Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2012, 11:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik woon in een huurhuis wat al een tijdje oud is en m'n voegen in m'n badkamer worden van tijd tot tijd echt zwart. Een tijd terug heb ik bij de bouwmarkt voegenreiniger gekocht maar dat bleek gewoon chloor te zijn. Ik heb ernstig astma en verdraag chloor heel slecht en zelfs als m'n vriend de badkamer daarmee doet blijft het erg lang in huis hangen omdat ik een inpandige badkamer heb (weliswaar met afzuiger maar dat werkt niet voldoende). Nu is het weer zover dat het er echt vies uitziet en moet ik er eigenlijk wel iets aan doen maar die chloor zie ik dus niet zitten. Iemand een idee hoe ik het schoon krijg met iets wat niet zo vreselijk sterk ruikt?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2012, 19:27
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
vloeibaar wasmiddel, soda, stoomreiniger?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 20:46
brands
Avatar van brands
brands is offline
Misschien iets van jif schuurmiddel en dan goed schuren.
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 22:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Misschien iets van jif schuurmiddel en dan goed schuren.
Mja, dan schuur ik de kit er ook uit en heb ik weer lekkage in m'n slaapkamer dus geen optie.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 19:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Up

Niemand die iets weet? Mijn hele douche is nu weer schoon alleen de voegen op de overgang van tegeltjes naar vloer/douchebak zijn echt nog smerig. Heb al schuurmiddel met bleek voor de douche geprobeerd maar echt mooi wordt het nog niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2012, 15:22
Rationeel
Rationeel is offline
HG schimmel-, vocht- en weerplekkenreiniger

ja, er zit toch echt chloor in, maar het werkt 1) supergoed en 2) superlang

ik heb het (ruim?) een half jaar geleden gebruikt en pas nu begin ik langzaamaan te denken dat ik het misschien nog een keer moet doen.


gewoon op een dag dat je grotendeels niet thuis bent je vriend het 's ochtends laten doen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2012, 15:33
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Bedoel je die kit tussen de tegels en de vloer? Ik weet niet of je dat met schoonmaakmiddel schoon krijgt. In dat geval moet je de kit wegsteken en bij de bouwmarkt een tube siliconenkit halen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 18:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Rationeel: die heb ik nu dus ook maar die bevat idd chloor. Ik kan het mijn vriend laten doen als ik er niet ben maar omdat ik een inpandige badkamer heb zonder raam blijft die lucht alsnog erg lang hangen in huis.

@ bloodyb: Dat bedoel ik idd. Ik woon in een huurhuis en heb al erg veel ellende gehad met lekkage in de slaapkamer omdat die kitnaden niet goed aansloten dus ben een beetje huiverig om hier zelf mee aan de slag te gaan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 20:26
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Mijn oma deed dat altijd met Vim en een tandenborstel. Is wel een werkje maar dan heb je ook wat. volgens mij kan je dat gewoon in de supermarkt kopen.

__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2012, 19:54
ArendaW
ArendaW is offline
Je moet op kit eigenlijk geen dingenals vim gebruiken omdat dat de kit beschadigt. Kit = zacht. Als het gaat om de voegen waar cement tussen zit is vim prima.

Je kunt de schimmel weghalen met peroxide maar nieuwe kit aanbrengen is supermakkelijk en blijft langer wit. Serieus, super easy Ik moet zelf mijn badkuip van de week nog eens doen. (Als je het eenmaal schoon hebt kun je ook overwegen een sealer aan te brengen op de voegen...)
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 14:47
Verwijderd
Ik doe voegen (zonder kit) gewoon met een tandenborstel en wat schuurmiddel of gewoon schoonmaakmiddel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.