Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2010, 19:44
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
me vriendin smste me net wat ik morge ga doen, ik zij dat ik niet echt plannen heb ofzo en toen smste ze terug of k we morgen wat gaan doen , ik smste terug met '' jaa is goed we sien straks wel '' maar we hebben pas 2 weken en dit is de eerste keer dat we echt alleen gaan chillen , wat moet ik met haar gaan doen dan ? ik zie wel is andere gozers met hun vriendinnen rondhangen in de stad maar ik weet nooit echt wat hun met die meisjes daar doen , ik kan haar toch niet meeneme naar de mcdonalds ofzo en daar 3 uur lang in zitten en praten met haar over onzin ? HELP PLEASE DIT IS VOOR MORGEN
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2010, 19:47
Verwijderd
Doe niet moeilijk Gewoon de stad in, ze gaat winkelen, en dan vind ze het leuk om aan iemand raad te vragen. Ben dan eerlijk. Daarna kan je misschien een filmpje pakken ofzoo, en als aflsluiting naar de mac
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 20:02
miseryboy
Avatar van miseryboy
miseryboy is offline
Beetje knuffelen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 20:10
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
Citaat:
Beetje knuffelen denk ik.

4 uur lang ? ik ben dan ook nog eens een best stille type ik weet nooit echt iets wat ik tegen haar kan zegge zodat ze helemaal gaat blozen enzo kunne jullie ook een paar voorbeelde geven van wat jullie tegen je vriendin op zulke momenten seggen ?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 20:16
Verwijderd
Ik seg niets.

Ik zeg een heleboel. Praten over vanalles, je hobby's, muziek, politiek, het weer voor mijn part, kleding, schoenen, games, school, werk, collega's, reizen,...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 01:07
Verwijderd
Ga lekker naar een park wandelen ofzo, lekker babbelen, thuis een dvdtje kijken, biosje, winkelen...

Genoeg opties lijkt me!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 08:12
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
ehh... Waarom ben je eigenlijk met haar? Ik neem aan dat je op een gegeven moment verliefd op haar werd en toen hebt besloten dat zij een goede vriendin zou zijn. Maar je hebt nooit bedacht wat je dan met een vriendin moet/kan doen? Het komt nu eigenlijk over alsof je met haar bent omdat het hoort om een vriendin te hebben en niet omdat je zo graag bij haar wil zijn.

Tip: ga samen buiten op een bankje zitten. Dan gebeurt er vanzelf wel iets leuks.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 08:44
Verwijderd
Je kunt gewoon met haar praten op dezelfde manier als je met vrienden praat, over vanalles. Misschien moet het gesprek in het begin even op gang komen, dan zeg je iets over mensen die je in je omgeving ziet of je vraagt of ze afgelopen week nog wat leuks gedaan heeft, en na even gaat het gesprek gewoon vanzelf verder en hoef je er niet meer bij na te denken .

En in de stad kunnen jullie inderdaad gaan winkelen (niet drie uur bij de mac gaan zitten inderdaad) en dan komen er genoeg gespreksonderwerpen langs.
Citaat:
dan vind ze het leuk om aan iemand raad te vragen. Ben dan eerlijk.
maar blijf wel tactisch (niet: 'nou in deze broek heb je maar een heel raar figuur hoor', maar: 'die andere stond je veel mooier')
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 10:58
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Als je gewoon door de stad loopt komt er genoeg gespreksstof!

Ik weet nog dat ik weleens een pretshaggie rookte voor een eerste date zodat ik sneller ging praten ipv mn gedachten achterhouden xD het werkte opzich wel, maar ik zou toch niet gaan blowen ervoor
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 17:28
keepdreaming
keepdreaming is offline
Nou we zullen vandaar hopelijk horen of het een beetje ging. Vaak als je met iemand gaat ''chillen'' is in het begin een gesprek beginnen een beetje lastig, maar als je éénmaal ook maar één onderwerp hebt (bijvoorbeeld: muziekstijlen) dan krijg je vaak al snel een goed en leuk gesprek. Het opstarten is dus wat lastig, maar als het begonnen is, dan kletst het lekker weg!

Verder nog even over dat je begon met dat smsje. Ik zou persoonlijk niet antwoorden met:
'' jaa is goed we sien straks wel
Maar
''Ja lijkt mij leuk! We hebben het er zo wel over''

Omdat het net ietsjes minder kortaf is en omdat je aangeeft dat je het ook leuk vind, en niet van ''..ja, oke,, is wel goed.'' Maar het is maar een tip, je hoeft er uiteraard niks mee te doen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 01:59
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Citaat:
Ik seg niets.


Gast, pak haar gewoon op d'r bek. Klaar.
__________________
Break the glass, head in hands, bell tolls endlessly, no end in sight
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 04:26
'SunShinee_
'SunShinee_ is offline
ga gwn met haar naar de stad, loop een rondje, vraag hoe haar dag was, of ze nog leuke dingen heeft gedaan van de week, hoe het op school was, blablablaaa. zo moeilijk is het niet, natuurlijk ben je wel een beetje zenuwachtig maar dat is altijd zo. praat gwn over dingen waar je normaal ook met iemand anders over praat.
en als het dan echt stilvalt, kun je het moment altijd redden met een complimentje!

(je haar zit leuk vandaag/die rode trui staat je goed/leuke schoenen/je hebt mooie ogen ; VERZIN IETS )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.