Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2004, 15:08
twice
twice is offline
Hey,,

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

Vorige week had ik een verjaardag van een vriendin van mij. Het was daar super gezellig, en de alcohol was zeker niet schaars. Daardoor nuttigde iedereen meer dan nodig was. Ik drink nooit zoveel, dus bij mij sloeg het des te sneller aan. Dit tot mijn spijt.

Toen we later in een discotheek waren, heb ik daar met ene jongen gekust die ik niet kende. Ik wist vrijwel niets van hem, zelfs zijn naam niet. Alleen dat hij op een bepaalde school in een klas waar iemand die ik ken ook zit.

Gisteren ging ik weer naar deze discotheek. Toen ik aankwam zag ik een groepje jongen zitten, die erg leuk eruit zagen. Vooral 1 jongen in het blauw. Ik hoopte dat ik in contact met ze zou komen.
Toen ik even later met 1 van deze jongens, Martijn, zat te praten, vroeg hij mij of ik met Robbie had gekust.
[Robbie, een gods lekkere jongen, waar ik 2 maanden gelden mee had gekust. Hij was hartstikke lief en alles op dat moment. Later hoorde ik via via dat hij het leuk vond voor 1 avondje, dat was errug balen voor mij.]
Ze vroegen ook of ik met Willem had gekust, ik begreep deze vraag niet, want ik kende geen Willem.
Toen kwamen er 2 jongens aanlopen, 1 daarvan was die jongen in het blauw. Die jongen in het blauw wilde doorlopen, maar ik hield hem tegen.
Ik vroeg hem of hij mij kende. Hij zei 'ja ik heb vorige week met jou gkust'.
Dit tot mijn grote verbazing, het was een ontzettende leuke jongen, ik kon niet begrijpen dat ik hem kon vergeten.
Hij heet dus Willem.
Het was een kort gesprek, hij wilde namelijk weer weg.

Later probeerde ik weer een gesprek met hem aan te knopen, ik vond hem namelijk de moeite waard, ik was voor hem gevallen bij aankomst, zonder dat ik wist dat ik vorige week met hem gekust.
Hij zei wel wat, maar deed erg oppervlakkig tegen mij. AL snel zei hij weer dat hij ergens anders heen ging, en verliet mij.

Dit gebeurde daarna weer ene keer.

Ik voelde me gekwetst, ik dacht dat ik weer werd geplayd. Ik begreep het niet.

Ik ging met een jongen, ene andere Martijn, praten, die bij Willem in het voetbalteam zit.
We zaten gewoon over vanalles en nog wat te praten, teon er ineens een jongen naar ons toekwam. Ik kende de jongen, ik vond deze jongen eng, om bepaalde redenen. Ik vroeg daarom of Martijn me wilde vasthouden ofzo, om die andere af te poeieren.
Dit deed hij, eigenlijks iets te goed, hij kuste me.
Ik was overdonderd, maar had ook zoiets van 'ja dan ga ik wel door, hij is ook wel leuk, en ik wil niet dat ik weer ben geplayd. ik moet daarboven staan, anders voel ik me straks nog meer gekwetst.' en alles.
We hebben toen 2x gekust.

Later kwam ik gelukkig weer in gesprek met Willem. Zijn vriendjes deden erg irritant [ook omdat 1 van deze jongens mij wilde kussen, maar ik niet mee wilde].
Ik vroeg hem toen waarom hij zo oppervlakkig deed, en hij vertelde me toen dat Robbie zijn broer is.

Ik hoorde toen daarvoor ook dat 1 jognen tege de ander zei, dat Willem mij leuk vond.

Ik probeerde Willem uit te leggen hoe het bij mij liep. Hij vroeg mij steeds of ik met Martijn had gekust. Toen ik maar bekende, wist ik dat hij het niet leuk zou vinden [duh].

Hij vind me nu niet meer lief.
Ik weet niet wat ik moet doen, ik begrijp dat het een rot streek van me is, maar ik had zo het idee dat hij me playde, en dat voelde erg rot , als je bedenkt dat ik al eerder ben geplayd.

Zouden jullie mij kunnen helpen? Wat moet ik doen? Hem laten? Of via via aan zijn 06/ msn komen? En wat moet i kdan zeggen?

Liefs,
__________________
You are and nothing else compares
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2004, 15:11
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Vooral met Martijn gaan zoenen. Voelt Willem zich ook goed door.
Ik snap wel dat Willem zo afstandelijk deed.
Erg veel tips heb ik niet nee. Ik denk dat je via via adressen etc. moet aankomen en zelf weer contact op zoeken.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:14
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Misschien kun je beter een topic openen met tips om meer kissable te worden, jij hebt het kennelijk he-le-maal...

I rest my case.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:20
twice
twice is offline
Citaat:
Sade schreef op 14-03-2004 @ 16:14:
Misschien kun je beter een topic openen met tips om meer kissable te worden, jij hebt het kennelijk he-le-maal...

I rest my case.

Ja, jij nooit iets gedaan toen je heel dronken was en het toen bent vergeten? Ik denk iedereen wel eens die drinkt.

Dat ik gister nog met die martijn heb gekust, was omdat ik gwoon godse gekwetst was. Ik weet niet of jij wel eens bent geplayd, wanneer je iemand heel erg leuk vind. Dat voeld niet zo leuk.
Als je dan bedenkt dat je dat voor een 2e keer zou moeten meemaken, trust me, dat wil je niet.
En ik pakte deze jongen niet, hij pakte mij.
__________________
You are and nothing else compares
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:33
Verwijderd
Jij zegt dat je geplayed werd door Willem. Lijkt mij dat jij degene bent die met zijn gevoelens gespeeld hebt. Je mag dan wel vergeten zijn dat je in het begin dronken met Willem gezoend te hebben, hij weet dat niet. Hij zal wel gedacht hebben dat jij verder niks wilde. En daarna wilde hij dus liever niks meer met jou aangaan, en daardoor deed hij oppervlakkig. Je hebt volgens mij geen enkele kans meer bij hem. Dit moet je laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:37
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Je zal het je ouders maar moeten vertellen "Ik ben geplayed door willem"

__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:38
twice
twice is offline
Citaat:
MagicGotenks schreef op 14-03-2004 @ 16:33:
Jij zegt dat je geplayed werd door Willem. Lijkt mij dat jij degene bent die met zijn gevoelens gespeeld hebt. Je mag dan wel vergeten zijn dat je in het begin dronken met Willem gezoend te hebben, hij weet dat niet. Hij zal wel gedacht hebben dat jij verder niks wilde. En daarna wilde hij dus liever niks meer met jou aangaan, en daardoor deed hij oppervlakkig. Je hebt volgens mij geen enkele kans meer bij hem. Dit moet je laten gaan.

Hoe kan hij nou denken dat k verder niets wilde, ik sprak hem aan, hij wilde gewoon doorlopen. Wij hadden verder de hele week geen contact.
Hij wist trouwens ook geeneens míjn naam, terwijl HIJ wel nuchter was.
Hij deed oppervlakkig omdat ik 2 maanden terug met zijn broer heb gekust!
__________________
You are and nothing else compares
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:40
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Er wordt wat afgeplayd met je.

Citaat:
Ja, jij nooit iets gedaan toen je heel dronken was en het toen bent vergeten? Ik denk iedereen wel eens die drinkt.
Iedereen die wel eens te diep in het glaasje heeft gekeken zal wel eens iets zijn vergeten van de avond tevoren, maar ik denk niet dat iedereen naar aanleiding van hetgeen hij/zij vergeten is gaat handelen en wel op een manier zoals jij dat in deze gedaan hebt.
Je kust op een avond met een jongen, twee maanden later kus je met zijn broer, maar dat weet je niet, je vergeet zelfs dat hij het was, nag een week later wil je die tweede jongen weer kussen maar omdat een derde jongen naar je toe komt kus je met een vierde jongen, later kom je weer in contact met jongen nummer twee en zijn vrienden, waarvan er eentje je ook wil kussen. Als die jongen nummer twee je vraagt of je met nummer 4 hebt gekust en jij bekent vindt hij dat niet leuk, en nu vindt hij je niet meer lief.

Citaat:
En ik pakte deze jongen niet, hij pakte mij.
Als je dat echt zo erg had gevonden als je het nu laat voorkomen had je op dat moment moeten handelen, omdat je later die avond nogmaals met hem hebt gekust lijkt me dat echter niet waarschijnlijk.

Citaat:
Zouden jullie mij kunnen helpen? Wat moet ik doen? Hem laten? Of via via aan zijn 06/ msn komen? En wat moet i kdan zeggen?
Ik heb geen goed advies voor je, ik denk dat je hem het beste even kan laten rusten, op dit moment heeft hij m.i. een beeld van je dat niet in jouw voordeel spreekt. Als je hem even de tijd gunt en het over enige tijd nog eens probeert heb je een grotere kans van slagen dan als je nu achter hem aan blijft lopen. Mocht je achter hem aan blijft lopen dan is de kans dat hij zich aan jou gaat irriteren groter dan dat hij je leuk gaat vinden. En als hij echt zo leuk is, dan is hij dat over een maand of 2,3 ook nog wel.

Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:44
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
mischien moet je niet zomaar met iedereen gaan 'kussen'
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:45
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Tip: niet meer te veel drinken en verder de boel met rust laten. Het is een te grote rotzooi geworden, daar komt toch niets meer goeds van.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 16:26
Verwijderd
1. Later hoorde ik via via dat hij het leuk vond voor 1 avondje, dat was errug balen voor mij.]
2. Ik vroeg hem of hij mij kende. Hij zei 'ja ik heb vorige week met jou gkust'.
3.Dit deed hij, eigenlijks iets te goed, hij kuste me.
4. [ook omdat 1 van deze jongens mij wilde kussen, maar ik niet mee wilde].

Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij zien ze jou als een makkelijke slettebak. Ik zou andere mensen uitkiezen om mee om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 16:37
Jones
Citaat:
twice schreef op 14-03-2004 @ 16:20:
Ja, jij nooit iets gedaan toen je heel dronken was en het toen bent vergeten? Ik denk iedereen wel eens die drinkt.

Dat ik gister nog met die martijn heb gekust, was omdat ik gwoon godse gekwetst was. Ik weet niet of jij wel eens bent geplayd, wanneer je iemand heel erg leuk vind. Dat voeld niet zo leuk.
Als je dan bedenkt dat je dat voor een 2e keer zou moeten meemaken, trust me, dat wil je niet.
En ik pakte deze jongen niet, hij pakte mij.
Dat is wel bijna alle kutargumenten in 1 alinea

Zoenen door teveel drank
Zoenen met de een omdat je gekwetst bent door de ander
Zoenen omdat hij jou pakte en niet jij hem

Misschien moet je in het vervolg alleen zoenen met jongens die je echt leuk vind? En niet gaan zoenen omdat je teveel drinkt, of omdat je je gekwetst voelt of omdat hij jou pakte?

Ik denk dat dat al wel veel zal oplossen.. en verder regel z'n 06nummer bel hem op leg hem uit dat je een raar kind bent en misschien geeft hij je nog wel een kans ook
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 17:19
twice
twice is offline
Het zijn ook kutargumenten dat weet ik zelf ook.

Het is niet dat ik zovaak met iemand kus, wat waarschijnlijk nu wel zo lijkt.

Ik heb dan wel 2 maanden geleden met zn broer gekust, maar daarna met niemand meer, en daarvoor al ong een half jaar niet meer met iemand.

Dus denk niet dat ik elke week met iemand kus ofzo, want dat is niet het geval bij mij.

Het was natuurlijk hartstikke stom van mezelf dat ik dan nog eens met iemand anders ga kussen.
Ik wil altijd iemand zijn waarvan ze zeggen dat ze niet over me heen lopen, en dat ik tenminste niet geplayd word.
En aangezien dat dus al met zn broer was gebeurd ongveer, voelde ik me dus dom en naief, dat ik zo achter iemand aan ga, dat gewoon een nerd blijkt te zijn.

Ik wilde niet weer een x voor lul staan.
__________________
You are and nothing else compares
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:18
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Nee, ik heb nog nooit iets gedaan dat ik me niet meer kon herinneren. Qua alcoholgebruik heb ik gewoon m'n grenzen.

Ja, ik ben weleens geplayt. Nee, dat wil ik nooit meer meemaken, en nee, dat zou ik ook niet iemand anders aan willen doen. Zou jij ook moeten weten, lijkt me.

En OMDAT ik het nooit meer mee wil maken dat iemand, waar ik erg verliefd op ben, misbruik maakt van mijn gevoelens heb ik gezocht naar een jongen waarvan ik weet dat hij het meent.

Als jij op een oppervlakkige manier met anderen omgaat, moet je niet vreemd gaan opkijken als iemand anders jou precies hetzelfde aandoet
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 22:42
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
'Hij deed het iets te goed, hij kuste me dus kuste ik maar trug'

Sorry dat ik het zeg maar als je die jongen leuk vind dan ga je toch niet weer met een andere jongen zoenen? Die Willem zal nu wel een bepaalde indruk van je hebben..ik denk dat je eerst eens met zijn broer moet gaan praten over dat je niks voor hem voelt enz. Dan zou je in contact met Willem proberen te komen en hem uit kunnen leggen dat je normaal nooit drinkt, en je hem heel leuk vind en het je spijt. En dan moet je het nog eens uit gaan leggen van zijn eh broer..? Hmmmz meid, succes!!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 11:51
twice
twice is offline
Naja, hij is via via aan mijn emailadres gekomen en heeft mij toegevoegd op msn.

We hadden gister al een gesprek op msn, hij zei dat hij mij wél leuk vind, maar niets kon doen omdat dat lelijk stond.
__________________
You are and nothing else compares
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 12:33
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Zielig.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 14:10
hartje19
hartje19 is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 14-03-2004 @ 16:37:
Je zal het je ouders maar moeten vertellen "Ik ben geplayed door willem"

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2004, 14:39
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Laat die alcohol maar beter staan

en vanuit de posities van de jongens gezien: je komt behoorlijk sletterig over. Als 1 van hun je leuk vond, denk je dat ie voor je zal gaan?
Draai t eens om:
als jij een jongen leuk vind en je hoort en ziet dat die jongen met nog twee meisjes in jouw vriendenkring gezoend heeft, wat denk je dan?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:37
Sithan
Sithan is offline
How about dat willen zich nogal lullig voelde dat je m negeerde bij aankomst, vervolgens niet meer weet dat je met m gezoend hebt, vervolgens met iemand anders zoent en dan nog in de veronderstelling bent dat hij JOU kwetst
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:51
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Hm. Als jij zijn naam niet meer weet, vind ik het niet zo raar dat hij liever doorloopt. Lijkt me vrij pijnlijk als iemand tegen je zegt 'Ken ik jou?' terwijl je met hem hebt staan zoenen..
En daarbij was je dus ook die andere gast aan het playen, want als je iemand leuk vind, moet je niet met weer een ander gaan zoenen, alleen maar omdat je je door nummer čen gebrukit voelt..


Ha. Moralistisch geblaat.
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 21:03
twice
twice is offline
Hij wist mijn naam ook niet.
Hij kwam zelf ook niet naar mij toe.
__________________
You are and nothing else compares
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 21:12
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 21:36
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Sade schreef op 14-03-2004 @ 22:18:
Nee, ik heb nog nooit iets gedaan dat ik me niet meer kon herinneren. Qua alcoholgebruik heb ik gewoon m'n grenzen.

Ja, ik ben weleens geplayt. Nee, dat wil ik nooit meer meemaken, en nee, dat zou ik ook niet iemand anders aan willen doen. Zou jij ook moeten weten, lijkt me.

En OMDAT ik het nooit meer mee wil maken dat iemand, waar ik erg verliefd op ben, misbruik maakt van mijn gevoelens heb ik gezocht naar een jongen waarvan ik weet dat hij het meent.

Als jij op een oppervlakkige manier met anderen omgaat, moet je niet vreemd gaan opkijken als iemand anders jou precies hetzelfde aandoet
Gelijk heb je!

Ik vin het ook een beetje zwakke argumenten die er worden gevoerd en vind beide kanten eigenlijk nogal oppervlakkig, maar misschien ligt dat aan mij...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 14:25
beckytjuhh
Avatar van beckytjuhh
beckytjuhh is offline
Ja het was niet echt slim van je om met die martijn te zoenen maa hoe moest jij het weten dat willem je leuk vindt. Maar als je die willem gozer leuk vindt laat hem dit lezen misscien snapt hij je an


ik hioop dat et je lukt
succes

xxxxbeckyxxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2004, 14:28
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 14-03-2004 @ 16:45:
Tip: niet meer te veel drinken en verder de boel met rust laten. Het is een te grote rotzooi geworden, daar komt toch niets meer goeds van.
Inderdaad. Beide jongens vergeten en met rust laten en niet meer zo stom zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 14:36
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
lees deze qoute nog een paar keer, misschien helpt dat.

Citaat:
Sade schreef op 14-03-2004 @ 22:18:
Als jij op een oppervlakkige manier met anderen omgaat, moet je niet vreemd gaan opkijken als iemand anders jou precies hetzelfde aandoet

zijn die jongens niet allemaal door jou 'geplayed' ?
__________________
■■ fuzzy logic

Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 14:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek The Field - Yesterday and today
Frank
2 20-06-2009 12:38
Verhalen & Gedichten The great poets of yesterday
Reem
18 18-04-2006 15:54
Muziek za. 16 okt. @ De Wissel, Mill : YESTERDAY NOW #2
Malfunction
45 16-10-2004 12:16
Muziek za. 3 juli @ OJC De Wissel, Mill : Yesterday Now #1
Malfunction
29 02-07-2004 16:33
Verhalen & Gedichten A New Little Yesterday - deel 3
Type
2 08-09-2003 16:03
Verhalen & Gedichten Another Little Yesterday - deel 2
Type
5 09-10-2002 22:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18.