Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2007, 17:53
MaStar
MaStar is offline
Ik post hier even een verhaaltje. Ik ben 21 jaar en heb ook nog nooit een vriendin gehad (overigens wel meerdere kerel gezoent, gewoon bij uitgaan)

Nu ben ik 3 weken geleden in Tilburg tijdens poolen een leuke dame tegengekomen. Heb haar telefoonnummer later via via gekregen en ik heb gebeld om te vragen of ze wilde afspreken... dat wilde ze wel een keer

date 1: gezellig, erg gezellig! Het klikte, geen stiltes, 3 uur lang gepraat... interesses kwamen overeen, gelachen etc. etc. -> Afscheid: 3 zoenen. Later gemaild of ze het leuk vond om nog een keer wat te doen, en dat wilde ze wel;

date 2: gezellig wat gedronken.......was leuk!!! Afscheid ook gewoon met 3 zoenen... daarna nog wel wat sms-contact dus afgesproken voor 3e keer:

date 3: gezellig, erg gezellig! Weer lekker gepraat, zijn wat gaan eten en daarna wat gaan drinken. -> Afscheid: ik dacht dit wordt BINGO, maar sloeg totaal dicht. Ik klapte gewoon dicht op het 'moment supréme'.... werd ineens zo zenuwachtig etc... Waarschijnlijk zo gefocust op een intieme/romantische kus, dat ik daardoor eigenlijk niets meer kon uitbrengen... grr.. alleen 'doei, spreek je wel weer' en daardoor met een erg kutgevoel naar huis gereden De volgende zondagochtend moest ik vroeg werken (ja koopzondag) en kreeg ik om 7.00 al een smsje dat ze het erg gezellig vond!

Zondagavond contact gehad en het leek haar leuk nog een keer af te spreken:

date 4: staat gepland op a.s zaterdag: we gaan samen bowlen haal haar dan met de auto op en breng haar ook thuis...,


Heeft iemand tips om te voorkomen dat ik dichtsla én gewoon subtiel initiatief te nemen? Kijk; ik snap dat dit soort dingen vaak spontaan gebeuren. Maar wie herkend mijn probleem, en wat kan ik het beste doen? Ik probeer mezelf geen druk op te leggen van 'moeten zoenen' (wat ik miss de 3e date wél deed), maarja, als je elkaar leuk vind en niemand durft initiatief te nemen (zij is ook vrij rustig), wordt het nooit wat En tijdens de vorige dates kwam het wél neer op het afscheid omdat er tijdens de date geen momenten waren.... (zijn lastig te creëeren)....

ik wil haar niet laten lopen namelijk, echt een leuke meid! Na 3 dates mag er wel wat gebeuren, lijkt me.. Hebben nog een mond-kus gedaan zelfs... grr (zijn beide miss te afwachtend, angst)

Laatst gewijzigd op 05-12-2007 om 17:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2007, 17:58
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
tsja, ik weet niet geen problemen mee! maar mischien kan je op andere manieren wat closer worden, af een toe een hand op haar onderrug leggen als je samen loopt. Of als je bv een film zit te kijken arm om dr heen, als je praat even aantikken ofzo. Nou ja ik ben een slechte raadgever want voorje t weet hang ik aan iemand, en dat zoenen laat ook nooit op zich wachten. Maar t komt goed hoor, en anders nog even een kopje thee drinken bij haar op dr kamer, bosvruchten
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 17:59
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Niet zoveel druk leggen op dat laatste moment. Je hebt een hele date om dichter bij haar in de buurt te komen, tijd genoeg dus. T is misschien wel handig om na t bowlen nog wat te gaan drinken, gewoon lekker dichtbij haar gaan zitten, gezellig praten, haar langer aankijken... als zij ook wil zal ze genoeg signalen uitzenden.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 18:03
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Citaat:
tsja, ik weet niet geen problemen mee! maar Maar t komt goed hoor, en anders nog even een kopje thee drinken bij haar op dr kamer, bosvruchten
Waarom bosvruchten?
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 18:12
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Waarom bosvruchten?
dat betekent in het studentenhuis van een vriendin van me dat het heel gezellig was, maar bij mij persoonlijk was de mango smaak meer een succes de bosvruchten keer was een beetje karig.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 20:49
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik had het ook met mijn vorig vriendje. De tweede date had ik mezelf gewoon voorgenomen dat ik niet ging uitstappen uit zijn auto voor ik hem gekust had, het moest gewoon! (om zulke situaties zoals de jouwe nu te voorkomen, hoe langer het duurt, hoe moeilijker het wordt) En we kwamen aan mijn huis, en ik dacht "fuck fuck fuck" en toen ging ik uitstappen, raakte ik ff zijn kin aan en waren we plots aan het zoenen. Dus eigenlijk: gewoon DOEN. Niet nadenken over hoe en wanneer en wat, gewoon doen wanneer je denkt "dit is het moment".
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 21:37
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Ik denk ook tijdens de date wat meer lichamelijk contact zoeken. Bowlen is daar nu niet echt superhandig voor, maar goed.

Als je haar ook in de auto naar huis brengt lijkt me dat wel n handig moment. Ik zou wel je gordel losmaken (anders kun je toch vrij moeilijk bewegen )
Misschien kun je dan d'r haar aanraken/uit haar gezicht halen ofzoiets. Dan moet ze je haast wel aankijken en dan taaaddaaaa. (zo zou het iig kunnen gaan.. )

Opzich is de eerste zoen altijd wat ongemakkelijk vind ik. Je moet gewoon een beetje aan elkaar wennen op dat gebied.

Waarschijnlijk vind zij het net zo spannend als jij. Probeer het anders uit jezelf te zien, wat zou zij zo 'fout' kunnen doen tijdens de eerste zoen dat jij haar niet meer wilt zien of totaal op haar afknapt?

Veel succes iig!
__________________
Krebs
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 22:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
(overigens wel meerdere kerel gezoent, )
Ben ik de enige die dit een grappige typo vind?

ot:
Tsja, lastig hoor, vooral als zij ook best een stil tiepje is. Mss kan je voor een volgende date ergens heen gaan waar het wat rustiger is, zodat er meer goede momenten zijn. Ga op een mooie plek wandelen (zoenen onder de sterren ) of nodig haar bij je thuis uit om een film te kijken ofzo (Enge of romantische film=zoenen op de bank. )
Als ze je leuk vind zal ze heus niet afhaken omdat er na 3 dates nog niets is gebeurd. Ze vind het toch nog steeds leuk met je, dat zegt wel genoeg. Gewoon relaxed doen en dan komt die zoen vanzelf wel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 23:13
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ook al sla je dicht, gewoon doen. Raak even haar wang aan of veeg een plukje haar uit haar gezicht, mits ze niet super kort haar heeft natuurlijk. Je hoeft niet direct plat op de bek, gewoon een beetje frummelen en onzin opmerkingen maken is een goed begin. Dan zal zij waarschijnlijk ook dichter tegen je aan kruipen, wat het moment supreme dichter bij brengt. Verwacht alleen geen superromantische kus. Het kan ook onwennig aanvoelen, maar is daardoor niet minder leuk.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 10:47
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
Ook al sla je dicht, gewoon doen. Raak even haar wang aan of veeg een plukje haar uit haar gezicht, mits ze niet super kort haar heeft natuurlijk. Je hoeft niet direct plat op de bek, gewoon een beetje frummelen en onzin opmerkingen maken is een goed begin. Dan zal zij waarschijnlijk ook dichter tegen je aan kruipen, wat het moment supreme dichter bij brengt. Verwacht alleen geen superromantische kus. Het kan ook onwennig aanvoelen, maar is daardoor niet minder leuk.
thx. In de auto is dat wat ongemakkelijker maarja.... na 4 dates mag er toch wel 'iets' komen hé
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Ik denk ook tijdens de date wat meer lichamelijk contact zoeken. Bowlen is daar nu niet echt superhandig voor, maar goed.
*kuch*

Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 12:18
yuck fou
Avatar van yuck fou
yuck fou is offline
omg
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 14:27
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Download:

Psychofarm - m1dy.

Speel dit liedje, onthou het (is niet moeilijk) en speel het in je hoofd af als je een moment ziet waar je haar kan zoenen. No way dat je dichtklapt.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 14:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline


Dit kan dus idd ook, maar dan moet je wel zelf goed kunnen bowlen, anders maakt het niet zoveel indruk...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 15:14
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Geniale film Heb ik m'n voorliefde voor white russians aan over gehouden, hoewel ik die niet met oplosmelk maak
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 15:20
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
laat onze ts nog wel even weten hoe 't zaterdag is gegaan? (A) ^^
ik ben benieuwd, het klinkt allemaal positief, gezellig en leuk! en wat hier boven al wordt gezegd: hoe langer je het uitstelt, hoe moeilijker het wordt, tenminste dat vind ik zelf dan.
probeer wat subtiele aanrakingen te doen, als ze jou ook zo ziet zitten zal ze dat vast wel opmerken.
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 15:32
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
laat onze ts nog wel even weten hoe 't zaterdag is gegaan? (A) ^^
ik ben benieuwd, het klinkt allemaal positief, gezellig en leuk! en wat hier boven al wordt gezegd: hoe langer je het uitstelt, hoe moeilijker het wordt, tenminste dat vind ik zelf dan.
probeer wat subtiele aanrakingen te doen, als ze jou ook zo ziet zitten zal ze dat vast wel opmerken.
subtiele aanrakingen tijdens de date zelf? Of later bij het 'afscheid'. Vorige keer sloeg ik toaal dicht, kreeg een blackout... totaal niet leuk
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 15:43
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
subtiele aanrakingen tijdens de date zelf? Of later bij het 'afscheid'. Vorige keer sloeg ik toaal dicht, kreeg een blackout... totaal niet leuk
tijdens de date kan nooit kwaad toch? dan laat je haar 'overall' merken dat je het fijn vind om haar aan te raken (hoe zenuwachtig je ook bent) dat maakt de stap naar een knuffel of kus weer wat makkelijker..
een zoen komt vaak ook wel voor uit een knuffel, maar aangezien je meestal 3 kussen op de wang geeft, zou 't een beetje raar staan als je ineens een knuffel geeft.
en bij 't afscheid subtiel aanraken, yés, it works
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-12-2007, 17:33
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
tijdens de date kan nooit kwaad toch? dan laat je haar 'overall' merken dat je het fijn vind om haar aan te raken (hoe zenuwachtig je ook bent) dat maakt de stap naar een knuffel of kus weer wat makkelijker..
een zoen komt vaak ook wel voor uit een knuffel, maar aangezien je meestal 3 kussen op de wang geeft, zou 't een beetje raar staan als je ineens een knuffel geeft.
en bij 't afscheid subtiel aanraken, yés, it works
een knuffel gaat niet in de auto, maar ik begrijp wat je bedoelt! thx voor de tip!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 18:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En, hoe is 't gegaan?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 22:02
Verwijderd
Citaat:
En tijdens de vorige dates kwam het wél neer op het afscheid omdat er tijdens de date geen momenten waren.... (zijn lastig te creëeren)....
ik vind het juist ook wel leuk als je het niet verwacht, zo hoppa uit het niets maargoed je date is al geweest
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 20:13
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
En, hoe is 't gegaan?
goed! We gingen ipv bowlen gewoon wat drinken omdat ik geen auto had. Ze kwam dus met de bus en bij het afscheid een tongzoen in de buitenlucht Ging goed!

Daarna alleen niets meer 'gehoord' van haar behalve korte 1 reactie sms op mijn sms dat ik het leuk vond.. (logisch, ze smst niet dat ze 'het niet leuk vond').... Maar verder onderneemt ze geen enkel initiatief (sms/msn/telefoon)..... om nou wéér zélf een 5e date te regelen heb ik zoiets van: 'nu jij een keer' (ze heeft nog nooit enkel initiatief genomen, alleen maar afwachtend)..... dus nu is het ff 2 dagen rustig (geen contact gehad)

ik weet eigenlijk wel genoeg!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 21:04
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
hmm, vanwaar de op het einde? het is toch goed gegaan?.. wel jammer dat ze nog geen contact gezocht heeft, maar ik zie het 'erg' negatieve niet. 2dagen geen sms dat betekent toch niet gelijk exit? tenminste, bij mij niet
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 21:23
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
hmm, vanwaar de op het einde? het is toch goed gegaan?.. wel jammer dat ze nog geen contact gezocht heeft, maar ik zie het 'erg' negatieve niet. 2dagen geen sms dat betekent toch niet gelijk exit? tenminste, bij mij niet
idd...maar ze zal ook na 3-4-5 dagen niet smsen hoor Tot nu tot is AL het contact vanaf mijn kant gekomen. Elk initiatief.. van de 1e (en tot nu toe enige) zoen tot de volgende date... dan heb ik zoiets van : 'laat maar'... misschien raar... ze wilde namelijk ook bij het afscheid van de date de trein instappen toen ik haar nog even een knuffel gaf, en dáárna kwam die zoen van mijn initiatief. Had niet het idee dat ze het niet leuk vond, want toen ik stopte, pakte ZIJ de zoen weer op'..... Alleen om nou 5-6 dates te regelen zonder dat zij ook een keer smst: 'voor herhaling vatbaar'... vind ik niet leuk. Vind het fijner als ik ook wat meer respons krijg dan alleen de (automatische) reactie 'ja ik vond het ook leuk' en daarna geen smsjes meer ...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 21:23
Verwijderd
pas na 5 dagen kan ej zeggen dat t misschien een verloren zaak is!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2007, 21:24
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
vrouwen gaan er dus gewoon echt keihard vanuit dat je ze tot de 19348574e x nog vraagt. gewoon vragen dus maar hou het vrijblijvend, dus dwing dr niet op exact dan en dan voor je deur te staan.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 21:37
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Je moet niet voor de ander denken, als je duidelijkheid wilt, moet je daar om vragen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 23:25
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Dat krijg je afspreekt te gaan blowen op een 4e date.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 12:03
Verwijderd
waarom bowlen, in godsnaam
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 18:57
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
(overigens wel meerdere kerel gezoent, gewoon bij uitgaan)
Citaat:
Ben ik de enige die dit een grappige typo vind?
nee.. dolkomisch

Citaat:
Dat krijg je afspreekt te gaan blowen op een 4e date.
nog een mooie typo

maarre ontopic.. ze heeft al.. wat is het.. 4 dates met je overleefd.. er is gezoend.. als je het nog steeds niet zeker weet is dat lijkt me een goeie aanleiding voor een vijfde date..
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 21:23
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ja en ga dan voor de 5e date eens iets intiemers doen! Dat helpt vast
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 00:12
knappe jongen
Avatar van knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:
Ja en ga dan voor de 5e date eens iets intiemers doen! Dat helpt vast
Bolwen kan intiem zijn
__________________
wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 09:48
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
idd...maar ze zal ook na 3-4-5 dagen niet smsen hoor Tot nu tot is AL het contact vanaf mijn kant gekomen. Elk initiatief.. van de 1e (en tot nu toe enige) zoen tot de volgende date... dan heb ik zoiets van : 'laat maar'... misschien raar... ze wilde namelijk ook bij het afscheid van de date de trein instappen toen ik haar nog even een knuffel gaf, en dáárna kwam die zoen van mijn initiatief. Had niet het idee dat ze het niet leuk vond, want toen ik stopte, pakte ZIJ de zoen weer op'..... Alleen om nou 5-6 dates te regelen zonder dat zij ook een keer smst: 'voor herhaling vatbaar'... vind ik niet leuk. Vind het fijner als ik ook wat meer respons krijg dan alleen de (automatische) reactie 'ja ik vond het ook leuk' en daarna geen smsjes meer ...
Waarom vertel je haar dat steeds je het zo leuk vind? Dat weet ze allang, want je vraagt haar elke keer weer of ze wat met je wil afspreken. Je laat er werkelijk geen enkele twijfel over bestaan hoe leuk je haar vind. Teveel duidelijkheid aan het begin, steeds vertellen dat je het zo leuk had terwijl er weinig bijzonders is gebeurd. Geen aantrekkelijk recept vriend.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 12:10
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Waarom vertel je haar dat steeds je het zo leuk vind? Dat weet ze allang, want je vraagt haar elke keer weer of ze wat met je wil afspreken. Je laat er werkelijk geen enkele twijfel over bestaan hoe leuk je haar vind. Teveel duidelijkheid aan het begin, steeds vertellen dat je het zo leuk had terwijl er weinig bijzonders is gebeurd. Geen aantrekkelijk recept vriend.

eensch, bel dr een week na de date weer eens op.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 20:29
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
en? Hoe is het afgelopen?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 08:01
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Bolwen kan intiem zijn
Ik neem aan dat je 'bowlen' bedoelt, en niet 'blowen'?

Bowlen vind ik iig niet intiem. Ja, misschien als je 80 bent of zo, en het is het enige uitje dat je nog hebt...

@ ts: ik begrijp je punt, het is niet leuk als alle initiatief van jouw kant moet komen. Ik zou dat ook eens aankaarten bij haar, op een luchtige manier. 'Ik vond het erg gezellig, als jij dit ook voor herhaling vatbaar vindt, dan hoor ik van je'.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-12-2007, 07:46
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Relaxxxxx, take it easyyyyy (8)...
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 17:10
crazy88
Avatar van crazy88
crazy88 is offline
Misschien kan je tijdens de date al dichterbij komen en misschien komt een kus dan spontaan.
Dan valt het afscheid ook wel mee
__________________
na regen komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 07:05
rabbit73
rabbit73 is offline


Ik snap wel dat je nog een afspraak wilt. Want je wilt meer. En zij ook!
Maar waarom hou je het bij 'afscheid' ?!
Vooral als ze je een tongzoen gééft!!
Meer initiatief kan ze niet nemen.
Wat moet er dan gebeuren ? Dat jullie op straat de kleren uittrekken ?

Ik ben niet altijd een held, maar wel om te zien wat hier gebeurt.
Ja mannen, een beetje initiatief, daar houden vrouwen van.
En dat moeten wij LEREN (sommigen ;-)

Die tongzoen vraagt naar meer.
Dus schrik niet en beantwoord deze tongzoen...
En bedenk evt iets wat je dan zegt.
bijv. 'bij jou of bij mij ?!' maar vaak zegt dit al genoeg....
offeh 'ik ben benieuwd naar je kamer oid', verpak het e.v.t.

Want die 'nee of niet = ik durf niet' zit tussen je eigen oren in dit geval

Succes mannen!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 08:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat dit probleem na 6 jaar! inmiddels wel opgelost is en de topicstarter niets meer heeft aan dit advies.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd, maar hoe nu verder?
Verwijderd
497 23-03-2005 07:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.