Oud 19-02-2010, 23:05
Verwijderd
Knuffel @ Aurora!

En misschien wil je er niets over kwijt en dat is natuurlijk je goed recht, maar how come?
Advertentie
Oud 20-02-2010, 01:27
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Om half 2 toch nog even besluiten die taart te bakken, want anders dan moeten we er morgen wel heel vroeg uit. Ja, nee, nu liggen we er laat in, maar dat is toch anders! Het is een schatje, en leuk om te zien hoe hij zo enthousiast wordt van zoiets simpels als taart bakken.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 20-02-2010, 03:22
Verwijderd
ik ben helemaal op mijn plekje bij mijn nieuwe baantje en dat voelt ZO goed!
Oud 20-02-2010, 09:35
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
confronterend om te merken dat ik er nog een gat in mijn hart is van mijn vorige relatie waardoor ik niet verliefd kan worden op nieuwe jongens.....

ik zal toch GVD niet nog verliefd zijn op mijn ex?!
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 20-02-2010, 10:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, gelukt:

Klik!
Dus daar moeten we zijn
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-02-2010, 11:07
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Knuffel @ Aurora!

En misschien wil je er niets over kwijt en dat is natuurlijk je goed recht, maar how come?
Dank je!

How come, tja, eigenlijk zijn we gewoon hele goede vrienden, daar komt het op neer. Het was ook de meest unmessy break-up ooit volgens mij. Ik ga het straks aan mijn familie vertellen, ooh die gaan echt niet blij zijn.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 20-02-2010, 11:30
Verwijderd
Sterkte met vertellen! Vervelend dat dat soort dingen altijd invloed hebben op de mensen om je heen, dat het direct zo'n 'ding' wordt. Wel fijn dat het geen naar einde was iig
Oud 20-02-2010, 11:43
Verwijderd
Ik baal er van dat die toch wel interessante jongen mijn nummer niet vroeg/dat ie te zat was om de gentleman uit te hangen en dat ik te veel van de oude stempel was om zijn nummer te vragen en dat we nu dus alleen van elkaar weten dat we elkaar wel zien zitten. Hmpf.
Oud 20-02-2010, 13:47
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
omg ja wup hij is leuk!

gister hem weer gezien, en eindelijk een keer lang en dat was heel leuk en fijn om weer samen te slapen. hij voelt nu echt helemaal als mn vriendje, en dat is leuk (en eng..)
vanavond feestje en zie ik al zn vrienden, en 2 van zijn exen en ik heb volgens mij nog nooit een ex van een vriendje ontmoet en ik vind het maar raar. het idee dat hij allemaal leuke dingen met hun gedaan heeft, en gezoend, en lieve dingen, bah volgens mij ga ik dan heel erg zin hebben om voor hun neus met hem te zoenen enzo, om te laten zien dat ik nu met hem heb, haha best erg. nouja, zolang ik maar knapper ben vind ik het goed
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 20-02-2010, 14:41
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Sterkte met vertellen! Vervelend dat dat soort dingen altijd invloed hebben op de mensen om je heen, dat het direct zo'n 'ding' wordt. Wel fijn dat het geen naar einde was iig
Ja precies, ik baal ook echt dat ik nu mijn neefjes en nichtjes niet meer zal zien (tenminste, ik zal ze nog wel een of twee keer zien maar ze wonen niet echt dichtbij ofzo). En onze (zijn) vrienden, aargh.

Ik heb het net tegen mn zus en mn moeder verteld, awww mn zus moest huilen. Jeetje ik ben echt zoooo opgelucht en blij! Ik heb me net ook weer ingeschreven bij de woningbouwstichting, zal nog wel een tijdje duren voor ik een huisje/flat/whatever heb, maar ja.

Jeetje wat bizar dit. Maar wel fijn.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 20-02-2010, 16:43
Verwijderd
Ik ken het gevoel Aurora, mijn relatie van 4 jaar is net zo geëindigd en ik vond het ook vreselijk dat ik zijn grootouders bijvoorbeeld niet meer ging zien enzo. Zijn ouders gelukkig wel, want die zijn beste vrienden met mijn ouders. Maar het vertellen was echt kut

OT: Die vriendin was weer hier en ja hoor, het ging weer over opnames, hoe kut ze zich voelt, psychiaters en meer van dat. *zucht* En dan vertelt ze ook hoe fijn ze het vindt dat we vriendinnen zijn... En dan voel ik me zo'n bitch.
Oud 20-02-2010, 16:57
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
vandaag 5 jaar nog steeds liev
__________________
Rated R for strong grisly violence and gore, sequences of terror and torture, nudity and language.
Oud 20-02-2010, 17:49
wup
wup is offline
@iedereen: snap zelf ook echt niet hoe ik dát voor elkaar heb gekregen..

Maarrr, volgens mij heb ik het verpest ofzo. Ik mailde hem 2 dagen geleden dat ik weeer naar Seattle kom en hij heeft neit gereageert. Pff.. ik haat het oz als mannen dat doen. Dat ze je helemaal de hemel in prijzen en dat de volgende dag zijn vergeten ofzo. Misschien heb ik het wel verpest omdat ik wat pissig reageerde toen hij niet was gekomen. Maar doe oen kwam ook niet even naar me toen waarom dat was dus nou pff. Nu weet ik het niet meer
Oud 20-02-2010, 18:39
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hij is zo lief
Was fijn om hem vanmiddag een paar uurtjes hier te hebben, al was het dan kort.
Gewoon even zijn gezicht zijn, samen lachen om superflauwe grapjes.
Grappen maken die eigenlijk niet kunnen..

Had vandaag eigk een verjaardag, maar te veel vreemde mensen + mijn stemming momenteel = geen goede combi.
Dus in plaats daarvan ga ik maar naar de bios.
Moet toch iets doen om de avond door te komen.. alles gaat zo vreselijk langzaam..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-02-2010, 20:06
Verwijderd
ooo hij's leuk wup!
Oud 20-02-2010, 20:18
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Die is idd leuk, wup!

OT: nou, ik wil hem gewoon zien. Want gister deed ik ingewikkeld en via de telefoon praat ik gewoon niet zo lekker, hij snapt het beter als-ie me ziet enzovoort. Dus ik vind dat hij hier moet komen en snel, maar ik snap ook wel dat-ie een lekker rustige avond wil. Hij heeft echt zo ontzettend veel voor me over, dat ik me soms schuldig voel.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 21-02-2010, 13:22
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Mijn vriendin vindt mijn probleem erg lastig en heeft er moeilijk mee. Ze stuurde een mailtje dat het haar speet van haar afstandelijkheid (had de dag daarvoor haar gesproken). Ik zei op een directe manier dat ik sommige dingen echt niet tof vond, maar het wel begreep, want het is ook niet makkelijk.

Ik voel daardoor een machteloosheid in mij en ik kan er (nog) niet mee omgaan. Mijn probleem is niet goed voor de relatie. En dat is frustrerend, want ik kan er zelf ook niks aan doen (behalve in therapie gaan) dat ik heb het gekregen en het erge heb meegemaakt.
Ik ben ook zelf te koppig geweest om toe te geven aan mijn probleem, dat verwijt ik mijzelf dan ook.

Het brengt veel twijfels mee. De min-punten zijn op dit moment zwaarder dan de pluspunten.Na een geweldige Valentijn, zo weer keihard op aarde terug te worden gegooid, heeft mij best een knauw gegeven.

Ik ben geen opgever (en zij waarschijnlijk ook niet), en ik ga door tot de laatste snik. Of dat verstandig is. Naja, ik krijg gewoon spijt als ik er niet alles aan gedaan heb en dat gevoel wil ik niet krijgen.

Op school gaat het redelijk, op werk, op stage, persoonlijk ook wel, dus het heeft nog niet te lijden onder andere zaken.

Fijne zondag allemaal!
Oud 21-02-2010, 14:25
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Lief mailtje gestuurd uit de grond van mijn hart... (weg met die muur )
Oud 21-02-2010, 16:49
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Nou ik me helemaal mentaal voorbereiden op zn exen, komen ze niet. Nouja prima. En gister waren we weer samen beetje dronken, en hij toen zei hij dat hij wel een toekomst met mij zag jeeej. Hij is lief en met hem zoenen is echt fijn <3 Al 2 nachten achter elkaar samen geslapen en vanavond weer
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 21-02-2010, 17:15
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Het is wel een gekkerd.
Hij werd blij omdat ik een pakje sigaretten voor hem had gekocht voor hier thuis, al ben ik er niet dol op dat ie rookt.
Ach, dat moet ik maar accepteren, het is niet alsof ie kettingrookt ofzo.

Eigk wil ik iets doen of geven om hem te bedanken dat ie me nu zo steunt.
Voor hem is het vanzelfsprekend, maar voor mij (na mijn ex) niet, en ik wil iets leuks voor hem doen..
Maar wat...?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 21-02-2010, 17:36
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Het is wel een gekkerd.
Hij werd blij omdat ik een pakje sigaretten voor hem had gekocht voor hier thuis, al ben ik er niet dol op dat ie rookt.
Ach, dat moet ik maar accepteren, het is niet alsof ie kettingrookt ofzo.

Eigk wil ik iets doen of geven om hem te bedanken dat ie me nu zo steunt.
Voor hem is het vanzelfsprekend, maar voor mij (na mijn ex) niet, en ik wil iets leuks voor hem doen..
Maar wat...?
een pijpbeurt doet het altijd goed
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 21-02-2010, 18:36
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Jeetje, eigenlijk steeds beter
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Oud 21-02-2010, 20:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
een pijpbeurt doet het altijd goed
Haha, sinds wanneer is daar een speciale gelegenheid voor nodig?
Die krijgt ie normaal ook wel
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 21-02-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Haha, sinds wanneer is daar een speciale gelegenheid voor nodig?
Die krijgt ie normaal ook wel
Verder doet een kaartje het altijd heel goed bij mijn vriendje. Als we een weekend flinke ruzie hebben gehad, als we elkaar twee weken niet zien, als we een x aantal maanden met elkaar gaan... Heel simpel, maar schrijf er iets liefs op (over dat je zo blij bent dat hij je zo steunt ) en je hebt gegarandeerd succes

@Wup: Ja hé, dus daar lopen de jongens rond... Hij is leuk, doe je best goed! Geniet nog maar lekker daar! De eerste tijd was misschien ruk, maar deze leukerd is een voorbode van betere tijden

@Aurora: Sterkte ermee.

ot: Raar weekend... Heel gezellig en lief en jeuj enzo, maar gisteren was hij (alweer) niet lekker en ik was dat zo zat. Het is bijna nooit dat we bij elkaar zijn en hij niet ziek is. Ofja 'Ik ben niet echt ziek, maar gewoon niet lekker' en dat uit zich dan in in bed gaan liggen en doen alsof de wereld vergaat. Man, get over it, want echt ziek ben je niet en je moet je niet zo aanstellen boos gaan slapen en vanochtend weer enigszins goed gemaakt, tot hij een ontzettend stomme, heel heel heel erg stomme fout beging en ja hoor, de paniek weer daar. Ik janken, hij janken, twee uur lang niks anders gedaan dan gejankt en ik moest er niet aan denken dat hij me aan zou raken. Uiteindelijk tegen hem aangekropen en dat was eigenlijk toch wel weer fijn. Omdat ik, als ik met de trein zou gaan, mijn vergadering zou missen, bracht hij me naar huis en dat was wel lief. Hij voelde zich ook ontzettend schuldig.
Ik merk wel dat ik nu ontzettend veel moeite moet doen om niet alle afgebroken muren weer op te bouwen en me keihard voor hem af te sluiten. En reken er maar niet op dat hij de komende weken ook maar een vinger naar me uit mag steken. Bah. Ik baal er ontzettend van, want ik wil dit helemaal niet, maar mijn zelfverdedigingsmechanisme komt weer opzetten en dat wil ik niet.
Oud 22-02-2010, 00:00
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Verder doet een kaartje het altijd heel goed bij mijn vriendje. Als we een weekend flinke ruzie hebben gehad, als we elkaar twee weken niet zien, als we een x aantal maanden met elkaar gaan... Heel simpel, maar schrijf er iets liefs op (over dat je zo blij bent dat hij je zo steunt ) en je hebt gegarandeerd succes
Hij heeft de laatste week al meer post van me gehad dan in ons hele leven ervoor..
Valentijnskaart + rouwkaart.
Ik denk dat ik gewoon een taart maak ofzo, en muffins vind ik zelf ook lekker, en hij is dol op eten <3

edit: dikke knuf, probeer die muur als ie op komt zetten laag te houden, dat wil ook helpen.
Dan bouw je hem niet meer op zoals ie was, dus hij word niet onnodig hoog, maar je verdediging krjg toch een beetje zijn zin.
Misschien net genoeg om de paniek niet toe te laten slaan..
Klink ik nog logisch? ik redeneer even vanuit mezelf.
Ik weet natuurlijk niet wat ie gezegd heeft, maar goed.. dat is mijn advies, en anders mag je altijd pm-en.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 22-02-2010, 08:47
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Bah. Ik baal er ontzettend van, want ik wil dit helemaal niet, maar mijn zelfverdedigingsmechanisme komt weer opzetten en dat wil ik niet
Herkenbaar....
Heel irritant.
Oud 22-02-2010, 09:15
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Wow 3e post op deze pagina
Maargoed, samen slapen is zooo fijn! En we hebben besloten hoe onze kinderen later gaan heten, en hij ging kijken hoe zijn achternaam achter mijn voornaam paste haha. Deze week ontmoet hij mn ouders!
en heb soms het idee dat ik van hem hou, al lijkt dat me een beeeetje te snel
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 22-02-2010, 12:51
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Ik ben er gewoon chagrijnig van...Bah.
Oud 22-02-2010, 13:28
WAT
WAT is offline
gister avond heel onzeker geweest en bang en alles en hij knuffelde me en trok me tegen zich aan en zei dat het hem niks uit maakte dat ik af en toe zo emotioneel ben en dat hij altijd bij me wil blijven

nu voel ik me weer beter ^^
Oud 22-02-2010, 13:30
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Wat kunnen mannen toch eindeloos lopen zeiken.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 22-02-2010, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Wat kunnen mannen toch eindeloos lopen zeiken.
het zijn net vrouwen
Oud 22-02-2010, 14:31
Verwijderd
Ik probeer een vriendin te krijgen, volgens mij moet ik nu een move doen dus ik zit te bedenken wat...
Gelukkig weet ze dat ik haar leuk vind (lang leve valentijnsdag).

Edit: poging is op niks uitgelopen volgens mij wordt dit niks

Laatst gewijzigd op 24-02-2010 om 10:59. Reden: update
Oud 22-02-2010, 16:25
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik was 'm vanmorgen kwijt: lag ie op de bank omdat ie onrustig sliep en mij met rust wilde laten. Tis zo'n schatje! Maar goed

@ Aurora: dat is heftig!

@ Wup: he's cute! Gewoon maar afwachten hoe ie doet als je weer in Seattle bent, wie weet valt het mee en checkt ie z'n mail gewoon niet
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-02-2010, 16:35
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Over een paar dagen een relatietest: samen een IKEA bed in elkaar klussen. Dat wordt met rode hoofden schroeven!
Het gaat goed hier, dus.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 22-02-2010, 18:26
Verwijderd
Citaat:
edit: dikke knuf, probeer die muur als ie op komt zetten laag te houden, dat wil ook helpen.
Dan bouw je hem niet meer op zoals ie was, dus hij word niet onnodig hoog, maar je verdediging krjg toch een beetje zijn zin.
Misschien net genoeg om de paniek niet toe te laten slaan..
Klink ik nog logisch? ik redeneer even vanuit mezelf.
Ik weet natuurlijk niet wat ie gezegd heeft, maar goed.. dat is mijn advies, en anders mag je altijd pm-en.
Danke Dat is een beetje mijn probleem, ik ben niet zo goed in de muur laag houden. Hij gaat óf helemaal omlaag, óf helemaal omhoog. Maar we hebben gisteravond en vandaag nog een hele tijd gesmst en dat was wel fijn. Hij snapt écht wel wat hij verkeerd heeft gedaan en dat het niet zomaar te fixen valt. Is ook bereid om er alles aan te doen zodat ik me weer beter ga voelen. Vrijdagavond zie ik hem weer, blijven we hier slapen en zaterdag ook de hele dag samen, en ik hoop dat ik dan niet helemaal dichklap en panisch ga doen enzo

Citaat:
Ik was 'm vanmorgen kwijt: lag ie op de bank omdat ie onrustig sliep en mij met rust wilde laten. Tis zo'n schatje! Maar goed
Hahahaha, zie t al helemaal voor me, jij helemaal in paniek, onder t bed, in de kast, in de douche, achter t toilet, in de keuken, in alles kastjes helemaal panisch zoeken 'Vriendje vriendje vriendje waar ben je dahahahan?' en dat hij zich dan heel slaperig van de bank omhoog tilt 'Eh, wat?'

ot: Jaaaaaa, zaterdag ga ik uti met mijn zus en zusjes, omdat de jongste zestien is geworden en ik heb er stiekem wel vet zin in, word volgens mij echt heel grappig
Oud 22-02-2010, 20:56
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
oww wat is het fijn te bellen met mijn lief.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 22-02-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Over een paar dagen een relatietest: samen een IKEA bed in elkaar klussen. Dat wordt met rode hoofden schroeven!
Het gaat goed hier, dus.
Ik kan je aanraden, uit eigen ervaring om deze test over te slaan. Al was het maar omdat je elkaar niet met de lattenbodem om oren wil slaan...
Oud 22-02-2010, 22:07
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ik voel me een beetje eenzaam.. gaat wel over
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 22-02-2010, 22:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb hem van facebook gehaald. Te confronterend. Bij ieder meisje dat hem "kram" (knuffel) stuurde, werd ik gek. En dat terwijl het een nogal standaard groet is dus het kwam nogal vaak voor. Ik ga binnenkort maar eens ritueel mijn vliegtickets en zo verbranden. Ik heb werkelijk álles nog. Ik ga niet alles verbranden, maar treinkaartjes, vliegtickets en bonnetjes mogen wel. De rest wordt gewoon diep weggestopt in mijn herinneringen-doosje.

Ik mis hem.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-02-2010, 22:41
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
@ TrimmTrabb: Na 4 jaar pas? Poeh *jaloers*. Ik zie de nadelen van nu een relatie hebben heel duidelijk, maar die hormonen hou ik na ruim 10 maanden al totaal niet meer onder controle.
Oud 23-02-2010, 00:21
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Contact met oude vrienden / vriendinnen opgezocht...via hyves, msn...
Ja, doet me wel wat!
Met het resultaat dat ik binnenkort in een radio show mag draaien en in Nijmegen voor 250 man! ;-)

Met vriendin nog contact gehad. Ze wil donderdag mee voetbal kijken, zaterdag meet ik haar in de stad, en vrijdag moet ik even zien, want ik krijg me 1ste sessie therapie.
Ze vond dat ik lief mailtje had gestuurd.

Twijfel wel over mijn relatie (rationeel).
Oud 23-02-2010, 00:56
wup
wup is offline
Citaat:
Ik heb hem van facebook gehaald. Te confronterend. Bij ieder meisje dat hem "kram" (knuffel) stuurde, werd ik gek. En dat terwijl het een nogal standaard groet is dus het kwam nogal vaak voor. Ik ga binnenkort maar eens ritueel mijn vliegtickets en zo verbranden. Ik heb werkelijk álles nog. Ik ga niet alles verbranden, maar treinkaartjes, vliegtickets en bonnetjes mogen wel. De rest wordt gewoon diep weggestopt in mijn herinneringen-doosje.

Ik mis hem.
Kram voor jou dan!

Nou.. heb mijn eerste date-aanzoek in Bellingham te pakken. Een jongen vroeg vorige week of ik eens met hem en zijn studentenvriendenclubje wilde meedoen. Ik zei mail me me maar. Dus nu heb ik mail dat we elkaar nodig weer eens moeten zien, of ik met hem wat wil eten. Helaas is het een sukkel, dus dat doen we maar niet. Ik ben nu verwend en ga het in de VS niet meer voor minder doen
Oud 23-02-2010, 10:34
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Hahahaha, zie t al helemaal voor me, jij helemaal in paniek, onder t bed, in de kast, in de douche, achter t toilet, in de keuken, in alles kastjes helemaal panisch zoeken 'Vriendje vriendje vriendje waar ben je dahahahan?' en dat hij zich dan heel slaperig van de bank omhoog tilt 'Eh, wat?'
Zoiets ja Gelukkig issie vannacht op z'n plek gebleven

OT: Waarom vindt men afstuderen toch altijd zo druk? Ik doe eigenlijk maar verdomd weinig Misschien moet dat nog komen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 23-02-2010, 11:05
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
We hebben een schoonmaakrooster gemaakt. Samenwonen levert af en toe strubbelingen op en het schoonhouden van het huis is een van de grotere problemen. Mijn vriend zal uit zichzelf niet schoonmaken, waardoor ik veel meer doe dan hij en daar geiriteerd van word. Zeker op momenten dat ik het ook nog 10 keer zo druk heb met mijn studie en hij ongeveer de hele week thuis niets zit te doen.

Ik hoop dat deze oplossing gaat helpen....
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 23-02-2010, 11:40
Verwijderd
Hehe, dat was toen mijn ex inwoonde niet zo'n probleem, hij stond altijd vroeger op dan ik en dan ging hij zich vervelen en poetste het hele huis. Met alle gevolgen van dien, ik ben achteraf nog nooit zoveel beschadigde beeldjes en dingetjes tegengekomen...

Vrijdag met vriendin naar Maastricht, maar ik heb eigenlijk gewoon geen geld. Ik ga puur om haar een plezier te doen.
Oud 23-02-2010, 12:53
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Ik haat die muur van mezelf...Ik merk het gewoon!
Even een geďnteresseerd smsje naar haar gestuurd. Muurtje beetje weer afbrokkelen! ;-)
Voor de rest: het houdt me te veel bezig. Is niet goed.

Maar het zonnetje schijnt!
Oud 23-02-2010, 15:07
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Het weekend met hem doorgebracht bij 2 van zijn vrienden thuis. Was toch wel enigzins spannend om zijn vrienden te ontmoeten. Maar het was een ontzettend leuk weekend; hij heeft me op sleeptouw genomen de bergen in en mij geleerd hoe te bergbeklimmen in de winter. Al met al waren het gewoon een geweldige paar dagen.

+ we zijn vandaag een maand samen .
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 23-02-2010, 15:52
Verwijderd
Proficiat Breg

Ik heb het vandaag met mijn psych over mijn afhankelijkheid van anderen gehad op gebied van geluk. Nu kan ik met hem niet diepzinnig filosoferen, maar hij kwam wel met een interessante opmerking: dat ik door anderen meer structuur in mijn leven heb en meer dingen doe zoals uitgaan, ergens naartoe rijden, familie bezoeken,... en dat mijn tevredenheid ook daar een groot deel van afhangt. En op zich klopt dat ook wel.
Ik ben nu zelf meer dingen aan het doen en er is een grotere voldoening dan eerder, dat wel. Maar toch vrees ik dat mijn geluk teveel afhangt van contact met anderen. Misschien toch nog maar eens een afspraak maken met mijn andere psych, met hem kan ik wel zo praten (niet dat die wat ik nu heb niet goed is, maar hij is vooral praktisch en dat heb ik ook nodig).
Oud 23-02-2010, 15:53
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Breg: jeetje, tijd gaat snel, volgens mij las ik vorige week dat 't wat begon te worden Nice!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 23-02-2010, 19:50
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Bedankt allemaal

Jeetje allebei de families zijn in rep en roer, iedereen vindt het echt heel erg. Wijzelf ook trouwens. Bah.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.