Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2010, 14:31
Worteltjes
Worteltjes is offline
Hoe laat k iemand merken dat ik haar meer dan leuk vind? Dit dan door te flirten, maar welke tips? Wat kan ik het beste doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2010, 14:41
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hoe reageert zij op jou? Als ze terugflirt kan je haar mee uitnemen, naar de film of iets in die richting. Anders kunnen jullie een keer met een groepje andere vrienden erbij uitgaan en dan voorzichtig wat meer moves maken, zoals haar zachtjes aanraken, hand vastpakken of iets in die richting.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 19:12
Worteltjes
Worteltjes is offline
Citaat:
Hoe reageert zij op jou? Als ze terugflirt kan je haar mee uitnemen, naar de film of iets in die richting. Anders kunnen jullie een keer met een groepje andere vrienden erbij uitgaan en dan voorzichtig wat meer moves maken, zoals haar zachtjes aanraken, hand vastpakken of iets in die richting.
Is een lang verhaal wat er allemaal gebeurt is zeg maar, en hoe moet i het omschrijven hoe ze op me reageert? Beetje onduidelijk van mij zo
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 15:03
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
het heeft heel veel met lichaamstaal te maken. Ik heb hier toevallig een paar boeken van, als je het echt wilt benutten raad ik je aan om er een te kopen. Het is iets te veel om op te noemen hier.

verder, geeft ze jou speciale aandacht? kijkt ze je langer dan normaal aan? loopt ze uit zichzelf naar je toe? wordt ze een beetje rood als je met haar praat? praat ze als eerst op msn? gaat ze nerveus aan haar haar frunniken? En worden haar pupillen zichtbaar groter als ze je aankijkt?
Dit zijn allemaal signalen van een vrouw als ze met een leuke man/jongen is. het zijn er natuurlijk veel en veel meer, maar je kunt er vast wel iets mee.

Je kunt voor stille hints wat vaker naast haar gaan zitten, en bijvoorbeeld bij gym steeds bij haar lopen en tegen haar aan zitten op de bank, desnoods vragen of ze op je schoot wilt. Loop ook eens helemaal naar haar toe om een pen te lenen. Geef haar altijd 'voorrang' op andere meisjes. Wees écht geďnteresseerd in wat ze te zeggen heeft en kijk haar diep en lang aan! hier krijgt iedereen de vlinders van.
en anders vraag je haar gewoon uit. als ik meer tips weet vertel ik ze direct!
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 17:18
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
Citaat:
het heeft heel veel met lichaamstaal te maken. Ik heb hier toevallig een paar boeken van, als je het echt wilt benutten raad ik je aan om er een te kopen. Het is iets te veel om op te noemen hier.

verder, geeft ze jou speciale aandacht? kijkt ze je langer dan normaal aan? loopt ze uit zichzelf naar je toe? wordt ze een beetje rood als je met haar praat? praat ze als eerst op msn? gaat ze nerveus aan haar haar frunniken? En worden haar pupillen zichtbaar groter als ze je aankijkt?
Dit zijn allemaal signalen van een vrouw als ze met een leuke man/jongen is. het zijn er natuurlijk veel en veel meer, maar je kunt er vast wel iets mee.

Je kunt voor stille hints wat vaker naast haar gaan zitten, en bijvoorbeeld bij gym steeds bij haar lopen en tegen haar aan zitten op de bank, desnoods vragen of ze op je schoot wilt. Loop ook eens helemaal naar haar toe om een pen te lenen. Geef haar altijd 'voorrang' op andere meisjes. Wees écht geďnteresseerd in wat ze te zeggen heeft en kijk haar diep en lang aan! hier krijgt iedereen de vlinders van.
en anders vraag je haar gewoon uit. als ik meer tips weet vertel ik ze direct!
kan je die boeken ook gewoon bij de bieb halen? lijkt me wel handig
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 20:32
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Volgens mij niet.. maar je kunt wel kijken, bij Psychologie neem ik aan.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 14:03
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
Citaat:
Volgens mij niet.. maar je kunt wel kijken, bij Psychologie neem ik aan.
oke, ik ga van de week ff kijken =)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 21:09
Moar
Moar is offline
Dit is echt triest.. Geloof me als je haar echt leuk vind dan komt het van nature
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 21:50
KingKong
KingKong is offline
Gozer. ben gewoon jezelf!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 22:00
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Nee, als 'jezelf zijn' betekent dat je te verlegen bent om iets te doen dan bereik je niets, en dat openbaart zich ook door de lichaamstaal. Het komt pas van nature als je je natuurlijk kan gedragen. Wat kennis kan een hele hoop schelen. Flirten werkt pas als je echt 'jezelf' kan zijn, en dat je je comfortabel voelt bij het flirten zelf.
__________________
"Atheďsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 22:17
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Nee, als 'jezelf zijn' betekent dat je te verlegen bent om iets te doen dan bereik je niets, en dat openbaart zich ook door de lichaamstaal. Het komt pas van nature als je je natuurlijk kan gedragen. Wat kennis kan een hele hoop schelen. Flirten werkt pas als je echt 'jezelf' kan zijn, en dat je je comfortabel voelt bij het flirten zelf.
Ja maar dat bedoel ik, als je gaaf flirten maar je voelt je daar ongemakkelijk bij dan loopt in iedergeval bij mij de gesprekken sowieso niet zo lekker. De ene gozer is de ander niet, de 1 is van nature ook meer een flirter dan de ander, het valt wel te leren maar ik vind dat je altijd wel jezelf moet blijven.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 15:48
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
natuurlijk ben je jezelf. wie kun je anders zijn?
ik zeg niet dat je je als een macho of casanova moet gedragen die je niet bent, er zijn nou eenmaal tips die kunnen helpen om zelfverzekerder te worden en je goed te voelen in je lijf. Als dat een mens gelukkig maakt moet je het vooral doen.
Lichaamstaal is een reflectie van wat je voelt, en hoe je je voelt is ook een reflectie van je lichaamstaal. Als je met je armen en benen gekruist zit, ben je over het algemeen negatiever dan wanneer je dit niet doet. Er zijn handelingen die je zelfverzekerder laten voelen, en dat straal je dan weer uit.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat vinden jullie jongens nou leuk?
katnisseverdeen
10 24-03-2013 16:38
Liefde & Relatie Ik en hij.
shoebiedoe
42 08-11-2006 12:32
Verhalen & Gedichten [Kortverhaal] "Nooit meer vakantie"
clubje
4 02-06-2006 17:38
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie
Vlooienband
0 01-10-2003 14:31
Verhalen & Gedichten Verhaal van een vriend - nog geen titel
Caelis
35 29-07-2003 15:09
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 19:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.