Oud 23-06-2005, 20:56
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Vind je het prettig of vervelend als een vreemde je aanspreekt (met een zekere bedoeling)?
Maakt het dan uit of je diegene aantrekkelijk vind of niet en of je vrijgezel bent of niet en of je vrijgezel wilt blijven of niet?
Sta je er open voor om zo mensen (voor een relatie) te ontmoeten?
Wat doe je als je diegene echt niet leuk vind?
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2005, 21:13
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
het maakt mij eigenlijk niet veel uit als een vreemde me aanspreekt, het is natuurlijk nog veel leuker als het een knap meisje is , maar achja je kan niet alles hebben he
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 21:18
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 23-06-2005 @ 21:56 :
Vind je het prettig of vervelend als een vreemde je aanspreekt (met een zekere bedoeling)?
Maakt het dan uit of je diegene aantrekkelijk vind of niet en of je vrijgezel bent of niet en of je vrijgezel wilt blijven of niet?
Sta je er open voor om zo mensen (voor een relatie) te ontmoeten?
Wat doe je als je diegene echt niet leuk vind?
Even zo maar:
- Wat bedoel je met een zekere bedoeling? En waar? In de kroeg, in een club, op straat?
- Nou ja, het heeft er wel invloed op, natuurlijk. Sowieso of iemand goed verzorgd is, en een beetje zorg heeft besteed aan zijn kleding, vind ik belangrijk. Andere kunnen wat versierpogingen betreft hier stoppen.
- Lijkt me wel belangrijk. Ik denk dat als je in een relatie zit, dat je het dan eerder als bedreigend beschouwt oid. Sowieso stralen mensen die bezet zijn iets anders uit dan mensen die op zoek zijn naar een vriend.
- In een cafe? Ach, waarom niet.. als ie aan mijn eisen voldoet.. Maar het is niet zo dat ik iedereen die mij aanspreek als mogelijke partner zie. God nee.
- Negeren, en als ik iets terugzeg ligt het aan mijn stemming of het sarcastisch is of vriendelijk. Ook aan de manier van benaderen toruwens.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 21:23
Verwijderd
Bij mij zou het zeker meespelen dat ik geen vrijgezel ben, ik zou me waarschijnlijk afvragen wat hij wilde, en wanneer ik erachter kwam wat hij wilde (als ik jou 'zekere bedoeling' goed opvat) weglopen..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 21:25
Sylver-Myst
Avatar van Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Beetje vaag: wie spreekt je aan wanneer en waarover? Een oude mevrouw heeft me wel eens aangesproken en vervolgens een kwartier lang gehad over haar collecte-rondje. Ook wel leuk, maar goed een leuke jongen is natuurlijk beter. Ik zou het in ieder geval niet erg vinden, van wie dan ook niet. Altijd leuk om nieuwe mensen te spreken/ontmoeten, toch? En wie weet zie je elkaar daarna nooit meer, maar misschien groeit er vriendschap/liefde uit. Met dat laatste heb ik overigens geen ervaring mee (dat iemand me dan aanspreekt en dat ik daar relatie mee kreeg).
__________________
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are all the same...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 21:58
Verwijderd
Ze komen maar, ik ben niet 'bang' voor mensen. Contact is altijd goed. Of het nu oppervlakkig is of er zit meer achter, zolang ik de controlle houd zie ik het probleem niet.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 22:01
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Meestal voel ik me wel gevleid als ik merk dat iemand mij aanspreekt en aandacht voor mij heeft. Ik maak zelf ook wel makkelijk contact, dus als iemand mij op een aardige manier benaderd (en er nog goed uitziet ook) dan maak ik zeker wel een praatje met hem. Of haar, heb ik ook wel eens gehad. Maar zeker nu ik een relatie heb, maak ik wel altijd direct duidelijk wat iemand wel of niet van mij mag verwachten, ik zal iemand in ieder geval geen valse verwachtingen geven.

En iemand die mij op een vervelende manier benaderd, krijgt óf een arrogante blik van mij óf ik vertel hem eventjes heel fijn dat ik geen behoefte heb aan gezelschap.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 22:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dat ligt er heeeeel erg aan hoe mijn humeur is op dat moment. Ben ik al chagrijnig, dan denk ik: 'laat me met rust', maar ben ik in een goeie bui dan ben ik wel in voor een praatje. Sowieso blijf ik wel altijd vriendelijk, no matter wie er tegenover me staat, maar in een slechte bui probeer ik de ander dan gehaast af te wimpelen. Natuurlijk is het leuker als het een knap meisje is, maar dat gebeurt niet vaak nooit.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 22:45
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik zeg altijd niet zulke aardige dingen. Iets als 'Als je er ook nog maar 1 keer aan denkt om naar me te kijken ruk ik je ballen eraf en stop ik ze in je oogkas'. Oid.

Of ik doe alsof ik de eeneiige tweelingzus van Quasimodo ben. Loop je zo 'waaahmaahaaajahahahaha' met 1 oog dicht, een bochel nadoend en mank lopend langs.

Meestal houden ze dan hun smoelwerkjes wel dicht.

Nee, ik hou er niet van als ze iets tegen me zeggen.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 22:48
Estar
Estar is offline
Dat ligt volledig aan mijn humeur, op wat voor manier het gedaan wordt en door wie

Doorgaans vind ik het niks, of ik nou vrijgezel ben of niet, het ergste vind ik dat die mensen die het doen het op een irritante manier doen, dus ik zit er meestal ook niet op te wachten.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 23:38
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-06-2005 @ 23:07 :
Dat ligt er heeeeel erg aan hoe mijn humeur is op dat moment. Ben ik al chagrijnig, dan denk ik: 'laat me met rust', maar ben ik in een goeie bui dan ben ik wel in voor een praatje. Sowieso blijf ik wel altijd vriendelijk, no matter wie er tegenover me staat, maar in een slechte bui probeer ik de ander dan gehaast af te wimpelen.
Of het moet dat ene leuke meisje zijn, dan zou ik alles uit te kast trekken om er iets van te maken.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 23:39
Verwijderd
Als ze fuckable is ga ik er sowieso mee praten. Als ze alleen aardig is wil ik er ook wel mee praten, maar dan moet ze wel interessant zijn. En als ze heel lelijk is maar wel aardig dan doe ik gewoon of ik getrouwd ben.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 23:45
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-06-2005 @ 00:39 :
Als ze fuckable is ga ik er sowieso mee praten. Als ze alleen aardig is wil ik er ook wel mee praten, maar dan moet ze wel interessant zijn. En als ze heel lelijk is maar wel aardig dan doe ik gewoon of ik getrouwd ben.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 23:45
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
wat ik dan doe
terug ouwehoeren

lullen is gewoon een hobby van me

en als iemand echt gaat versieren

dan
of de persoon is leuk genoeg -> ga ik er op in
of de persoon is niet leuk genoeg -> ga ik er niet op in


magoed bot afwijzen doe ik in principe niet ik weet dat het vele moed kan kosten om iemand aan te spreken, en ze kunnen evt nog wat tips meekrijgen

maar als iemand vervelend blijft doen dan wordt het dus wel een stuk duidelijker
in de trant van ik vindt je niet leuk wil je aub opzouten
en als dat nog niet helpt wordt het en nou oprotten ik moet je niet je ziet er niet uit van wat ik nu al weet vind tik je karakter ook kut dus hoepel op
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 01:16
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 24-06-2005 @ 00:45 :
wat ik dan doe
terug ouwehoeren

lullen is gewoon een hobby van me

en als iemand echt gaat versieren

dan
of de persoon is leuk genoeg -> ga ik er op in
of de persoon is niet leuk genoeg -> ga ik er niet op in


magoed bot afwijzen doe ik in principe niet ik weet dat het vele moed kan kosten om iemand aan te spreken, en ze kunnen evt nog wat tips meekrijgen

maar als iemand vervelend blijft doen dan wordt het dus wel een stuk duidelijker
in de trant van ik vindt je niet leuk wil je aub opzouten
en als dat nog niet helpt wordt het en nou oprotten ik moet je niet je ziet er niet uit van wat ik nu al weet vind tik je karakter ook kut dus hoepel op
zoiets wel
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 08:46
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Als het een lekker ding is heb ik er geen problemen mee

Als het een loser is ---> afwimpelen!!!
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Yab-Yum schreef op 23-06-2005 @ 21:56 :
Vind je het prettig of vervelend als een vreemde je aanspreekt (met een zekere bedoeling)?
Maakt het dan uit of je diegene aantrekkelijk vind of niet en of je vrijgezel bent of niet en of je vrijgezel wilt blijven of niet?
Sta je er open voor om zo mensen (voor een relatie) te ontmoeten?
Wat doe je als je diegene echt niet leuk vind?
Mwa.. Ik vind het wel vleiend als een jongen naar me toe komt met een bedoeling en er ook nog eens redelijk okee uitziet (helaas.. dat gebeurt mij dus nooit, ik ben nog nooit echt versierd in een kroeg of op de dansvloer.. wel een keer door een medewerker in een winkel..).

Het maakt wel uit als ik single ben als dat ik bezet ben. Als ik single ben, sta ik veel spontaner met iemand te praten als dat ik bezet ben.

Ja.

Zeggen dat ik bezet ben (a)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 09:02
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Komt u maar, hoor!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-06-2005, 09:06
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
ja dat vind ik leuk

om mijn dankbaarheid te tonen lieg ik tegen een jongen die ik niet zo leuk vind netjes dat ik in het bezit ben van een heel jaloers vriendje, zodat ze (hopelijk) niet aan zichzelf gaan twijfelen ofzoiets
__________________
eat your animal crackers

Laatst gewijzigd op 24-06-2005 om 09:09.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 09:09
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Dat hangt geheel van mijn humeur, de jongen en zijn subtiliteit af.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 09:58
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Als iemand de weg vraagt o.i.d., maar het niet uit hoe iemand eruit ziet.

Als iemand sociaal wil doen, hangt het af van:
a. zijn/haar hoofd
b. mijn humeur
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 11:05
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Hangt van de persoon af en of ik goed gehumeurd ben. Maar meestal zit ik er absoluut niet op te wachten en gebeurd me gelukkig zelden.

Als ik die persoon niet zie zitten dan zeg ik dat ik te laat ben en me moet haasten ( liefst in een andere richting dan waar hij naar toe gaat )
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 16:38
Verwijderd
ik weet nie.... ik denk wel dat ik normaal terug praat,,
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 16:44
Woudschim
Avatar van Woudschim
Woudschim is offline
als het een mooie dame is vind ik het altijd goed natuurlijk..

tenminste..als de boodschap positief is dan
__________________
Voorbij den Duischteren Wouden
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 17:18
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Ligt eraan hoe je wordt aangesproken. En of het een Leuke knappe jongen is he
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2005, 17:24
Verwijderd
Als ik niet heel moe en dus heel chagrijnig ben, vind ik het altijd wel leuk om aangesproken te worden. Vooropgesteld dat het iemand is die een normaal gesprek kan voeren, tenminste. Aan uitspraken als "He lekker wijf, neuken?" heb ik niks.

Ik vind het alleen vervelend als iemand mij duidelijk echt leuk vindt, en ik moet hem afwimpelen. Ik houd er niet van om mensen te kwetsen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 17:44
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
ligt ook aan mij humeur..

Maar ik ben ook heel goed in het verknallen van zulke dingen als mooie jongens mij aanspreken. Dan doe ik heel bot of weet ik niet wat ik moet zeggen.. maja
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 18:44
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Vind je het prettig of vervelend als een vreemde je aanspreekt (met een zekere bedoeling)?
Ligt eraan op wat voor manier diegene tegen me praat.
'hey lekkah dingg (inclusief gekwijl en vleeskeuring) mag ik je telefoonnummer?' of 'Sorry dat ik je stoor, maar ik wil je zeggen dat ik je mooi vind. Misschien mag ik je een keer wat te drinken aanbieden?'
(beide , maar de tweede heeft nog wel manieren)

Maakt het dan uit of je diegene aantrekkelijk vind of niet en of je vrijgezel bent of niet en of je vrijgezel wilt blijven of niet?
Als er iemand geïnteresseerd is in mij, dan wil ik best een praatje maken, ongeacht of ik vrijgezel ben of niet.

Sta je er open voor om zo mensen (voor een relatie) te ontmoeten?
Op dit moment sta ik er niet voor open, want ik heb al een relatie.

Wat doe je als je diegene echt niet leuk vind?
Dan zeg ik dat ik wegga/moet, want dat is dan ook zo.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 20:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik word als ik in de trein/op het station vaak aangesproken en spreek ook wel mensen aan. Vooral als daar een gelegenheid voor is. Soms zijn het oude omaatjes of opaatjes, soms mensen van ongeveer mijn leeftijd.
Even klagen over de NS, soms praat je dan verder, gezellig, soms ook niet en dan volgende keer beter.
Als het niet gezellig is probeer ik het gesprek af te kappen en als de ander dat doet, praat ik ook niet door.

Als het een lange reis is en het klikt, dan zou ik heel mss mn msn geven, meer info zeker niet.

En op die manier een relatie krijgen zie ik niet gebeuren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 21:45
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Dat gebeurd regelmatig. hoe ik reageer is totaal afhankelijk van zijn uitstraling, hetgene wat ie zegt en zn houding tov mij. Als ie me interessant lijkt wil ik er wel mee praten, anders niet.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 21:55
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-06-2005 @ 18:24 :
Ik vind het alleen vervelend als iemand mij duidelijk echt leuk vindt, en ik moet hem afwimpelen. Ik houd er niet van om mensen te kwetsen.
Nou dat had ik dus laatst, was echt leuke jongen, maar ik heb al een vriend..en had dus niet gezegd dat ik die al had, maar had ook niet veel contact verder met die jongen gezocht. Toen hij er via via achter kwam dat ik al een vriend had, vond ik dat echt zo zielig misschien toch voortaan maar eerder zeggen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 22:27
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 24-06-2005 @ 21:00 :
Ik word als ik in de trein/op het station vaak aangesproken en spreek ook wel mensen aan. Vooral als daar een gelegenheid voor is. Soms zijn het oude omaatjes of opaatjes, soms mensen van ongeveer mijn leeftijd.
Even klagen over de NS, soms praat je dan verder, gezellig, soms ook niet en dan volgende keer beter.
Als het niet gezellig is probeer ik het gesprek af te kappen en als de ander dat doet, praat ik ook niet door.

Als het een lange reis is en het klikt, dan zou ik heel mss mn msn geven, meer info zeker niet.

En op die manier een relatie krijgen zie ik niet gebeuren
Behalve het laatste ben ik ongeveer ook zo
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 23:10
Verwijderd
Soms denk ik wel eens dat er 'praat maar tegen mij' op mijn voorhoofd staat, want ik wordt heel vaak aangesproken voor allerlei verschillende redenen. Vind het over het algemeen wel leuk en gezellig. Gewoon, dat je weer eens contact hebt met nieuwe mensen enzo.

Ik vind het alleen vervelend als iemand me aanspreekt omdat hij iets van me wil (als in zoenen/seks/relatie e.d.) en door blijft gaan. Omdat ik een relatie heb maak ik dat ook vrij snel duidelijk, maar het wil wel eens gebeuren dat iemand dan doorgaat. Dat je me aanspreekt vindt ik prima, maar het moet wel gezellig blijven. Anders zit er voor mij niets anders op om ook héél ongezellig te gaan doen helaas...

Oh ja, van die mensen die je iets aan proberen te smeren terwijl je net aan het winkelen bent, ook heel vervelend als die je aanspreken!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 24-06-2005 @ 22:55 :
Nou dat had ik dus laatst, was echt leuke jongen, maar ik heb al een vriend..en had dus niet gezegd dat ik die al had, maar had ook niet veel contact verder met die jongen gezocht. Toen hij er via via achter kwam dat ik al een vriend had, vond ik dat echt zo zielig misschien toch voortaan maar eerder zeggen
Ja, afschuwelijk is dat. Helemaal als ze wel aardig en lief zijn. Aan de andere kant vind ik het ook zo stom om telkens als eerste tegen iemand te zeggen "Maar ik heb een vriendje, hoor!" Alsof ik denk dat dat het enige is waar ze opaf komen...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 00:38
Verwijderd
als het een leuke jongen is voel ik me gevleid.

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:26.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 00:42
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 24-06-2005 @ 22:55 :
Nou dat had ik dus laatst, was echt leuke jongen, maar ik heb al een vriend..en had dus niet gezegd dat ik die al had, maar had ook niet veel contact verder met die jongen gezocht. Toen hij er via via achter kwam dat ik al een vriend had, vond ik dat echt zo zielig misschien toch voortaan maar eerder zeggen
dat vindt ik dan eiigelijk nog lomper dan gelijk iemand afwijzen
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-06-2005, 00:44
Verwijderd
Vriendelijk afwenden.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 08:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mensen die mij zomaar op straat aanspreken, durf ik niet zo snel te vertrouwen. Meestal loop ik ook gewoon door of maak ik een heel kort praatje. Maar ik moet er niet zoveel van hebben. Het zijn vaak toch wel wat te aandringerige types (mijn ervaring althans).
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 11:47
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Vind je het prettig of vervelend als een vreemde je aanspreekt (met een zekere bedoeling)?
Ligt eraan wat die persoon uitstraalt, denk ik.

Maakt het dan uit of je diegene aantrekkelijk vind of niet en of je vrijgezel bent of niet en of je vrijgezel wilt blijven of niet?
Zoals ik hierboven ook al zei, knap of niet maakt niet uit, uitstraling wel. Als ik vrijgezel ben vind ik het wel leuk, maar heb nu een vriend. Zou ik het ook wel leuk vinden als iemand naar me toe komt, maar zou wel meteen duidelijk maken hoe het zit.

Sta je er open voor om zo mensen (voor een relatie) te ontmoeten?
Ja hoor

Wat doe je als je diegene echt niet leuk vind?
Ehm, iets van "hey, ik ga weer" ofzo, denk ik.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 11:48
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik hou er niet van om met vreemden te praten, dus als er iemand zomaar op me afstapt zou ik volgens mij echt meteen stil vallen en vrij weinig terug zeggen. Als zoiets op straat gebeurt loop ik meestal gewoon door.
en dan maakt het niet uit of ik een vriendje heb of niet..
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 12:45
bloemies
Avatar van bloemies
bloemies is offline
Citaat:
El Kim schreef op 24-06-2005 @ 09:46 :
Als het een lekker ding is heb ik er geen problemen mee

Als het een loser is ---> afwimpelen!!!
same here...
__________________
Ik ben wie ik ben en daar moet je het maar mee doen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 15:56
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Als iemand hulp (de weg, de tijd, hoe werkt de treinkaartjesautomaat) vraagt, dan ga ik daar altijd vriendelijk op in. Dat gebeurd wel redelijk vaak en ik vind dat ook leuk.

Voor de 'ik-wil-wat-van-je'-benadering sta ik niet echt open. Ten eerste omdat ik al een relatie heb en ten tweede omdat het vaak van die stereotype vervelende mannen zijn.

Tegen mensen die een abonnement of donateurschap aan je proberen te slijten zeg ik alleen maar 'Nee'.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 16:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Flijn schreef op 25-06-2005 @ 16:56 :
Tegen mensen die een abonnement of donateurschap aan je proberen te slijten zeg ik alleen maar 'Nee'.
Doe ik ook altijd. Loop je door de stad. Spreken ze je aan: "Mag ik je wat vragen?" - "NEE!"
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 16:41
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik heb twee verschillende reacties als een vreemde me aanspreekt die ook weer van andere factoren afhankelijk zijn

1 : als ik al een relatie heb. In het verleden reageerde ik erg allergisch op mannen die mij toen aan wilde spreken tijdens uitgaan. Ik wilde gewoon lol maken met vriendinnen, en zat niet te wachten op een vent die me wilde versieren. Ik zag ze als een bedreiging

2: als ik vrijgezel ben. Nu ik vrijgezel ben ben ik veel losser in contact met vreemden. Ik geef mensen nu meer een kans. Niet alle mannen willen meteen met je het bed in, ze kunnen ook gewoon vriendschappelijk een praatje willen maken. Omdat ik nu wat stevige rin mijn schoenen sta, en ook weet dat ik als ik maar duidelijk ben, niets hoef te vrezen van een man, ben ik nu niet meer zo vreemden schuw als vroeger.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 20:15
Antinoniem
Antinoniem is offline
de enige door wie ik ooit zomaar ben aangesproken (met zekere bedoeling) is een pedo/homofiele geestelijk gehandicapte, en nee daar had ik geen zin in. dus ik heb m maar heel subtiel gezegd dat ie op kon rotten.

verder heeft nog nooit iemand me zomaar aangesproken met zekere bedoeling. en om maar eens heel origineel te zijn: het zou aan mijn humeur en haar kop liggen hoe ik reageer
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 21:29
Codaz
Codaz is offline
Als iemand me aanspreekt in de kroeg lijkt het meestal op voor de gek houderij. Tenminste dat was vorige week weer het geval
Ik kan er echt niet tegen hoor.
Als het op straat zou zijn en het zou een leuk meisje zijn dan is dat wel redelijk, maar ik ben toch achterdochtig, ik weet niet waarom.

Owja en mensen die hier schrijven over een ''leuke" jongen. Over smaak valt niet te twisten, maar een leuke jongen bestaat naar mijn mening niet. Iedereen vind iemand toch leuk of helemaal nix.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 14:49
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als iemand je aanspreekt of zelfs maar aankijkt, vind je hem of haar binnen een seconde leuk of niet. Dat beeld verandert tijdens een gesprek niet, het is een instinctieve voorkeur of afkeer. Dat moet welhaast chemisch zijn, en daar vecht ik ook niet tegen. Dus als ik hem niks aan vind, dan kap ik het gesprek af. Eerst onopvallend en beleefd en vriendelijk, met hints, maar als hij blijft aandringen word ik steeds norser en kortaffer en ongeinteresseerder, totat ik uiteindelijk onbeleefd moet worden omdat hij de boodschap: "nee, ik wil niet en laat me met rust" maar niet doorkrijgt met de non-verbale signalen.

Ik heb nu een collega die in het stadium van ontkenning zit. Ik ga niet in op zijn toenaderingspogingen, maar ben nog wel beleefd en vriendelijk. Hij is echter al in het aanraken stadium beland, en daar moet hij snel mee ophouden, anders moet ik echt letterlijk meedelen dat ik dat liever niet heb, en dat vind ik zo vervelend, iemand moeten kwetsen.

Als ze nou die hints eens beter snapten... Als ik je wil, ga ik er wel op in, sufkop!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 19:10
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 25-06-2005 @ 01:42 :
dat vindt ik dan eiigelijk nog lomper dan gelijk iemand afwijzen
Ja, ik eigenlijk ook Maar om nou gelijk bij het 1e contact te gaan zeggen dat ik een vriend heb..en ik ga er niet meteen vanuit dat hij bijbedoelingen heeft. (Het was niet tijdens het uitgaan, maar tijdens een excursie van m'n studie en de jongen in kwestie kende ik (dus) niet)
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 22:34
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
1: mannen snappen hints niet.
Eigelijk snappen ze het wel, alleen zijn ze bang dat ze het fout geinterpeteerd hebben!

2: Als een persoon mij aanspreekt, doe ik gewoon gezellig. Maar als het echt een heel leuk persoon is, maak ik er meer werk van! ...Dan word ik ook handtastelijk, maar dat hangt ook af van de chemie tussen die persoon en mij.

Als ik iemand aanspreek, gebeurt dat meestal door oogcontact, iets geks, of bij het dansen. En je voelt binnen 10 seconden of het iets is of niet.

Mensen zijn raar!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 23:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 26-06-2005 @ 23:34 :
Vrouwen zijn raar!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek k wil zelf liedjes schrijven...
yentltjeh
25 09-10-2007 22:29
De Kantine vreemden aanspreken
gewoonmax
55 27-07-2006 19:44
Psychologie Niet erg sociaal
Skilly
21 10-09-2005 21:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Psychologie Burn-out en/of depressie.
Verwijderd
12 07-12-2003 16:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.