Oud 11-11-2007, 23:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nu moet er een nieuwe.

vorige
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 12-11-2007, 00:04
Verwijderd
Oud 12-11-2007, 14:46
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Sticky!
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 12-11-2007, 15:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Yes!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-12-2007, 23:36
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
ik zoek niet een serie maar wel een liedje uit de serie.. of moet het dan toch op muziek? nouja, ik merk t wel...

in ally mcbeal heeft john cage toch ZIJN liedje, die van barry white.. en dan omdat dat voor John werkt, heeft Richard er ook een, en DAT liedje zoek ik..
ik weet alleen dat t steeds (in zijn hoofd) zo begint met "hmm hhmm hmmm hhmm" maar dan als een soort grom-geluid... hm ja.. duidelijk he
maar dat is alles wat ik weet eigenlijk..
en dan wordt het steeds hoger bij elke "grom"

iemand enig idee welk liedje dat is?
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 30-12-2007, 21:25
Ivoor
Avatar van Ivoor
Ivoor is offline
Ik zoek een oude tekenfilm, over een jongen die met zijn bed in zijn pyjama in een andere wereld komt, en een toverstaf steelt/krijgt van een slechterik, en daarmee "AMA PYJAMA!!" ofzo iets roept en dan gaat hij op zijn bed vliegen, en op het eind staat ie in een luchtballon met het meisje waarop ie verliefd is, te wuiven naar een feestvierende stad
Oud 30-12-2007, 21:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ken het niet, maar misschien is het de verfilming van de strip Little Nemo.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-12-2007, 22:28
Ivoor
Avatar van Ivoor
Ivoor is offline
Citaat:
Ik ken het niet, maar misschien is het de verfilming van de strip Little Nemo.
JAAAAAA!! dat is het (heb even gegoogled) dankjewel!
Oud 02-01-2008, 18:13
Verwijderd
Zoek een horror/thriller film.
Volgens mij ergens rond 90 jaren verschenen.
Gaat over een klein gestoord kind die ze familie vermoord, gooit een tv in bad als ze vader er inzit, vermoord iemand in het water.

Het jongetje wat een jaar of 10 en had de naam mikey/paul iets in die richting.

hoop dat iemand het weet ben al tijd op naar zoek
Oud 02-01-2008, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Zoek een horror/thriller film.
Volgens mij ergens rond 90 jaren verschenen.
Gaat over een klein gestoord kind die ze familie vermoord, gooit een tv in bad als ze vader er inzit, vermoord iemand in het water.

Het jongetje wat een jaar of 10 en had de naam mikey/paul iets in die richting.

hoop dat iemand het weet ben al tijd op naar zoek
Het enige dat Google oplevert is Don't Go To Sleep uit 1982...
Oud 03-01-2008, 03:11
Verwijderd
Citaat:
Het enige dat Google oplevert is Don't Go To Sleep uit 1982...
dankje maar dat is hem niet
Oud 03-01-2008, 03:31
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Die film heet gewoon Mikey.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 03-01-2008, 03:31
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
http://www.imdb.com/title/tt0104870/
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 03-01-2008, 20:03
Verwijderd
dat is hem jah dankje
Oud 03-01-2008, 23:30
noa-zut
Avatar van noa-zut
noa-zut is offline
Ik ben al een paar jaar op zoek naar een film die ik ongeveer 8 a 9 jaar geleden op tv heb gezien. Wat de verhaallijn precies was weet ik niet meer, maar het was een horror/thriller achtige film waarin een enorm huis voor kwam die op een heuvel stond. Het huis was zo groot dat het wel een hotel had kunnen zijn. De rest van de mensen in het dorp woonden aan de voet van de heuvel in soorten trailers/houten blokhuisjes.

In het huis woonde een jonge vrouw die in de woonkamer een vleugel had staan. Ik herinner mij nog dat zij naar boven gaat en in de badkamer staat. Op een gegeven moment merkt zij dat er in de muur twee kijkgaatjes zitten en kijkt zij er doorheen. Op dat moment kijkt er een donkere verschijning terug en deinst zij achteruit. Ze gaat de kamer in waar hij hoorde te zijn en haar bed en kast enzo zijn bedekt met wit plastic. Op een gegeven moment gaan er jonge dorpelingen onder het huis naar binnen, maar komt die "enge verschijning"(een man met een donkere cape oid) erachter en gaat ze achterna. Ze proberen er via het raam uit te klimmen, maar hij heeft ze al te pakken met een bijl??/mes??. Je ziet dan een spoor bloed over het kleine raampje lopen van het meisje dat daar met haar handen heeft gezeten.

Wie o wie weet welke film dit is, ik heb het bij videotheken geprobeerd, maar niemand wist het.

ps. De donkere verschijning was iemand die daar niet hoorde te zijn omdat hij al dood was. Vanuit de houten blokhutjes zien de bewoners hem vaak door het raam gluren en daarom waarschuwen zij de jonge vrouw die daar in dat enorme huis woont. De vrouw gelooft hen niet, totdat zij hem dus zelf ziet.
Oud 31-01-2008, 14:17
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Film:
Ging over 2 vrouwen en een jongen die had een levende vrouw in een bak en begraven. De zelfde jongen kon met een paperclip handboeien open maken. In zijn huis zat hij in bad met een doosje en die zei "let me out" (oid). Op het poliytie bureau wou hij niet zeggen waar hij die vrouw had begraven en ze zeiden als je niet in paniek raakt kun je 24 uur volhouden. Er was ook nog iets met gele verf, maar wat daar mee was weet ik niet meer. Die vent gebruikt harry houdini als (schuil)naam of houdini heeft er op n andere manier mee te maken.

Weet iemand hoe die film heet??

Alvast bedankt
__________________
Het is toch ons bier !?
Oud 31-01-2008, 20:00
Verwijderd
ik zoek de intro van het zakmes
Oud 01-02-2008, 10:43
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Film:
Ging over 2 vrouwen en een jongen die had een levende vrouw in een bak en begraven. De zelfde jongen kon met een paperclip handboeien open maken. In zijn huis zat hij in bad met een doosje en die zei "let me out" (oid). Op het poliytie bureau wou hij niet zeggen waar hij die vrouw had begraven en ze zeiden als je niet in paniek raakt kun je 24 uur volhouden. Er was ook nog iets met gele verf, maar wat daar mee was weet ik niet meer. Die vent gebruikt harry houdini als (schuil)naam of houdini heeft er op n andere manier mee te maken.

Weet iemand hoe die film heet??

Alvast bedankt
Oxygen
http://www.imdb.com/title/tt0160620/
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Ads door Google
Oud 05-02-2008, 14:19
Verwijderd
Citaat:
ik zoek niet een serie maar wel een liedje uit de serie.. of moet het dan toch op muziek? nouja, ik merk t wel...

in ally mcbeal heeft john cage toch ZIJN liedje, die van barry white.. en dan omdat dat voor John werkt, heeft Richard er ook een, en DAT liedje zoek ik..
ik weet alleen dat t steeds (in zijn hoofd) zo begint met "hmm hhmm hmmm hhmm" maar dan als een soort grom-geluid... hm ja.. duidelijk he
maar dat is alles wat ik weet eigenlijk..
en dan wordt het steeds hoger bij elke "grom"

iemand enig idee welk liedje dat is?
Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm?
Oud 05-02-2008, 20:05
kassamiep90
kassamiep90 is offline
ik zoek ook een film
afgelopen zomer op de tv in zwitserland gezien, maar het was volgens mij een duitse zender.

De film ging over orgels, er was er 1 die speelde in een concert en toen viel er een orgelbuis op zn hoofd. Deze jongen overlijd en ze komen erachter dat het moord is. Vervolgens wordt er onderzocht wie de moordenaar is en hoe het kan dat die orgelbuis eruit viel.
Er werd ook nog een jongen vermoord die vergiftigde koffie oid opdrinkt. Of misschien was het chocolademelk.
Naar mijn idee speelde het zich af in een klooster.

ik hoop dat jullie het weten
Oud 06-02-2008, 01:14
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Klinkt als Commisaris Rex of een andere vage Krimi...
Oud 06-02-2008, 11:16
Verwijderd
Ah Duitse Krimi's <3
Oud 09-02-2008, 23:38
Verwijderd
Ik zoek een film.
Van een jaar of 6 geleden.

Dochter valt op oude man.
Haar moeder is samen met een jongere dokter.
Moeder is schrijver, en krijgt uiteindelijk relatie met oude man.

Ofzo, ik weet het niet precies maar dat is ongeveer.
Oud 10-02-2008, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek een film.
Van een jaar of 6 geleden.

Dochter valt op oude man.
Haar moeder is samen met een jongere dokter.
Moeder is schrijver, en krijgt uiteindelijk relatie met oude man.

Ofzo, ik weet het niet precies maar dat is ongeveer.

Klinkt als Something's Gotta Give

http://imdb.com/title/tt0337741/
Oud 17-02-2008, 12:50
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Ik heb de hele tijd een tekenfilm in m'n hoofd, maar ik kan niet op de naam komen.
Het gaat over een pratende vleermuis als held en heeft hij een aziatisch hulpje geloof ik.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Advertentie
Oud 17-02-2008, 16:37
Verwijderd
Batfink http://en.wikipedia.org/wiki/Batfink

Oud 17-02-2008, 23:02
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Dank je!
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 27-02-2008, 20:37
Verwijderd
even 'n copy paste!



ik zoek een film maar ik kan alleen maar een still beschrijven.

Aanzicht van boven, soort franse tuin of pleintje, barokachtig, met links en rechts rijen groen. En daar staan mensen op gepositioneerd, in een soort verdeling. Sommige alleen, sommige in paren. En de schaduwen van die mensen zijn erg lang, alsof de zon laag staat. Maar verder heeft niets een schaduw, de begroeiing niet enzo.


Wie weet welke film dit is?
Oud 28-02-2008, 00:54
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Geen Dogville?
(zo vaag klinkt 't wel )
Oud 28-02-2008, 17:19
Verwijderd
Nope, geen Dogville
Oud 28-02-2008, 21:30
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
Ik zoek een film, jaren terug eens op tv gezien. Was nou geen bijzondere film, maar ben wel benieuwd welke deze nu was. Via imdb en google heb ik niets gevonden.
De plot ging over een persoon (of groep) die een atoombom de geschiedenis in heeft gestuurd naar het einde van WO II. Ergens in '45. Deze bom liet Washington ontploffen, waardoor de VS een tweedehands industriestaat werd. Een ander, de hoofdpersoon, zat toen ineens in een geheel ander landschap, omdat de geschiedenis is veranderd en wordt achterna gezeten. Hij gaat uiteindelijk ook op zoek om de geschiedenis terug te veranderen. In het hoofdkwartier van de vijand zie je op de achtergrond steeds de nucleaire explosie die de wereld veranderde.
Meer weet ik ook niet meer, maar dit moet genoeg zijn voor een persoon die de film kent?
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Oud 10-03-2008, 10:22
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Geen idee sorry

Ik heb al daaaagen in mijn hoofd de volgende filmquote:
"I'm an honourable man."
- "Annerebol?"
"Honourable, honourable!"
- "Honou... honnerablbe.."
"Honourable man!"
- "Honoadsfije man"

Sinds ik in een serie 'honourable' hoorde. Iemand een idee?
Oud 10-03-2008, 11:30
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
O het was dude where's my car XD
Oud 16-03-2008, 03:52
suusy25
suusy25 is offline
hallo,

ik zoek al heel lang een horror film die ik volgens mij met een halloween nacht eens gezien heb.

het gaat over een seriemoordenaar die ontsnapt is,

en wat ik nog precies herriner is dat je in de film een meisje ziet die naar bed gaat,dit meisje had altijd haar hond onder haar bed liggen en ze stak altijd haar hand uit over de rand,de hond likte haar hand en dan ging ze slapen.

als ze dit de avond erna doet,en haar hand over haar bed laat hangen,en eraan gelikt word,kijkt ze in haar spiegel en ziet ze dat niet haar hond er ligt maar die moordenaar,.
nogal creepy maar die film was echt heel goed,en ik weet dus niet meer welke het was,het kunnen ook korte verhalen geweest zijn mischien.
hopelijk weet iemand wat ik bedoel.

grt suus
Oud 16-03-2008, 08:05
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
hallo,

ik zoek al heel lang een horror film die ik volgens mij met een halloween nacht eens gezien heb.

het gaat over een seriemoordenaar die ontsnapt is,

en wat ik nog precies herriner is dat je in de film een meisje ziet die naar bed gaat,dit meisje had altijd haar hond onder haar bed liggen en ze stak altijd haar hand uit over de rand,de hond likte haar hand en dan ging ze slapen.

als ze dit de avond erna doet,en haar hand over haar bed laat hangen,en eraan gelikt word,kijkt ze in haar spiegel en ziet ze dat niet haar hond er ligt maar die moordenaar,.
nogal creepy maar die film was echt heel goed,en ik weet dus niet meer welke het was,het kunnen ook korte verhalen geweest zijn mischien.
hopelijk weet iemand wat ik bedoel.

grt suus
Aan je uitleg te lezen moet het de film urban legend zijn weet alleen niet welke van de 3.
Oud 16-03-2008, 12:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
De derde denk ik, want van de eerste twee kan ik me zoiets niet herinneren. Hoewel het ook al een tijd geleden is dat ik die zag.

Aan de andere kant, er zijn volgens mij vrij veel films die dat verhaaltje gebruikt hebben.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Ads door Google
Oud 17-03-2008, 01:37
suusy25
suusy25 is offline
oh,dat wist ik niet,ik heb wel een van de 3 delen gezien,maar dan ga ik die andere 2 ook kijken binnekort,wie weet zit het er tussen.
ik wist niet dat dat verhaal zo bekend was,en vaker gebruikt is.
weer wat wijzer.
bedankt x
Oud 25-03-2008, 11:47
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik zoek typisch Latijns-Amerikaanse soapseries. Gewoon titels. En eventueel sites waar ik ze kan bekijken.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 25-03-2008, 19:14
Verwijderd
Mijn moeder kijkt veel Braziliaanse telenovela's. Hier een lijstje http://en.wikipedia.org/wiki/Telenovela. Ik zie staan dat ze kennelijk populair zijn in Oost-Europa en Azië.

Ik weet niet of je Spaanse of Portugese wil zien, maar Malhação (Br) is wel een leuke iig. Daar heb ik wel eens een episode van gezien, die is met allemaal jonge mensen.
Oud 25-03-2008, 19:22
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Mijn moeder kijkt veel Braziliaanse telenovela's. Hier een lijstje http://en.wikipedia.org/wiki/Telenovela. Ik zie staan dat ze kennelijk populair zijn in Oost-Europa en Azië.

Ik weet niet of je Spaanse of Portugese wil zien, maar Malhação (Br) is wel een leuke iig. Daar heb ik wel eens een episode van gezien, die is met allemaal jonge mensen.
Bedankt! Ik volg nu zelf Spaans en er zijn weinig Spaanse programma's op tv hier, vandaar dat ik ze op internet wil kijken. Maar dan wel simpel vermaak en geen diepzinnige actualiteitenprogramma's natuurlijk
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 25-03-2008, 19:32
Verwijderd
Ik dacht al zoiets. De originele en andere spaanstalige versies van Ugly Betty lijken me wel leuk.
Oud 25-03-2008, 19:48
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Hoe heette die serie in het Spaans? (te lui om het te googlen, sorry)
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 25-03-2008, 19:52
Verwijderd
http://en.wikipedia.org/wiki/Betty_la_fea Dat is de originele, Colombiaanse versie.
Oud 25-03-2008, 22:12
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
http://en.wikipedia.org/wiki/Sin_Tet...y_Para%C3%ADso ook erg leuke colombiaanse telenovela.
Wordt ook een amerikaanse versie van gemaakt net zoals ugly betty
Oud 26-03-2008, 18:44
Verwijderd
Wat een titel.
Oud 27-03-2008, 11:01
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
HAha gaaf, dankjewel
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 04-04-2008, 16:40
kassamiep90
kassamiep90 is offline
hmm ik zoek ook nog een andere film
3 jaar geleden ofzo op TV gezien. Het ging over de Koude Oorlog en er was heel veel gepraat in. En hij was ook nog eens heel laat op TV want ik viel haast in slaap. Maar ondertussen heb ik wat meer gelezen over de Koude Oorlog en wil ik hem eigenlijk nog wel eens zien.
Vage beschrijving maar volgens mij zijn er niet eens zoveel films over de Koude Oorlog
alvast bedankt
Oud 04-04-2008, 17:19
Verwijderd
Je kunt op IMDb zoeken (power search), en dan als plot words of key words cold war.
Oud 04-04-2008, 23:12
kassamiep90
kassamiep90 is offline
pff lastiger dan ik dacht want het kan echt alles zijn. Dat heb je als je halverwege in slaap valt xD
maar iig bedankt
Oud 08-04-2008, 16:38
Verwijderd
Is het misschien 13 days? Die film gaat over de koude oorlog en is vanvond op RTL 7 om half 9.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 23:41
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is! #3
WolterB
72 13-10-2019 21:09
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 15:34
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet welke titel het is!
DanielC
502 08-05-2009 18:34
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 22:32
Films, TV & Radio Wie kent ff een goede Dbz Download-site?
Verwijderd
11 01-04-2002 15:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.