Oud 24-12-2018, 20:08
Dummie1234
Dummie1234 is offline
Iedereen die dit leest, help me asjeblieft. Ik heb 11-12-2017 een relatie, en heb het rond de zomervakantie uitgemaakt. Een maand na de zomervakantie hebben we besloten weer bij elkaar te komen. Ze is echt hartstikke lief en werkt enorm veel aan onze relatie, maar ik weet het niet zo goed meer. Ik krijg hetzelfde gevoel als ik had voordat ik het had uitgemaakt. In de zomervakantie, toen het uit was, heb ik een meisje ontmoet. Het was heel gezellig, dus besloten we nog eens af te spreken met een aantal vrienden van mij en een vriendin van haar bij de zomerfeesten. Vandaag heb ik weer met de groep afgesproken maar ik voel iets kriebelen in mijn buik als ik haar vriendin zie en spreek. Ik heb het heel erg leuk gehad met o.a. haar. Nu weet ik niet wat ik moet doen, want ten 1e weet ik niet of zij mij leuk vind, en ik zie haar eigenlijk niet zo veel. Ten 2e heb ik al een relatie.. wat moet ik doen?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2018, 20:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Eigenlijk zouden die twee dingen los van elkaar moeten staan. Vind jij jouw relatie nog de moeite waard - ongeacht of je mogelijk een ander meisje aan de haak kunt slaan?

Ga daar eerst eens goed over nadenken. Wil je in je huidige relatie gaan investeren, weer verliefd worden op je huidige vriendin? Of ben je daar eigenlijk wel klaar mee. Maak het dan uit en laat het daarbij.

Zolang jij nog een relatie hebt kan jij eigenlijk niks met je eventuele gevoelens voor die ander. Of zij jou leuk vindt is dus nu helemaal nog niet relevant.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-12-2018, 20:22
Dummie1234
Dummie1234 is offline
Ik vind het erg lastig om het uit te maken, omdat ze vooral een heel gevoelig meisje is, en ze de vorige keer gewoon een week letterlijk niks had gegeten door verlatingsangst.. ze is echt heel lief voor mij en werkt hard voor ons allebei, maar het ontbreekt meer van mijn kant, maar als ik dat zeg, denk ik dat ze zegt dat ik wel goed genoeg voor haar ben. Hoe moet ik daar aan werken?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2018, 20:30
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Okee, maar wat wil jij? Een relatie aanlaten vanwege de verlatingsangst van een ander is geen goede keuze.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2018, 20:31
Dummie1234
Dummie1234 is offline
Ja dat weet ik, maar ik weet niet zo goed wat ik wil
Met citaat reageren
Oud 24-12-2018, 21:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het erg lastig om het uit te maken, omdat ze vooral een heel gevoelig meisje is, en ze de vorige keer gewoon een week letterlijk niks had gegeten door verlatingsangst.. ze is echt heel lief voor mij en werkt hard voor ons allebei, maar het ontbreekt meer van mijn kant, maar als ik dat zeg, denk ik dat ze zegt dat ik wel goed genoeg voor haar ben. Hoe moet ik daar aan werken?
Dat klinkt niet als een gezonde relatie... Als jij niet meer wil, maak het dan uit. Laat dit eventueel weten aan haar vrienden en ouders, zodat die extra op haar kunnen letten. Je kunt niet uit een schuldgevoel bij iemand blijven. Zo'n relatie werkt niet.

En heel eerlijk, dan kan je het beter nu uitmaken dan over vijf jaar, of na jullie verloving, of...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-12-2018, 22:23
Dummie1234
Dummie1234 is offline
de vorige keer dat ik het uitmaakte, was ik er zelf ook helemaal stuk van. misschien hoort dat zo, maar je moet wel achter de keuze staan. op dit moment sta ik dat zeker niet. en misschien kan ik nog wat anders proberen voordat ik het uitmaak. want daar voel ik me ook niet echt goed bij. naast dat ze me vriendin is, is ze ook mijn beste vriend om het zo maar te zeggen. die zal ik dan waarschijnlijk ook verliezen. misschien iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2018, 22:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
de vorige keer dat ik het uitmaakte, was ik er zelf ook helemaal stuk van. misschien hoort dat zo, maar je moet wel achter de keuze staan. op dit moment sta ik dat zeker niet. en misschien kan ik nog wat anders proberen voordat ik het uitmaak. want daar voel ik me ook niet echt goed bij. naast dat ze me vriendin is, is ze ook mijn beste vriend om het zo maar te zeggen. die zal ik dan waarschijnlijk ook verliezen. misschien iemand tips?
Als je het nog niet op wil geven, dan zou ik hard aan je relatie gaan werken. Waardoor komt het dat het eerst wel fijn was samen, en nu niet meer? Maken jullie nog wel genoeg tijd voor elkaar vrij? Doen jullie nog leuke dingen samen? Hebben jullie goede gesprekken?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-12-2018, 13:48
martijntje21
martijntje21 is offline
je kunt ook gewoon 2 vriendinnen nemen
Met citaat reageren
Oud 31-12-2018, 16:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
je kunt ook gewoon 2 vriendinnen nemen
Dat is alleen een goed idee als beide dames dat ook een goed idee vinden. Zomaar zonder overleg een tweede vriendin nemen wordt vaak niet gewaardeerd
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-01-2019, 08:50
Verwijderd
Daarnaast lost het totaal niet het probleem op van in een relatie blijven zitten waar hij zo te lezen eigenlijk een beetje klaar mee is maar bang is voor de reactie van zijn vriendin als hij het uitmaakt Zou leuk worden als je nooit een relatie verbrak omdat dat slecht ontvangen kon worden, dan zou ik in een iets groter huis moeten gaan wonen geloof ik... al die exen die er dan nog rondlopen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me niet meer leuk?
Riechedly
14 16-04-2016 11:15
Liefde & Relatie lastige situatie met het krijgen van verkeering met een vriendin.....?
Verwijderd
2 27-11-2012 17:24
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 23:40
Liefde & Relatie Ik vind haar leuk:)
Boeitjouwwat
6 25-04-2012 13:17
Liefde & Relatie verliefd op iemand en ze praat niet egt
icetea296
11 18-10-2011 17:24
Liefde & Relatie Hoe weet ik of zij ook meer voelt?
nonrilekst
7 20-08-2005 23:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.