Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2013, 20:42
kuikenpower
kuikenpower is offline
Hoi ik vroeg me af hoe jullie signalen afgeven als je iemand bijvoorbeeld wel ziet zitten. Alvast thx!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2013, 21:13
Businessguy
Avatar van Businessguy
Businessguy is offline
Ik interesseer me dan in diegene.
__________________
Het komt wel goed schat.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 21:26
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik ga praten met diegene. Soms wat flirterig doen. Dat doe ik trouwens ook bij goede vrienden, mannelijk en vrouwelijk, dus het is vrij nietszeggend.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 22:43
Verwijderd
ik doe normaal tegen diegene net hoe ik tegen elk ander doe en zie wel hoe het loopt. Ik ga niet speciaal moeite doen voor iemand ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 22:52
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
gedraag me als een lul met een knipoog. jwz.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 11:35
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Eerst doe ik stoïcijns en ongeïnteresseerd, dan bespring ik 'r.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 13:09
Verwijderd
Ik geef geen signalen af.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 17:27
kuikenpower
kuikenpower is offline
Citaat:
Ik ga praten met diegene. Soms wat flirterig doen. Dat doe ik trouwens ook bij goede vrienden, mannelijk en vrouwelijk, dus het is vrij nietszeggend.
Ok maar hoe flirt je dan?;-)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 20:09
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik ben vrij zenuwachtig en opgelaten in de buurt bij iemand die ik leuk vind, dus ik denk dat ik 't op die manier (onbewust) laat doorschemeren .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 00:24
summer t
summer t is offline
probeer altijd je zelf te zijn bij diegene, en onder tussen praat je met hem, en praat je over wat jullie leuk vinden. vraag dingen aan hem en toon interesseren.

flirten kan je op vele manieren: je kan hem beetje plagen, of een gesprek voeren.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 19:10
kuikenpower
kuikenpower is offline
Ok Thx ;-)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 21:10
Jochem135
Jochem135 is offline
Sws jezelf blijven.
Wat het beste moment is (als je dat durft) is tijdens Valentijn.
Dan maak je een brief voor hem met een kleine hint van jezelf erin en dan doet ie er lang over om erachter te komen dat jij het bent (hoop je dan maar )
Als hij dat echt niet begrijpt ga je hem meer briefjes sturen en met "grotere" hints.
Het lijkt me wel dat ie er dan na een tijdje wel achterkomt.
Wat handig is aan deze manier is dat jij wel wat onderneemt maar hem het echte werk laat doen; slim toch
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 17:38
OVAP
OVAP is offline
Ik zou gewoon jezelf blijven en gewoon gezellig met haar kletsen dan merk je van zelf wel of het klikt. En als het klikt een keer vragen of ze zin heeft om iets te doen dan vraag je bijvoorbeeld of ze een keer meegaat naar het park om haar beter te leren kennen en als ze ja zegt dan heb je beet
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 23:09
slolglolflol
slolglolflol is offline
Citaat:
Sws jezelf blijven.
Wat het beste moment is (als je dat durft) is tijdens Valentijn.
Dan maak je een brief voor hem met een kleine hint van jezelf erin en dan doet ie er lang over om erachter te komen dat jij het bent (hoop je dan maar )
Als hij dat echt niet begrijpt ga je hem meer briefjes sturen en met "grotere" hints.
Het lijkt me wel dat ie er dan na een tijdje wel achterkomt.
Wat handig is aan deze manier is dat jij wel wat onderneemt maar hem het echte werk laat doen; slim toch
Nee dat is egt heel erg kut en btw valentijn is het pas volgend jaar weer nee je moet hem gewoon een beetje plagen of en toe een knipoogje werkt vast wel ;p
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 17:22
Verwijderd
Eerst en vooral blijf ik gewoon mezelf. En dan veel glimlachen en lachen om wat-ie zegt (niet te overdreven natuurlijk), humor werkt altijd in een gesprek, m'n nek wat laten zien (laat onderbewust "zwakte" zien, betekent dus dat je je veilig voelt, weet ook niet precies hoe dat zit maar het schijnt te werken), af en toe een beetje met m'n haar spelen, en als het gesprek lekker loopt, zet ik de volgende stap en raak ik hem aan. Dit laatste kan je goed combineren met plagen; je zegt iets gemeens, en tapt dan op z'n hand, of als hij jou plaagt, kan je hem een (zachte) boks op z'n bovenarm geven. Maar er zit nooit een plan achter ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 17:32
Verwijderd
In tegenstelling tot al de mensen die opeens in iets anders evolueren.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
In tegenstelling tot al de mensen die opeens in iets anders evolueren.
Euh... Wat?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 18:50
Verwijderd
Je zegt dat je jezelf blijft. Het is nogal lastig om spontaan in iets of iemand anders te veranderen dus dat lijkt me een overbodige opmerking.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-05-2013, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Je zegt dat je jezelf blijft. Het is nogal lastig om spontaan in iets of iemand anders te veranderen dus dat lijkt me een overbodige opmerking.
Ik bedoelde dat ik me niet anders voordoe dan ik ben. Heel wat mensen doen dat, en dat is jammer. Dacht dat dat wel duidelijk was.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 11:55
Verwijderd
Je bent per definitie hoe je bent. Het is een lege opmerking.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 21:38
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Dit is gewoon een interprentatieverschil. Veel mensen nemen een rol aan en gedragen zich anders dan in andere context, er voor kiezen dat niet (of minimaal) te doen kan je zeggen dat je jezelf blijft tov van iemand die zich in volledig andere context anders gedraagt.

Anders valt te interprenteren dat je jezelf bent, en je iemand bent die zich in andere context anders gedraagt en dat gewoon is wie (en zoals) je bent.

Suggestie: terug on topic denk ik. Voor zeauvur et ier noch niet deaud is.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 21:40
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Ik voer de ander dan meestal dronken en dan neem ik haar mee en dan weet ze het wel.
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 22:18
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik plaats discreet een hand op het achterwerk.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 23:27
Verwijderd
normaal als ik een tanga zie dan ga ik gewoon en ik zeg geef me nummer

als ze niet gelijk willen geven dan kan je altijd beetje plagen laatst had ik meisje dr telefoon afgepakt en mezelf gebeld maar ze graaide zo toen ik me nummer intoetste dus trapte tegen haar scheen toen kwamen dr zussen moeilijk doen maar was gewoon een grapje haha

meisjes moeten gewoon nummer geven klaar
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 17:51
NiemAno
NiemAno is offline
Citaat:
normaal als ik een tanga zie dan ga ik gewoon en ik zeg geef me nummer

als ze niet gelijk willen geven dan kan je altijd beetje plagen laatst had ik meisje dr telefoon afgepakt en mezelf gebeld maar ze graaide zo toen ik me nummer intoetste dus trapte tegen haar scheen toen kwamen dr zussen moeilijk doen maar was gewoon een grapje haha

meisjes moeten gewoon nummer geven klaar
Wat een idioot ben jij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2013, 22:26
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Ik probeer veel bij hem te zijn en met hem te praten. Ook raak ik hem stiekem heel soms wel eens aan.

En dat moet een jongen dan zien te interpreteren als: "goh, zij vind mij wel ontzettend leuk". - sorry jongens
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 18:22
A$AP
Avatar van A$AP
A$AP is offline
Ik probeer zo veel mogelijk bij haar in de buurt te zijn, veel communiceren met haar, oogcontact maken, een beetje lachen naar haar. Kortom ik probeer haar te laten weten dat ik geïnteresseerd in haar ben!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 10:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.