Oud 28-03-2008, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Is er ook fijn ongesteld dan?
Je hebt 'vervelend ongesteld' en 'niet zo vervelend ongesteld', dat laatste is niet per sé fijn
Advertentie
Oud 28-03-2008, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik wil wel heel graag eerst m'n diploma, dan zien we wel weer verder... (maar mja, als ik nu m'n diploma had, dan was ik ook zwanger, denk ik )
Dit is je rationele kijk erop denk ik, want ik lees ook bepaalde topics op L&R en L&G hoor
Oud 28-03-2008, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Wil jij kinderen dan Stefenoot?
Ik weet het nog niet. Ik ben de laatste tijd wel van "baby's!!! Baby's zijn lief, ik wil een baby!" Maar:

Citaat:
Whahaha, zulke vragen moet je écht niet aan me stellen als ik ongesteld ben, want dan lijd ik aan hevige pijnen en moet ik er niet aan dénken om een kind te baren.
Inderdaad.
Oud 28-03-2008, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Je hebt 'vervelend ongesteld' en 'niet zo vervelend ongesteld', dat laatste is niet per sé fijn
Precies. Ik ben soms ook 'ik-vergeet-gewoon-bijna-dat-ongesteld-ben-omdat-ik-er-helemaal-geen-last-van-heb'-ongesteld.
Oud 28-03-2008, 15:04
Verwijderd
Wat is er lief aan baby's?
Oud 28-03-2008, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Dit is je rationele kijk erop denk ik, want ik lees ook bepaalde topics op L&R en L&G hoor
Ja, maar ik vind nu m'n studie ook even echt heel erg leuk; heel anders dan vorig jaar. Dus nu wíl ik ook echt studeren enzo. Scheelt wel
Maar ik wil ook echt graag kinderen, dus het speelt zeker nog wel.
Oud 28-03-2008, 15:04
Verwijderd
Ze zijn zo prullerig. Ofzo.
Oud 28-03-2008, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Precies. Ik ben soms ook 'ik-vergeet-gewoon-bijna-dat-ongesteld-ben-omdat-ik-er-helemaal-geen-last-van-heb'-ongesteld.
Ja, dat is bijna fijn te noemen, fijner wordt het in ieder geval toch niet
Oud 28-03-2008, 15:05
Verwijderd
ik wil zonen \o/
Oud 28-03-2008, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Wat is er lief aan baby's?
Ze zijn zo afhankelijk en onbeholpen.
Oud 28-03-2008, 15:05
Verwijderd
Ik ben zo erg, ik ga nu iets heel ergs vertellen.

Pas toen heb ik een zwangere buik bij mezelf gemaakt. (T-shirts onder mijn trui, en daar dan een sjaal overheen)

*Kinderachtig to tha max!!!!*
Oud 28-03-2008, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo erg, ik ga nu iets heel ergs vertellen.

Pas toen heb ik een zwangere buik bij mezelf gemaakt. (T-shirts onder mijn trui, en daar dan een sjaal overheen)

*Kinderachtig to tha max!!!!*
Haha, dat heb ik ook eens gedaan En dan m'n buik ook vasthouden alsof er een kindje inzit
Oud 28-03-2008, 15:06
Verwijderd
weeen zijn ongesteldheidskrampen x miljard

En stefenoot : dat denk ik ook altijd als ik een baby zie, maar ik weet nu hoeveel werk het is en grote aanslag op je leven
Oud 28-03-2008, 15:06
Verwijderd
En ik denk dat een kind krijgen in sommige gevallen makkelijker te combineren is met een studie (die je veelal thuis kunt doen) dan met warrek.
Oud 28-03-2008, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Haha, dat heb ik ook eens gedaan En dan m'n buik ook vasthouden alsof er een kindje inzit
Ja precies, dat deed ik ook.
Oud 28-03-2008, 15:07
Verwijderd
Ik geniet nu daarom ook zo van m'n nichtje; het is zo'n lief meisje, maar voor mij is het telkens puur genieten omdat ik weer naar huis ga. (Ook al wil ik haar soms meenemen en zou ik het meteen doen als m'n zus het me zou vragen, zonder twijfel.)
Oud 28-03-2008, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo erg, ik ga nu iets heel ergs vertellen.

Pas toen heb ik een zwangere buik bij mezelf gemaakt. (T-shirts onder mijn trui, en daar dan een sjaal overheen)

*Kinderachtig to tha max!!!!*
Dat heb ik ook zo vaak gedaan hoor
Oud 28-03-2008, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is bijna fijn te noemen, fijner wordt het in ieder geval toch niet
Nee, fijn is dan inderdaad toch wel weer een stapje verder. Fijn bestaat niet in het ongesteld zijn. En ook in dit geval, kan het zelfs gevaarlijk worden als je vergeet dat je ongesteld bent en dat is ook vérre van fijn, zegmaar.
Oud 28-03-2008, 15:07
Verwijderd
Mijn buik ziet er wel eens zwanger uit na het eten en dan ga ik mijn buik ook zo vasthouden en met zo'n zeikstemmetje aan mijn vriend vragen of hij me nog wel aantrekkelijk vindt
Oud 28-03-2008, 15:07
Verwijderd
Citaat:
weeen zijn ongesteldheidskrampen x miljard
Maar dat kan niet! Ik heb soms nu al pijnen die bijna ondraaglijk zijn!

Citaat:
En stefenoot : dat denk ik ook altijd als ik een baby zie, maar ik weet nu hoeveel werk het is en grote aanslag op je leven
Ja, tuurlijk. Maar zolang het mijn eigen baby niet is.
Oud 28-03-2008, 15:08
Verwijderd
Citaat:
weeen zijn ongesteldheidskrampen x miljard
Ja, daarom.
Oud 28-03-2008, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Nee, fijn is dan inderdaad toch wel weer een stapje verder. Fijn bestaat niet in het ongesteld zijn. En ook in dit geval, kan het zelfs gevaarlijk worden als je vergeet dat je ongesteld bent en dat is ook vérre van fijn, zegmaar.
Oeh, nee, inderdaad
Oud 28-03-2008, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Mijn buik ziet er wel eens zwanger uit na het eten en dan ga ik mijn buik ook zo vasthouden en met zo'n zeikstemmetje aan mijn vriend vragen of hij me nog wel aantrekkelijk vindt
Oud 28-03-2008, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Oeh, nee, inderdaad
Niet dat ik dat ooit heb meegemaakt hoor, maar ik ben er soms wel een beetje bang voor.
Oud 28-03-2008, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Mijn buik ziet er wel eens zwanger uit na het eten en dan ga ik mijn buik ook zo vasthouden en met zo'n zeikstemmetje aan mijn vriend vragen of hij me nog wel aantrekkelijk vindt
Oud 28-03-2008, 15:10
Verwijderd
Zou Kazet gevlucht zijn? Al die vrouwenpraat hier.
Oud 28-03-2008, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Zou Kazet gevlucht zijn? Al die vrouwenpraat hier.
Dat dacht ik ook net
Oud 28-03-2008, 15:11
Verwijderd
Maar, als weeën echt zoveel erger zijn nog, dan denk ik dat ik er maar niet aan begin. Want ik kan zoveel pijn denk ik echt niet aan.
Oud 28-03-2008, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Maar dat kan niet! Ik heb soms nu al pijnen die bijna ondraaglijk zijn!
Ja, ik dus ook.
Als ik bijv. op de fiets zit moet ik soms echt afstappen omdat ik zoveel pijn heb, dat ik gewoon niet meer kan bewegen.
Oud 28-03-2008, 15:11
Verwijderd
Waarschijnlijk komt hij zo even melden dat baby's poepende krijsende larven zijn
Oud 28-03-2008, 15:11
Verwijderd
Ik ben altijd aan de paracetamol enzo, dat helpt wel goed bij mij
Oud 28-03-2008, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik dus ook.
Als ik bijv. op de fiets zit moet ik soms echt afstappen omdat ik zoveel pijn heb, dat ik gewoon niet meer kan bewegen.
Erg.

Ik krijg soms aanvallen waarin ik echt nat ben van het zweet, moet overgeven, en gewoon bijna flauwval van ellende.

Maar nu gelukkig niet meer, leve de pil!
Oud 28-03-2008, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Erg.

Ik krijg soms aanvallen waarin ik echt nat ben van het zweet, moet overgeven, en gewoon bijna flauwval van ellende.
Dat had ik ook toen ik nog niet aan de pil was, echt brrrr, dat wil ik nooit meer.
Oud 28-03-2008, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Maar, als weeën echt zoveel erger zijn nog, dan denk ik dat ik er maar niet aan begin. Want ik kan zoveel pijn denk ik echt niet aan.
Nja, ik kan me zoveel pijn ook niet voorstellen, wil er ook niet aan denken eigenlijk, maar aan de andere kant; die weeën, dat is maar één keer, tenminste, wel vaker dan één keer natuurlijk, maar als het afgelopen is, is het ook echt afgelopen. Ongesteldheidspijnen komen elke maand weer terug...
Oud 28-03-2008, 15:13
Verwijderd
Ik ben in keer in een bouwmarkt bijna onderuit gegaan, toen was ik op de grond gaan zitten met m'n hoofd tussen m'n knieën en toen ging mijn moeder uitleggen dat ik ongesteld moest worden aan de mensen die zich zorgen stonden te maken. Leuk hoor
Oud 28-03-2008, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk komt hij zo even melden dat baby's poepende krijsende larven zijn
Want dat wisten we nog niet.

Nee, ik vind baby's ook o.h.a. heel lief, maar ik kan me voorstellen dat ze ook echt je leven bezitten als je ze eenmaal hebt. EN DAN IS ER GEEN WEG MEER TERUG
Oud 28-03-2008, 15:13
Verwijderd
Pff wat moet dat kut zijn om dan ook echt elke maand zo ellendig te zijn
Oud 28-03-2008, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Nja, ik kan me zoveel pijn ook niet voorstellen, wil er ook niet aan denken eigenlijk, maar aan de andere kant; die weeën, dat is maar één keer, tenminste, wel vaker dan één keer natuurlijk, maar als het afgelopen is, is het ook echt afgelopen. Ongesteldheidspijnen komen elke maand weer terug...
Ja, en het doel is ook wel wat leuker; een baby is natuurlijk veel fijner dan slijm/bloed/gorigheid
Oud 28-03-2008, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Maar, als weeën echt zoveel erger zijn nog, dan denk ik dat ik er maar niet aan begin. Want ik kan zoveel pijn denk ik echt niet aan.
En dan moet het kind er nog uit
Maar dat heb ik goddank niet meehoeven maken, hoewel ik dat soms wel soort van jammer vind.
Oud 28-03-2008, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ben in keer in een bouwmarkt bijna onderuit gegaan, toen was ik op de grond gaan zitten met m'n hoofd tussen m'n knieën en toen ging mijn moeder uitleggen dat ik ongesteld moest worden aan de mensen die zich zorgen stonden te maken. Leuk hoor
Oh, fijn is dat ja.
Mijn moeder nam ons vrolijk als gezinnetje mee naar een cafeetje en toen kregen we appeltaart, om te vieren dat ik voor het eerst ongesteld was geworden.
Oud 28-03-2008, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Oh, fijn is dat ja.
Mijn moeder nam ons vrolijk als gezinnetje mee naar een cafeetje en toen kregen we appeltaart, om te vieren dat ik voor het eerst ongesteld was geworden.
omg
Oud 28-03-2008, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Pff wat moet dat kut zijn om dan ook echt elke maand zo ellendig te zijn
Hoe ellendig?
Ik voel me in principe nooit zo ellendig als ik ongesteld ben, ik heb alleen gewoon altijd veel pijn, maar dan ga ik wel even op bed liggen ofzo.
Oud 28-03-2008, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Oh, fijn is dat ja.
Mijn moeder nam ons vrolijk als gezinnetje mee naar een cafeetje en toen kregen we appeltaart, om te vieren dat ik voor het eerst ongesteld was geworden.


Mijn vader feliciteerde me En toen stak ik een labello in m'n zak en vroeg hij of dat maandverband was Ik vond het zo'n vreemde vraag dat ik hem nooit meer zal vergeten
Oud 28-03-2008, 15:16
Verwijderd
Bij jullie is het wel heel erg zeg
dan wordt een bevalling vast een eitje
Oud 28-03-2008, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, en het doel is ook wel wat leuker; een baby is natuurlijk veel fijner dan slijm/bloed/gorigheid

Ook dat ja.
Oud 28-03-2008, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Hoe ellendig?
Ik voel me in principe nooit zo ellendig als ik ongesteld ben, ik heb alleen gewoon altijd veel pijn, maar dan ga ik wel even op bed liggen ofzo.
Nou ja, als in als je veel pijn hebt voel je je ellendig.
Oud 28-03-2008, 15:16
Verwijderd
Citaat:


Mijn vader feliciteerde me En toen stak ik een labello in m'n zak en vroeg hij of dat maandverband was Ik vond het zo'n vreemde vraag dat ik hem nooit meer zal vergeten
Whahaha, hoe kun je een labello nu voor maandverband aanzien?
Oud 28-03-2008, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Bij jullie is het wel heel erg zeg
dan wordt een bevalling vast een eitje
Ik noem het altijd een "bijna-dood-ervaring" omdat het echt zo voelt.
Oud 28-03-2008, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, als in als je veel pijn hebt voel je je ellendig.
Ooooh, op die manier.
Oud 28-03-2008, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Bij jullie is het wel heel erg zeg
dan wordt een bevalling vast een eitje
Dat zeiden mijn moeder en zus ook ja, die vonden het allebei wel pijnlijk, maar niet overdreven. Wij hebben baarheupen van m'n oma gekregen, schijnt, dus laten we hopen dat dat kind er over een paar jaar zo uitfloept
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Zoals de wind saait, saait m'n rokje #241
Verwijderd
501 15-06-2008 19:46
De Kantine Hoe Saai Is De Eenzame Fietser #233
Dinalfos
500 08-06-2008 19:32
De Kantine Zoals de wind saait, saait mijn rokje #233
Verwijderd
4 07-06-2008 15:24
De Kantine Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231
Lethe
500 06-06-2008 16:41
De Kantine Ik had een snor en een heel saaie broek van prachtig dun kalfsleer.#216
Verwijderd
500 24-05-2008 18:52
De Kantine Slaaf van de saaiheid #208
Verwijderd
500 18-05-2008 21:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.