Oud 05-12-2018, 13:36
cecilia1997
cecilia1997 is offline
HELP!!!
Wat moet ik doen.
Ik heb een relatie
Maar vindt een ander leuk
Ik weet niet wat ik moet doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2018, 15:19
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb je topic even afgesplitst naar een nieuw topic.

Vind je degene waarmee je in een relatie zit ook nog steeds leuk?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 15:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als je twee mensen leuk vindt, vind je allebei niet leuk genoeg om een keuze te maken.
Kap de relatie met persoon 1 af en begin geen relatie met persoon 2.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 16:04
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Mijn eerste gedachte bij dit soort dingen is altijd: als je relatie goed gezeten had, zou je niet verliefd worden op een ander of in ieder geval hier je aandacht niet in willen investeren.

Dus: denk je dat je relatie goed zit en voel je je prettig en geliefd/verliefd in je huidige relatie, dan snap ik niet dat je iets met je gevoels voor iemand anders zou willen doen.
Zit je relatie niet goed, bedenk dan waar het fout gaat en of je hier in wilt investeren of dat je het uit wilt maken en verder wilt met een andere partner.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 16:15
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Zit je relatie niet goed, bedenk dan waar het fout gaat en of je hier in wilt investeren of dat je het uit wilt maken en verder wilt met een andere partner.
Precies zoals hier gezegd wordt moet je goed nadenken waar het fout gaat. Hoe langer je met elkaar omgaat hoe minder je de goede kanten gaat zien van iemand want daar raak je aan gewend, het wordt normaal. De negatieve kanten blijf je zien omdat je je daar aan irriteert. Denk dus goed na want misschien laat je iets moois achter. Liefde maakt blind dus ga nog een keer goed na of die andere persoon waar je zo verliefd op bent wel echt zo leuk is.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 16:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
En met name: is persoon 2 ook verliefd op jou?
Want nu heb je een (misschien minder goede) relatie, maar als je het uitmaakt voor persoon 2 en persoon 2 vindt je niet leuk, dan heb je helemaal een vervelend gevoel
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 18:10
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
En met name: is persoon 2 ook verliefd op jou?
Want nu heb je een (misschien minder goede) relatie, maar als je het uitmaakt voor persoon 2 en persoon 2 vindt je niet leuk, dan heb je helemaal een vervelend gevoel
Zeker waar!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 18:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En met name: is persoon 2 ook verliefd op jou?
Want nu heb je een (misschien minder goede) relatie, maar als je het uitmaakt voor persoon 2 en persoon 2 vindt je niet leuk, dan heb je helemaal een vervelend gevoel
Citaat:
Zeker waar!
Als je relatie niet goed is kan je het maar beter uitmaken.

Niet omdat er een ander voorbij komt, maar gewoon omdat je dan beter af bent zonder die relatie.

Ik zou dan ook niet zo snel achter die ander aan gaan...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 20:14
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Als je relatie niet goed is kan je het maar beter uitmaken.

Niet omdat er een ander voorbij komt, maar gewoon omdat je dan beter af bent zonder die relatie.

Ik zou dan ook niet zo snel achter die ander aan gaan...
Ik reageerde eigenlijk op dat deel van dat je goed moet nadenken over of persoon 2 jou ook leuk vind maar aangezien ik op heel het bericht reageerde neem ik je de verwarring niet kwalijk.👍🏻
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 20:24
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik reageerde eigenlijk op dat deel van dat je goed moet nadenken over of persoon 2 jou ook leuk vind maar aangezien ik op heel het bericht reageerde neem ik je de verwarring niet kwalijk.👍🏻
Okee, maar alsnog: hoe fair is het tegenover degene waarmee ze nu in een relatie is om het uit te maken en direct door te hoppen naar een ander?
Als jij tijdens een relatie erachter moet komen of een andere jongen jou leuk vindt, zodat je weloverwogen kunt relatiehoppen, zit er iets niet goed in je relatie.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 21:00
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Okee, maar alsnog: hoe fair is het tegenover degene waarmee ze nu in een relatie is om het uit te maken en direct door te hoppen naar een ander?
Als jij tijdens een relatie erachter moet komen of een andere jongen jou leuk vindt, zodat je weloverwogen kunt relatiehoppen, zit er iets niet goed in je relatie.
Dat klopt maar ik heb ook niet gezegd dat ze naar die ander moest.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 21:05
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dat klopt maar ik heb ook niet gezegd dat ze naar die ander moest.
Wat bedoel je dan concreet?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 22:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik reageerde eigenlijk op dat deel van dat je goed moet nadenken over of persoon 2 jou ook leuk vind maar aangezien ik op heel het bericht reageerde neem ik je de verwarring niet kwalijk.👍🏻
Het zou eigenlijk geen bal uit moeten maken wat die tweede persoon van jou vindt. Dat iemand niet kan kiezen geeft eigenlijk aan dat diegene met geen van beiden een relatie zou moeten hebben.

Of die ander jou leuk vindt zou dus niet uit moeten maken. Puur bij je partner blijven omdat er even geen leuker iemand beschikbaar is, is ook niet fair tegenover je partner.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-12-2018, 00:36
Verwijderd
Voor het moreel van de ander zou ik het uitmaken, ook al zou degene die je echt leuk vindt je niet ook leuk vinden. Als het dan uit is kun je misschien aan de slag met diegene waar je verliefd op bent, maar niet eerder.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 17:06
Liefde & Relatie Twijfels in lange relatie
kita
29 13-10-2009 15:56
Liefde & Relatie Hij vind mij en iemand anders leuk! Help!!
ikkeislief
19 28-03-2007 13:49
Liefde & Relatie Relatie is niet wat je er van dacht...
SimplyABoy19
5 01-04-2006 05:27
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 17:14
Liefde & Relatie moet ik het haar vertellen......
HelpMePlease
11 23-02-2002 19:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.