Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2004, 22:17
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Ik wil mijn werk als vakkenvuller bij de AH laten vervallen en ik wil eigenlijk opzoek gaan naar nieuw werk, maar wie wat waar en hoe pak ik dit nou aan? Bij een uitzendbureau heb je toch alleen maar werk voor tijdelijk of kunnen ze je daar ook vast werk bieden. En als je naar het arbeidsbureau zou gaan en ik wil partime en ongeveer 6 uur werken... Hebben zij dat wel? Offuh zeg je dat het verstandiger is om naar de bedrijven toe te gaan wat je wel leuk lijkt? ( nou heb ik alleen geen idee wat mij leuk lijkt ) Ik wil hoe dan ook van die AH af, maar dan wil ik wel ander werk hebben gevonden
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2004, 22:22
Verwijderd
Een uitzendbureau is niet per definitie een bureau waar je alleen tijdelijk werk kunt vinden. Dat zal van bureau tot bureau verschillen. Er zijn bureaus die inderdaad alleen dagjeswerk en parttimers doen, of alleen vakantiekrachten. Er zijn ook bureaus die wel serieuze banen hebben en die meer bemiddelen dan uitzenden. Vaak begin je dan drie maanden op uitzendbasis en wordt je later een arbeidsovereenkomst aangeboden als jij hen bevalt.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 22:42
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 24-02-2004 @ 23:17:
Ik wil mijn werk als vakkenvuller bij de AH laten vervallen en ik wil eigenlijk opzoek gaan naar nieuw werk, maar wie wat waar en hoe pak ik dit nou aan? Bij een uitzendbureau heb je toch alleen maar werk voor tijdelijk of kunnen ze je daar ook vast werk bieden. En als je naar het arbeidsbureau zou gaan en ik wil partime en ongeveer 6 uur werken... Hebben zij dat wel? Offuh zeg je dat het verstandiger is om naar de bedrijven toe te gaan wat je wel leuk lijkt? ( nou heb ik alleen geen idee wat mij leuk lijkt ) Ik wil hoe dan ook van die AH af, maar dan wil ik wel ander werk hebben gevonden
Je moet idd geen ouwe schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt, je moet namelijk nog wel kunnen lopen
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 09:02
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 24-02-2004 @ 23:42:
Je moet idd geen ouwe schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt, je moet namelijk nog wel kunnen lopen
Datis weer eens een slimme opmerking en soms zoudenmeer mensen dat eens inhun achterhoofd moeten houden,czijn al vaker mensen weg gegaan en hebben toen par maanden niks gedaan omdat ze niks konden vinden is niet zo slim inderdaad

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 18:42
Hagel
Hagel is offline
Je kunt je best inschrijven bij een uitzendbureau en zelf ook zoeken, dan kom je het snelst een leuk baantje tegen, let op briefjes bij winkels etc. Maar hou er rekening mee dat er erg weinig werk is, dus hou eerst je ah baantje aan
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 19:01
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Open sollicitaties versturen is ook een mogelijkheid.

Maar als je nog niet precies weet wat je leuk vindt, dan zou ik het een en ander via een uitzendbureau proberen, hoewel werk voor 6 uur? Enige wat ik daarbij nog kan bedenken is bijvoorbeeld kranten/folders rondbrengen.
Maar als je de boel hier uitspit is er vast wel een topic waar van die baantjes worden genoemd die jij bedoelt.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 20:47
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Ikke ga vrijdag naar de uitzendbureau's es ff kijken of ze nog iets voor me hebben
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat kan dit zijn en wat doe ik daar dan aan?!
076guy
0 11-04-2015 17:24
Verhalen & Gedichten het verhaal van sam en pien
koehoe
24 07-09-2010 09:54
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #105
Miracle
496 20-08-2007 22:02
Liefde & Relatie Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan?
jansepansekever
43 01-04-2006 23:46
Werk, Geld & Recht Originele manieren om aan geld te komen
Verwijderd
146 24-08-2005 21:02
Psychologie Wanhoop ... haat ... ik weet t niet meer
N*A*Shezbaernon
4 22-01-2002 12:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.