Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2008, 23:41
kvdb
kvdb is offline
Ik heb een probleem. Ik ben nu omgeveer een half jaar goed bevriend met een meisje. we zitten bij elkaar in de klas. Eerst wisten we eigelijk zelfs bijna niet dat we bij elkaar in de klas zaten maar op een moment raakte we aan de praat en dat is eigelijk niet meer op gehouden klikt gewoon heel goed tussen ons. Na een tijdje merkte ik dat ik verlieft op haar werdt en vind haar geweldig in alles wat ze doet. Dit ging een tijdje goed maar op een moment kon ik het niet meer voor me houden. Ik ging het haar vertellen maar zei zij dat het niet wederzijds was dit had ik eigelijk ook verwacht. In die tijd was het net uit met haar vriend en ik heb nog steeds het vermoede dat ze ook niet gewoon eens is gaan nadenken over hoe goed het tussen ons zou kunnen gaan. En gewoon zich voor afgesloten heeft omdat het toch niet kon. De reden waarom ze niets met mij wou wist ze niet ze zij: moet meteen iets zijn anders werkt het bij mij niet. Nu probeer ik het gewoon te verwerken probleem is dat we net voor de zelfde opleiding gekozen en ik nu nog 4 jaar met haar in 1 klas zit! Ik weet gewoon dat ik het daar heel moeilijk mee ga krijgen. Onze vriendschap is gewoon heel fijn maar ben zo dol op haar dat ik echt meer zou willen denk eigelijk heel de dag aan haar Ik ben wel eens verliefd geweest maar nu pas weet ik echt hoe het kan voelen! Niks is erger in mijn ogen dan onbeantwoorden liefde! Nu hoop ik dat jullie tips hebben om die komende 4 jaar te overleven en neit erin te blijven hangen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2008, 01:56
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
je zegt t zelf al; er niet in blijven hangen. Ik denk niet dat je zo heel oud bent (zeg, tussen de 12 en de 16?) en je komt heus nog wel eenleuke meid tegen. don't worry.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 06:33
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ga niet hopen dat ze alsnog verliefd op je wordt, die kans is heel klein. Over liefde kun je niet nadenken, dat moet je voelen. Zij heeft je een eerlijk antwoord gegeven. Nu is het fijn voor jou als je verliefdheid voor haar verdwijnt. Misschien moet je een tijdje minder met haar om gaan, zodat je de onbeantwoorde liefde kan verwerken.
De volgende opleiding die je gaat doen, die werkt toch ook met klassen? Zorg dan gewoon dat je in een andere klas terecht komt
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 10:22
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Inderdaad, niet in blijven hangen, gewoon laten gaan. Ze heeft eerlijk gezegd dat ze je niet leuk vond, en dat moet je accepteren, shit happens. Het werkt vaak al als je minder met haar omgaat, wat afstand nemen. Ga andere dingen doen en zorg dat je leuke mensen tegenkomt.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 17:44
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Afstand nemen dus; met andere mensen optrekken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 20:30
Dice94
Dice94 is offline
Ik wil even een reactie geven op iedereen hier ongeveer.

Iedereen zegt, afstand nemen, met andere mensen opschieten, het lijkt makkelijk, maar het is het helemaal niet.

Hij zit nu 4 jaar met haar in de klas, oftewel hij ziet haar elke dag + ze kan je opeens gaan aanspreken, je kan moeilijk haar dan negeren en je gaat weer praten met haar , waardoor er een grote kans is (als je haar nog een beetje leuk vind) dat je weer verliefd wordt met haar.
Dus ik weet niet of dit gaat lukken, maar toch ben ik het er ook weer mee eens, er zijn bijna geen andere opties, iemand kan je over een jaar leuk vinden, of 4 jaar leuk vinden etc. Maar dat hoeft niet, dus je moet er vooral niet op gaan hopen, maar afstand nemen, dat is moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 08:30
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Ik wil even een reactie geven op iedereen hier ongeveer.

Iedereen zegt, afstand nemen, met andere mensen opschieten, het lijkt makkelijk, maar het is het helemaal niet.

Hij zit nu 4 jaar met haar in de klas, oftewel hij ziet haar elke dag + ze kan je opeens gaan aanspreken, je kan moeilijk haar dan negeren en je gaat weer praten met haar , waardoor er een grote kans is (als je haar nog een beetje leuk vind) dat je weer verliefd wordt met haar.
Dus ik weet niet of dit gaat lukken, maar toch ben ik het er ook weer mee eens, er zijn bijna geen andere opties, iemand kan je over een jaar leuk vinden, of 4 jaar leuk vinden etc. Maar dat hoeft niet, dus je moet er vooral niet op gaan hopen, maar afstand nemen, dat is moeilijk.

ik zie 't probleem niet. Beetje kloten en karakter tonen. hij moet gewoon tegen d'r zeggen: ey marietje, ik heb 't ongelooflijk fijn met je, als vrienden zijnde, maar ik wil een soort break. Ik ben namelijk, zoals je weet, verliefd op je, jij niet op mij, en daarom wil ik even wat rust hebben, gewoon, anders gaat de vriendschap er teveel onder lijden.

Pijnlijk? tuurlijk. maar wel nodig, in zijn geval. hij gaat er anders aan onderdoor, en blijft erin hangen. Ey, ik ben zelf ook een tiener geweest, met dezelfde zinloze crushes
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie ik zit met een erg vervelend karakter probleem ...
mdac
12 23-05-2010 09:47
Liefde & Relatie een erg vervelend probleem ..
problemenenzo
16 10-04-2010 20:10
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten geheime liefde
joosje
10 29-06-2003 18:02
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21.