Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2010, 17:07
Sleepwalker³²
Avatar van Sleepwalker³²
Sleepwalker³² is offline
Heey allemaal,

Ik zit met een probleem waar ik maar niet van af kom.
Elke keer wanneer ik iemand leuk vindt en contact probeer te zoeken en het lukt ( wat me soms zelfs als verbaast) dan loopt het steeds af op een vriendschap en daar baal ik nogal van. En dit is me al paar keer overkomen en ik heb niet egt zo veel geluk in m'n liefdesleven. Vriendinnen die ik heb die zeggen wel steeds waarrom zouden ze jou niet willen je bent aardig enz. maar ik zit nog steeds met niemand en ik daardoor krijg ik ook eerder het gevoel dat ze het zeggen om mij beter te laten voelen maar ik weet dat ze me niet willen kwetsen.
Kunnen jullie mij helpen want ik weet het niet meer.
__________________
=.=Tijdelijk wakker maar niet voor lang=.=
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2010, 17:44
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Dit komt me bekend voor. Een vriend van me heeft dit probleem al heel lang, maar met een paar veranderingen in je gedrag kun je al ver komen.

De reden dat ze je als vriend zien is omdat je je als vriend gedraagt. Je zit op de 'vriendenladder' omdat je die vanaf het eerste contact op probeert te klimmen, je zet echter geen duidelijke stappen naar de 'loverladder' en hoe langer je daar mee wacht, hoe moeilijker jij (en zij) die switch kan maken.

Aardig zijn is niets mis mee, maar je creëert er geen aantrekkingskracht mee. Naast aardig zijn moet je dus ook een beetje plagen. Wees niet bang om een meisje tegen te spreken. Laat haar niet haar alle problemen van haar dag op jou dumpen. Stel grenzen. wees onafhankelijk. Geef niet te snel alles weg. Blijf niet te lang hangen bij ze.

Vrouwen zeggen wel: "Hoe kan het nou dat jij geen vriendin hebt? Je bent aardig en lief en zorgzaam enz..." Wat ze echter niet beseffen is dat ze vaak zelf eigenlijk niet zo goed weten waarom ze zich aangetrokken voelen tot iemand. Dat is ook hetgeen wat veel mannen niet begrijpen. Je moet 'ongrijpbaarder' worden.

Oja en luister nooit naar je moeder over dit soort dingen.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 18:04
Sleepwalker³²
Avatar van Sleepwalker³²
Sleepwalker³² is offline
Dankje voor je Tips ik zal ze ook proberen te gebruiken

En alle andere tips zijn ook nog van harte welkom
__________________
=.=Tijdelijk wakker maar niet voor lang=.=
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 18:17
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
De reden dat ze je als vriend zien is omdat je je als vriend gedraagt.
Dit, ja. Hoeft niet eens slecht te zijn, maar als je meer love interest wil valt het natuurlijk eens te proberen om schandalig te gaan zitten flirten.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 22:59
Sleepwalker³²
Avatar van Sleepwalker³²
Sleepwalker³² is offline
Het schandalig gaan flirten kan da niet slecht uitpakken???

Maar toch bedankt voor je type
__________________
=.=Tijdelijk wakker maar niet voor lang=.=
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 11:45
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Dat kan anders uitpakken dan de bedoeling was, ja. Maar niet geschoten, altijd mis
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 13:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Schandalig flirten kan zo uitpakken als bij mij; dan zoek ik leuke vrienden en dan draait het er altijd op uit dat ze seks willen. Ik had het best andersom willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 18:58
Sleepwalker³²
Avatar van Sleepwalker³²
Sleepwalker³² is offline
Hoe bedoel je dat je het best andersom zou willen??
En geloof het of niet bij mij staat seks niet op de eerste plaats.
Voor mij is het gewoon belangrijk dat ze aardig en lief is en waar ik goed mee kan lachen.
__________________
=.=Tijdelijk wakker maar niet voor lang=.=
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 22:06
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Je opstellen als een vriend is naar mijn mening juist goed. Je zou iemand moeten zijn waar ze op kan vertrouwen. Wat wel heel fijn maar ook heeeeeel onaantrekkelijk is, is je opstellen als grote broer. Het verschil is dat een vriend als een man telt en een grote broer niet. Ik hoop dat je dit nog kunt volgen, ik ben zelf namelijk niet zo helder op het moment en vind het een beetje moeilijk om dingen helder uit te leggen nu
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 15:47
Sleepwalker³²
Avatar van Sleepwalker³²
Sleepwalker³² is offline
Hahah ik snap het wel en ik heb vaak ook het gevoel dat ik een grote broer ben. Terwijl ik het in sommige gevallen het helemaal niet wil. Maar het is voor mij een automatisme om eerst vertrouwen te winnen maar ik weet nooit wanneer ik ook moet beginnen met het opstellen als een vriend ipv van een grote broer.
__________________
=.=Tijdelijk wakker maar niet voor lang=.=
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 16:57
Verwijderd
ik ken ook zo'n jongen, kende ik 2 jaar lang met tzelfde probleem, nu heeft hij toch al 7 maanden iets met hetzelfde meisje
geduld n.n
het komt wel denk ik ;p
en misschien
moet je je focussen op 1 speculair meisje. doe tegen de rest normaal ofzo, en tegen dat ene meisje doe je lief. zorg ervoor dat zij zich speciaal voelt. (: en laat dat ook merken met daden.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 17:11
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Inderdaad, kijk een bepaald meisje meer aan als je praat, geef haar speciale aandacht. Dit doe je ook door bijvoorbeeld speciaal voor haar de hele klas door te lopen en een potlood vragen, in plaats van aan iemand in de buurt. Ik noem maar wat. Geef jezelf niet te veel bloot, blijf ook mysterieus.
Behandel meisjes niet als 'one of the guys' of jezelf als 'one of the girls'. Raak meisjes aan, maak dubbele opmerkingen, (zonder te veel seks) en doe romantisch. Het is onmogelijk om anderen te beïnvloeden, maar je kunt jezelf wel verbeteren.
xx
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 17:59
Sleepwalker³²
Avatar van Sleepwalker³²
Sleepwalker³² is offline
Dankje voor jullie tips zien ik zal ze allemaal proberen toe te passen.
Maar het focussen op 1 speculair meisje gaat nogal moeilijk want ik heb tot nu toe niemand op onze school gezien die ik egt leuk vondt de meeste hebben een te hoge eigendunk.
Maar alsnog bedankt;D
__________________
=.=Tijdelijk wakker maar niet voor lang=.=
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Gevoelens
Muziek
103 03-10-2014 12:47
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje
xwebelieve
7 17-07-2012 13:19
Liefde & Relatie Ik voel me alleen
Jason2
34 12-01-2011 22:09
Liefde & Relatie Houd nog van je ex
Jason2
15 31-12-2010 09:35
Psychologie depri alweer
heavyukkie
33 03-04-2006 16:59
Liefde & Relatie mijn ex doet vaag! (alwéér)
rabecca
9 02-10-2002 06:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.