Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2017, 00:31
Justin199
Justin199 is offline
Hoi,
Ik heb een tijdje geleden een meisje leren kennen via vrienden. Ik heb haar op snap waar ik (niet echt lang) met haar gechat heb. Ze zit niet bij mij op school, en woont een kwartier/20min bij mij vandaan. Ik wil haar opzicht wel beter leren kennen, want hoe een van mijn vrienden haar beschrijft is ze fantastisch! Hoe zou ik haar benaderen, aangezien dat het enige contact dat er ligt via snap en insta is? (Ik zag haar laatst op de kermis en ze groette me, al weet ik niet hoe ze wist goe ik eruit zag)

P.S.
Die vrienden die me haar hebben voorgesteld wonen in dezelfde plaats als zij en kennen haar opzich wel (zelfde basisschool en buurt, praktisch zelfde leefomgeving)

Laatst gewijzigd op 13-06-2017 om 19:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2017, 19:52
Justin199
Justin199 is offline
Het schooljaar loopt ten einde en het wordt steeds mooier weer. Ik wil haar eig dit schooljaar nog wel benaderen op de een of andere manier.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 20:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Spreek haar aan, zeg dat je haar graag beter zou leren kennen en stel voor om samen iets te gaan doen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 20:26
Justin199
Justin199 is offline
Citaat:
Spreek haar aan, zeg dat je haar graag beter zou leren kennen en stel voor om samen iets te gaan doen
Hoe kan ik dat dan het beste doen? Ik zie haar niet (miss een keertje fietsen ofzo, nooit echt face to face) dus dan zou ik dat via sc of insta moeten doen. Wat komt het minst weird over?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 20:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat kan best via een berichtje als je haar weinig ziet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 22:44
Mwr
Mwr is offline
Je kan haar best benaderen via snapchat! Ik heb via snapchat een beetje gepraat. En toen ik wegging heb ik gezegt, kan je je nummer geven dan kan ik je gwn appen op Whatsapp de volgende keer. Dan kan eventueel op Whatsapp vragen (na een aantal gesprekken) of ze het leuk lijkt om wat te doen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 19:39
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Zeg op snap " Hey, ik ga binnenkort naar (...??), heb he zin om mee te gaan? Alleen is zo saai"

Of zoiets. Maar haar uitnodigen om iets de doen dan leer je haar beter kennen. Of als ze op de fiets zit vragen of ze meegaat broodje of ijsje halen want je ging daar "toevallig" net naar toe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Wat nu?
CheyKuil
1 09-11-2015 22:57
Liefde & Relatie Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu?
k@rlijn
22 05-05-2010 18:23
Liefde & Relatie wat nu?
sweetshorty19
9 14-04-2006 08:35
Liefde & Relatie [verliefd] Wat nu?
Rerisen Phoenix
14 03-10-2003 07:40
Liefde & Relatie wat nu? please help
Verwijderd
2 07-06-2002 14:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.