Oud 09-07-2007, 18:10
Verwijderd
Hallo!

(Ik weet dat topics over luistertoetsen niet mogen maar dit gaat niet over vragen of antwoorden van een luistertoets, bovendien heb ik overlegd met een forumbaas. Zo)

Ik ben op zoek naar een luistertoets (eigenlijk het videodeel) Engels van een aantal jaren geleden. Deze ging over het bestaan van Atlantis. De conclusie was eigenlijk dat Atlantis vrijwel zeker nooit heeft bestaan.
* Ik heb deze toets volgens mij als oefentoets gedaan, maar weet niet uit welk jaar deze was. Ik weet ook niet of het havo of vwo was, aangezien ik op beide niveaus in de bovenbouw oefentoetsen heb gedaan.
* Het was een documentaire van een discovery-achtige zender. Normale duur, dus een minuut of twintig ofzo

Ik ben op zoek naar
* mensen die deze toets hebben gemaakt of herkennen en weten hoe die heette oid zodat ik deze nog ergens terug kan vinden op internet ofzo. Of
* mensen die weten waar je videos van luistertoetsen (kijktoetsen ) terug kunt vinden.


Ik weet dat het heel vreemd overkomt, maar ik heb dat ding een jaar of twee geleden gezien en die zit nog steeds in mijn hoofd. Daarom wil ik die nogmaals ontzettend graag zien.

Ik hoop dat iemand me kan helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2007, 21:49
bbyn
bbyn is offline
Ik weet niet meer hoe het heet maar weet wel dat het in ieder geval een HAVO toets was,, ik heb 'm ook gezien (toets gemaakt) vorig jaar.. ik vond het ook echt interessant.. heb nog boeken erna over gelezen
Verder weet ik ook niks, misschien helpt het in ieder geval dat je weet dat het HAVO is..
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 15:10
Verwijderd
Ok dankjewel

Maar niemand weet of je die dingen nog kunt nabestellen ofzo? Of gewoon kan vinden op internet?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 01:27
Verwijderd
Up.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2007, 14:39
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Het is inderdaad HAVO, ik heb hem afgelopen jaar ook voorbij zien komen
Volgens mij was het iets van 2003 ofzo

Kun je het trouwens niet aan een leraar vragen?
__________________
Dus..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2007, 19:12
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Citaat:
RodeKrab schreef op 16-07-2007 @ 15:39 :
Het is inderdaad HAVO, ik heb hem afgelopen jaar ook voorbij zien komen
Volgens mij was het iets van 2003 ofzo

Kun je het trouwens niet aan een leraar vragen?
Of het CITO/CEVO mailen misschien?
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2007, 22:11
Verwijderd
Het probleem is natuurlijk dat ik dat vergeten ben en er nu spijt van heb, en nu ben ik van school af. Misschien moet ik het cito ofzo dan maar mailen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 16:05
Verwijderd
je kan ook even langs je oude school gaan?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 15:57
Verwijderd
Deze heb ik ook ooit gemaakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Luistertoetsen
Bananeneter
119 20-02-2004 18:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51.