Oud 27-04-2003, 14:57
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Ja ik kom weer zeiken, maar goed voor gaande dingen hielpen niets, dus dan maar zo.

Stp post vrijwel alleen in fototopics, of nutteloze dingen.
BS is er helemaal bijna nooit is ze er wel post ze iets wat van kut op dirk slaat.

Ik heb op dat andere gedeelte van feedback *geen idee hoe 't heet* 15/20 topics gezet die niet op LS horen, niemand naar gekeken.
Op LS, in de evaluatie topic heb ik diezelfde post neer gezet, maar goed op een of andere reden doen de links het niet *excuse me for that* maar alle topic titels staan er bij dus zo moeilijk moet het niet zijn.

Lifestyle is momenteel één grote troep het merendeel van de topics die er nu staan hoort op DK of hoort op slot..

Als fb hoor je betrokken te zijn bij je forum ben je dat niet rot dan een eind op..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2003, 15:32
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Kan Lifestyle niet gewoon onder de Kantine? Lifestyle is toch net zo goed een MickyMouse forum, en dat komt niet door de afwezigheid van forumbazen, maar gewoon door de lieden die erop komen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:23
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Evito schreef op 27-04-2003 @ 15:32:
maar gewoon door de lieden die erop komen.
Niet allemaal. Ik word een beetje ziek van al die mensen die lopen te kutten over: alle lifestylers zijn stom en verzieken de sfeer etc.

Zoals al vaker gezegd is --> Men weet even geen leuke topics meer. Toen dat eerder zo was, kwam ninnoc altijd met een aantal topics waar over te discussieren veel, maar die is er dus nauwelijks meer.

Ik vraag me trouwens af of het zo moeilijk is een nieuwe fb te strikken. Er komen toch genoeg mensen die niet aan vriendjespolitiek doen en niet spammen en gewoon normaal posten?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:28
Verwijderd
Ik vind het best gezellig op lifestyle... D'r zitten iig leuke mensen tussen, net als op elk forum. Het is alleen niet zo dat een forum geheel op één persoon (ninnoc dus in dit geval) moet draaien, wanneer dat wel zo is, dan betekend dat eigenlijk dus gewoon dat het forum niet meer loopt. Het is voor lifestyle idd vrij lastig om een (nieuwe) fb te strikken...tenminste, zo lijkt het wel.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:29
Verwijderd
Misschien moeten er ook maar geen verkiezingstopics enzo meer gemaakt worden.. die lopen altijd uit op een boel offtopic gechat en vaak ook nog ruzie..

en verder ben ik het met WishfulDreaming eens
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:30
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-04-2003 @ 20:28:
Ik vind het best gezellig op lifestyle... D'r zitten iig leuke mensen tussen, net als op elk forum. Het is alleen niet zo dat een forum geheel op één persoon (ninnoc dus in dit geval) moet draaien, dat is iig niet de bedoeling. Het is voor lifestyle idd vrij lastig om een (nieuwe) fb te strikken...tenminste, zo lijkt het wel.
neej das waar, maar ik geef even een voorbeeld van toen er een fb was die wel gewoon weer de draad wist op te pakken.

Maar ook Rodina had leuke topics, bijvoorbeeld. Nu niet meer alleen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 27-04-2003 @ 20:28:
Ik vind het best gezellig op lifestyle... D'r zitten iig leuke mensen tussen, net als op elk forum. Het is alleen niet zo dat een forum geheel op één persoon (ninnoc dus in dit geval) moet draaien, wanneer dat wel zo is, dan betekend dat eigenlijk dus gewoon dat het forum niet meer loopt. Het is voor lifestyle idd vrij lastig om een (nieuwe) fb te strikken...tenminste, zo lijkt het wel.
Ninnoc is de oude fb neem ik aan?

Tja, kopietje uit de FAQ:

Als lid toon je je als geschikte forumbaas door met originele, interessante topics te komen, door leuk mee te discussiëren en respect te tonen voor andere leden.

Vind het eigelijk dan niet zo gek dat hij met goede dingen wist te komen, dat is,neem ik aan volgens dit stukje, waarom hij in de 1e plaats is aangenomen?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 27-04-2003 @ 20:35:
Ninnoc is de oude fb neem ik aan?

Tja, kopietje uit de FAQ:

Als lid toon je je als geschikte forumbaas door met originele, interessante topics te komen, door leuk mee te discussiëren en respect te tonen voor andere leden.

Vind het eigelijk dan niet zo gek dat hij met goede dingen wist te komen, dat is,neem ik aan volgens dit stukje, waarom hij in de 1e plaats is aangenomen?
Ninnoc is een zij. En een oude fb idd.
Zegt iemand dan dat het raar is dat zij als fb gekozen is?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 27-04-2003 @ 20:30:
neej das waar, maar ik geef even een voorbeeld van toen er een fb was die wel gewoon weer de draad wist op te pakken.

Maar ook Rodina had leuke topics, bijvoorbeeld. Nu niet meer alleen
Dat was dan mazzel. Het is (ook) aan de leden om de draad op te pakken, wanneer dat langere tijd niet lukt, dan lijkt me dat toch iets zeggen over de noodzaak van het forum ed.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 21:38
Verwijderd
Een beter forum begint bij jezelf..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 21:41
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
McLaren schreef op 27-04-2003 @ 21:38:
Een beter forum begint bij jezelf..
..en als je dat niet kan, hoepel je maar op
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 15:45
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Ik loop me rot te ergeren aan bijv. topics als het verkiezingstopic, waar alleen maar in gechat wordt, en niet dicht gaat.
Het niveau moet inderdaad niet van een bepaald persoon afhangen, maar met dit beleid trek je lifestyle nog dieper de modder in.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 22:31
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Die forumbazen moeten echt harder op gaan treden, als ze zouden doen wat in de announcement stond, zoals iedere chatter een ban geven, zou nu half lifestyle aan het afkoelen zijn.

laat ze ajb opsodemieteren
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 01:59
Belphegore
Belphegore is offline
* edit *

Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 11:29.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 10:11
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 28-04-2003 @ 22:31:
Die forumbazen moeten echt harder op gaan treden, als ze zouden doen wat in de announcement stond, zoals iedere chatter een ban geven, zou nu half lifestyle aan het afkoelen zijn.

laat ze ajb opsodemieteren
iedere chatter een ban geven is nooit gezegd; flamers krijgen waarschuwingen en daarna eventueel een ban.

Bij chatten was het inderdaad de bedoeling dat we dat zouden proberen te bestrijden maar niet dmv bans.

Goed, als je wilt dat ik opsodemieter; probeer het je het niveau zelf weer op te krikken ?
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 10:59
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
* edit *
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.

Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 11:32.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:13
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik blijf nog altijd van mening dat je moet ophouden met erover te zeuren en er zélf wat aan doen, niet door van die lame acties die je al zo vaak gedaan hebt (ja jij Rodina, ism Nare Man en nog meerdere personen) en gewoon normaal te reageren op alles wat er staat, naar jouw idee goede, leuke, op zijn plaats zijnde topics te openen en voor de rest op te houden met kwaken.

En dat geldt ook voor alle anderen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 12:13
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 27-04-2003 @ 21:41:
..en als je dat niet kan, hoepel je maar op
idd, het is eigenlijk al te gek voor woorden dat er FB's moeten zijn..
Maar goed..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-05-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 01-05-2003 @ 11:13:
Ik blijf nog altijd van mening dat je moet ophouden met erover te zeuren en er zélf wat aan doen, niet door van die lame acties die je al zo vaak gedaan hebt (ja jij Rodina, ism Nare Man en nog meerdere personen) en gewoon normaal te reageren op alles wat er staat, naar jouw idee goede, leuke, op zijn plaats zijnde topics te openen en voor de rest op te houden met kwaken.

En dat geldt ook voor alle anderen.
Precies ja.. er zijn van die mensen die elkaar om de een of andere reden niet aardig vinden, en daarom op elke reactie van die persoon een tegenreactie moeten plaatsen.. zelfs als het om heel normale reacties gaat.. als dat nou eens stopt zou de sfeer al een stuk beter zijn
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 13:45
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
ik moet daar gewoon fb worden geen gechat meer alles afkappen
__________________
Gebanned
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Onze Zoon schreef op 01-05-2003 @ 13:45:
ik moet daar gewoon fb worden geen gechat meer alles afkappen
Ga jij dan ook ophouden met je kansloze topics?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef op 01-05-2003 @ 15:05:
Ga jij dan ook ophouden met je kansloze topics?
tjonge hé... eindelijk iemand nieuw op lifestyle met nieuwe originele topics... en dan begint gelijk iedereen weer te zeuren... erg jammer... een beetje vernieuwing is verfrissend
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 20:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
bertbart schreef op 01-05-2003 @ 19:34:
tjonge hé... eindelijk iemand nieuw op lifestyle met nieuwe originele topics... en dan begint gelijk iedereen weer te zeuren... erg jammer... een beetje vernieuwing is verfrissend
Ik denk niet dat jij weet dat Onze Zoon vroeger Pibbo heette...

Niet echt meteen 'n geschikte keuze als fb me dunkt...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 01-05-2003 @ 20:24:
Ik denk niet dat jij weet dat Onze Zoon vroeger Pibbo heette...

Niet echt meteen 'n geschikte keuze als fb me dunkt...
wtf is pibbo?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:14
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
bertbart schreef op 01-05-2003 @ 22:03:
wtf is pibbo?
Pibbo is/was 'n spammerdje die al vrij vaak gebanned is geweest
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2003, 22:16
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
bertbart schreef op 01-05-2003 @ 19:34:
tjonge hé... eindelijk iemand nieuw op lifestyle met nieuwe originele topics... en dan begint gelijk iedereen weer te zeuren... erg jammer... een beetje vernieuwing is verfrissend
de kleding van bea, lekker interessant
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:24
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 27-04-2003 @ 20:23:
Niet allemaal. Ik word een beetje ziek van al die mensen die lopen te kutten over: alle lifestylers zijn stom en verzieken de sfeer etc.
Tss, het is toch zo? . Maar nee, 'allemaal' is te generalisernd, maar er zit idd een groepje bij dat het gewoon verkloot voor de rest..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:31
Verwijderd
ik vind dat andijvie de nieuwe fb van lifestyle moet worden
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:53
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 01-05-2003 @ 22:31:
ik vind dat andijvie de nieuwe fb van lifestyle moet worden
en dat vind ik een heel erg goed idee!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:16
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 01-05-2003 @ 22:31:
ik vind dat andijvie de nieuwe fb van lifestyle moet worden
Ikke op Lifestyle?!
Ik vind het er wel geinig, maar zo... suffig... mja, je kan alleen maar antwoorden op dingen als 'Wat vind jij leuk?' er komen vrijwel nooit discussies en áls die er al komen, gaat dat over hokjes... 't Is zó moeilijk om over smaak te discussiëren...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 14:45
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 01-05-2003 @ 22:16:
de kleding van bea, lekker interessant
Zijn er ooit interessante topics op lifestyle, dan?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 02-05-2003 @ 14:45:
Zijn er ooit interessante topics op lifestyle, dan?
het verkiezingstopic
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 18:31
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
bertbart schreef op 02-05-2003 @ 16:08:
het verkiezingstopic
Ja, maar dat is tegenwoordig een rasecht popcorn-topic geworden
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 19:01
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
bertbart schreef op 02-05-2003 @ 16:08:
k d8 dat pr0n niet toegestaan was
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 05:38
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 01-05-2003 @ 22:31:
ik vind dat andijvie de nieuwe fb van lifestyle moet worden
Dat zeg ik.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Dr HenDre schreef op 02-05-2003 @ 19:01:
k d8 dat pr0n niet toegestaan was
Ik zie geen p0rn in zijn avatar hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Belangrijk: Evaluatie-topic
Verwijderd
213 22-05-2003 12:12
Beleidszaken Lifestyle
rodina
231 21-05-2003 20:07
Lifestyle Wie vind jij de hipste forummer?
Verwijderd
99 20-05-2003 21:10
Lifestyle ~ Lifestyle verkiezingen ~
the exploding boy
196 02-03-2003 16:26
De Kantine Wie is je favriete forumbaas?
Koffie_kus
131 01-02-2003 13:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.