Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2001, 21:53
pinhead
pinhead is offline
iemand die deze heeft? zo ja...wat is je/jullie ervaring ermee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2001, 11:56
ick
ick is offline
ze hadden ooit een grote revieuw op www.mp3infopoint.com over die beestjes (mp3-cd-spelers)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2001, 14:09
jw
jw is offline
Ik heb hem, vcd doet het prima. De geluidskwaliteit is niet zo goed als die van de pc (beetje ruis)
En de afstandsbediening zuigt echt, heeft ongeveer een bedieningsrange van 15 cm. En hij zuipt stroom! Een volledige film afspelen haal je zelden.
Maar het ding functioneert uitstekend, en lijkt erg stevig.
Als je nog vragen over het ding hebt mail je maar.
jw
Met citaat reageren
Oud 16-02-2001, 16:21
KeeZ
KeeZ is offline
t.k.a : z.g.a.n. NAPA VCD/MP3 speler, alles incl. btw, 250 piek. info @ : 51952332 (ICQ) of Keez_womkes@hotmail.com (mail / msn)

greetz,
__________________
oh, wat is het toch fijn, om een tweakert te zijn.... wOOOOt !!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2001, 13:05
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
jw schreef:
Ik heb hem, vcd doet het prima. De geluidskwaliteit is niet zo goed als die van de pc (beetje ruis)
En de afstandsbediening zuigt echt, heeft ongeveer een bedieningsrange van 15 cm. En hij zuipt stroom! Een volledige film afspelen haal je zelden.
Maar het ding functioneert uitstekend, en lijkt erg stevig.
Als je nog vragen over het ding hebt mail je maar.
jw
maar er zit toch ook een adapter bij of niet? zo'n vcd kan je dan gewoon helemaal afspelen lijkt me?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2001, 13:56
jw
jw is offline
Natuurlijk zit er een adapter bij, dan werkt het prima, ik heb trouwens nog een aantal films voor het ding, mocht je interesse hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2001, 14:40
pinhead
pinhead is offline
film heb ik al genoeg
ca. 125 hier...en dan nog eens 2000 in maleisie die direct leverbaar zijn voor me

dan nog een vraagje; hoeveel uur doet hij met zo'n opgeladen lionaccu? dus; mp3/audio? fabrieksspecificaties wijken altijd erg af van de realistische...enne..hij werkt alleen met die accu hè? dus geen mogelijkheid voor batterijen?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2001, 23:39
jw
jw is offline
Hij werkt absoluut niet met batterijen, ik heb geprobeerd er 4 grote 1.5v alkaline batterijen aan te zetten, maar die leveren niet voldoende stroom, een loodzuuraccu werkt wel.
Ik kan er max. 4 uur mp3 op afspelen. Ik gebbruik in de wildernis (alles verder dan 100m van een stopkontact) nog steeds mijn minidisk, die doet een nette 12 uur op zijn accutje.
Maar alle cd-mp3 spelers schijnen dit euvel te hebben. Als dit ook een groot bezwaar is, ff een jaartje wachten.
jw
Ps. Als je van plan was het ding echt als diskman te gebruiken: Niet kopen, als het anti-schok geheugen leeg is springt hij naar het volgende liedje, en dat gebeurt al bij gewoon wandelen. Zolang je hem met netvoeding op een tafeltje legt doet hij het prima ( vooral met +- 120 cd's aan mp3 )
Met citaat reageren
Oud 19-02-2001, 22:12
pinhead
pinhead is offline
ok..bedankt voor de info!

ik heb 'm besteld
Met citaat reageren
Oud 27-02-2001, 12:50
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
pinhead schreef:
film heb ik al genoeg
ca. 125 hier...en dan nog eens 2000 in maleisie die direct leverbaar zijn voor me

dan nog een vraagje; hoeveel uur doet hij met zo'n opgeladen lionaccu? dus; mp3/audio? fabrieksspecificaties wijken altijd erg af van de realistische...enne..hij werkt alleen met die accu hè? dus geen mogelijkheid voor batterijen?
pfft heb lekker 160 DIVX movies maajaa, dat is geen vcd dus niet op dat ding te draaien

Met citaat reageren
Oud 04-03-2001, 20:28
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
KoRnGuy schreef:

pfft heb lekker 160 DIVX movies maajaa, dat is geen vcd dus niet op dat ding te draaien

als je videokaart tv-out heeft kan je die divxjes toch ook op je tv laten spelen of nie dan?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2001, 20:27
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
pinhead schreef:
als je videokaart tv-out heeft kan je die divxjes toch ook op je tv laten spelen of nie dan?
tja maar die pc maakt veel lawaai+stroom+geen tv out+niet op mijn tvkamer
Met citaat reageren
Oud 06-03-2001, 23:15
pinhead
pinhead is offline
oke..die napa is dus binnen en bevalt me tot nu toe prima (geluid en beeld is zeer goed!) alleen is het irritant dat , wanneer je een mp3mixje draait..hij er 6 secs over doet om naar het nieuwe nummer te springen..zodat het geen mix meer is
Met citaat reageren
Oud 07-03-2001, 07:06
Bobpje
Avatar van Bobpje
Bobpje is offline
Dat probleem had ik dus ook met mijn Philips eXpanium; de oplossing? Heel simpel:

copy /b "deel1.mp3" + "deel2.mp3" "compleet.mp3" > nul
__________________
Life is like a box of chocolates..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.