Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2007, 22:50
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Jezus ik heb zin om allemaal gemene dingen te zeggen
Knock yourself out.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Advertentie
Oud 11-10-2007, 22:51
Verwijderd
Tss dat kan ik helemaal niet want ik heb geleerd dat je sommige dingen beter niet kan zeggen.
Oud 11-10-2007, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Je weet dat ik dat bedoelde.
ja ach... ik vind het jammer dat mensen hier zo graag slechts aan de oppervlakte willen blijven. elke discussie die enigszins dieper lijkt te gaan verzandt in gezeur over spelfouten, interpretatieverschillen of posts zoals "gaap". superficial shallow blabla. jammer.
Oud 11-10-2007, 22:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ja ach... ik vind het jammer dat sommige mensen hier zo graag slechts aan de oppervlakte willen blijven. elke discussie die enigszins dieper lijkt te gaan verzandt in gezeur over spelfouten, interpretatieverschillen of posts zoals "gaap". superficial shallow blabla. jammer.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 22:52
Verwijderd
@ juice


Soms wist ik zelfs de naam niet, en hadden we nog geen woord met elkaar gesproken. Dat vind ik veel eerlijker dan eerst drankjes voor elkaar kopen en aanpappen; er gewoon voor uitkomen dat je voor elkaar niets meer bent dan een toevallig voorbijkomende, lekker uitziende homp vlees. Als je het erover eens bent dat er geen sprake is van verdere verbintenis, is er toch niets mis mee? Heel irritant als anderen daarover gaan oordelen.

Overigens heb ik door een dergelijk contact ook wel eens later een goede vriendschap met iemand opgebouwd. Niets is uitgesloten natuurlijk.
------------
ja daar gaat het dus precies om.
Dat vind ik meer 'eerlijkheid' in oneerlijkheid. Ik vraag me gewoon af waarom mensen zoveel intimiteit met een toevallige passant willen delen, wat stelt dat dan nog voor? Helemaal niks.
En het lijkt wel of niemand dat meer boeit, dat je dat maar gewoon moet doen. Ik mag daar toch wel een oordeel over hebben, ik denk er namelijk anders over dan de meeste mensen, want in tegenstelling tot die mensen wil ik niet zomaar alles doen waar ik zin in heb omdat dat lekker is en me goed uitkomt.
Maar nogmaals : ik ben geen heilge

Ja, ik heb ook met zulke contacten wel een vriendschap overgehouden, maar dat was ws ook wel ontstaan zonder seks.
Oud 11-10-2007, 22:53
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
nou, tot de meet van morgen

heb nog even bij wat vrienden gehangen
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-10-2007, 22:53
Verwijderd
niet zo met me eens zijn. straks denken mensen weer dat ik geen eigen ideeen kan hebben of een uc van jou ben
Oud 11-10-2007, 22:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
niet zo met me eens zijn. straks denken mensen weer dat ik geen eigen ideeen kan hebben of een uc van jou ben
Ik heb een heel woord toegevoegd.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een heel woord toegevoegd.
ik zoek mn eigen "lafaard" quote nu...
Oud 11-10-2007, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik ben niet gelovig, ik voerde gewoon reeks flauwe verweren aan.
Voor mij hebben dat soort zaken gewoon meer met een soort fatsoen in de omgang met andere mensen te maken.
Oh oke

en :

welke partij stem je als ik vragen mag
Oud 11-10-2007, 22:56
Verwijderd
Is die hele discussie nou nog aan de gang?




Oud 11-10-2007, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Oh oke

en :

welke partij stem je als ik vragen mag


Sp
Oud 11-10-2007, 22:57
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik ga slapen. Morgen tentamen enzo.

Dag lieve forumvriendjes! Slaap lekker!! *zwaait*
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 11-10-2007, 22:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Truste!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 22:58
Verwijderd
daag
Oud 11-10-2007, 22:59
Verwijderd
veel succes
Oud 11-10-2007, 23:00
Verwijderd
Citaat:


Sp
Hmmm keej

ik heb partij voor de dieren gestemt, omdat in hun programma niet zoveel punten staan, maar wel een hele belangrijke, namelijk over fatsoen.
Ik denk dat als mensen zich meer bewust worden van fatsoen, de wereld er een stuk beter uit zou zien en er een heleboel punten afvallen *idealist*
Daar moest ik aan denken toen je fatsoen zei, vandaar de vraag

en slaapse dr K.
Oud 11-10-2007, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Is die hele discussie nou nog aan de gang?
nee, die heb je nu wel vermoord inderdaad.

wat is dat met iedereen vandaag? eerst die weerwolf discussie. nu dit...
Oud 11-10-2007, 23:01
Verwijderd
3x3=4
Oud 11-10-2007, 23:01
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
nee, die heb je nu wel vermoord inderdaad.

wat is dat met iedereen vandaag? eerst die weerwolf discussie. nu dit...
discussieforum he dan krijg je dat....discussies
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-10-2007, 23:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
ja daar gaat het dus precies om.
Dat vind ik meer 'eerlijkheid' in oneerlijkheid. Ik vraag me gewoon af waarom mensen zoveel intimiteit met een toevallige passant willen delen, wat stelt dat dan nog voor? Helemaal niks.
Nee. Als je een ijsje eet stelt dat toch ook niks voor? Maar het is wel lekker.

Citaat:
En het lijkt wel of niemand dat meer boeit, dat je dat maar gewoon moet doen. Ik mag daar toch wel een oordeel over hebben, ik denk er namelijk anders over dan de meeste mensen, want in tegenstelling tot die mensen wil ik niet zomaar alles doen waar ik zin in heb omdat dat lekker is en me goed uitkomt.
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom het zo negatief om te doen waar je zin in hebt. "Dat kan toch zomaar niet?" Nou, wel dus.

Maar goed, dat zijn natuurlijk jouw normen en daar heb ik ook niets tegen. Dat laat ik in zijn waarde. En als ik mensen geen preutse trut noem ben ik er niet van gediend als ze mij een ordinaire slet noemen.

Citaat:
Ja, ik heb ook met zulke contacten wel een vriendschap overgehouden, maar dat was ws ook wel ontstaan zonder seks.
Nou, in mijn geval niet, want zonder seksuele aantrekking had ik haar nooit gesproken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-10-2007, 23:02
Verwijderd
mag je hier dan alleen maar onzin verkondigen, stelletje zeurberen.
Oud 11-10-2007, 23:04
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik zeg ban voor jullie. Kleuters.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 11-10-2007, 23:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Soms snap ik zó goed waarom mensen als Naodjen en sterrenmeisje pixelvriendjes van me zijn.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
nee, die heb je nu wel vermoord inderdaad.
O ja, want dat was inderdaad mijn schuld.
Oud 11-10-2007, 23:04
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
oh ik heb een muts op en een sjaal om.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 11-10-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
3x3=4
Oud 11-10-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Soms snap ik zó goed waarom mensen als Naodjen en sterrenmeisje pixelvriendjes van me zijn.
omg
Oud 11-10-2007, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Hmmm keej

ik heb partij voor de dieren gestemt, omdat in hun programma niet zoveel punten staan, maar wel een hele belangrijke, namelijk over fatsoen.
Ik denk dat als mensen zich meer bewust worden van fatsoen, de wereld er een stuk beter uit zou zien.
Daar moest ik aan denken toen je fatsoen zei, vandaar de vraag

en slaapse dr K.
De standpunten zijn niet slecht, alleen heb ik zelf niet zoveel met dieren, en daar zat toch de hoofdlijn en de expertise. Sp is veel breder in mijn ogen, en ze bekijken zaken vaak vanuit de goede kant om te beginnen met een oplossing te zoeken.
Politiek kan er goed aan bijdragen mensen wat fatsoenlijker om te laten gaan met elkaar. En dat is ook heel erg nodig op allerlei vlakken.
Oud 11-10-2007, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Nee. Als je een ijsje eet stelt dat toch ook niks voor? Maar het is wel lekker.



Ik snap nog steeds niet helemaal waarom het zo negatief om te doen waar je zin in hebt. "Dat kan toch zomaar niet?" Nou, wel dus.

Maar goed, dat zijn natuurlijk jouw normen en daar heb ik ook niets tegen. Dat laat ik in zijn waarde. En als ik mensen geen preutse trut noem ben ik er niet van gediend als ze mij een ordinaire slet noemen.



Nou, in mijn geval niet, want zonder seksuele aantrekking had ik haar nooit gesproken.
ijsjes eten heeft niks te maken met intimiteit.
Maar als ijsjes eten een manier wordt om jezelf af te leiden moet je wel gaan nadenken.
Jij vind dat wel kunnen, ik niet.
Ik vind dat je niet zo met je gevoelens kan spelen. en die van anderen.

Dat ordinaire slet gedeelte sloeg op mezelf.
indirect dus ook op jou, als je het zo wilt zien.
Maar dat houdt niet in dat ik je op die manier bekijk, of denk dat dat de enige kant is die je hebt.
Oud 11-10-2007, 23:05
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
*lolly's uitdeel*

Het lijkt hier op Onzin, da's geen compliment. ;x
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 11-10-2007, 23:06
Verwijderd
slet

player


Hoi!!! Neuken?
Ja laten we dat doen baby
Oke!!
Oud 11-10-2007, 23:07
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Stefenootje

Sperzieboon


Hoi!!! Neuken?
Ja laten we dat doen baby
Oke!!


__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 11-10-2007, 23:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
ijsjes eten heeft niks te maken met intimiteit.
Maar als ijsjes eten een manier wordt om jezelf af te leiden moet je wel gaan nadenken.
Jij vind dat wel kunnen, ik niet.
Ik vind dat je niet zo met je gevoelens kan spelen. en die van anderen.
Men is er zich wel van bewust dat er geen gevoelens in het spel zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-10-2007, 23:10
Verwijderd
Citaat:
knip
Ik krijg toch sterk het gevoel dat jij seks als iets ziet om gewoon te consumeren, net alsof je even een blikje cola haalt, of even nieuwe kleren gaat shoppen. Is dat niet een vrij lege zicht op de zaken. Even ijsje eten, even cola drinken, even seks hebben, en dan even een nieuwe polo kopen bij de hema. Vraag jeje niet af of dat misschien een rare omgang is met andere mensen. Wezens met emoties en een gevoelsleven, die jij op een lijn zet met zaken als ijsjes die je gewoon achteloos kunt consumeren zonder erbij na te denken.

Ik zou niet willen dat mensen mij zo zien.
Oud 11-10-2007, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Soms snap ik zó goed waarom mensen als Naodjen en sterrenmeisje pixelvriendjes van me zijn.


Citaat:
O ja, want dat was inderdaad mijn schuld.
niet huilen.

Citaat:
oh ik heb een muts op en een sjaal om.
kachel kapoet?

Citaat:
De standpunten zijn niet slecht, alleen heb ik zelf niet zoveel met dieren, en daar zat toch de hoofdlijn en de expertise. Sp is veel breder in mijn ogen, en ze bekijken zaken vaak vanuit de goede kant om te beginnen met een oplossing te zoeken.
Politiek kan er goed aan bijdragen mensen wat fatsoenlijker om te laten gaan met elkaar. En dat is ook heel erg nodig op allerlei vlakken.
Ik ben ook niet zo'n type die vroeger dierenarts wilde worden en een penny agenda had ofzo hoor
Ik vind dat dieren met meer fatsoen behandeld zouden moeten worden, en mensen ook en ik geloof dat daar een verband tussen zit. Dat is eigenlijk voor mij het belangrijkste.
Met de SP ben ik het vaak wel eens, maar ik vind ze te 'schreeuwerig' overkomen.
Oud 11-10-2007, 23:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik krijg toch sterk het gevoel dat jij seks als iets ziet om gewoon te consumeren, net alsof je even een blikje cola haalt, of even nieuwe kleren gaat shoppen. Is dat niet een vrij lege zicht op de zaken. Even ijsje eten, even cola drinken, even seks hebben, en dan even een nieuwe polo kopen bij de hema. Vraag jeje niet af of dat misschien een rare omgang is met andere mensen. Wezens met emoties en een gevoelsleven, die jij op een lijn zet met zaken als ijsjes die je gewoon achteloos kunt consumeren zonder erbij na te denken.

Ik zou niet willen dat mensen mij zo zien.
Vraag jij je niet af of jouw standpunt / mening raar is?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 23:12
Verwijderd
Jezus jongens, serieus, begin dan even ergens een topic hierover.

Hoewel het de titel van dit topic wel eer aan doet.
Oud 11-10-2007, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Men is er zich wel van bewust dat er geen gevoelens in het spel zijn.
Voor jou niet misschien, weet je ook dat het zo is voor je medemens? volgens mij duid het meer op een zeer achteloze omgang met andere mensen. Zolang jij behoefde maar eenduidig vervult is en het voor jou geheel duidelijk is maakt de rest niet uit.

Ik formuleer het nu wel een beetje hard, maar volgens mij is het punt niet anders te maken.
Oud 11-10-2007, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Vraag jij je niet af of jouw standpunt / mening raar is?
wat is er raar aan zijn standpunt?
ik persoonlijk vraag me dat altijd af.
Ik ben het overgens helemaal met hem eens, met gauloises dus.
Oud 11-10-2007, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Jezus jongens, serieus, begin dan even ergens een topic hierover.

Hoewel het de titel van dit topic wel eer aan doet.
hou je bek ofzo jezus
Oud 11-10-2007, 23:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik krijg toch sterk het gevoel dat jij seks als iets ziet om gewoon te consumeren, net alsof je even een blikje cola haalt, of even nieuwe kleren gaat shoppen. Is dat niet een vrij lege zicht op de zaken. Even ijsje eten, even cola drinken, even seks hebben, en dan even een nieuwe polo kopen bij de hema. Vraag jeje niet af of dat misschien een rare omgang is met andere mensen. Wezens met emoties en een gevoelsleven, die jij op een lijn zet met zaken als ijsjes die je gewoon achteloos kunt consumeren zonder erbij na te denken.
Hee hallo, niet alle seks natuurlijk. Natuurlijk deel ik iets intiems liever met iemand van wie ik houd. Maar als zo iemand er niet is kan het ook erg leuk zijn gewoon als lustobjecten met elkaar om te gaan.

Citaat:
Ik zou niet willen dat mensen mij zo zien.
Ik zou ook niet willen dat alle mensen mij zo zien, maar ik weet dat ik soms zo gezien wordt en daar ben ik erg blij mee.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-10-2007, 23:14
Verwijderd
Citaat:
hou je bek ofzo jezus
Oud 11-10-2007, 23:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jezus jongens, serieus, begin dan even ergens een topic hierover.

Hoewel het de titel van dit topic wel eer aan doet.
Oke, als het onderwerp je niet aanstaat kan je 2 dingen doen. Een ander onderwerp aansnijden of niet in dit topic posten.

Wat jij momenteel doet is gewoon achterlijk. Hebben wij minder recht om een gesprek te voeren dan jij?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 23:15
Verwijderd
jezus stefenootje, ga dan gewoon lekker op tijd naar bed als je het allemaal zo irritant vindt. want op deze manier is het wel "jouw schuld". je zal vast een leuke meid zijn, maar dit vind ik echt puberaal gedrag. even ziet niemand je staan en dan ga je jengelen, want "negatieve aandacht is ook aandacht"-blah. dat valt me echt van je tegen. begin dan gewoon over iets anders als je het onderwerp zo klote vindt, maar van die nutteloze kritiek wordt helemaal niemand beter. dat schiet gewoon niet op.
Oud 11-10-2007, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Vraag jij je niet af of jouw standpunt / mening raar is?
Ik denk niet dat het raar is om te proberen op een bewuste manier met medemensen om te gaan, ipv de omgang op een lijn te stellen met een ijsje.

Als je het naar een ander, namelijk een politiek, vlak zou willen tillen zou je snel uitkomen bij de vraag van de mensenrechten problematiek. Wil je dat andere mensen je slecht en als een soort zaak behandelen of niet, alleen omdat zij andere overtuigingen hebben en een andere visie op jou waarde, is dat dan genoeg om het aan te nemen?
Maar volgens mij wijkt dit iets tever af.
Oud 11-10-2007, 23:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
wat is er raar aan zijn standpunt?
ik persoonlijk vraag me dat altijd af.
Ik ben het overgens helemaal met hem eens, met gauloises dus.
Het is niet raar, maar dat is dat van Uice imho ook niet. En gauloises stelde die vraag aan Uice, dus ik vroeg me af of gauloises dan ook vragen stelt bij de eigen mening.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 23:16
Verwijderd
Citaat:
jezus stefenootje, ga dan gewoon lekker op tijd naar bed als je het allemaal zo irritant vindt. want op deze manier is het wel "jouw schuld". je zal vast een leuke meid zijn, maar dit vind ik echt puberaal gedrag. even ziet niemand je staan en dan ga je jengelen, want "negatieve aandacht is ook aandacht"-blah. dat valt me echt van je tegen. begin dan gewoon over iets anders als je het onderwerp zo klote vindt, maar van die nutteloze kritiek wordt helemaal niemand beter. dat schiet gewoon niet op.
Het is inderdaad irritant gedrag, maar het is niet omdat ik geen aandacht krijg.
Oud 11-10-2007, 23:17
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Er heerst een beetje een gespannen sfeer op DK komt dat omdat een aantal DK'ers opeens een goed lopend liefdesleven danwel datingleven hebben en een paar niet? dat dit leidt tot onbegrip tussen mensen?

Ik gooi het maar eens in de groep
te druk met mn eigen leven om me er echt druk om te maken maar ik ben benieuwd
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-10-2007, 23:17
Verwijderd
je eh, we weten nu wel dat het saai vind, maar ik vind het stom dat je mijn en anderen hun standpunten net zo makkelijk in de prullenbak flikkert, door het saai te noemen of een vervelende discussie.
Ik vraag me af waarom je dat vindt, het zou prettig zijn als je dat eens zou verwoorden zonder iedere keer zo'n zeikzinnetje waarin je even laat weten dat je het irritant vindt.
er zijn hier ook soms discussies waar ik niks aanvind, dan begin ik over iets anders of hou ik me erbuiten.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 19:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 18:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.