Oud 04-12-2018, 10:57
Ppyro
Ppyro is offline
Beste leden,

Sinds een paar weken zie ik een hele leuke meid in de sportschool ik weet niks van haar en omdat ze altijd met haar moeder sport vind ik het ook ongemakkelijk om een gesprek te beginenn. Ik vraag me echt af of ze mij leuk vind omdat ze elke keer samen met haar moeder naar me zit te kijken en als ik haar erop betrap kijkt ze weg en andersom. Ik weet echt niet wat ik moet doen want ben nooit in het echt op een meisje afgestapt zonder dat er drank in het spel is en dat er ouders aanwezig zijn.


Alvast bedankt voor jullie advies
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2018, 11:09
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
drank in het spel??
o jee, niet doen hoor! Je gaat rare dingen doen als je hebt gedronken. Ga er nuchter op af. Daarnaast is die moeder niet 24/7 bij dat meisje. In de tijd dat ze alleen is, heb je een mooie kans.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 11:11
Ppyro
Ppyro is offline
Nee ik bedoel normaal gesproken praat ik met meiden als iedereen wat op heeft dan praat je makkelijker en ik zie dr ook alleen in de sportschool daarnaast ben ik heel verlegen ik wil eerst zeker weten dat ze me wel ziet zitten
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 11:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Nee ik bedoel normaal gesproken praat ik met meiden als iedereen wat op heeft dan praat je makkelijker en ik zie dr ook alleen in de sportschool daarnaast ben ik heel verlegen ik wil eerst zeker weten dat ze me wel ziet zitten
Wie zegt dat je gelijk een relatie krijgt? Dan overhaast je het een beetje, dan kan het opgedrongen voelen. Regel eerst een normale vriendschap, dan weet je ook wat meer over haar. Als je dan nog steeds verliefd bent, ga het dan eens proberen.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 11:16
Ppyro
Ppyro is offline
Ik bedoel ook niet meteen een relatie en ik heb al 3x gehad dat als je niet eens 2 dagen "vrienden" bent al in de friendzone zit
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 11:20
Verwijderd
Tsja. Stap 1 is toch echt op haar afstappen en een normaal gesprek beginnen, veel anders zit er niet op. Dit zijn van die dingen die je gewoon moet doen. Is hartstikke spannend en uiteraard geen succes gegarandeerd, maar ook dit zijn dingen die je gewoon moet leren, anders blijft het de rest van je leven een ding. In het ergste geval heeft ze totaal geen interesse in je, maar heb je wel een overwinning op jezelf geboekt door op haar af te stappen en de drempel voor de volgende keer, bij een ander, verlaagd.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 11:24
Ppyro
Ppyro is offline
Hele goeie jan bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie onderzoek naar verliefdheid
miss kittie
19 06-11-2005 16:19
Liefde & Relatie Wat IS verliefdheid?
Yab-Yum
20 18-01-2005 17:38
Verhalen & Gedichten Verhaaltje: verliefdheid
Vogelvrij
8 25-11-2003 19:35
Verhalen & Gedichten Verliefd zijn is leuk
Jeroen
8 29-09-2003 12:54
Liefde & Relatie Stellingen over verliefdheid
Fatal Exception
12 09-03-2003 16:43
Liefde & Relatie Verliefdheid is eigenlijk onzin
Verwijderd
74 27-05-2002 17:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.