Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2017, 14:37
Verwijderd
Hee allemaal,
Ik zal me eerst even voorstellen; ik ben Jasmine (16) en ben verliefd op (jawel) mijn neef (net 20). We schelen ongeveer 3 jaar en 3 maanden. Maar daar gaat het niet om.
Ik vraag mij namelijk heel erg af hoe je (ook gewoon in het algemeen) aan jongens kan merken of ze je ‘leuk leuk’ vinden. In dit geval dan bij mijn neef, wat het misschien nog iets ingewikkelder kan maken, omdat mijn neef mij natuurlijk ook gewoon als hele goede nicht kan zien in plaats van verliefdheid te voelen. Ook vind ik het erg lastig om een soort ‘tips’ te geven dat ik hem leuk vind, want ik wil de goede relatie met mijn neef sowieso niet verpesten.. desondanks wil ik natuurlijk toch weten waar ik aan toe ben, maar ik weet dan niet precies hoe ik daar een gesprek over moet beginnen.. Heeft iemand misschien tips of iets om er met mijn neef over te praten, zonder echt ‘direct’ erover te beginnen/praten.
Ik hoop dat ik wat heb aan tips die jullie willen geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2017, 14:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe je het normaal merkt: interesse, lichaamstaal, je subtiel even aanraken, dat soort dingen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-07-2017, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Hoe je het normaal merkt: interesse, lichaamstaal, je subtiel even aanraken, dat soort dingen.
Dankjewel! Zoiets dacht ik ook al, maar in dit geval met mijn neef is dat natuurlijk nogal onduidelijk aangezien we elkaar gwn aanraken en interesse in elkaar hebben (bijv met school).. dus dat is dan erg lastig om daaruit af te leiden of mijn neef ook zoiets voor mij voelt, iemand misschien nog goede tips in het geval met mijn neef?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2017, 09:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als ik jou was zou ik een denk ik vooral wachten tot het overwaait. Er zijn nog heel veel andere jongens, die misschien wel net zo leuk zijn, maar waarbij er minder risico is op hele ongemakkelijke momenten in de familie. Het is niet heel gek dat je verliefd wordt op je neef (of een goede vriend) omdat je hem al kent, bij hem zijn voelt vertrouwt, etc. Of je neef interesse heeft in een meisje van 16, of meer specifiek in jou is lastig te zeggen voor ons.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-07-2017, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Als ik jou was zou ik een denk ik vooral wachten tot het overwaait. Er zijn nog heel veel andere jongens, die misschien wel net zo leuk zijn, maar waarbij er minder risico is op hele ongemakkelijke momenten in de familie. Het is niet heel gek dat je verliefd wordt op je neef (of een goede vriend) omdat je hem al kent, bij hem zijn voelt vertrouwt, etc. Of je neef interesse heeft in een meisje van 16, of meer specifiek in jou is lastig te zeggen voor ons.
Ik snap wat je zegt, maar helaas is dat veel makkelijker gezegd dan gedaan.. Zo heb ik bijvoorbeeld ongeveer 2 jaar lang 'gedaan' om over een jongen uit me klas te komen; zat toen overigens niet meer bij hem in de klas en zag hem ook eigenlijk nooit meer, maar dat duurde me als of 2 jaar! Aangezien ik mijn neef redelijk vaak zie met verjaardagen etc ben ik heel erg bang dat ik die gevoelens echt heel moeilijk los kan laten.
Wat je zegt over, of hij wel een meisje van 16 zou willen, zonder twijfels durf ik te zeggen dat die 3 jaar leeftijdsverschil hem niet uit maakt, zijn ex was immers even oud als ik was (dat is uit door andere redenen, niet door leeftijdsverschil)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Homo en verliefd
mathias_kalimba
10 30-07-2012 10:32
Liefde & Relatie Players
Miichelleee
3 21-05-2009 18:56
Liefde & Relatie Vriend vindt een ander meisje veel interessanter..
Lizzzie
85 13-04-2007 13:48
Liefde & Relatie wie heeft dit ooit gehad?
Love my boy!
50 12-09-2004 12:22
Liefde & Relatie Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder
Rufus
7 05-01-2003 16:03
Liefde & Relatie is mijn leraar verliefd op mij?
HelpMePlease
16 01-10-2002 19:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.