Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2013, 23:10
blabla58
blabla58 is offline
Heey allemaal,

mijn verhaal..
Ik ben een Turks meisje maar ik had met een Nederlandse jongen al 3 jaar ik ben 17 jaar en dit was mijn eerste vriendje..

Het is net uit gegaan omdat hij voor zeker wel de 30ste keer gelogen heeft tegen mij.. mijn moeder en familie wisten van hem mijn moeder wilt absoluut niet dat ik nog contact met hem heb (als ze hier dus achter komt ben ik niet meer jarig!)
mijn familie wilt ook niet dat ik verder met hem ga omdat hij dus van een ander afkomst is en omdat hij steeds blijft liegen.

maar toch hou ik mega veel van hem en hij houd mega veel van mij maar het werkt voor geen meter tussen ons vandaar dat het ook uit is

maar ik wordt **** jaloers als hij een ander krijgt nu of later ik ken hem al 3 jaar en dit is de 2 keer dat ik hem moet vergeten (de 1e keer was me gelukt maar hij voegde mij op face en een vriendin zei: accepteer hem dus kwam het goed.)
ik weet echt niet wat ik moet doen vergeten gaat ook gewoon echt niet als ik denk met wat hij allemaal mee heeft gemaakt in zijn leven hij is gewoon te lief maar het werkt niet

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is en dat ik tips krijg waar ik iets aan heb..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2013, 23:36
Verwijderd
Vergeet hem. Negeer hem. Geen contact meer, geen facebook, niets. Niets. Hij liegt blijkbaar constant, waarom zou je zo'n vent willen?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 00:04
blabla58
blabla58 is offline
ahaha.. jaa heel simpel klinkt het allemaal iemand die al zijn dierbare is verloren(overleidingen dus) kan ik geen extra pijn bezorgen.. dan voel ik me schuldig.. want ik hoor bij hem te zijn.. in zijn slechte tijden ik heb liever dat ik me klote voel dan andere klote te laten voelen..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 00:15
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Het is triest, maar geen excuus om met regelmaat te liegen. Zet hem uit je hoofd.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 06:12
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
ahaha.. jaa heel simpel klinkt het allemaal iemand die al zijn dierbare is verloren(overleidingen dus) kan ik geen extra pijn bezorgen.. dan voel ik me schuldig.. want ik hoor bij hem te zijn.. in zijn slechte tijden ik heb liever dat ik me klote voel dan andere klote te laten voelen..
Er zijn mensen die gebruik maken van hun zielige situatie om te krijgen (/houden) wat ze willen. Meestal gaat dat gepaard met liegen om hun zieligheid kracht bij te zetten.
Maak je geen zorgen, hij liegt zich wel naar een ander slachtofferhulpvriendinnetje, vooral als hij ook nog eens zo schattig is. Jaloezie verdwijnt als sneeuw voor de zon als je weer een nieuw vriendje hebt.
En geef die vriendin van jou een stomp dat ze niet met domme adviezen moet komen; toevoegen aan Facebook, het moet niet gekker worden...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 07:48
Verwijderd
De denkfout die mensen maken is dat er onbewust van uit gaan dat mensen die iets ergs meemaken, ook meteen lief zijn. Je wenst niemand het verlies van een dierbare toe, maar bij iemand blijven omdat dat is gebeurd, is minder praktisch. Hij liegt veelvuldig, het werkt voor geen meter, je verstand weet prima dat je van hem af moet. En dat je gevoel achterblijft daarin, is eigenlijk best standaard. Het is ook gewoon niet leuk. Maar je doet jezelf, je gevoel, nog veel meer shit aan als je bij hem blijft. Verbreek alle contact, om op termijn goed voor jezelf te zorgen.

Het lijkt me trouwens ook echt geen onmogelijke liefde, want dan denk ik aan dat het door omstandigheden niet kan. Familie, afstand, wat dan ook. Bij jullie lukt het gewoon niet door jullie zelf. Doordat hij (onder andere?) continu tegen je liegt. Dit wordt helemaal niks, al was je moeder fan van hem. Jij wordt er ongelukkig van, dus blijf voor jezelf uit zijn buurt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Onmogelijke liefde
Verwijderd
53 11-07-2005 01:11
Liefde & Relatie Onmogelijke liefdes
Man of Chrome
64 28-08-2004 19:01
Liefde & Relatie Onmogelijke liefde?
SiemdeCyper
38 26-06-2004 11:18
Levensbeschouwing & Filosofie Elementen van de onmogelijke liefde.
Severus
15 27-05-2004 21:10
Verhalen & Gedichten Onmogelijke Liefde
Starley
2 10-02-2004 21:24
Verhalen & Gedichten onmogelijke liefde?!
The one who I am
7 29-11-2001 17:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.