Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2010, 18:31
juno
Avatar van juno
juno is offline
Mooi lang haar komt ook van binnen. Let op je voeding en je rust, en je haarwortels produceren mooiere en dikkere en gezondere haren. Je kunt speciale voedingssupplementen kopen voor huid haar en nagels. Die kun je dan vervolgens door een juiste behandeling mooi houden. Haar is dood weefsel, het kan zichzelf niet herstellen. Dus fohnen, stylingproducten en verven is allemaal de pest voor je haar, dat moet je dus achterwege laten.

Weleda heeft milieu-, dier-, en haarvriendelijk shampoospul. Drogisterij De Tuinen en de bodyshop verkopen ook heel veel goede spulletjes.

En nog wat: cool of stoer is niet noodzakelijkerwijs esthetisch verantwoord, ook al vind je het zelf hardstikke mooi. Maar uiteindelijk ben jij zelf degene die ermee moet rondlopen, dus doe vooral dat waardoor je blij wordt als je in de spiegel kijkt. De prijs kan zijn dat alle meiden in een boog om je heen lopen, maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2010, 21:16
JustADreamer
JustADreamer is offline
Een man met lang haar wat mooi verzorgd is vind ik echt geweldig juist. Laatst zat er ook zo'n man in de zaak met echt supermooi lang krulhaar en zelfs de zoon van m'n baas was jaloers op zijn haar (Maar die dacht eerst dan ook dat er een meisje aan het haar vast zat en had bijna een versierpoging gedaan)

Daarentegen kan ik een kale man ook onwijs hot vinden. Het moet gewoon passen bij de persoon en de stijl van die persoon. Oh, en kakkerstudentjes met 'lang' haar vind ik dan wel weer afschuwelijk
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 21:22
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Daar zit vaak ook veel te veel gel/wax/zooi in
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Mooi lang haar komt ook van binnen. Let op je voeding en je rust, en je haarwortels produceren mooiere en dikkere en gezondere haren. Je kunt speciale voedingssupplementen kopen voor huid haar en nagels. Die kun je dan vervolgens door een juiste behandeling mooi houden. Haar is dood weefsel, het kan zichzelf niet herstellen. Dus fohnen, stylingproducten en verven is allemaal de pest voor je haar, dat moet je dus achterwege laten.

Weleda heeft milieu-, dier-, en haarvriendelijk shampoospul. Drogisterij De Tuinen en de bodyshop verkopen ook heel veel goede spulletjes.

En nog wat: cool of stoer is niet noodzakelijkerwijs esthetisch verantwoord, ook al vind je het zelf hardstikke mooi. Maar uiteindelijk ben jij zelf degene die ermee moet rondlopen, dus doe vooral dat waardoor je blij wordt als je in de spiegel kijkt. De prijs kan zijn dat alle meiden in een boog om je heen lopen, maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden!
Wat een bullshit. Ik eet heel ongezond, gebruik louter Euro Shopper shampoo en crèmespoeling en mijn haar is hartstikke gezond.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 22:55
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Wat een bullshit. Ik eet heel ongezond, gebruik louter Euro Shopper shampoo en crèmespoeling en mijn haar is hartstikke gezond.
Ze stelde dan ook niet dat dat onmogelijk is.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 23:18
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Die lezen de Opzij.


Overigens, ik ga er ook gewoon vanuit dat het genetisch aangelegd is. Mijn zusje en ik hebben ongelooflijk dik, glanzend lang haar (gehad). Mijn ouders hebben ook heel mooi haar altijd gehad. Verder at ik niets bijzonders, heb ik er niets anders dan cremespoeling ingesmeerd. Verven is niet slim nee, maar een haarspoeling om de zoveel tijd heeft mijn haar niet aan kunnen tasten.

O ja, kammen deed ik niet aan. En ik waste het 1 keer per week. Helemaal niets bijzonders dus.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 00:02
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
Over dat lang haar er snel pluizig en dood uitziet: Dat komt door de ph waarde van shampoo. Vooral anti roos is heel slecht. Dat komt omdat we in Nederland erg hard water hebben (veel kalk) en shampoo gebruiken we om dat harde water te compenseren. Mijn kapper zei eens dat je dan eigenlijk (groene) zeep en zuiver bronwater zou moeten gebruiken, maarja, of dat zo praktisch is... Badzeep of douche-gel met een neutrale ph waarde (5.5) is ook niet goed, want daar zit allemaal rotzooi in, en je krijgt er roos van. Ik heb trouwens wel gehoord dat er bepaalde producten zijn die wel de goede ph waarde hebben zonder rotzooi. Maar die zijn niet zo makkelijk te vinden tussen al die commerciële bende.

Lang haar is cool \m/
Dus shampoo is zuur om te compenseren voor ons basische kraanwater?
Wat verder goed werkt als je last hebt van roos en anti-roos shampoo moet gebruiken is nog een tweede keer in te zepen met een verzorgende/ voedende shampoo.

En verder diggen chicks de manen wel, hoewel het ook een kwestie van smaak is. Reacties op het naar de kapper gaan lopen nog altijd uiteen.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 02:10
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline


Mijn haar is ook lang (ik rechts). Krijg er ook commentaar op. Niets van aantrekken.

nu ga ik het overigens wel laten milimeteren, maar dat is omdat ik het zelf beu ben
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 16:53
Jason Voorhees
Avatar van Jason Voorhees
Jason Voorhees is offline
@Armoed

Nice (:
Maar ik zelf heb stijl haar ( niet al the lang, maar goed )


Mensen die andere mensen bekritiseren, zijn vast zelf heel lelijk, dat ze daarom liever andere mensen bekritiseren omdat ze zelf niet eens in de spiegel durven te kijken.
Maar ja, dat is maar mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 18:49
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Dus shampoo is zuur om te compenseren voor ons basische kraanwater?.
Ja, en conditioner en hair repair en glansproducten bestaan om de vernietigende effecten van shampoo weer enigszins recht te stellen (zo ziet het er dan uit tenminste).

Ik heb wel eens gelezen dat mensen in landen met een zuiverder soort water geen shampoo nodig hebben. Of het gewoon af en toe wassen met zeep.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 19:20
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Mijn haar is ook lang (ik rechts). Krijg er ook commentaar op. Niets van aantrekken.

nu ga ik het overigens wel laten milimeteren, maar dat is omdat ik het zelf beu ben
Ja zolang is mijn haar nu ook.... Maar de meeste meiden die het zeggen zijn ook niet echt de knapste ofzo en ik vind me lange haar gewoon mooi (Het is gezond valt niet uit zit een mooie slag in en ziet er niet dof uit)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 21:59
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja, en conditioner en hair repair en glansproducten bestaan om de vernietigende effecten van shampoo weer enigszins recht te stellen (zo ziet het er dan uit tenminste).

Ik heb wel eens gelezen dat mensen in landen met een zuiverder soort water geen shampoo nodig hebben. Of het gewoon af en toe wassen met zeep.
Ons water is zo'n beetje het schoonste ter wereld! Je mag het zo uit de kraan halen en mineraalwater/bronwater noemen omdat het aan hogere eisen voldoet dat water uit welk flesje dan ook. En we hebben toch juist zacht water? Hoewel ik me ook wel kan voorstellen dat hardheid per regio verschilt...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 22:01
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
[afbeelding]


Mijn haar is ook lang (ik rechts). Krijg er ook commentaar op. Niets van aantrekken.

nu ga ik het overigens wel laten milimeteren, maar dat is omdat ik het zelf beu ben
Oh... dat noem ik bijna halflang

Maar inderdaad, iedereen die zich wat aantrekt van wat anderen van hun uiterlijk vinden zijn gek.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 22:10
WAT
WAT is offline
Citaat:
[afbeelding]


Mijn haar is ook lang (ik rechts). Krijg er ook commentaar op. Niets van aantrekken.

nu ga ik het overigens wel laten milimeteren, maar dat is omdat ik het zelf beu ben
no offence, maar dat noem ik kort XP

mijn vriendje heeft prachtig haar tot op zijn kont ^^
echt van dat super lange super stijle en knooploze haar ^^

ik hou van jongens met lang haar, hoe langer hoe beter ^^
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 22:13
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik snap trouwens wel dat je met die lengte commentaar kunt krijgen, want als het niet netjes in model is geknipt kan het er op die lengte heel gauw uitzien alsof je te lui bent om naar de kapper te gaan en zelf niet weet wat je ermee wilt. Maar dat hoeft dus niet hoor!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 12:22
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Wat een bullshit. Ik eet heel ongezond, gebruik louter Euro Shopper shampoo en crèmespoeling en mijn haar is hartstikke gezond.
Die crèmespoeling van Euroshopper is ook best fijn spul.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 13:39
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Ons water is zo'n beetje het schoonste ter wereld! Je mag het zo uit de kraan halen en mineraalwater/bronwater noemen omdat het aan hogere eisen voldoet dat water uit welk flesje dan ook. En we hebben toch juist zacht water? Hoewel ik me ook wel kan voorstellen dat hardheid per regio verschilt...
Ja wel schoon, maar om dat te bereiken is het ook heel erg 'bewerkt'. En hier in Noord Holland schijnt het water harder te zijn dan in bijvoorbeeld Zuid Holland. Maar dan nog is het water in Nederland in het algemeen hard.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 15:12
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja wel schoon, maar om dat te bereiken is het ook heel erg 'bewerkt'. En hier in Noord Holland schijnt het water harder te zijn dan in bijvoorbeeld Zuid Holland. Maar dan nog is het water in Nederland in het algemeen hard.
Oh, dat weet ik niet. Ik weet dat het hier in eindhoven gewoon wordt opgepompt en dat het van zichzelf al heel zuiver is en dus nauwelijks bewerking nodig heeft. Bedenk me nu pas dat niet heel NL leeft op water van Ehv. Naja, niet boeiend dus
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 15:25
HDuck
Avatar van HDuck
HDuck is offline
Ik heb halflang haar het komt niet bij me schouders maar wel over me oren
ik gebruik gel om het met zoon boogje boven me ogen te laten glijden
ik hoor alleen dat het me sexy staat enzo en dat zijn niet van die mensen die dat zeggen omdat ze denken dat het je kwetst want het zijn me beste vrienden ^^
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:50
Verwijderd
Oh ik moet trouwens Sarah gelijk geven, ik heb nu een knipbeurt gehad en het ziet er idd weer mooier en gezonder uit, ook al had ik niet echt gespleten punten . Dus ja, lang haar toch regelmatig laten knippen ^^
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:52
Kyuki
Kyuki is offline
Ik vind het juist mooi
Zolang het er maar verzorgt uitziet ^^
Veel meiden zijn het niet gewend als ze een jongen met lang haar zien. Dan denken ze dat hoort niet. Dat is niet 'normaal'. Maarja veel meiden hebben tegenwoordig tog ook kort haar o.O. Waarom zouden jongens dan geen lang haar mogen hebben XD
Ik vind jongens met kort haar eigenlijk helemaal niet mooi Ik val liever op iemand met wat langer haar XD
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 19:37
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik val alleen op jongens zon beetje haar tot de schouders, of anders helemaal gemillimeterd met stoppels.

Hey wacht 's! Ik val helemaal niet op jongens!

Maar ok, die stekeltjes vind ik dus helemaal niks, kan wel staan bij een blonde blanke boy, maar als je dat niet bent, ff wat anders ermee, hoor.
Nou ben ik een blonde blanke boy en had ik tot 2 jaar geleden stekels, nu wax ik mn halflange haar
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 20:40
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Ik vind het juist mooi
Zolang het er maar verzorgt uitziet ^^
Veel meiden zijn het niet gewend als ze een jongen met lang haar zien. Dan denken ze dat hoort niet. Dat is niet 'normaal'. Maarja veel meiden hebben tegenwoordig tog ook kort haar o.O. Waarom zouden jongens dan geen lang haar mogen hebben XD
Ik vind jongens met kort haar eigenlijk helemaal niet mooi Ik val liever op iemand met wat langer haar XD
Tegenwoordig lopen mannen ook op Uggs en zien we ze tijdens modeshows ook regelmatig in een rok rondparaderen, dan vind ik lang haar hebben toch nog een stuk mannelijker
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 20:57
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Ik vind Uggs echt walgelijk en ik snap niet waarom je als man daarmee zou lopen.
__________________
Break the glass, head in hands, bell tolls endlessly, no end in sight
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 16:09
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Genetisch gezien horen vrouwen trouwens wel op kortharige mannen te vallen omdat die meer agressiviteit uitstralen. Net zoals mannen op langharige vrouwen behoren te vallen omdat dat vroeger een teken van gezondheid was.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 17:23
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Ik vind langharige mannen er toch eerder agressief uitzien dan kortharige mannen, hoor.
__________________
Break the glass, head in hands, bell tolls endlessly, no end in sight
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 17:27
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik vind langharige mannen er toch eerder agressief uitzien dan kortharige mannen, hoor.
Da's hooguit in combinatie met een flinke dot gezichtshaar. Maar doorgaans maakt langer haar je 'liever', als je het puur biologisch en niet vanuit trends bekijkt.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 20:09
dien91
dien91 is offline
Citaat:
Ik heb niks tegen lang haar, sterker nog, ik ben verliefd op iemand met lang haar
Me to..
Hy borstelt het enzoo.. Vind iktoch wel tof..
& hy is verder gewoon vetaardig zegma..



Ik vind het wel mooi,
als je het maar borstelt & verzorgd!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 19:51
Verwijderd
Moest vandaag weer ff iemand dissen K word der echt niet goed van maar k ga denk k geen Gel meer in me haar doen dan ziet het er denk k ook meteen een stuk beter uit
Met citaat reageren
Oud 04-03-2010, 09:50
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Wel in z'n jonge jaren.
[afbeelding]
I know, de grap lag dan ook eerder in het feit dat James zijn haar nu kort is en dat van Tom en Dave nu nog lang is.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 04-03-2010, 12:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Oh, dat weet ik niet. Ik weet dat het hier in eindhoven gewoon wordt opgepompt en dat het van zichzelf al heel zuiver is en dus nauwelijks bewerking nodig heeft. Bedenk me nu pas dat niet heel NL leeft op water van Ehv. Naja, niet boeiend dus
Volgens mij heeft Zuid-oost Brabant het zachtste water van Nederland, dus je hebt gewoon geluk Ik merk het wel nu ik in Utrecht woon, dat er hier meer kalk in zit dan thuis! Niet aan mijn haar trouwens
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2010, 22:17
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
Ja wel schoon, maar om dat te bereiken is het ook heel erg 'bewerkt'. En hier in Noord Holland schijnt het water harder te zijn dan in bijvoorbeeld Zuid Holland. Maar dan nog is het water in Nederland in het algemeen hard.
Noord/Holland heeft twee grote waterbronnen, kwelwater uit de oostelijke droogmakerijen, afkomstig van de Utrechtse heuvelrug, rijk aan nutriënten dus hard. Daarnaast is er aangevoerd oppervlaktewater dat in de waterleidingduinen infiltreert, dit is relatief nutriëntenarm en dus zachter.
Er valt in zijn algemeenheid te stellen dat hoe langer regenwater tot de bron moet (pompstation), hoe harder het water is.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 12:55
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik geloof dat de combi water en haar nu wel duidelijk is

OT: Jongens met lang haar? Prima, zolang het maar schoon is en geen rare klittenbos.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 20:38
Verwijderd
Jongens met lang haar vind ik persoonlijk niks, maar dat zal ook wel per mens verschillen natuurlijk! Hangt van je smaak af
Maar als het onverzorgd is, vind ik het er al helemaal niet uit zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 20:39
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Neem het haar van Kurt Cobain, of imiteer het

Geweldig.. (zwijmel)
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Neem het haar van Kurt Cobain, of imiteer het

Geweldig.. (zwijmel)
Kurt Cobain had onverzorgd haar dat min of meer recht was afgesneden op kinlengte. De reden dat het hem sexy stond was dat-ie alles kon hebben, maar bij de meeste jongens ziet zo'n kapsel er gewoon uit alsof ze dezelfde kapper als hun zesjarige zusje hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 12:29
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Kurt Cobain had onverzorgd haar dat min of meer recht was afgesneden op kinlengte. De reden dat het hem sexy stond was dat-ie alles kon hebben, maar bij de meeste jongens ziet zo'n kapsel er gewoon uit alsof ze dezelfde kapper als hun zesjarige zusje hebben.
Precies, ik heb ook het idee dat wijlen Kurt niet zo heel vaak een douche van dichtbij zag, maar hij kon het op de een of andere manier hebben. Lijkt me voor heel weinig mannen weggelegd.

Verder heb ik niet zoveel met lang haar bij mannen, op enkele uitzonderingen op de regel na. Ik vind het over het algemeen niet heel sexy als een man langer met z'n haar bezig is dan ik dat zelf ben.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 17:46
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Kurt Cobain had onverzorgd haar dat min of meer recht was afgesneden op kinlengte. De reden dat het hem sexy stond was dat-ie alles kon hebben, maar bij de meeste jongens ziet zo'n kapsel er gewoon uit alsof ze dezelfde kapper als hun zesjarige zusje hebben.
Haha, je hebt gelijk. Je moet er wel het hoofd voor hebben natuurlijk.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu?
Studerende
5 08-11-2010 18:29
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Liefde & Relatie Moet ik haar nog vertrouwen
dino84
13 11-03-2003 08:29
ARTistiek [verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld.
Verwijderd
8 11-09-2002 19:19
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
ARTistiek Stukje verhaal Spiegelbeeld Tegenbeeld
Verwijderd
10 27-11-2001 17:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.