Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2007, 21:32
Reigert
Reigert is offline
Also, Ik heb me hier dus speciaal voor ingeschreven omdat ik het dus ergens kwijt moest. Weet trouwens niet of dit de goeie topic is
(en dat doe ik hier omdat mijn vrienden me een watje vinden als ik zo zou lullen en mijn vriendinnen mij smerig en dat is dus allemaal NIET de bedoeling)

Ik ben inmiddels bijna 20 en heb nog nooit een relatie gehad. Zover niks raars want nooit een gebrek aan vrouwelijke aandacht(hier komt dan het arrogante gedeelte): ik zie er goed uit, goeie vrienden, kom uit een goeie omgeving en best een vlotte babbel.
Maar nog nooit een relatie dus. Wel een historie van vrouwen gebruiken, one night stands en dan nu de nieuwst rage: Oudere vrouwen.
Ik date sinds kort een vrouw van 33, eigenlijk alleen omdat ze hot is want ik voel er verder weinig voor maar het is me inmiddels al paar x overkomen. Op 1 of andere manier doen oudere vrouwen me meer als meisjes van mijn leeftijd.
Mijn vrienden kijken me enigzins scheef aan en meisjes in me omgeen vinden me een pervers figuur. Iig hebben jullie meningen of tips? Niet meer doen? Rustiger aan gaan doen? Is het smerig? zoveel vragen, zoveel vragen
Advertentie
Oud 29-10-2007, 21:36
Verwijderd
Nou, als jij het leuk vindt om oudere vrouwen te neuken, prima toch.
Oud 29-10-2007, 21:39
Reigert
Reigert is offline
ohja kudt, eigenlijk niet mannelijk om er over te bitchen he.. zal wel te weinig bier ophebben.
Nee sorry kan niks met die reactie
Oud 30-10-2007, 00:20
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Is toch zo wat hij zegt?
Als jij het fijn vind, boeie, lekker blijven doen.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 30-10-2007, 09:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als je nou zou zeggen 'ik val enkel en alleen op 75- plussers, dan zou ik er vraagtekens bij gaan zetten, maar wat maakt het in godsnaam uit dat je op vrouwen valt die zo'n 10 a 15 jaar ouder zijn dan jij? Big deal.
Ik zou niet weten wat daar smerig of pervers aan is.
Oud 30-10-2007, 09:51
juno
Avatar van juno
juno is offline
Oud 30-10-2007, 09:52
Verwijderd
Nou ja, tis altijd nog beter dan dat je achter meisjes van 12 t/m 14 aan zou zitten vind ik. Je gebruikt vrouwen zeg je, dus dat is wat minder. Maar als je dat dan toch doet, neem dan inderdaad een wat oudere vrouw die een beetje levenservaring heeft en weet waar ze mee bezig is, je hebt genoeg jongens die de jonge meisjes eruit pikken en ze aansporen vanalles te doen en hun hoofd helemaal op hol brengen. Dat vind ik veel triester.

En verder lijk je er een beetje mee te zitten dat je nog nooit echt gevoelens voor een meisje hebt gehad en een relatie hebt gehad, of niet?
Oud 30-10-2007, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Als je nou zou zeggen 'ik val enkel en alleen op 75- plussers, dan zou ik er vraagtekens bij gaan zetten, maar wat maakt het in godsnaam uit dat je op vrouwen valt die zo'n 10 a 15 jaar ouder zijn dan jij? Big deal.
Ik zou niet weten wat daar smerig of pervers aan is.
Idd. 't Is hooguit onhandig op het moment dat je wél een relatie wilt. De meeste vrouwen van die leeftijd zitten in een iets andere fase en zullen ook heel andere dingen willen. Maar zolang het bij jou en die vrouwen duidelijk is dat het daar niet om gaat, god ja, prima toch.
Oud 30-10-2007, 11:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:


Nou grijp je kans
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-10-2007, 12:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Nou, als jij het leuk vindt om oudere vrouwen te neuken, prima toch.
Moet je in Utrecht eens op zaterdagavond nar Hofman gaan, staan hordes hongerige 2e leven vrouwen de jonge kerels aan te gluren.

Dus als je daar op valt, gewoon doen, raad je alleen aan 't stil te houden. Ik zou vrienden van me ook vreemd aankijken als ze een relatie aangaan met een vrouw die 13 jaar ouder is
Oud 30-10-2007, 12:11
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
good for you! Een oudere vrouw hoeft niet per se onaantrekkelijker te zijn dan een jongen vrouw. Soms is levenservaring en zelfkennis/vertrouwen een erge turn on.

Ik denk alleen niet dat er een relatie in zit. Vrouwen van 30 en ouder zijn meestal op kinderen gefocussed en jij niet. Wil je een relatie met een oudere vrouw, dan moet je er een treffen die geen kinderen wil.

succes
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 30-10-2007, 12:36
Reigert
Reigert is offline
Citaat:
En verder lijk je er een beetje mee te zitten dat je nog nooit echt gevoelens voor een meisje hebt gehad en een relatie hebt gehad, of niet?
Ja, zonder meer. Iedereen om heen is het al wel gelukt iets langer te kunnen vasthouden dan 3 weken

Maar jullie zeggen, gewoon doen..maar keep it on the low?
oh en ik had niks in mijn hoofd gehaald qua relaties met oudere vrouwen, sommige zijn inderdaad met kinderen bezig en daar heb ik nou nét ff geen zin in. Ik had het er meer over dat uberhaupt een relatie niet lukt en al helemaal niet met leeftijdsgenoten terwijl ik het stiekem toch wel zou willen
Oud 30-10-2007, 13:29
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Waarom zou een relatie niet lukken met een leefijdsgenoot?

Je bent bijna 19, vet jong dus. Geen wonder dat je nog niet goed weet wat je wil en waar je op valt. Als je nu met iemand van 33 wil seksen, ga je gang.
Oud 06-11-2007, 14:00
waves
Avatar van waves
waves is offline
niet druk over maken, komt wel goed. En ik wed dat als jij met een lekker ding van boven de 30 aan komt zetten, je vrienden alleen maar jaloers zouden zijn.

Probeer het wat uit zou ik zeggen .
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 06-11-2007, 14:32
Verwijderd
ach, zo gaat alles rond heh, mannen van 40 gaan met vrouwen van 20 en zolang er ook een aantal zijn die andersom werken blijft het in evenwicht
Oud 06-11-2007, 14:50
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
20 en 33 valt best mee.
Oud 06-11-2007, 14:57
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik val tegenwoordig ook op jongere jongens Ik had daar liever nog wat ff mee gewacht, 30 en 25 gaat, 25 en 20 niet
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 06-11-2007, 16:05
juno
Avatar van juno
juno is offline
Joh, deze periode zal ook wel tijdelijk blijken te zijn. Maak er niet zo'n punt van. Over twintig jaar ben je getrouwd met kindjes en dan zul je blij zijn dat je nu al je neigingen hebt kunnen uitleven.
Ads door Google
Oud 06-11-2007, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik val tegenwoordig ook op jongere jongens Ik had daar liever nog wat ff mee gewacht, 30 en 25 gaat, 25 en 20 niet
Tuurlijk gaat dat wel.
Oud 06-11-2007, 19:35
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Tuurlijk gaat dat wel.
Meisje 25 en jongen 20
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 06-11-2007, 19:43
Verwijderd
Who cares als jullie elkaar leuk vinden?
Oud 06-11-2007, 20:26
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik val ook op oudere mannen (28-30 soms nog ouder) maar ik zie het niet echt als een probleem.zowiezo moeten mensen (in het algemeen) kappen met zoveel over relaties na te denken en wat hoort/niethoort.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 06-11-2007, 20:53
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Who cares als jullie elkaar leuk vinden?
Ik vind hem leuk (en woest aantrekkelijk) en no way dat ik daarvoor durf uitkomen
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 06-11-2007, 21:23
Verwijderd
Jantje Smit had ook met Ellemieke Vermolen, dus wat is je punt?
Oud 06-11-2007, 21:33
Osmoian
Osmoian is offline
Helaas heeft Jantje een hoop poen en de ts niet.
Advertentie
Oud 06-11-2007, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Helaas heeft Jantje een hoop poen en de ts niet.
Maar Jantje valt blijkbaar ook op oudere vrouwen, anders zou hij wel een jong chickie hebben uitgezocht hè.
Oud 07-11-2007, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Ik vind hem leuk (en woest aantrekkelijk) en no way dat ik daarvoor durf uitkomen
Durf je dat niet omdat ie jonger is of gewoon sowieso niet ?
Oud 07-11-2007, 12:52
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Durf je dat niet omdat ie jonger is of gewoon sowieso niet ?
Sowieso niet maar zeker niet omdat ie jonger is en omdat ie pas bij me op kot (kamers) woont
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 07-11-2007, 13:15
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
ge·ron·to·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met een seksuele voorkeur voor bejaarden

ge·ron·to·fiel2 (bn.)
1 voorkeur hebbend voor geslachtelijke liefde met bejaarden
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 07-11-2007, 13:30
Verwijderd
maatje van mijn vriend valt ook op oudere vrouwen. Iedereen weet t. Soms wordt er wel es n grapje over gemaakt, maar hij lacht zelf het hardste. Tis redelijk normaal tegenwoordig hoor. De taboe erop wordt steeds minder.
Oud 07-11-2007, 16:23
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Meisje 25 en jongen 20
ik zie het punt niet?
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 07-11-2007, 16:42
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
"Ik val op oudere vrouwen. Wat nu?"

Eerste reactie: Nu zoek je een oudere vrouw om mee te daten.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Oud 07-11-2007, 17:42
Verwijderd
Citaat:
ik zie het punt niet?
Vrouw 25:
- denkt vaak aan kinderen en huisje, boompje, beestje

Man 20:
- denkt vaak aan lol trappen met vrienden, uitgaan, flirten.. en soms aan z'n vriendin als hij geil is

Oud 07-11-2007, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Vrouw 25:
- denkt vaak aan kinderen en huisje, boompje, beestje
? Ik zie meiden van 25 nog niet echt denken aan kinderen en huisje, boompje, beestje. Dat komt pas met hun 30ste meestal.
Oud 07-11-2007, 19:06
Verwijderd
Citaat:
? Ik zie meiden van 25 nog niet echt denken aan kinderen en huisje, boompje, beestje. Dat komt pas met hun 30ste meestal.
Hmm, misschien moet je dan niet alleen naar vrouwen kijken die single zijn
Oud 07-11-2007, 19:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
? Ik zie meiden van 25 nog niet echt denken aan kinderen en huisje, boompje, beestje. Dat komt pas met hun 30ste meestal.

wtf ben ik dan aan het doen?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Ads door Google
Oud 07-11-2007, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Hmm, misschien moet je dan niet alleen naar vrouwen kijken die single zijn
Toch valt dat reuze mee, ook met vrouwen die in een relatie zitten. Het zal rond je 25e nog wel een beetje 50-50 zijn, de helft is er heel erg mee bezig, de andere helft niet.
Oud 07-11-2007, 20:35
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Vrouw 25:
- denkt vaak aan kinderen en huisje, boompje, beestje

Man 20:
- denkt vaak aan lol trappen met vrienden, uitgaan, flirten.. en soms aan z'n vriendin als hij geil is

Neenee, zo zag ik het ook niet Ik heb enkel het gevoel dat ik vind dat het van zijn kant moet komen, omdat ik hem anders 'in mijn web zou vangen' (ook al heb ik geen slechte bedoelingen). En ik voel me hopeloos dat ik op zo'n jong ding val...
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 07-11-2007, 20:36
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
En ik voel me hopeloos dat ik op zo'n jong ding val...
Dat is juist toch cool. Is helemaal in
Oud 07-11-2007, 22:37
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Vrouw 25:
- denkt vaak aan kinderen en huisje, boompje, beestje

Man 20:
- denkt vaak aan lol trappen met vrienden, uitgaan, flirten.. en soms aan z'n vriendin als hij geil is

als je gelijk hebt.. dan is het best zielig gesteld met deze wereld.
maarja als je als man toch geen kinderen wilt, dan kan de meid van 25 denken aan kinderen zoveel ze wilt, je zorgt er toch wel voor dat dat niet gebeurt.

of je moet natuurlijk een kind/kinderen willen, k zou alleen niet weten waarom.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 07-11-2007, 23:02
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
als je gelijk hebt.. dan is het best zielig gesteld met deze wereld.
maarja als je als man toch geen kinderen wilt, dan kan de meid van 25 denken aan kinderen zoveel ze wilt, je zorgt er toch wel voor dat dat niet gebeurt.

of je moet natuurlijk een kind/kinderen willen, k zou alleen niet weten waarom.
En dan heb je natuurlijk ook nog vrouwen die helemaal geen kinderen willen.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 07-11-2007, 23:05
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
En dan heb je natuurlijk ook nog vrouwen die helemaal geen kinderen willen.
er is toch hoop
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 08-11-2007, 10:16
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik hoop dat als ik 35 ben 19 jarige vrouwen met me willen sexen
Oud 08-11-2007, 10:43
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vrouw 25:
- denkt vaak aan kinderen en huisje, boompje, beestje
Ik weet niet met wat voor'n vrouwen jij omgaat, maar die ik ken, zijn dan nog half student. Die gaan echt voor hun 30e niet met kinderen bezig. M'n vriendin is 28 en die gaat dat sowieso de komende jaren niet doen, veel te druk met d'r carriere.
Oud 08-11-2007, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet met wat voor'n vrouwen jij omgaat, maar die ik ken, zijn dan nog half student. Die gaan echt voor hun 30e niet met kinderen bezig. M'n vriendin is 28 en die gaat dat sowieso de komende jaren niet doen, veel te druk met d'r carriere.
Verreweg de meeste mensen hebben MBO of HBO gedaan en zijn voor hun 23ste klaar met hun opleiding.

Met de 'meeste vrouwen van 25' bedoel ik dan ook de gemiddelde vrouw en geen eeuwige studente die een hele carriere ambieert. Dat zijn er namelijk bijzonder weinig als je kijkt naar alle vrouwen in NL.

En tsja, eerlijk gezegd hoeft dat van mij ook helemaal niet Als mijn vriendin 28 is, ben ik 32 en tot die tijd wil ik wel samen een huis kopen, trouwen, kinderen, etc.

PS:
Zelfs op dit scholieren forum zitten jonge vrouwen die kinderen willen!

Laatst gewijzigd op 08-11-2007 om 17:24.
Oud 08-11-2007, 17:56
Verwijderd
Citaat:
wtf ben ik dan aan het doen?
Het moedergevoel krijgen en dan gauw weer verwerpen, zoals het hoort
Oud 08-11-2007, 21:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Het moedergevoel krijgen en dan gauw weer verwerpen, zoals het hoort

*doet braaf* Heb wel een huisje en een boompje, nog geen beestje
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-11-2007, 18:09
RammsteinRulez
Avatar van RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
ik val op oudere mannen, niks mis mee toch?
ben momenteel smoorverliefd op een collega (die mij totaal niet mag overigens )
die is al dik in de 40....
doe je niks aan, gebeurt gewoon!
Oud 10-03-2010, 16:56
Eurostar60
Eurostar60 is offline
Hoi reigert,

Ik reageer eventjes omdat jij nu niet de enige meer bent op deze forum met het probleem ik heb namelijk hetzelfde probleem als jij alleen heb ik dus wel een relatie gehad met een oudere vrouw zij is helaas overleden, en dat is heel moeilijk voor me geweest ebn ik begrijp donders goed hoe jij je voelt en laat de rest maar lullen want die hebben geen grijntje respect voor anderen!

groet Eurostar
Oud 10-03-2010, 17:52
Verwijderd
Dat doe je goed zo, na 3 jaar iemand een hart onder de riem proberen te steken...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie "Tot welke groepering vallen de Hindoestanen?".
onbekend1234
4 08-11-2014 06:15
Verhalen & Gedichten [KORT VERHAAL]: Het geval van de sprong
Verwijderd
0 14-03-2008 14:10
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Verhalen & Gedichten En als ik nou eens...
*nerwen elensar
2 07-04-2005 16:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12.