Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2001, 15:26
You're still the one
You're still the one is offline
Is het normaal dat ik het accepteer dat mijn beste vriendin met m'n ex neemt waarvan ze weet dat ik hem ook nog leuk vind?

Ok, ik zal het even verder uitleggen... Het is een paar maanden uit met 'hem', en m'n beste vriendin heeft nu alweer bijna een maand met 'hem'. Ze weet dat ik hem ook nog leuk vind, en voordat het aanging vroeg ze of ze het wel moest doen voor mij. Toen heb ik gezegd dat ze het voor mij niet niet moest doen, omdat ze daar niemand mee hielp, ik moet er toch een keer overheen. Nu heb ik er ook met mijn broer over gepraat en met nog een paar vrienden en vriendinnen, en die zeggen allemaal dat je dat niet hoort te doen als beste vriendin. En dat begin ik ook steeds meer te voelen. Ik heb het hier nog niet echt met haar over gehad, want dan krijgt ze weer het gevoel dat ik het haar niet gun ofzo, en dat doe ik wel. Wat moet ik nu doen? Is het normaal dat zij dit doet? En is het normaal dat ik me dan zo voel?

Zij zal dit nu ook wel lezen, sorry L, het moest er gewoon even uit...
__________________
~Leef wat valt te leven!~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2001, 18:36
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
ik vind het stom dat zij dit doet. ze kan dan wel verliefd zijn maar als je echte vriendinnen bent doe je dit gewoon niet. Ik zou mij precies zo voelen als jij en helemaal gek worden zelfs doodongelukkig. Maar ik zou haar op zich wel een vriendje gunnen maar waarom nou net hem???

suc6
x van druppel
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 20:54
St.pje
St.pje is offline
ze heeft het aan je gevraagd en je zei met jou woorden duidelijk ja het geeft niks.!! en ik vind dat je daarbij moet houden
vergeet die knul want als je nu moeilijk gaat doen raak je beste vriendin kwijt en dat gun ik je niet
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 23:08
Fledderpoep
Avatar van Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Citaat:
Druppel schreef:
ik vind het stom dat zij dit doet. ze kan dan wel verliefd zijn maar als je echte vriendinnen bent doe je dit gewoon niet.
Bullshit ... en jij zou je niet kut voelen als jij tussen iets zou komen wat misschien voor hun wel ware liefde is [hoewel ik er zelf niet echt in geloof]
__________________
"Obey the Salami!"
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 23:16
eden6
eden6 is offline
Ik snap dat je je rot voelt, omdat die jongen nu met je beste vriendin gaat... en ik vind ook dat je niet een jongen moet versieren die de ex is van je beste vriendin, terwijl je weet dat zij hem nog leuk vind....

Maar je hebt zelf tegen haar gezegt dat ze het voor jou niet hoefde te laten, je kan nu niet van haar gaan verlangen dat ze het uitmaakt omdat jij op je mening terug komt.
__________________
Actie wekt reactie. :p
Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 13:41
St.pje
St.pje is offline
Citaat:
eden6 schreef:
Ik snap dat je je rot voelt, omdat die jongen nu met je beste vriendin gaat... en ik vind ook dat je niet een jongen moet versieren die de ex is van je beste vriendin, terwijl je weet dat zij hem nog leuk vind....

Maar je hebt zelf tegen haar gezegt dat ze het voor jou niet hoefde te laten, je kan nu niet van haar gaan verlangen dat ze het uitmaakt omdat jij op je mening terug komt.
dat laatste heb je gelijk in.!!

Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 14:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
is deze topic niet al een keer geweest? (van jou)
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 18:46
Verwijderd
godsamme dit lijkt iets op mijn verhaal.....
Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 18:48
lovely girl
lovely girl is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
is deze topic niet al een keer geweest? (van jou)
Ik geloof het ook... Precies hetzelfde verhaaltje. Misschien heb ik er zelfs wel in gepost toen. Naja dat weet ik niet meer zeker, maar hij is iig al geweest een paar dagen geleden.

-xxx-jes Sabine
Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 18:52
lovely girl
lovely girl is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
is deze topic niet al een keer geweest? (van jou)
Ik had het nog ff opgezocht en hij was er idd al. Ik had zelf gepost en jij trouwens ook. De link: http://forum.scholieren.com/Forum10/HTML/012932.html

Dus misschien een slotje?

-xxx-jes Sabine
Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 19:01
drama
Avatar van drama
drama is offline
Dus omdat jij hem leuk vind, moet je vriendin d'r verliefdheid, whatever negeren...Vink niet echt koel, je hebt toch niks meer met 'm...Dat het kut is, dat begrijp ik maar ja tis, heel bot gezegd, niet anders.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 19:40
You're still the one
You're still the one is offline
Hoi hoi,
mun topic was inderdaad al een keer geplaatst, maar dan op Psychologie, maar dar zeiden ze dat ik hem misschien beter hier kon zetten. Nou dat heb ik toen maar gedaan, is toch niet erg?
Ik wil ook helemaal niet dat m'n vriendin het uitmaakt voor mij. Maar ik ga wel twijfelen of het normaal is dat ik me nu zo voel. En door jullie reacties twijfel ik nog meer. Want dan lijkt het echt alsof ik er alles aan kan doen en alsof ik de oorzaak ben. Maar ik wil het ook liever anders zien hoor. Kon ik het maar veranderen... Maarja, zo zit het niet. Kdenk dat het misschien moeilijk is om je in zon situatie in te leven, een andere vrienin heeft het ook meegemaakt, die snapt precies wat ik voel. Ik weet niet helemaal wat ik nu moet doen... Is het normaal dat ik me zo voel of niet?
__________________
~Leef wat valt te leven!~
Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 23:20
eden6
eden6 is offline
Citaat:
You're still the one schreef:
Hoi hoi,
mun topic was inderdaad al een keer geplaatst, maar dan op Psychologie, maar dar zeiden ze dat ik hem misschien beter hier kon zetten. Nou dat heb ik toen maar gedaan, is toch niet erg?
Jawel want dat heet crosspost! Je andere topic is trouwens ook verplaatst naar l&r dus er staan dr nu 2!

Citaat:
Ik wil ook helemaal niet dat m'n vriendin het uitmaakt voor mij. Maar ik ga wel twijfelen of het normaal is dat ik me nu zo voel. Is het normaal dat ik me zo voel of niet?
Wat ik wil zeggen is, dat je het je vriendin niet echt kwalijk kunt nemen. Ze heeft je gevraagt of je het erg zou vinden als ze iets met hem zou beginnen, je hebt aangegeven dat ze het voor jou niet hoefde te laten...

Dat je nu jaloers bent is normaal, je moet niet denken dat je de enige bent met dat soort gevoelens. Alleen valt er weinig aan te doen, wat kun je anders doen dan het te accepteren?



[Dit bericht is aangepast door eden6 (28-11-2001).]
__________________
Actie wekt reactie. :p
Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 12:08
lieveknuf
lieveknuf is offline
nee iz niet normaal
je betse vriendin doet dat niet.
een goeie vriendin van mij het ok iets met men ex ik het begin vonk hem nog kei leuk mar nu nie meer ik ben er over heen gekomen ik denk dat da jou ok nog wel lukt
suc6
__________________
Mi HouDT HeeL VeeL VaN Joe... I STiLL LoF Joe RuTGeR...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 14:34
Wennepen
Wennepen is offline
Ik vind dat het wel normaal is dat je je zo voelt, maar je zult er toch overheen moeten, denk je dat je vriendin het leuk vond toen ze dr achter kwam dat ze verliefd was op jou ex, denk ut niet, dus vroeg ze jou of je het erg zou vinden als zij wat met hem zou krijgen en je hebt zelf "toestemming" gegeven dus ik denk dat je het moet laten rusten
__________________
This is me and if you don't like it, F**K off!!!!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 20:37
You're still the one
You're still the one is offline
Hoi, ik heb mun vriendin neit echt toestemming gegeven, ik heb gezegd dat ze het voor mij niet niet moest doen, maar ik vond wel dat ze er zelf nog over na moest denken omdat hij haar wel is pijn zou kunnen doen. Want dat heeftie bij mij ook gedaan en bij zun vorige vriendin ook... En ik heb er ook helemaal geen spijt van dat ik toestemming heb gegeven, ze hebben het hartstikke leuk samen en ik vind het heel leuk om ze zo te zien. Ze is eindelijk weer is vrolijk. Het is alleen dat ze mij daardoor een beetje laat zitten, tenminste, dat gevoel heb ik, ze zit niet meer bij me in de klas en in de pauzes is ze ook alleen nog maar bij hem logisch natuurlijk, maar niet leuk... Snap je? Het lijkt alsof hij nu mijn plaats in heeft genomen, en dat vind ik een rot gevoel en ik zou willen weten of het logisch is dat ik dat zo voel...?
__________________
~Leef wat valt te leven!~
Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 21:15
eden6
eden6 is offline
Beetje verwarrend... wat is nou het probleem?! Dat je vriendin iets met jouw ex heeft? Of dat ze jou laat zitten en alleen maar met dr vriendje op trekt?
__________________
Actie wekt reactie. :p
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 20:59
You're still the one
You're still the one is offline
alletwee... maar vooral dat ik me er niet lekker bij voel
__________________
~Leef wat valt te leven!~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2002, 12:46
girl-next-door
girl-next-door is offline
heeey...
Ja, precies hetzelfde gehad..
Mijn exvriendje ging met mijn beste vriendin na een week... wow, ik heb het ze vergeven. alletwee. Maar als ik er nu nog aan denk voel ik nog kut..
ookay. ff ontopic:
je moet er overheen komen.. je denkt nu: schijt aan alletwee, en stiekem haat je ze ook. dat mag ook wel maar je moet je goed bedenken of je ze wel kwijt wil. en je hebt immers tegen haar gezegd dat het mocht...
liefs..
__________________
piepltjes, luister naar mij!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 14:24
kizzy
kizzy is offline
heej,
echte vrienden horen idd niet zoiets te doen.. zij heeft er ook aan getwijfeld en daarom het jou gevraagt.. je hebt gezegt dat het goed was dus zij neemt aan dat jij er niet mee zit..

dus 't is een beetje moeilijk want ze heeft het eigenlijk wel gevraagt.. maar 'k snap best dat het kut voor je is
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 15:26
Mey
Mey is offline
ik zou zoiets nooooit doen bij mijn beste vriendin, al zou ik die jongen nog zo leuk vinden. Maar als jij er zo over denkt, als je het accepteerd kan ik alleen maar zeggen dat ik bewondering voor je heb! knap hoor..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op een van mijn beste vrienden
Ellietje
7 16-09-2015 14:31
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #94
Verwijderd
500 16-01-2009 11:32
Lifestyle ye olde meme eh ik bedoel hoe was je dag topic
Verwijderd
500 21-09-2005 13:59
Drugs & Alcohol Lsd?
E Che Guevara
95 02-05-2005 13:40
Liefde & Relatie Wie heeft altijd een speciaal plekje in jouw hart?
droomkoningin
136 22-03-2005 12:55
Liefde & Relatie Beste vriendin van je ex
Longshank
29 10-08-2003 02:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.