Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2010, 18:39
Verwijderd
Ik heb sinds 22-01-10 een vriendinnetje. Ze was voor ik met haar had gewoon leuk. Ze was (zo leek het in het begin) de ware voor me. Maar nu is ze totaal veranderd. Ze behandeld me als een hond, en doet dingen die ze normaal nooit zou doen. Ze doet dus anders sinds ik met haar heb. Ik vind haar nog leuk, en hou nog van haar. Maar of ze van mij houd..? Ik heb haar al een SMS'je gestuurd, zon 2 uur geleden maar heb nog steeds geen antwoord.


Groet Patrick


P.S: Ik wil sirieus geholpen worden
P.P.S: Alvast bedankt!


Owja, nog ff dit:
Ik ben 13, en zei wordt op 21 Maart 13. (zodat jullie betere tips/advies kunnen geven)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2010, 20:45
Verwijderd
Krijg ik nog een reaktie?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 20:59
Verwijderd
Sommige mensen hebben ook andere dingen te doen, dus niet zo gepikeerd doen als je niet meteen een reactie krijgt, please.

Ik weet niet zo goed wat ik je moet vertellen. Blijkbaar is dit meisje toch niet zo leuk als je altijd hebt gedacht. Wil jij echt je tijd doorbrengen met iemand die je slecht behandelt? De enige manier om er werkelijke achter te komen wat er aan de hand is, is door met haar te praten. Zeg haar dat je ermee zit en dat je wilt weten wat ze voor je voelt.

En over dat smsje. Ik persoonlijk reageer ook niet op smsjes. Ik vind smsen vreselijk. Een telefoongesprek is makkelijker omdat je dan tenminste direct contact hebt met iemand. Soms heb ik een smsje en kom ik daar pas 3 dagen later achter, gewoon omdat ik het niet ieder half uur check. Dus tja. Maargoed, als zij normaal gesproken direct reageert, dan is het misschien vreemd, maar vergeet niet dat zij ook wel eens iets anders te doen heeft.

Bel haar gewoon en spreek wat af. En heb dan een goed gesprek.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 21:03
Ykkey
Ykkey is offline
Ik denk eerlijk gezegd dat dit geen goede relatie is (logisch), dus ik denk dat je het beter uit kunt maken.. Ook al vind je dat niet leuk!

En misschien heeft ze je smsje nog niet gelezen.

Oja, ik denk trouwens ook niet, dat ze van je houdt als ze je zo behandelt!

Laatst gewijzigd op 12-03-2010 om 21:04. Reden: Toevoeging
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 21:14
Verwijderd
Ik ga morgen naar haar toe, en ga dan met haar praten. Ik post wel hoe het ging.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ga morgen naar haar toe, en ga dan met haar praten. Ik post wel hoe het ging.
Graag. Je mag me best PM'en als je wilt. Ik ben even oud en herken het probleem. Succes nog!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 01:29
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Vertel haar dat ze in jouw ogen veranderd is, vraag haar waardoor dit komt en zeg erbij dat je 't niet leuk vind om zo respectloos (?) behandeld te worden door haar.

Ze is natuurlijk de enige die je kan vertellen of ze nog iets voor je voelt, maar ik vind dat ze je op z'n minst 'n verklaring en 'n excuses verschuldigd is.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 12:44
Verwijderd
Ik ga nu naar haar toe.

En Roy, ik PM je wel even, ik moet namelijk nog iets kwijt.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 14:37
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Met alle respect, maar als je binnen twee maanden 'relatieproblemen' krijgt, twijfel ik sterk of ze wel 'de ware' is. Misschien ben je verliefd geworden op een persoon dat ze eigenlijk niet is, deed ze zich anders voor dan ze is?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 15:17
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
Dat kunnen wij niet beoordelen, gewoon vragen en anders dumpen.
__________________
Good times we can't repeat.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 15:24
Verwijderd
als mijn vriendin me zou behandelen als een hond, dan zou ik heel hard gaan grommen en bijten. En haar vervolgens wegflikkeren.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 15:47
Verwijderd
Ik ben bij dr geweest, en het is nu uit. Ze heeft me zelfs nooit leuk gevonden! Ze wou met me omdat ze me ene zielig figuur vond. Ik maakte het uit en liep boos naar huis..
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 15:54
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je hebt in elk geval het juiste gedaan. Wat een stom kind is dat dan. Ik weet zeker dat je geen zielig figuur bent, er zijn genoeg meisjes op de wereld die je leuk vinden om wie jij bent. Wie weet wanneer je die tegenkomt.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 16:21
Verwijderd
Wat je zegt. Ik ben pas 13, ik ben dus nog jong, en wie weet welk stuk fruit ik tegenkom

P.S: Als ze maar vallen op iemand van 1.49 (is namelijk niet echt een gemiddelde lengte voor iemand van 13 (A)
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 16:32
keepdreaming
keepdreaming is offline
Perfect opgelost. Het lijkt mij trouwens sterk om met iemand te nemen omdat je diegene zielig vind, dus ik ben van mening dat ze je vast wel leuk vond.. maar dat ze achteraf jou toch niet helemaal bij haar vindt passen. En je bent inderdaad nog jong en laat je niet van de wijs brengen door deze dame
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 16:37
Verwijderd
Maar toen ik bij haar was (de 1e keer trouwens ) begon het allemaal leuk. Ik met die moeder kletsen, met haar erbij en hoe en wat. Daarna gingen we naar boven beetje hw maken, en toen, tja. Staat 4 posts hierboven.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 17:00
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Als ze met je nam omdat ze je zielig zou vinden, is ze nog een stuk zieliger én wanhopiger, zou ik zeggen.

Zit ook vooral niet in over je lengte. Je gaat nog een heel stuk groeien, lichamelijk en geestelijk. Over 3 jaar ben jij 20 tot 30 centimer langer.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 17:04
Verwijderd
Ze sms'te me net, en zei dat ze spijt had, en het niet zo bedoeld had. Ze vroeg of ze me 1 kans wou geven. Wat zal ik doen? Weer nemen, of vrienden blijven OF contact breken (wat moeilijk gaat.. ze zit naast me in de klas bij: Wiskunde, Biologie en Nederlands. De 3 vakken die we het vaakst hebben.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-03-2010, 17:07
keepdreaming
keepdreaming is offline
Ook nog even terugkomend over de lengte. Maak je inderdaad niet druk, de groeispurt komt er voor jou zeker nog! En sommige meisjes vinden het prettiger als een wat langer vriendje hebben.. voelen ze zich veilig, anderen vind niet zo lang beter.. omdatze dezelfde lengte zijn en dat vinden sommige meisjes ook weer prettig. Maar wat je lengte ook is, dit hoeft geen struikelblok in een relatie te zijn.. liefde overwint alles, right?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 17:27
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Inderdaad, 'keepdreaming'. Kijk maar naar Billy Joel, die is 1 meter 65 en heeft 3 mooie vrouwen gehad, waarvan één 30 jaar jonger dan hij.

Al komt dat misschien door al zijn geld.

Oh, en Patrick: Dumpen die hap. Zo hoef je je echt niet te laten behandelen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 17:32
keepdreaming
keepdreaming is offline
Ik heb zelf niet erg veel kennis over Billy Joel, op het feit na dat ik ''piano men'' van hem ken en het wel een goed nummer vindt. Zijn geld zou inderdaad wel invloed kunnen hebben gehad.. nou weet ik dus ook niet hoe het nu met zijn relatie zit, als hij die heeft.. maar laten we het daar maar niet over hebben. Maar zo zie je maar, zelf 30 jaar is nog te doen.. hoewel hij er nu dus niets meer mee heeft
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Ze sms'te me net, en zei dat ze spijt had, en het niet zo bedoeld had. Ze vroeg of ze me 1 kans wou geven. Wat zal ik doen? Weer nemen, of vrienden blijven OF contact breken (wat moeilijk gaat.. ze zit naast me in de klas bij: Wiskunde, Biologie en Nederlands. De 3 vakken die we het vaakst hebben.
Ik zou me zo niet laten behandelen, ongeacht of je er nog naast zit of niet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 17:53
keepdreaming
keepdreaming is offline
Vind het wel gek dat ze eerst zegt: ''Ik nam alleen met je omdat je zielig bent en heb je nooit leuk gevonde!'' en nu wil ze je in ene graag terug. Volgens mij beginnen de meeste goede relatie's niet zoals het nu tussen jullie gaat, maar er zijn uiteraard altijd uitzonderingen. Ik zou zeggen dat ik het niet zeker weet en dat ik wil erg boos/verdrietig ben om wat ze eerst deed.. aan de hand van een reactie die daar vast op komt, zou ik wat makkelijker kunnen beslissen wat uiteindelijk te doen. Verder kun je ook altijd zeggen ''Ik vind het echt niet leuk wat je deed, we laten het even een paar dagen rusten. Dan zul je op school wel zien of er nog wat in zit
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 17:54
Verwijderd
Ik heb gezegt dat ik vrienden wil blijven, maar niet zovaak met elkaar om gaan. Want anders gaat ze weer denken yes het is weer goed znoo..
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 18:14
Verwijderd
Slim opgelost
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2010, 18:20
keepdreaming
keepdreaming is offline
Dat is ook een goede keuze. En als jullie uiteindelijk echt bij elkaar horen te zijn, dan komt dat nog wel
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 17:47
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb een heleboel goede hoop voor je, Patrickje!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wordt er een spelletje met mij gespeeld?
Bram7
11 27-10-2016 05:20
Liefde & Relatie Ze vond me leuk, heeft nu een vriend, ik twijfel/hoop
Worteltjes
25 18-08-2011 20:56
Liefde & Relatie Ik voel me alleen
Jason2
34 12-01-2011 22:09
Liefde & Relatie moet ik me hierover schuldig voelen of niet?
mdac
8 30-12-2010 00:38
Liefde & Relatie Players... Ik snap eigenlijk de bewoording er niet goed van :S
Spray rebel
16 14-01-2005 00:47
Psychologie ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer....
SimplyABoy19
37 07-10-2004 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.