Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 18:20 :

En verder maakt het niet uit of Bush sr. of Bush jr. om de Koerden geeft of niet. Het gaat de Koerden vooral erom wie hun zou helpen Saddam's regime uit te schakelen. Bush jr. heeft Saddam uitgeschakeld en daar gaat het de Irakezen vooral om!
Natuurlijk hoor toen konden ze nog niet verder kijken dan Saddam weg GOOD!

Nu ze de harde realiteit ervaren van een regime die geen fuck om hun situatie geeft en de daaruit voort vloeiende ellende is de publieke opinie al weer omgeslagen.
Advertentie
Oud 19-01-2005, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 18:22 :
De Irakezen hebben liever een illegale bezetting dan te worden onderdrukt door terroristen/baathisten/soennieten/wahabieten dmv Duitse/Franse wapens
Nee maar heb je een enquete onder de bevolking gehouden?
Oud 19-01-2005, 18:15
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 19:14 :
Nee maar heb je een enquete onder de bevolking gehouden?
Dat is gewoon van dat westerse superieuriteits gevoel.
Oud 19-01-2005, 18:16
Gandalf
Avatar van Gandalf
Gandalf is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 18:59 :
Ach, ik ga maar niet vertellen hoeveel tientallen jaartjes nederland al lekker geld verdient dankzij de Autobahn. Op economisch vlak kun je die man best wat verdiensten nawijzen, evenals op het gebied van de ontwikkeling van technologie.

Hangt ervanaf welk perspectief en welk vlak je kiest om iets te bekijken.
De economie van Duitsland vlak voor WO-II was slechts schijn. Hitler moest oorlog voeren om die economie in stand te houden, als hij dit niet gedaan had, was de economie na enkele jaren ingestort.
__________________
"All our science, measured against reality, is primitive and childlike -- and yet it is the most precious thing we have".
Oud 19-01-2005, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 19-01-2005 @ 18:23 :
Jah toch vreemd dat mensen vergeten dat onder Saddam allerlei martelingen en god weet wat nog meer gebeurde. Wordt er 1 Irakees gedood, staat heel de wereld op z'n kop.
Wat maakt het uit of ze door saddam worden gemarteld en uitgeknepen of door amerikaanse soldaten?
Oud 19-01-2005, 18:17
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 19:15 :
Dat is gewoon van dat westerse superieuriteits gevoel.
Kijk, jij weet waar je over praat.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 18:18
Q8
Q8 is offline
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 19:08 :
Lol wat een domme repley de sjieten zijn overduidelijk in de meerderheid en hoeven niet veel anders te doen dan de verkiezingen te winnen, en daarbij broeit er onderlinge al lang twisten tussen die verschillende groeperingen en dan hebben we het nog niet eens over de koerden, ga alsjeblieft niet vingertje wijzen zeg het is een feit dat de interne verhoudingen explosief zijn

Dat zou knap zijn als ze dat voor elkaar krijgen en daarbij maakt het niet uit wie er begint de verhoudingen zijn nu al niet al te best.

En hoe weet jij dat die beste sjieten zo tolerant zijn als ze de macht krijgen?
Haha dus jij wilt zeggen dat de sjiieten fundamentalistisch zijn alleen omdat ze in de meerderheid zijn? Nou nee sorry, je hebt jezelf eens te meer belachelijk gemaakt met je reply...

Het zijn heus niet alleen de soennieten in Irak die dom bezig zijn, maar de ze krijgen steun uit de Arabische soennietiesche buurlanden. Je kan wel zeggen dat de sjiieten in Irak in de meerderheid zijn, maar in de regio zijn de soennieten in de meerderheid en heel veel van hun zijn zichzelf nu in fallujah in de naam van de Islam belachelijk aan het maken...

En hoe ik weet "dat die beste sjieten zo tolerant zijn"? Dat weet ik NIET, omdat de "beste" soennieten de sjiieten nooit een kans hebben gegeven zichzelf te bewijzen...

Mijn advies aan jou: Je moet de feiten niet gaan zitten te verdraaien.
Oud 19-01-2005, 18:18
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 19:17 :
Wat maakt het uit of ze door saddam worden gemarteld en uitgeknepen of door amerikaanse soldaten?
Nu is de situatie onveiliger, gebrek aan alles, einde van de vrouwenrechten, sociale voorzieningen etc.
Oud 19-01-2005, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 19:15 :
Dat is gewoon van dat westerse superieuriteits gevoel.
Ik denk het
Oud 19-01-2005, 18:19
MB
Avatar van MB
MB is offline
damn ik moet leren lezen

Ik vind het terecht dat er schoten gelost zijn, jammer dat daarbij een dode moet vallen... Maarja, eigen schuld
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 19-01-2005, 18:19
Verwijderd
Ze mogen ook niks meer. Het beroep betekend tegenwoordig alleen maar een uniform aanhebben. Ze mogen zich toch wel verdedigen.
Oud 19-01-2005, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Gandalf schreef op 19-01-2005 @ 19:16 :
De economie van Duitsland vlak voor WO-II was slechts schijn. Hitler moest oorlog voeren om die economie in stand te houden, als hij dit niet gedaan had, was de economie na enkele jaren ingestort.
Waarom denk je dat Bush momenteel oa oorlog voert. Economie en oorlog gaan hand in hand .
Oud 19-01-2005, 18:20
Q8
Q8 is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 19-01-2005 @ 19:17 :
Kijk, jij weet waar je over praat.
Volgens mij weet Gauloises niet hoeveel van zijn kameraden* zijn vermoord door ome Saddam.

* communisten, ICP
Oud 19-01-2005, 18:21
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 19:20 :
Volgens mij weet Gauloises niet hoeveel van zijn kameraden* zijn vermoord door ome Saddam.

* communisten, ICP
Struisvogelpolitiek zou hij goed in zijn.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 18:24
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 19:17 :
Wat maakt het uit of ze door saddam worden gemarteld en uitgeknepen of door amerikaanse soldaten?
ik heb het idee dat dat onder het regime van saddam op wat grotere schaal gebeurde dan nu
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 19-01-2005, 18:27
Q8
Q8 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 19:18 :
Nu is de situatie onveiliger, gebrek aan alles, einde van de vrouwenrechten, sociale voorzieningen etc.
Hoe weet je dat? Heb je een enquete gehouden ofzo? Ben je naar Irak gegaan? Heb je het met je eigen ogen gezien? Ik heb Irak bezocht en ik merk helemaal niets van de zgn. onveiligheid. Er zijn bepaalde gebieden waar je niet moet gaan ivm veiligheid, maar voor de rest gaat alles heel goed in Irak.

En de vrouwen genieten nu juist meer rechten dan ooit, alle kieslijsten van de politieke partijen moeten nu voor 25% uit vrouwen bestaan...

En de sociale voorzieningen onder Saddam waren niet veel beter dus...
Oud 19-01-2005, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 19:18 :
Haha dus jij wilt zeggen dat de sjiieten fundamentalistisch zijn alleen omdat ze in de meerderheid zijn? Nou nee sorry, je hebt jezelf eens te meer belachelijk gemaakt met je reply...
Zullen we de term gaan definieren?

Sjietische groeperingen willen liefst het irak voor henzelf evenals soenitische groeperingen ja dat maakt ze fundamenlistisch.

Citaat:
Het zijn heus niet alleen de soennieten in Irak die dom bezig zijn, maar de ze krijgen steun uit de Arabische soennietiesche buurlanden. Je kan wel zeggen dat de sjiieten in Irak in de meerderheid zijn, maar in de regio zijn de soennieten in de meerderheid en heel veel van hun zijn zichzelf nu in fallujah in de naam van de Islam belachelijk aan het maken...
Maken ze zichzelf belachelijk omdat ze tegen de amerikaanse overmacht strijden?Misschien maar wel verwonderlijk dat ze zoveel steun genieten he?

Dat vingertjewijzen van jou is in deze situatie echt te triest voor woorden

Citaat:
En hoe ik weet "dat die beste sjieten zo tolerant zijn"? Dat weet ik NIET, omdat de "beste" soennieten de sjiieten nooit een kans hebben gegeven zichzelf te bewijzen...


Vertel eens wat voor plannen hebben de sjieten dan om het land op te bouwen en alles eerlijk te verdelen zonder hun groep te bevooroordelen boven de anderen?Want dat is er namelijk wat er gebeurd als minderheden niet beschermd worden. Ze zullen vast wel geleid worden door heethoofd Moqtada Al Sadr

Citaat:
Mijn advies aan jou: Je moet de feiten niet gaan zitten te verdraaien.
Dan heb ik ook een tip voor jou wees niet zo naief zeg
Oud 19-01-2005, 18:31
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 19:27 :
Hoe weet je dat? Heb je een enquete gehouden ofzo? Ben je naar Irak gegaan? Heb je het met je eigen ogen gezien? Ik heb Irak bezocht en ik merk helemaal niets van de zgn. onveiligheid. Er zijn bepaalde gebieden waar je niet moet gaan ivm veiligheid, maar voor de rest gaat alles heel goed in Irak.

En de vrouwen genieten nu juist meer rechten dan ooit, alle kieslijsten van de politieke partijen moeten nu voor 25% uit vrouwen bestaan...

En de sociale voorzieningen onder Saddam waren niet veel beter dus...
zooooo, je bent er geweest. Nu ben je meteen een expert!

koop een taart en vier een feestje
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 19-01-2005, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 19:27 :
Hoe weet je dat? Heb je een enquete gehouden ofzo? Ben je naar Irak gegaan? Heb je het met je eigen ogen gezien? Ik heb Irak bezocht en ik merk helemaal niets van de zgn. onveiligheid. Er zijn bepaalde gebieden waar je niet moet gaan ivm veiligheid, maar voor de rest gaat alles heel goed in Irak.

En de vrouwen genieten nu juist meer rechten dan ooit, alle kieslijsten van de politieke partijen moeten nu voor 25% uit vrouwen bestaan...

En de sociale voorzieningen onder Saddam waren niet veel beter dus...


Hoe weet je dat laatste trouwens?Heb je voor de val van Saddam ook even snel een bezoekje gebracht?
Oud 19-01-2005, 18:37
Verwijderd
Q8 vergeet voor het gemak Al Sadrs mehdi leger maar even
Ik zal even je geheugentje even opfrissen

Sjiitische opstand van april 2004
Tot april 2004 bleef het zuidelijke deel van Irak relatief vrij van het guerrillageweld dat had toegeslagen in de Soennitische regio's van centraal Irak (met de noemenswaardige uitzondering van een reeks zelfmoordaanslagen waarvan Soennitische Islamisten verdacht worden). Dit veranderde toen de radicale sji'itische geestelijke Moqtada al-Sadr op 4 april 2004 zijn volgelingen opriep een gewapende opstand te beginnen. Dit was het gevolg van de door de coalitie afgedwongen sluiting van krant van al-Sadr, al-Hawza, en na de arrestatie van een van zijn volgelingen op verdenking van moord. Ook het politieke aanzien van al-Sadr was de maanden daarvoor afgenomen. Dit alles had tot gevolg dat al-Sadr opriep tot een gewapende opstand. al-Sadrs Mahdi-Leger begon gecoördineerde aanvallen op de coalitiemacht in het gehele zuiden en nam op 7 april controle over de steden Najaf, Koefa, al-Kut en delen van Bagdad en andere zuidelijke steden. Dit leger telt naar schatting tussen de 3.000 en 10.000 man
Oud 19-01-2005, 18:39
Q8
Q8 is offline
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 19:31 :
Ze zullen vast wel geleid worden door heethoofd Moqtada Al Sadr
Hiermee is alles gezegd. Je hebt duidelijk geen idee waarover je praat. Muqtada al-Sadr, de lieverdje van de soennietiesche terroristen is verbannen van de Sjiietische verkiezingslijst. Verder ben ik blij dat jou soort mensen het niet meer voor het zeggen hebben in Irak. Jij hebt het over "eigen groep bevooroordelen" maar zover ik weet doen de soennieten dat al tientallen jaren lang in Irak, en ik heb het de sjiieten nog niet zien doen...
Oud 19-01-2005, 18:40
Q8
Q8 is offline
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 19:35 :


Hoe weet je dat laatste trouwens?Heb je voor de val van Saddam ook even snel een bezoekje gebracht?
Nee jij bent natuurlijk veeeeeeeeeeel betrouwbaarder dan mij lol, en iedereen moet jou maar eerder gaan geloven want jij weet het natuurlijk allemaal veel beter. Je weet duidelijk niet waar je over praat, wat ook is gebleken uit je eerdere posts...

Muqtada al-Sadr, laat me niet lachen zeg...wat een bull-argument
Oud 19-01-2005, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 19:39 :
Hiermee is alles gezegd. Je hebt duidelijk geen idee waarover je praat. Muqtada al-Sadr, de lieverdje van de soennietiesche terroristen is verbannen van de Sjiietische verkiezingslijst.
Dat was een losse opmerkingen gericht naar jou er zijn geen fundamenlistisch sjieten bewering dat noemen we ook wel sarcasme ...........aha nu schuif je hem opeens door naar de soennieten

Citaat:

Verder ben ik blij dat jou soort mensen het niet meer voor het zeggen hebben in Irak. Jij hebt het over "eigen groep bevooroordelen" maar zover ik weet doen de soennieten dat al tientallen jaren lang in Irak, en ik heb het de sjiieten nog niet zien doen...
En dat is natuurlijk een garantie dat ze het ook nooit gaan doen?!
[ja dit is ook sarcasme]

Laatst gewijzigd op 19-01-2005 om 18:47.
Oud 19-01-2005, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 19:40 :
Nee jij bent natuurlijk veeeeeeeeeeel betrouwbaarder dan mij lol, en iedereen moet jou maar eerder gaan geloven want jij weet het natuurlijk allemaal veel beter. Je weet duidelijk niet waar je over praat, wat ook is gebleken uit je eerdere posts...


Waar heb ik dat precies beweerd? In tegenstelling tot jou gebruik ik argumenten en spreek niet uit ervaringen.
Jouw geheel gevoelsmatige argumenten zijn ronduit meelijwekkend, doe die oog kleppen van je is af en sla eens een krant open

Citaat:
Muqtada al-Sadr, laat me niet lachen zeg...wat een bull-argument
Het is de schuld van de soennieten laat me niet lachen zeg
Oud 19-01-2005, 18:50
Q8
Q8 is offline
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 19:46 :


Waar heb ik dat precies beweerd? In tegenstelling tot jou gebruik ik argumenten en spreek niet uit ervaringen.
Jouw geheel gevoelsmatige argumenten zijn ronduit meelijwekkend, doe die oog kleppen van je is af en sla eens een krant open


Het is de schuld van de soennieten laat me niet lachen zeg
jij moet eens minder Al-Jazeera kijken, of een of andere linkse krant openslaan want dit zijn geen betrouwbare bronnen.

Het is idd de schuld van de soennieten, niet alleen na de val van Saddam, maar al tientallen jaren lang en dat jij het niet wilt geloven is ook te begrijpen aangezien jij ook met gevoelsmatige argumenten komt als soennietische moslima!? Anders zou je wel anders praten over de Saddam aanhangers die nu opeens in de naam van de Islam vechten
Oud 19-01-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 19:50 :
jij moet eens minder Al-Jazeera kijken, of een of andere linkse krant openslaan want dit zijn geen betrouwbare bronnen.
Jij moet eens wat anders dan de telegraaf lezen en kijk wat minder naar FoX

Citaat:
Het is idd de schuld van de soennieten, niet alleen na de val van Saddam, maar al tientallen jaren lang en dat jij het niet wilt geloven is ook te begrijpen aangezien jij ook met gevoelsmatige argumenten komt als soennietische moslima!? Anders zou je wel anders praten over de Saddam aanhangers die nu opeens in de naam van de Islam vechten
Soennistische moslima? Nee ik aanhang slechts de zuiver geloof die Ibrahim en jakoeb aanhingen

Welke saddam aanhangers?!Het is een feit dat het na zijn val het verdomd snel bergafwaarts is gegaan met het land en er een concrete burgeroorlog dreigt
Oud 19-01-2005, 18:54
Verwijderd
Q8, lees jij kranten?
Oud 19-01-2005, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 19:54 :
Q8, lees jij kranten?
Ik denk het niet
Oud 19-01-2005, 18:59
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 19:54 :
Ik denk het niet
Ik gok op de telegraaf
Oud 19-01-2005, 19:02
Q8
Q8 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 19:54 :
Q8, lees jij kranten?
Ja, ik lees kranten. Geen Nederlandse, Amerikaanse of Arabische kranten maar Iraakse onpartijdige kranten!
Dat jullie worden gehersenspoeld en dan mij nog gaan beschuldigen dat ik geen kranten lees, tja...
Ik weet wel beter, en het gaat vele malen beter in Irak en dat jij of makelville er anders over denken kan mij ook helemaal niet schelen.
Oud 19-01-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 20:02 :
Ja, ik lees kranten. Geen Nederlandse, Amerikaanse of Arabische kranten maar Iraakse onpartijdige kranten!
Dat jullie worden gehersenspoeld en dan mij nog gaan beschuldigen dat ik geen kranten lees, tja...
Ik weet wel beter, en het gaat vele malen beter in Irak en dat jij of makelville er anders over denken kan mij ook helemaal niet schelen.
raakse kranten en onpartijdig.
Iedereen kan daar momenteel pennen en doen wat hij wil zolang het maar niet tegen de bezetter ingaat. Grapjas.
Oud 19-01-2005, 19:05
Q8
Q8 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 20:04 :
raakse kranten en onpartijdig.
Iedereen kan daar momenteel pennen en doen wat hij wil zolang het maar niet tegen de bezetter ingaat. Grapjas.
bemoei je toch niet met iets waar je totaal geen verstand van hebt
Oud 19-01-2005, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 20:05 :
bemoei je toch niet met iets waar je totaal geen verstand van hebt
Klets jij niet uit je nek
Oud 19-01-2005, 19:06
Q8
Q8 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 20:06 :
Klets jij niet uit je nek
Ik doe precies hetzelfde als jullie...
Oud 19-01-2005, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 20:05 :
bemoei je toch niet met iets waar je totaal geen verstand van hebt
Hoe ironisch klinkt dat uit jou mond
Oud 19-01-2005, 19:07
Verwijderd
Q dinges waarom verkeer jij in de waan dat jij er wel verstand van hebt?
Oud 19-01-2005, 19:09
Q8
Q8 is offline
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 20:07 :
Hoe ironisch klinkt dat uit jou mond
Bij jou is het nog lachwekkender hoor, geloof me nou maar

Wat er nu in Irak gebeurt is een binnenlandse aangelegenheid, en dat gaat de buurlanden geen reet aan.
Oud 19-01-2005, 19:10
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 20:02 :
Ja, ik lees kranten. Geen Nederlandse, Amerikaanse of Arabische kranten maar Iraakse onpartijdige kranten!
Dat jullie worden gehersenspoeld en dan mij nog gaan beschuldigen dat ik geen kranten lees, tja...
Ik weet wel beter, en het gaat vele malen beter in Irak en dat jij of makelville er anders over denken kan mij ook helemaal niet schelen.
Oud 19-01-2005, 19:10
Q8
Q8 is offline
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 20:07 :
Q dinges waarom verkeer jij in de waan dat jij er wel verstand van hebt?
Ik probeer net als iedereen normaal mee te doen aan de discussie. Ik kan er niet tegen als jij de feiten probeert te verdraaien, wat overigens ook gelijk aanduidt dat ik meer verstand van zaken heb dan jij!
Oud 19-01-2005, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 20:09 :
Bij jou is het nog lachwekkender hoor, geloof me nou maar

Wat er nu in Irak gebeurt is een binnenlandse aangelegenheid, en dat gaat de buurlanden geen reet aan.
Iran heeft nauwe banden met de shjieten.
Soennieten kunnen rekenen op steun van diverse landen Jordanie, Syrie, (Iran), Saudie Arabie etc.
Koerden genieten steun van niet Iraakse koerden, Turkse koerden, koerden in Syrie e.a.
Dan hebben we nog Al Qaida, evt. Palestijnse bewegingen.
Al met al Irak is een ware paradijs geworden voor dieven, terroristen en voor vijanden van Irak, men profiteert bovendien in toenemende mate van de onvrede onder de bevolking.

Dit is de harde realiteit jongen
Oud 19-01-2005, 19:11
Q8
Q8 is offline
Citaat:
RanC schreef op 19-01-2005 @ 20:10 :
nee, jou moeten we zeker serieus gaan nemen.
Oud 19-01-2005, 19:12
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 20:11 :
nee, jou moeten we zeker serieus gaan nemen.
Ja.

Ik ben misschien arrogant, maar ik zit niet op een Wolkje in de Wondere Wereld van het Eigen Gelijk Zonder Enig Vorm Van Enige Objectiviteit.
Oud 19-01-2005, 19:13
Q8
Q8 is offline
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 20:11 :
Iran heeft nauwe banden met de shjieten.
Soennieten kunnen rekenen op steun van diverse landen Jordanie, Syrie, (Iran), Saudie Arabie etc.
Koerden genieten steun van niet Iraakse koerden, Turkse koerden, koerden in Syrie e.a.
Dan hebben we nog Al Qaida, evt. Palestijnse bewegingen.
Al met al Irak is een ware paradijs geworden voor dieven, terroristen en voor vijanden van Irak, men profiteert bovendien in toenemende mate van de onvrede onder de bevolking.

Dit is de harde realiteit jongen
Ik ben het totaal eens met bovenstaand stukje! En ik vind het ook niet goed dat de Amerikanen hun strijd tegen terrorisme op Iraaks bodem willen uitvechten.
Oud 19-01-2005, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 20:10 :
Ik probeer net als iedereen normaal mee te doen aan de discussie. Ik kan er niet tegen als jij de feiten probeert te verdraaien, wat overigens ook gelijk aanduidt dat ik meer verstand van zaken heb dan jij!
Wat ben je toch een grappig ventje
Oud 19-01-2005, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 20:11 :
nee, jou moeten we zeker serieus gaan nemen.
Is een hele tijd lang een big issue geweest, de nieuwe persvrijheid in Irak. Honderden krantjes werden opeens gepubliceerd, iedereen mocht schrijven wat hij of zij wou. Na een tijdje greep de VS in en verbood radicale kranten en kranten die tegen de VS schreven. Neutraal? Nee. Veel opiniebladen? Ja. Serieuse media? Weinig.
Oud 19-01-2005, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 20:13 :
Ik ben het totaal eens met bovenstaand stukje! En ik vind het ook niet goed dat de Amerikanen hun strijd tegen terrorisme op Iraaks bodem willen uitvechten.
Ach ik dacht even dat je jou dierbare sjieten vrij ging pleiten want zij maken dankbaar gebruik van de steun die zij krijgen van Iran
Oud 19-01-2005, 19:15
Q8
Q8 is offline
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 20:13 :
Wat ben je toch een grappig ventje
moet ik dit opvatten als een compliment of
Oud 19-01-2005, 19:17
Q8
Q8 is offline
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 20:15 :
Ach ik dacht even dat je jou dierbare sjieten vrij ging pleiten want zij maken dankbaar gebruik van de steun die zij krijgen van Iran
Nee hoor helemaal niet. Maar je kan natuurlijk niet ontkennen dat de soennieten ook veel steun genieten van de buurlanden van Irak, en dan is het opeens verboden voor de sjiieten om steun uit Iran te accepteren?

P.S de sjiieten hebben Iran helemaal niet meer nodig, onze bondgenoot is Amerika, the most powerful....bla bla
Oud 19-01-2005, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 20:15 :
moet ik dit opvatten als een compliment of
*Kuch* Dit zegt mij wel genoeg over je intelligentie niveau
Oud 19-01-2005, 19:19
Q8
Q8 is offline
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 20:18 :
*Kuch* Dit zegt mij wel genoeg over je intelligentie niveau
Dank je wel

p.s is het geen bedtijd?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Midden-Oosten topic II
T_ID
500 14-10-2007 17:52
Levensbeschouwing & Filosofie [Mensenrechten] Moordenaar straffen met de doodstraf?
Nijn*
96 16-05-2005 12:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.