Oud 26-12-2018, 23:16
volleylover
volleylover is offline
Heyyy,
Sorry maar deze tekst gaat heel lang worden .
Ik heb een vraag over een jongen.
Dus zijn naam is Lars & Lars is een hele goede vriend van mij die ik al heel mijn leven ken. (Hij was er letterlijk bij toen ik geboren werd & hield me als een van de eerste vast) Maar oke ik zit dus in een vriendengroep van mijn ouders & zij kennen elkaar al jaren & doen dus wekelijks wel iets samen. Nu de “kinderen” in de groep zijn in totaal met 7, 6 jongens & ik... nu ja met de “oudste” met dezelfde leeftijd zijn we met 4. En Lars is dus 1 van hen. Wij zijn allemaal 14 & we waren vandaag in winterland. (Als je dat niet kent het is iets rond kerstmis met allemaal gezellige standjes om iets te gaan drinken ofzo). Nu wij waren dus daar met zijn 4e aan het rondwandelen terwijl de ouders iets aan het drinken waren. Toen kwamen we voorbij een reuzenrad & hij wou er persee in met mij omdat ik het als kind heel leuk vond volgens hem. Nu ja de 2 andere jongens hadden hoogtevrees en gingen naar de ouders dus we waren met zijn 2tjes. & voor we erin gingen zei hij nog van “je weet toch dat als je boven bent met een meisje dat je haar moet kussen he” & hij lacht het weg. tja....Nu ja die mensen voor ons waren elkaar de hele tijd heel fel aan het kussen dus ja dat was lekker ongemakkelijk. Hij zei ook zo van “oef akward” & dan gingen we terug naar onze ouders & zij begonnen er natuurlijk over & toen werd hij helemaal rood & zijn ouders waren de hele tijd aan het glimlachen naar hem. Nu ja volgende week is het nieuwjaar & dan zijn we altijd de hele nacht daar dus ja ik wil eig weten wat ik moet denken want ik weet het echt niet meer... & ik wil me niet ongemakkelijk gaan voelen op nieuwjaar, snap je?
Hopelijk kunnen jullie me helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2018, 00:22
Verwijderd
Het ziet er naar uit dat hij je wel ziet zitten en dat zijn ouders dat ook in de gaten hebben. Volgens mij was het een stille hint dat hij boven in het reuzenrad met jou wilde kussen en zich ongemakkelijk voelde omdat hij niet kon peilen hoe jij daarover dacht.

Vindt jij hem leuk?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2018, 11:50
volleylover
volleylover is offline
Citaat:
Het ziet er naar uit dat hij je wel ziet zitten en dat zijn ouders dat ook in de gaten hebben. Volgens mij was het een stille hint dat hij boven in het reuzenrad met jou wilde kussen en zich ongemakkelijk voelde omdat hij niet kon peilen hoe jij daarover dacht.

Vindt jij hem leuk?
Ik heb eigenlijk geen idee.. het is echt heel ingewikkeld omdat ik hem al zo lang ken... Ik denk het, misschien idkkk
Met citaat reageren
Oud 27-12-2018, 13:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb eigenlijk geen idee.. het is echt heel ingewikkeld omdat ik hem al zo lang ken... Ik denk het, misschien idkkk
Zou je er achter willen komen? Misschien eens wat meer tijd met hem doorbrengen zonderen anderen erbij. Gewoon als vrienden, om hem beter te leren kennen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 13:36
Verwijderd
Hoe oud is hij?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 22:20
volleylover
volleylover is offline
Citaat:
Hoe oud is hij?
14 net als mij
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 22:21
volleylover
volleylover is offline
Citaat:
Zou je er achter willen komen? Misschien eens wat meer tijd met hem doorbrengen zonderen anderen erbij. Gewoon als vrienden, om hem beter te leren kennen?
Ik denk het wel maar ik weet niet zeker of hij mij leuk vind...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 22:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik denk het wel maar ik weet niet zeker of hij mij leuk vind...
Als je meer tijd met hem doorbrengt kom je daar makkelijker achter.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-12-2018, 12:04
Verwijderd
Citaat:
14 net als mij
*als ik

Maar hij had je al vast toen je net geboren was? Weet je zeker dat hij niet 24 is ofzo? Snap niets van je verhaal.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2018, 22:16
volleylover
volleylover is offline
Citaat:
*als ik

Maar hij had je al vast toen je net geboren was? Weet je zeker dat hij niet 24 is ofzo? Snap niets van je verhaal.

Nee hahah het zit zo, hij is geboren op 10 januari & ik op 15 december. Dus eigenlijk is hij bijna een jaar ouder als mij & hij had me niet echt “vast” maar hij lag in hetzelfde bedje als mij enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ingewikkeld
DJTjerk17
5 20-03-2017 16:33
Psychologie Ingewikkelde angst
Keys
5 19-06-2013 13:16
Levensbeschouwing & Filosofie Leven: "Evolutie of schepping?"
BiL@L
13 03-12-2003 12:02
Liefde & Relatie ik ben de laatse tijd niet aardig tegen me vriend wat moet ik nou doen..
**~yvie~**
19 15-10-2002 15:57
De Kantine waarom zijn mannen toch zo ingewikkeld!!!!
leonie17
45 01-05-2002 22:36
Lichaam & Gezondheid Beetje ingewikkeld..
Me_Myself_and_I
8 14-01-2002 16:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.