Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2010, 18:07
lorenzo14
lorenzo14 is offline
Hee!

Ik ben een jongen van 16 jaar en heb een vriendin.
Maar ik chill wel is met vrienden maar 1 vriend daarvan die speelt nog dat achterlijke habbohotel....
Hij drinkt wel eens alcohol dus ik bel hem gisteren ik zeg kom je ook mee drinken.
Zegt hij ik heb al op habbo afgesproken.. dus ik lach hem uit en hij hangt op...
Dit is tog logish dat ik lach of ????
Serieus wat ga je nog habbo spelen op je 16e.......... dat dee ik toen ik 12 was.

?? Raare opmerking van mij ? Of wat vinden jullie ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2010, 18:31
silentbob
silentbob is offline
jep zou ik ook doen als 1 van mn vrienden zegt habbo te spelen
en zou het daarna nog erg vaak noemen en zou er allerhande grappen over bedenken tot het na een paar maanden oud word, en dan het weer herinneren na weer een paar maanden en het weer eens noemen

maar ja, in mijn vriendengroep doen we dan ook erg veel aan uitlachen
en vooral zoiets als iemand die (nu nog) habbo speelt en daarvoor ook nog een avondje met vrienden afzegt is een gouden spotonderwerp
ik heb btw nooit habbo gespeeld, nooit, ook niet toen ik 12 was, er de lol van ingezien, vooral ook nog omdat je er zoveel voor moet betalen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 18:34
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
en heb een vriendin.
Ik begrijp 't nut van deze toevoeging niet , maar OT: ieder z'n eigen ding, toch? M'n broer van 27 heeft nog 'n abonnement op de Donald Duck en ik kijk zelf nog wel 'ns naar De Smurfen .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 18:47
Verwijderd
wat heeft dat met lichaam&gezondheid te maken?
Maargoed, ik ken het spel niet, maar niet irl afspreken omdat je al een afspraak hebt in een internetspel is wel faal ja.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 20:16
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Aha, ipv hem uit te lachen had je wat je hier zei ook tegen hem kunnen zeggen, en wie weet hoelang hij het wel niet doet, misschien doet hij dat spel al 4 jaar of 5, en heeft hij daar zo ook goeie vrienden gemaakt, blijkbaar betere vrienden dan jij, aangezien hun hem waarschijnlijk niet uit lachen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 22:00
silentbob
silentbob is offline
Citaat:
Aha, ipv hem uit te lachen had je wat je hier zei ook tegen hem kunnen zeggen, en wie weet hoelang hij het wel niet doet, misschien doet hij dat spel al 4 jaar of 5, en heeft hij daar zo ook goeie vrienden gemaakt, blijkbaar betere vrienden dan jij, aangezien hun hem waarschijnlijk niet uit lachen.
uitlachen zegt helemaal niet dat iemand een slechtere vriend bent, gaat erom hoe je het opvat en of het uitlachen weederzijds is, in mijn vriendengroep doen we ook veel aan uitlachen enzo zoals ik al eerder zei
maar had niet door dat dit weer 1 van die vage gastjes was van de laatste tijd...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 17:12
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
aangezien dit meer over vriendschap gaat dan over gezondheid, gaat hij naar L&R.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 02:34
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Tja, ik zou ook hebben opgehangen als je me zou uitlachen en verder niks te melden hebt. Iemand uitlachen omdat hij een afspraak heeft is een raar vind je niet?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 11:30
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Habbo is een digitaal iets, soort chatbox (voor zover ik dat kan uitleggen), dus dat zal vast iets met dat uitlachen te maken.

Maar ehm, ieder z'n ding en als hij dat nou graag doet, who cares? Waarom zou je hem daarom uitlachen? Dus ja, ik snap zijn reactie wel.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 21:29
D-gast
Avatar van D-gast
D-gast is offline
hahaa! als ie in mijn vriendengroep had gezeten had ie geen leven meer gehad als iemand daar achter kwam..
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 18:55
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
haha mijne ook niet
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 20:56
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
idd. (mijn digitaal sociaal contact gaat dan ook niet verder dan fora, msn,sms en bellen) ik bedoel kom op. moet nou echt heeeeeeeel de wereld die foto van jouw op vakantie zien achterlijk gewoon.(net als twitter trouwens lekker de wereld laten weten dat je op de plee zit te schijten)
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 21:11
men123
men123 is offline
Nou, habbo is VANAF 12 jaar, en aangezien 50 procent 16 jaar is, is het nog niet zo heel raar
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 22:04
TheEditor
TheEditor is offline
Habbo Hotel faalt sowieso al keihard. Vind t wel raar van hem inderdaad. Doet me haast denken aan een of andere WoW addict.

Citaat:
Nou, habbo is VANAF 12 jaar, en aangezien 50 procent 16 jaar is, is het nog niet zo heel raar
Ik heb het zelf gespeeld toen ik 13 was, voor zover ik weet waren de meesten tussen de 12 en de 15. Ik denk niet dat echt meer dan de helft meer dan 16 is.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 22:05
silentbob
silentbob is offline
50% 16 jaar??!
en dat is echte leeftijd en niet een nep-leeftijd?
ik ken namelijk niemand van 16 die het nog speelt, alleen op de basischool(toen ik <10 was) waren er redeljk wat die het speelden, net als bij runescape
en een valse leeftijd is makkelijk opgegeven, in groep 7 deden we ook 18+spelletjes...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 00:34
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Na m'n 14e was ik toch echt wel klaar met Habbo...
__________________
Break the glass, head in hands, bell tolls endlessly, no end in sight
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 00:52
Verwijderd
Ja, ik heb ook niets met Habbo Hotel, maar dat is niet waar het hier eigenlijk om gaat. Of het nou om voetballen, kaarten, uitgaan, online games of whatever gaat, je hebt mensen maar gewoon te respecteren. Ik heb soms ook een game avond met vrienden, who cares?

Maar als mensen mij gaan uitlachen om mijn hobbies of bezigheden, hoef ik ook niets meer met ze te maken te hebben. Dus ik kan best begrijpen dat deze 'vriend' van de TS daar pissig over is
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 07:31
Verwijderd
Citaat:
Nou, habbo is VANAF 12 jaar, en aangezien 50 procent 16 jaar is, is het nog niet zo heel raar
En hoeveel procent van de actieve leden is boven de zestien?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-03-2010, 18:13
Anoniem_Dude
Anoniem_Dude is offline
L.o.l. XD + R.O.F.L. Ik zou hem echt uitgelachen hebben, Habbo Is EpicFAIL! En idd silentbob meestal worden ook met nep-leeftijden op spelletjes geregistreerd..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 18:15
Anoniem_Dude
Anoniem_Dude is offline
L.o.l. XD + R.O.F.L. Ik zou hem echt uitgelachen hebben, Habbo Is EpicFAIL! En idd silentbob meestal worden er ook met nep-leeftijden op spelletjes geregistreerd..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit ik heb een fetish voor rokende vrouwen,raar ofniet??
sanderrs
10 07-10-2013 17:05
Seksualiteit Moet ik me nu doodschamen of wat??.........
DarkMoontje
104 22-09-2012 17:10
Liefde & Relatie Leeftijdsverschil
tartaarsaus
54 23-06-2011 05:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Botsing Georgische en Ossetische troepen
hhendrikxx
500 02-10-2008 22:01
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic # 70
Hawahaai
495 26-09-2006 08:29
Liefde & Relatie [Seri] Uit maken ofniet
Doet erniet toe
20 02-07-2004 15:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.