Oud 29-12-2018, 01:29
Timo2003
Avatar van Timo2003
Timo2003 is offline
Gisteravond was ik de was in de wasmachine aan het zetten. Toen ik het roze rokje van mijn zusje zag moest ik gelijk denken aan Astolfo, een meisje uit de mijn favoriete anime Fate/Grand Order.

Ik ben al 4 maanden hopeloos verliefd op dit karakter, en ik weet niet wat ik moet doen.
Bijna elk moment van elke dag zit ik aan haar te denken: hoe wij later gaan trouwen, de mooie kinderen die wij zouden krijgen, door haar roze haren aaien en knuffelen in bed.

Elke keer als ik aan haar denk krijg ik een erectie die alleen weg gaat door te masturberen op hentai van haar. Het gebeurt zo vaak dat mijn penis kleine wondjes heeft gekregen door het te veel masturberen. Soms wel 6 keer per dag. Ik weet dat het te veel is maar ik kan het niet stoppen. Ik ben zo verliefd.

Het heeft zelfs mijn cijfers omlaag gehaald, tijdens de les kan ik niet opletten omdat ik aan het dagdromen ben over mijn Astolfo, huiswerk maak ik ook bijna nooit want ik ben te druk bezig met masturberen op haar.

Mijn moeder heeft het ook opgemerkt. Ze heeft meerdere keren mijn computer afgepakt omdat ze denkt dat ik een gameverslaving heb.

Ik wil naar haar wereld verhuizen en voor altijd met haar zijn. Ik weet dat het ongezond is maar ik hou zoveel van haar.
Kan iemand mij helpen met deze gevoelens?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2018, 01:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Gisteravond was ik de was in de wasmachine aan het zetten. Toen ik het roze rokje van mijn zusje zag moest ik gelijk denken aan Astolfo, een meisje uit de mijn favoriete anime Fate/Grand Order.

Ik ben al 4 maanden hopeloos verliefd op dit karakter, en ik weet niet wat ik moet doen.
Bijna elk moment van elke dag zit ik aan haar te denken: hoe wij later gaan trouwen, de mooie kinderen die wij zouden krijgen, door haar roze haren aaien en knuffelen in bed.

Elke keer als ik aan haar denk krijg ik een erectie die alleen weg gaat door te masturberen op hentai van haar. Het gebeurt zo vaak dat mijn penis kleine wondjes heeft gekregen door het te veel masturberen. Soms wel 6 keer per dag. Ik weet dat het te veel is maar ik kan het niet stoppen. Ik ben zo verliefd.

Het heeft zelfs mijn cijfers omlaag gehaald, tijdens de les kan ik niet opletten omdat ik aan het dagdromen ben over mijn Astolfo, huiswerk maak ik ook bijna nooit want ik ben te druk bezig met masturberen op haar.

Mijn moeder heeft het ook opgemerkt. Ze heeft meerdere keren mijn computer afgepakt omdat ze denkt dat ik een gameverslaving heb.

Ik wil naar haar wereld verhuizen en voor altijd met haar zijn. Ik weet dat het ongezond is maar ik hou zoveel van haar.
Kan iemand mij helpen met deze gevoelens?
Als je wondjes op je penis krijgt omdat je zoveel masturbeert heeft meer te maken met jouw (gebrek aan) zelfbeheersing, dan met verliefdheid. Je kunt een erectie ook prima negeren, afleiding zoeken, even wat anders doen en aan andere dingen denken.

Stop met deze verliefdheid als excuus te gebruiken. Jij kiest ervoor om te masturberen tot je je penis beschadigd, jij kiest ervoor om je huiswerk niet te maken.

Het klinkt eigenlijk als een verslaving. Het staat normaal leven in de weg. In plaats van er aan toe te geven zou ik juist minder tijd proberen te besteden aan dit anime meisje. Zoek geen hentai op.

Door steeds te fantaseren over jullie leven later sta je je eigen leven nu in de weg. En dat later? Dat komt helemaal niet, je bent immers verliefd op een fictief personage, niet op een echt meisje wat ook interesse in jou zou kunnen hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-12-2018, 12:10
Verwijderd
Klinkt als een obsessie met een zeer matige impulscontrole. Met daaruit vloeiend een game-verslaving. Of een troll.

Denk dat je moeder er goed aan doet om je pc af te pakken.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 21:39
Laurensios
Laurensios is offline
Ik denk dat jij een psychiater op moet gaan zoeken
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 23:32
Coen00
Coen00 is offline
Citaat:
Ik denk dat jij een psychiater op moet gaan zoeken
Psychiater lijkt mij overbodig. Misschien kan een psycholoog wel helpen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 12:03
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Dit lijkt mij wel behoorlijk vervelend ja.
Maar waarom ben je eigenlijk zo verliefd op haar? Je weet toch dat zij niet echt bestaat?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 15:07
Protected22
Protected22 is offline
Heb je iemand om hierover te praten?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2020, 23:06
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ah, ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 13:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.