlijk moeten bijbetalen.
Maargoed, ik werk niet bij Hi en k heb t verder ook niet echt gezien ofzo, maar in de praktijk werkt het wel zo.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.