Oud 26-02-2021, 10:00
jaApje7
jaApje7 is offline
Hallo, ik heb nog niet heel lang een vriendin en ze is ongesteld dus heb nog weinig ervaring hier in maar ik ben opzoek naar tips om haar te helpen zodat ze minder last heeft van haar ongesteldheid.
ondertussen weet ik hoe het werkt maar kan er amper tips voor vinden vandaar dat ik jullie mening wil!
ook wil ik weten wat het met haar doet, stemmingswisselingen bijvoorbeeld

Laatst gewijzigd op 26-02-2021 om 11:40.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2021, 10:52
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Tampons kopen voor het geval dat ze ongesteld raakt?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2021, 15:13
Verwijderd
Dit heeft weinig met seksualiteit te maken

Verder is er weinig dat je kunt doen om te zorgen dat ze er minder alst van heeft. Op welke manier ze er last van heeft en hoe veel, kunnen wij ook niet zeggen. Dat is voor iedereen verschillend. Het beste wat je kunt doen, is dat aan haar vragen. Je kunt uiteraard extra lief voor haar zijn, een bloemetje of wat chocolaatjes kopen en uitleggen dat je iets voor haar wilt doen maar niet goed weet wat. Dan kan zij je vast zeggen waar ze wel of geen behoefte aan heeft!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2021, 17:13
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik vind het wel een goede zaak dat je stil staat bij ongesteldheid en de impact daar van. Niet iedereen zal er even zwaar onder lijden maar voor sommige vrouwen is het wel echt heftig, zowel geestelijk als fysiek. Dat wilde ik even gezegd hebben.

Voorts kan je niet zoveel doen. Vraag waar ze behoefte aan heeft, wees er gewoon, houd er in het algemeen rekening mee. Wees gemakkelijker met incasseren van onredelijkheid, basic shit.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-02-2021, 21:45
Verwijderd
Oh, jah, kudo's voor jou, awesome dat je je er mee bezig wil houden en voor haar wil zorgen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2021, 00:36
t42
Avatar van t42
t42 is offline
Gewoon met haar praten misschien een idee?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2021, 14:03
paardebloem54
paardebloem54 is offline
Extra lief zijn en vragen of je iets voor haar kunt doen. Niet alle vrouwen worden boze chagrijnige wezens, soms doet het ook heel veel pijn. Altijd gewoon begrip daar voor hebben!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.