Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2002, 19:20
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Beste medelijners!

Als je op dit moment aan het lijnen bent en het kost je best veel moeite dan kun je er hier over praten/klagen/zeuren We kunnen er een soort dagboek van maken? Dan kan iedereen proberen (eventueel) dagelijks hier neer te zetten hoe het die dag ging. Goed idee? Ik hoop dat het mag!

xxx
Eefje
Oud 11-02-2002, 19:31
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
*trots*

K weeg nou al 1,5 maand 58 kg. Een half jaar geleden woog ik nog 63

*applaus *
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Oud 11-02-2002, 19:50
Vos
Vos is offline
Leuk idee wel..De laatste tijd ben ik ietsjes aangekomen en dat wil ik er toch wel graag vanaf hebben..Eerst dacht ik altijd: naja, het zal wel, ik eet wat ik wil..Maar ja, dik worden moet natuurlijk ook niet he..

Ik zal zeker nog weleens terugkomen in dit topic..
Oud 11-02-2002, 22:23
Verwijderd
ik ben zon 10 kilo aangekomen in 5 maanden...ik ben dus al een week of 2 aan eht afvallen (althans dat probeer ik)
niet met een streng dieet maar ik eet gewoon minder en gezonder enzo. want eerst at ik zowat elke week bij de mac (denk ook wel dat eht daaraan lag en ik ben door de pil aangekomen)

ik ben nu zon 2 kilo afgevallen maar er komt ook vaak weer een kilo bij. meestal na het weekend want dan eet ik meer. ik kan ook een streng dieet volgen en binnen een week of 2 negen kilo afvallen maar dat heeft geen nut, dan zit het er zo weer aan als je weer normaal gaat eten. ik hoop nu langzaam aan steeds een kilo per week af te vallen ofzo. ik hoop dat ik het nog een tijd volhou, het is nu al moeilijk ik grijp steeds vaker naar snoep of een koek ofzo...maar ja, ik wil zo graag die 10 kilo kwijt, ik ga het gewoon nog even proberen.
Oud 12-02-2002, 09:03
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Beste medelijners!

Als je op dit moment aan het lijnen bent en het kost je best veel moeite dan kun je er hier over praten/klagen/zeuren We kunnen er een soort dagboek van maken? Dan kan iedereen proberen (eventueel) dagelijks hier neer te zetten hoe het die dag ging. Goed idee? Ik hoop dat het mag!

xxx
Eefje
misschien dat we hier ook een plek van kunnen maken om tips uit te wisselen en vragen te stellen? dan kunnen in principe alle vragen mbt. afvallen gewoon naar deze topic en alle andere (dan overbodige) topics over lijnen/afvallen dicht?

Maar goed, ik denk dat het erg helpt als je elkaar kunt steunen in een topic als deze

Zelf ben ik al een tijdje bezig met lijnen en kan nu zeggen dat de eindstreep in zicht is Nog 3 kilo en ik zit op mijn streefgewicht (58 kg) en daarna wordt het een uitdaging om dat gewicht op peil te houden natuurlijk. Echt minder ben ik niet gaan eten... alleen wat ik eet is wel gezonder dan voorheen.
Wat ik wel merk is dat de laatste loodjes het zwaarst wegen Qua eetpatroon blijf ik bezig met zo gezond mogelijk eten, maar die laatste kilo's kosten echt wat meer moeite om eraf te krijgen...

__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Oud 12-02-2002, 10:58
sanne60
sanne60 is offline
Hopelijk is al dat onnodige lijnen binnenkort niet meer nodig http://www.bodyvitaal.nl/retail/chan...25&idChannel=8
Oud 12-02-2002, 11:14
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Hopelijk is al dat onnodige lijnen binnenkort niet meer nodig
hehe..heb het artikel over volle vrouwen in de mode gelezen en moet zeggen dat ik het erg leuk vond om te lezen. Maar dat afvallen heb ik in ieder geval nooit gedaan vanwege anderen, of vanwege het 'ideaalbeeld' wat er bestaat. Mijn motivatie was gewoon dat het gezonder was om wat kilo's kwijt te raken. Dus lijnen is niet altijd onnodig en niet altijd ongezond. Er is niks mis mee als je wat kilo's kwijt wilt raken mits je het op een gezonde manier doet en een realistisch streefgewicht voor ogen houdt...

__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Oud 12-02-2002, 11:56
Verwijderd
ok ik doe mee
Ik ben eigenlijk vanaf me twaalfde al aan het 'lijnen'.
Ik hoef niet echt lichter te worden alleen wat strakker dus ik doe het door middel van sporten en niet te veel snoepen.
Ik stond nooit op de weegschaal en vorige week woog ik 63 met een lengte van 176 dus het valt wel mee.
Oud 12-02-2002, 12:17
DarkCat
DarkCat is offline
Mag ik ook meedoen? Neeh, ik ga niet meer lijnen
Maar ik wil wel graag op gewicht blijven en wat gezonder gaan eten, want ik krijg bijna geen fruit meer binnen enzo..

Ik ga binnenkort mn lievelingsbroek verkopen.. Ik heb hem weinig gedragen, hij was peperduur, en ik pas er niet meer in

Te koop dus, prachtige zilverkleurige overzeas broek, maatje XS

Cat (liever gezond en die broek weg dan weer lijnen om een broek)
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Oud 12-02-2002, 12:29
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Mag ik ook meedoen? Neeh, ik ga niet meer lijnen
Maar ik wil wel graag op gewicht blijven en wat gezonder gaan eten, want ik krijg bijna geen fruit meer binnen enzo..

Ik ga binnenkort mn lievelingsbroek verkopen.. Ik heb hem weinig gedragen, hij was peperduur, en ik pas er niet meer in

Te koop dus, prachtige zilverkleurige overzeas broek, maatje XS

Cat (liever gezond en die broek weg dan weer lijnen om een broek)

haha goed zow! Kun je hem niet gewoon opnieuw kopen in een maatje groter?

__________________
*Doe lief*
Oud 12-02-2002, 12:59
someone
someone is offline
he dit is wel leuk,
ik was altijd 68 en ben nu 62kilo, ik ben niet zo heel groot en wil dus graag naar de 58kilo.
en ja die laatste kilo's gaan echt moelijk!
maar ik probeer vol te houden.
het probleem is ik hoef maar een keertje wat meer te eten en ik ben zo weer 2kilo zwaarder. hellup!
dikke kus!!
__________________
Doe maar GEK, anderen doen al GEWOON genoeg!!!
Oud 12-02-2002, 16:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ja, kdoe mee..
ben een kilo afgevallen door alleen maar minder te snoepen in de laatste weken
vandaag alleen weer gezondigd maar kga nou niet opgeven..
er ligt weer veel nieuw fruit in de fruitschaal en m'n fiets is bij de fietsenmaker dus er zal veel gelopen moeten worden
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-02-2002, 10:22
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
loediedoedie ik weeg mezelf nooit, daar word je ongelukkig van . Maar ksta tegenwoordig elke avond op de step goed he! . Nja loze ik .
__________________
*Doe lief*
Oud 13-02-2002, 12:19
Verwijderd
heb gister een zak drop op
kweet ook nie waarom ik eht gekocht heb..
hmmzzz
amar vandaag weer frisse start, heb crackers en allerlei low-fat spul dus...
Oud 13-02-2002, 16:39
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Pfff.. Ik heb gister een HELE zak sjips opgepeuzeld Ik snap het echt niet! Het ging zo goed en juist als ik dan denk dat het me goed af gaat en dat ik het vol ga houden doe ik zoiets

Ik baal!

Maar oke, ik ga toch maar weer gewoon door.. De aanhouder wint zullen we maar zeggen.

Ik heb trouwens het idee dat het vooral komt doordat ik weet dat die sjips in huis zijn. Ik weet dat m'n moeder ze altijd koopt. Als we ze niet gehad hadden zou ik er denk ik niet zo'n behoefte aan gehad hebben
Ik durf eigenlijk ook niet aan m'n moeder te vragen of ze wat minder wil kopen, zodat ik niet in de verleiding kom, want ik schaam me er voor dat ik lijn ofzo.. Heel raar.

Nouja, in ieder geval is het goed te weten dat ik niet de enige met dit probleem ben
Oud 13-02-2002, 17:01
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Lijnen is nutteloos.
Eet gewoon. Ga sporten.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Oud 13-02-2002, 17:10
Vos
Vos is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
Lijnen is nutteloos.
Eet gewoon. Ga sporten.

Makkelijker gezegd dan gedaan

Het gaat goed..Ik heb vandaag nog niets gesnoept, terwijl ik toch al vanaf half 10 actief ben..
Oud 13-02-2002, 17:43
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
Ga sporten.


dat doe ik al, 2 keer in de week. Daarnaast fiets ik elke dag 1 tot 1,5 uur..niet genoeg? Waarom neem jij automatisch aan dat de mensen die hier posten niets aan sport doen?
__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Oud 13-02-2002, 19:31
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
I'm in Ja echt....ik wil serieus wat afvallen. Toen ik aan de pil ben gegaan ben ik een paar kilo aangekomen en dat was me net iets teveel. Tenminste, daarvoor was ik ook altijd wel met lijnen bezig maar als ik daar op terugkijk was dat eigenlijk nogal onzinnig. Toen was ik ook geen superspriet maar dat hoef ik ook helemaal niet te zijn. Ik wil gewoon weer in die broeken passen waar ik toen in paste en dan is t goed
Ik mag van mezelf wel af en toe wat lekkers, anders raak ik helemaal gefrustreerd maar ik wil wel serieus gezond gaan doen want de verhouding eten/sporten klopt niet helemaal bij mij.
Na, k laat over een paar daagies wel weten hoe t ervoor staat
Succes allemaaaaaaaaaal.........
Oud 13-02-2002, 20:10
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Mag ik ook meedoen? Neeh, ik ga niet meer lijnen
Maar ik wil wel graag op gewicht blijven en wat gezonder gaan eten, want ik krijg bijna geen fruit meer binnen enzo..

Ik ga binnenkort mn lievelingsbroek verkopen.. Ik heb hem weinig gedragen, hij was peperduur, en ik pas er niet meer in

Te koop dus, prachtige zilverkleurige overzeas broek, maatje XS

Cat (liever gezond en die broek weg dan weer lijnen om een broek)


go cat go cat ik hoop echt dat je leven nog vol zon mag zijn
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 14-02-2002, 17:09
Verwijderd
Ik heb vandaag wel een reep chocola op maar ik ga straks weer fitnessen net als gister. Het helpt wel tegen je schuldgevoel na een schransbui
Oud 14-02-2002, 17:31
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Kijk eens even hier: http://scholieren.com/~paul/gewicht.php

ff in elkaar gezet voor jullie lijners!!
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Oud 14-02-2002, 18:23
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
maf fluitketeltje schreef:
haha goed zow! Kun je hem niet gewoon opnieuw kopen in een maatje groter?
Daar ben ik veel te trots en eigenwijs voor.. ik heb er zelf voor gezorgd dak zoveel ben aangekomen, dan moek ook niej zielig doen om dezelfde broek een maatje groter te kopen.. dat zou egt kut voelen..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Oud 14-02-2002, 18:27
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Doc schreef:
Kijk eens even hier: (uitreken dingetje) ff in elkaar gezet voor jullie lijners!!
Doenk Oe..

Matig Ondergewicht

Altijd fijn om te horen... eigenwijs ex anorectisch katje da'k ben...

Maareh volgens 'ideale vrouwensites' zit ik op een ideaal gewicht.. maar daar is ideaal sowieso vaak te slank..

Who cares.. kben gezond.. kpas in mn kleren (ok, de helft dan)..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Oud 15-02-2002, 17:58
aeris318
aeris318 is offline
Ik ga morgen een grote pan soep koken en die eten volgende week... ik wil er ongeveer 5 kilo af hebben. (ik ben 1m78 en 68 kilo) Een vriendin van me is in 1 week 7 kilo afgevallen. Het schijnt je lichaam ook heel erg te zuiveren ofzo, het wordt voor mensen in een ziekenhuis gebruikt die een hartoperatie gaan ondergaan... nou ja whatever

Een half jaar geleden woog ik ook nog iets van 63 kilo ofzo ( grr waarom heb ik de schoolkantine nou ontdekt)en ik wil die broeken allemaal zo graag weer aan...!

[Dit bericht is aangepast door aeris318 (15-02-2002).]
__________________
and you know you're never sure, but you're sure you could be right...
Oud 16-02-2002, 05:15
miep
Avatar van miep
miep is offline
hai,
leuk id! dit had je ook in mijn topic gezet!
nouja het gaat dus niet echt goed bij mij.... 'k heb vandaag veel gesnoept; chocolade eitjes, wijngum, en... het ergste: halve zak chips. oja en ook nog bakje vanille ijs met SLAGROOM!
vrselijk he, en ik heb vandaag ook niks aan sport gedaan, geen eens mijn dagelijkse buikspieroefeningen....
maar het komt wel goed.. i hope

heel veel succes en sterkte iedereen!!

__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Oud 16-02-2002, 12:12
DarkCat
DarkCat is offline
Nouh, ik heb hier de beste lijn-tip ooit
Krijg griep!
Ik zit hier dus lekker te sauna-en van de koorts... dikke keel, dikke ogen, spontane bloedneuzen en vooral GEEN honger..
En daar ben ik NIET blij mee

Cat (waar is die red bull)
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Oud 16-02-2002, 13:05
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Weet je wat misschien wel werkt? Een schema voor jezelf maken, bijv. van een week of twee weken. Iedere dag moet je dan van tevoren een handtekening zetten bij de desbetreffende datum, waarmee je dus belooft dat je die dag niet zal gaan snoepen. Doordat je t zo in een schema bijhoudt heb je a.h.w. wat meer houvast. Als je het dan een week (of twee) hebt volgehouden kun je jezelf belonen met wat lekkers of iets anders. Voor mij werkt dat wel, omdat ik anders denk 'ach schijt, waar doe ik t voor' als ik iets lekkers zie. Als je t met zo'n schema doet voelt t goed om te zien dat je het al zo lang vol houdt. Je bent er ook bewust mee bezig omdat je er zeg maar iedere dag voor 'tekent'. Ik zou t niet meteen voor een te lange tijd doen omdat je dan teveel van jezelf vraagt in één keer.
Naja, wie weet werkt t voor één van jullie ook wel Succes dr mee...
Oud 16-02-2002, 14:53
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
aeris318 schreef:
Een vriendin van me is in 1 week 7 kilo afgevallen. Het schijnt je lichaam ook heel erg te zuiveren ofzo

[Dit bericht is aangepast door aeris318 (15-02-2002).]
in 1 week 7 kilo ???????? Dat is pas echt ongezond. Maar het zal je lichaam denk ik wel zuiveren ja, alleen niet op een goede manier, want na zo´n week heb je toch bijna geen voedingsstoffen meer in je lijf?

Ik ben de afgelopen 2 weken 1 kilo afgevallen, zo gaat het natuurlijk niet echt snel, maar kan ik nog wel af en toe gewoon iets lekkers eten. Ik wil er nu nog 1 of 2 kilo af, en dan ben ik helemaal tevreden.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 16-02-2002, 15:02
aeris318
aeris318 is offline
Ik had er misschien ook bij moeten zetten dat je ongeveer elke dag wel wat van fruit of groenten mag eten, als het goed is zou het niet ongezond zijn, tja bij 7 kilo heb ik ook wel mijn bedenkingen wat gezondheid betreft maar ja. Ik denk dat ik eerst 1 week doe, niet overdrijven, en dan over een maand nog eens ofzo...
__________________
and you know you're never sure, but you're sure you could be right...
Oud 16-02-2002, 15:30
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
aeris318 schreef:
Ik had er misschien ook bij moeten zetten dat je ongeveer elke dag wel wat van fruit of groenten mag eten, als het goed is zou het niet ongezond zijn, tja bij 7 kilo heb ik ook wel mijn bedenkingen wat gezondheid betreft maar ja.
"wat" groenten en fruit "mag" eten...
Mensen hebben ook elke dag vlees(vervanger), brood, en melkproducten nodig! Ja, ook als je een overgewicht hebt en aan de lijn doet!
En 7 kilo... lijkt me idd bizar. Is waarschijnlijk vooral vochtverlies. Ik viel op een gegeven moment een een kilo per twee dagen af (in totaal 4 kilo in een week), maar toen leefde ik ook echt op cola light en blaadjes sla.

Cat
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Oud 16-02-2002, 15:32
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Breg schreef:
Ik ben de afgelopen 2 weken 1 kilo afgevallen, zo gaat het natuurlijk niet echt snel,
Dat gaat dan toch prima! Af en toe wat lekkers eten en langzamerhand toch wat kilo's eraf! Want de kilo's die er langzaam af gaan, komen er ook niet snel weer bij
Mn vader is zo ongeveer 35 kilo afgevallen (hij is 1.60, woog eerst 100 en nu ongeveer 65)! In een paar jaar tijd inderdaad.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Oud 16-02-2002, 18:34
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
mmm.. dat met die pan soep klinkt wel erg aantrekkelijk moet ik zeggen.. 7 kilo per week en daarbij ben ik toch al soepverslaafd..

Maar ik doe het denk ik toch maar niet, want als die week voorbij is kan je maag denk ik niets meer verdragen. En dat is geen fijne ervaring

Nog maar even over nadenken ofzo..

xxx
Eefje
Oud 16-02-2002, 19:03
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
mmm.. dat met die pan soep klinkt wel erg aantrekkelijk moet ik zeggen.. 7 kilo per week en daarbij ben ik toch al soepverslaafd..

Maar ik doe het denk ik toch maar niet, want als die week voorbij is kan je maag denk ik niets meer verdragen. En dat is geen fijne ervaring
bovendien mis je een heleboel noodzakelijke voedingsstoffen als je niet gevarieerd eet. 1 of 2 keer soep in de week kan natuurlijk geen kwaad (gooi er dan wel lekker wat soepgroenten door: gezond!)

__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Oud 16-02-2002, 22:07
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
TearSong schreef:
bovendien mis je een heleboel noodzakelijke voedingsstoffen als je niet gevarieerd eet. 1 of 2 keer soep in de week kan natuurlijk geen kwaad (gooi er dan wel lekker wat soepgroenten door: gezond!)

Mja maar je kunt ook maaltijdsoep maken he? Dat zou dan een volwaardige maaltijd zijn. Als je daarnaast dan brood en fruit eet.. zou het dan niet kunnen?
Oud 17-02-2002, 04:58
dolores_temp
dolores_temp is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Weet je wat misschien wel werkt? Een schema voor jezelf maken, bijv. van een week of twee weken. Iedere dag moet je dan van tevoren een handtekening zetten bij de desbetreffende datum, waarmee je dus belooft dat je die dag niet zal gaan snoepen. Doordat je t zo in een schema bijhoudt heb je a.h.w. wat meer houvast. Als je het dan een week (of twee) hebt volgehouden kun je jezelf belonen met wat lekkers of iets anders. Voor mij werkt dat wel, omdat ik anders denk 'ach schijt, waar doe ik t voor' als ik iets lekkers zie. Als je t met zo'n schema doet voelt t goed om te zien dat je het al zo lang vol houdt. Je bent er ook bewust mee bezig omdat je er zeg maar iedere dag voor 'tekent'. Ik zou t niet meteen voor een te lange tijd doen omdat je dan teveel van jezelf vraagt in één keer.
Naja, wie weet werkt t voor één van jullie ook wel Succes dr mee...

hee bubbeltjes, die vind ik wel interessant, ik denk dat ik het maar eens ga proberen! want wat je zegt, "Ach schijt, wat boeit mij 't" bij.v de hele dag eet ik gezond, en snoep ik niet, wordt het 's avonds, voel ik me ff verrot, ga ik snoepen.. zoo jammer, zo jammer van die hele dag, maarja, helaas pinda, misschien is die schema tip van jou wel wat voor me! ik zal het gaan proberen!

dolores

__________________
you stupid girl..
Oud 17-02-2002, 09:24
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Ik heb matig ondergewicht, maar op die site over 'vollere vrouwen in de mode', dat sommige om die reden lijnen, vind ik een beetje onzin. Waarom zou je het ideaalbeeld van de reclame e.d. volgen?! Als je wilt lijnen moet je het zeker niet daarvoor doen, maar gewoon voor jezelf omdat je je daar lekker bij voelt e.d...
Oud 18-02-2002, 11:37
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
(ik ben 1m78 en 68 kilo)

En ik ben jaloers..... 70 kilo bij een lengte van 1m73...
Ik lees overal verhalen van mensen van mijn lengte die echt veel minder wegen.. Niet goed voor je zelfvertrouwen..
Oud 18-02-2002, 20:03
heavinly
heavinly is offline
Je resultaat: Matig Ondergewicht

amehoela.. ik ben 1.85m en weeg 61.5kg. Ik zie er niet 'dun' uit.. ben dat ook niet.. het ligt toch ook geheel aan je bouw en gewicht van je botten? Weinig mensen schatten dat ik zo 'weinig' weeg.. dus xnap t niet eigenlijk
Oud 18-02-2002, 20:17
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
ik ben 1.80 en ik weeg 80 kilo

ik wil naar de 65 maar dat lukt me nooit

ben nog steeds aan het lijnen... (lukt niet goed door alle stress en vreetbuien )

ik weeg nu op dit moment: 80
Oud 19-02-2002, 06:54
Verwijderd
Ik ben nooit dik geweest, maar toch ben ik niet tevreden met mijn figuur. Daarom ben ik nu sinds 3 weken aan het lijnen, en het gaat best goed. Het is niet zo dat ik mezelf op een hongerdieet heb gezet, maar ik snoep niet meer (geen snoep, koek, chips of gebak), drink geen frisdrank meer, en ik eet niets meer wat uit de frituurpan komt.
Ik heb me aan het begin niet gewogen, en nu nog steeds niet, maar ik merk aan mijn kleding dat alles wat losser komt te zitten. Het gaat me alleen niet snel genoeg, dus ben ik er sinds een week extra bij gaan sporten. ik hoop dat het sneller gaat nu...
Oud 19-02-2002, 13:32
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
Ja ik ben gister weer begonnen, en heb gister niks gesnoept, een ook geen fris of chips gehad, dus alleen maar 'gezond of normaal' eten... Maar ik heb de pech dat ze hier thuis vaak friet eten en dat ik dat niet kan weerstaan en dus dan niet voor mezelf iets anders kan maken want daar beni k gewoon niet sterk genoeg voor...
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Oud 19-02-2002, 15:31
angel_undercover
Avatar van angel_undercover
angel_undercover is offline
Ik ben al maaaaaaanden bezig om een begin te maken aan het ziekenhuis dieet. maar het lukt me maar niet
Vandaag weer begonnen en tot nu toe lukt het aardig
waarom ik afval ? te dik, en ik voel me een heel stuk prettiger als ik minder weeg.
En dan word mijn gezicht smaller, en krijg ik een mindere cup.. grote tieten, das echt niet leuk ofzow hoor!

grxxtz
__________________
Clone Gsus || youre just jalous cause the little voices are talking to me... || Volkomen kut...
Oud 19-02-2002, 15:36
angel_undercover
Avatar van angel_undercover
angel_undercover is offline
Met dit ziekenhuis dieet val je, als je wel degelijk overgewicht hebt, 10 kilo af, in 3 weken.
Dat is eigenlijk nog te snel, maar dat willen de mensen (en ik ook )
Je zit wel 3 weken aan een heel streng, vetarm dieet! in het weekend mag je 'normaal' eten.. (dus nog geen vette dingen, maja)
Ik heb dit eens een weel volgehouden, was toen wel afgevallen, ik hoop heel erg dat het me nu 3 weken lukt!

meer info? zoek maar contact, ik heb op mijn pc het goede dieet staan, op jojo-club.nl (geloof ik) staat ook het dieet, alleen is dit niet helemaal het goede!

grxxtz
__________________
Clone Gsus || youre just jalous cause the little voices are talking to me... || Volkomen kut...
Oud 19-02-2002, 15:55
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
IK heb zin om te vreten.... maar het mag niet he!!!!!!
Nu is het moeilijk om van de lekkere troep af te blijven
maar het gaat me lukken
Tsjakkaaaaa!!!
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Oud 19-02-2002, 16:29
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
*Marieke* schreef:
IK heb zin om te vreten.... maar het mag niet he!!!!!!
Nu is het moeilijk om van de lekkere troep af te blijven
maar het gaat me lukken
Tsjakkaaaaa!!!
Ik "Tsjakkaaaaaa" even met je mee want er ligt een hele grote zak minimarsjes in de kast Maaaaar we houweh t vol
Oud 19-02-2002, 16:48
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Ik "Tsjakkaaaaaa" even met je mee want er ligt een hele grote zak minimarsjes in de kast Maaaaar we houweh t vol

Ik wor niet goed Bij ons in de kast/koelkast ligt:

- minstens 10 zakken chips
- marsjes, twixjes, kitkatjes
- taart (just shoot me)
- pizza (van gisteren nog)
- kilo's drop
- nog 7 lolly's
- cake
- appelflappen
- borrelnootjes

Mjah We hebben pas feest gehad, m'n broertje was jarig en dat blijft nu allemaal nog daaaaagen liggen

[Dit bericht is aangepast door Me_Myself_and_I (19-02-2002).]
Oud 19-02-2002, 17:55
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
wij hebben thuis geen weegschaal haha

ik geef niet echt veel om men gewicht, meer om hoe ik me voel.
ik voel me nu betswel dikkig denkik, maar omdat ik ongesteld moet worden gaat er alleen maar sjokela in hellup
ik sport weinig, maar zorg wel dat ik niet heel erg dik word ossow
__________________
ik ben een muisje
Oud 19-02-2002, 19:38
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
ik heb zo'n beetje de moed opgegeven, want iedereen in dit huis vreet maar door en door en komt GVD nog geen KILO AAN!

en als ik al een snoepje of een dropje pak, benk al mee 2 kilo zwaarder

Sjucht.....
Oud 19-02-2002, 21:21
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Ik wor niet goed Bij ons in de kast/koelkast ligt:

- minstens 10 zakken chips
- marsjes, twixjes, kitkatjes
- taart (just shoot me)
- pizza (van gisteren nog)
- kilo's drop
- nog 7 lolly's
- cake
- appelflappen
- borrelnootjes

Mjah We hebben pas feest gehad, m'n broertje was jarig en dat blijft nu allemaal nog daaaaagen liggen
*herkenning* Mn moeder is gisteren jarig geweest dus.......
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #38
Mara
500 18-03-2005 13:17
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37
Mara
500 11-03-2005 16:18
Lichaam & Gezondheid Het grote Voeding en Gezondheid topic #36
Verwijderd
500 08-03-2005 16:24
Eindexamens 2003 !Het Grote Examendagboek Topic!
*Sneeuwmuts*
46 25-04-2003 18:37
Lichaam & Gezondheid vs Grote Lijn topic (fotoTopic)
aquafemme
2 23-04-2002 18:48
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijn Topic #2
Verwijderd
285 20-04-2002 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.