Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2013, 15:42
Letitialok
Letitialok is offline
Hey!

Ik zit nu in 5 Havo en ik heb Kunst gekozen. Nu moeten we voor ons examen een opdracht maken, waar je helemaal zelf mag weten wat je wilt doen. Nu ben ik helemaal niet zo creatief en ik heb negen van de tien keer geen inspiratie. Ik moet ook zelf een probleemstelling maken en daar dan m'n kunstwerk van maken.

Wie o wie kan mij helpen met het formuleren van een goede probleemstelling? Graag wel iets wat een beetje makkelijk is om te maken.

Thankss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2013, 16:39
Verwijderd
Je hebt voor Kunst gekozen, maar je bent niet zo creatief? Waarom heb je voor Kunst gekozen?

Probleemstelling (op basis van het probleem waar je tegen aan loopt): Ik heb beperkte inspiratie en creativiteit, hoe kan ik daar toch iets mee doen.
En dan gaan werken met dingen waar je wel goed in bent (een kunstwerk gebaseerd op rekensommen, als je goed in wiskunde bent, bijvoorbeeld).
Met citaat reageren
Oud 25-11-2013, 21:05
Verwijderd
ik doe 4 vmbo en heb ook kunst, maar wij krijgen een thema waar je een ruimtelijk werkstuk van moeten maken. We krijgen ook een handleiding/opdrachtenboekje waar ze je een beetje opweg helpen. Is dat niet ook zo bij havo?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2013, 21:50
Verwijderd
'Probleemstelling' is heel breed. Bestaat er niks in de wereld wat jij erg vindt? Holocaust vond je prima? Racisme is opgelost? Er is nergens hongersnood? Als je de krant leest heb je bij geen enkel artikel zoiets van 'hm '? De activiteiten van Shell in de Nigerdelta zijn geen probleem?

Loop gewoon het nieuws na op iets waar je een probleem mee hebt en maak daar een illustratie over.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2013, 10:06
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Dan ga je toch lekker dit doen, ben je een maand zoet mee XD -> http://variationsonnormal.com/speed-creating/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Kunstacademie Info (VRAAG MAAR RAAK)
aquafemme
67 13-02-2007 06:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01.