Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2002, 14:17
Piccola
Piccola is offline
Als het even niet zo gaat als dat ik wil ben ik meteen pissig! Bijvoorbeeld: Als ik verwacht dat ik hem op donderdagavond wel zie, maar het blijkt dat ie dan wat anders moet doen. Ben ik meteen 'boos'/teleurgesteld. En heb ik al snel de neiging om heel lullig tegen mijn vriend te doen. Ik weet niet of het een beetje duidelijk is.. Herkent iemand dit?! Volgens mij is dit behoorlijk egoistisch of niet?! Het liefst zie ik mijn vriend nu gewoon elke dag. Dus als ik hem 2 dagen niet zie word ik compleeeet gek! Dan voel ik me echt depri ofzo..

Nog zoiets.. Hij zou vandaag bij mij op school in de pauze komen! Want hij wou een kus van me! Dus ik kom naar buiten, hij zoent me en gaat vervolgens met vrienden praten over films/computerspelletjes. Geeft mij tussendoor nog ff een zoen en verder heb ik hem niet gesproken ofzo.. Ik was na de pauze uit en een vriend van ons ook. Ze wouden ff naar het reisbureau voor wat folders. Dus hij vraagt : Fiets je mee? En ik zeg : Nee! Hij : Okee, dan bel ik je later wel. Dan voel ik me dus weer boos van binnen. Ten eerste omdat ie me alleen maar gezoent heeft en verder niets en ten tweede omdat ie zo makkelijk "nee" als antwoord neemt. Dan heb ik zoiets van "dan vindt hij het helemaal niet erg dat ik niet bij hem ben ofzo". Ik wil zo graag eens dat hij zeurt, laat merken, dat ie wél graag wil dat ik meega, omdat ie wil dat ik bij hem ben ofzo!
Do I make any sence?? Ben ik egoistisch ofzo?! Ben ik gewoon gek?! Of is er toch nog iemand die dit ook heeft!
De ene keer heb ik dit trouwens niet en dan weer wel...
*voelt zich raar*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2002, 14:20
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Jongen moet achter meisje aan, niet andersom.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 14:24
SupergirlsDoBite
SupergirlsDoBite is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Als het even niet zo gaat als dat ik wil ben ik meteen pissig! Bijvoorbeeld: Als ik verwacht dat ik hem op donderdagavond wel zie, maar het blijkt dat ie dan wat anders moet doen. Ben ik meteen 'boos'/teleurgesteld. En heb ik al snel de neiging om heel lullig tegen mijn vriend te doen. Ik weet niet of het een beetje duidelijk is.. Herkent iemand dit?! Volgens mij is dit behoorlijk egoistisch of niet?! Het liefst zie ik mijn vriend nu gewoon elke dag. Dus als ik hem 2 dagen niet zie word ik compleeeet gek! Dan voel ik me echt depri ofzo..

Nog zoiets.. Hij zou vandaag bij mij op school in de pauze komen! Want hij wou een kus van me! Dus ik kom naar buiten, hij zoent me en gaat vervolgens met vrienden praten over films/computerspelletjes. Geeft mij tussendoor nog ff een zoen en verder heb ik hem niet gesproken ofzo.. Ik was na de pauze uit en een vriend van ons ook. Ze wouden ff naar het reisbureau voor wat folders. Dus hij vraagt : Fiets je mee? En ik zeg : Nee! Hij : Okee, dan bel ik je later wel. Dan voel ik me dus weer boos van binnen. Ten eerste omdat ie me alleen maar gezoent heeft en verder niets en ten tweede omdat ie zo makkelijk "nee" als antwoord neemt. Dan heb ik zoiets van "dan vindt hij het helemaal niet erg dat ik niet bij hem ben ofzo". Ik wil zo graag eens dat hij zeurt, laat merken, dat ie wél graag wil dat ik meega, omdat ie wil dat ik bij hem ben ofzo!
Do I make any sence?? Ben ik egoistisch ofzo?! Ben ik gewoon gek?! Of is er toch nog iemand die dit ook heeft!
De ene keer heb ik dit trouwens niet en dan weer wel...
*voelt zich raar*


Ik herken er maar een paar dingetjes van, als ik nee zeg vind hij dat ok niet altijd erg. en wat ik er nog meer in herken is dat als ik hem 2 dagen niet zie ik helemaal gek word. Voor de rest snap ik het niet, mijn vriend en ik zien elkaar gewoon kei graag ook als zijn vrienden erbij zijn krijg ik evenveel aandacht. En als mijn vriend iets anders wil gaan doen of al afgesproken heeft vind ik dat geen probleem ik zie hem al zo vaak. En anders moet je met hem gaan praten ofzo! misschien dat dat helpt!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 14:28
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
SupergirlsDoBite schreef:
Mijn vriend en ik zien elkaar gewoon kei graag ook als zijn vrienden erbij zijn krijg ik evenveel aandacht.
Ik krijg normaal ook evenveel/genoeg aandacht hoor!! Maar af en toe....

Iig, thnx voor jullie reactie!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 15:02
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Jongen moet achter meisje aan, niet andersom.
Is dit niet een beetje ouderwets?!

Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 15:13
Hel
Hel is offline
Het lijkt wel alsof hij je als troffee of pronkstuk gebruikt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 15:20
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Hel schreef:
Het lijkt wel alsof hij je als troffee of pronkstuk gebruikt ofzo.
Okeej, leuk! Dit is precies de reden waarom mijn ouders niet bepaald gek van hem zijn.. Zij denken dit namelijk ook! Maar ja, ze denken wel meer......

Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 16:22
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
ik heb 't ook een beetje hoor..
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 16:40
Mey
Mey is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Jongen moet achter meisje aan, niet andersom.
????
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 17:08
casey
casey is offline
Ik heb dat ook.. zo vlug vervelend beginnen doen tegen hem als iets niet doorgaat ofzo.. 'k vind 'et wat kinderachtig van me, maar 'k kan't nie goe veranderen.. had er gisterenavond op icq weer last van.. hoewel het al een hele tijd geleden was.. maar dan ben ik lichtjes geïrriteerd over iets, en hij snapt het precies nooit, en dan begin ik er plots iets anders bij te sleuren wat al een beetje op mijn lever lag en zeg ik dingen die'k nie echt moest zeggen.. heel vervelend! Maar dat gebeurt dus nie zo heel vak.. 't is net nog geen ruzie, maar hooguit vervelend.
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 17:10
Piccola
Piccola is offline
Gelukkig, ben dus toch niet echt de enige!!!
Thnx voor jullie reacties..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 21:53
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
ik heb 't ook een beetje hoor..

weet ik
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 08:51
Ruben
Ruben is offline
Alleen dat stukje van naar doen als ik iets anders te doen heb herken ik van mijn vriendin. Heeft ze al heel snel, hoef tniet eens te zijn met afspreken, zelfs al als we aan het msnen zijn. Dan heb ik van tevoren gezegd dat ik over half uurtje naar een vriend ga, als ik dan daadwerkelijk wegga dan wordt ze meteen kortaf en zo.

Snap het niet zo goed, je moet toch ook een leven hebben buiten elkaar, je kan de ander toch niet 100 % van de tijd opeisen?
__________________
Let the force be with me | Freddy Heineken .... Rest In Peace| O...en ik ben goed
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 08:59
Wennup
Avatar van Wennup
Wennup is offline


Omte beginnen wil ik even zeggen dat ik 2 jaar verkering heb gehad, hij woonde in eindhoven, ik in rotterdam. Ondanks dat zagen wij elkaar 3 keer per week. Eerste vriendje je kent het wel. Zelfs na 1.5 jaar belde we nog elke dag wel.

Toen het uitging heb ik daarna een nieuwe vriend gekregen, ik was zo gewend om vaak bij me vriend te zijn, en te bellen, dat ik dat ook deed bij me nieuwe vriend. Dat ging hem benouwen en ja hij maakte het uit waar ik veel verdriet van heb gehad.

Inmiddels is dat 1.5 jaar geleden en heb ik sinds een tijdje weer een nieuwe vriend.
Ik weet nu dat niet alle jongens van dit plakkerige gedoe houden, en dat je elkaar vrij moet laten in een relatie.
Als je elkaar 2/3 dagen niet ziet moet dit geen ramp zijn, en je moet hem vertrouwen.

Zelf heb ik er af en toe ook problemen mee, dan wil ik maar bij hem zijn, en begrijp ik niet wrom ie nie heeft gebeld of gesmst. Naderhand lag ie gewoon te slapen of was ie op zijn werk, en heb ik me voor nix druk gemaakt.

Mijn advies aan jou is, om hem wat vrijer te laten ook al is dit moeilijk en hem te vertrouwen. De meeste jongen houden integenstelling tot ons meisjes niet van elke dag bij elkaar zijn en vinden tijd met hun vrienden ook belangrijk

hoop dat je er iets aan hebt.. kus
__________________
hmmm
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 12:33
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik snap wel ongeveer wat je bedoelt, ikzelf heb da nou ook, maar ik vraag me eik voort af of hij gewoon zo is, of dat er misschien iets meer achter zit....

Maar als ik weer eenmaal bij hem ben, dan is die twijfel helemaal weg

Ik heb nie da ik kwaad wordt als hij een keer nie kan, maar vind het wel jammer, omdat ik er eik vanuit ging da het wel kon, is dus mijn fout en vind nie da je hem daar op kunt afrekenen.
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 13:00
VaLeRiE4YoU
VaLeRiE4YoU is offline
ik herken het heel erg...als k iets verw8 en het gebeurt dan niet was k ook altyd ''boos''/teleurgesteld!en dat is zeeeeeeeeeeeer klote k kan het weten, want tussen ons is het uiteindelijk daardoor uitgegaan!het waren dan een soort irritaties die op ruzie uitliepen en natuurlijk helemaal nergens over gingen, maar dan ook egt helemaal nergens om!! als k het nu zo weer opschrijf wordt k er nie vrolijker van...

Sterkte!!

liefs Val
__________________
LIeGeN Is VoOr LoSeRs!!!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 17:16
Piccola
Piccola is offline
Ik ben dus niet de enige, gelukkig!
Iedereen bedankt, maar vooral Mendy en Valerie! Daar heb ik echt wat aan! Thnx!
Ik denk dat Mendy idd gelijk heeft.. Ik zal hem wat vrijer laten enzo! Ondanks dat dit voor mij wel ff wennen wordt!..

Citaat:
...want tussen ons is het uiteindelijk daardoor uitgegaan!
Ik zal er zeker voor zorgen dat dit ons niet overkomt! Dat wil ik echt niet!!!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 17:29
Wennup
Avatar van Wennup
Wennup is offline
succes iig
__________________
hmmm
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken doorstromen van hbo naar uni
mosterd
44 22-02-2004 20:33
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie intresse in CKV.... wie in godsnaam????
Kiko_13
30 21-03-2002 12:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Politie.......sjonge jonge
XBobbyX
45 14-01-2002 11:51
ARTistiek Aanrader voor mijn boekenlijst (6VWO)
Raham
38 07-12-2001 15:59
Verhalen & Gedichten verrot
ratsja
17 16-11-2001 19:19
Software & Hardware Help mij en mijn toetsenbord!
xsten
11 27-05-2001 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46.