Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2010, 14:24
Verwijderd
----

Laatst gewijzigd op 17-08-2012 om 23:18. Reden: Verwijderen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2010, 14:51
keepdreaming
keepdreaming is offline
Lastige situatie. In eerste instantie lijkt mij dat als je zoent met iemand (en soms iets verder gaat) je elkaar wel op zijn minst leuk vind. Echter als hij zegt dat jullie geen relatie kunnen hebben, is hij misschien bang. Misschien wil hij wel een relatie met jou, alleen vindt hij dit niet kunnen omdat jij voor hem dan ook een soort van ''stief zus'' bent. Maar als hij gewoon niks met je wilt, dan doet hij het alleen uit lust.. wat wel minder zou zijn

Als hij echt heeft gezegd: ''We kunnen geen relatie hebben.'' Dan zou ik wel vragen waarom dan wel niet? Maar als hij gewoon zegt: ''Ik wil geen relatie met je.'' Dan is het, op lust na, één richtingsverkeer. Hoop dat je hier wat een hebt, maar er komen vast wel meer adviezen!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 16:10
DIE ENE-
Avatar van DIE ENE-
DIE ENE- is offline
Nou, ik zou 't m duidelijk vragen, en anders gewoon stoppen man.
Straks gebruikt ie je alleen daar voor.. ?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 16:34
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Je zit met een moeilijk en verwarrend probleem dat snel opgelost moet worden. Het beginnen van een relatie of stoppen, zijn de enige twee opties. De situatie voorzetten zoals het nu gaat, is geen optie. Op dit moment wil hij zich niet aan jou binden, maar ondertussen wel van de mogelijkheid gebruik maken om met jou te zoenen en te vrijen. Op deze manier maakt hij gebruik van de situatie en dus ook van jou. Dit mag je niet toestaan.

Laat je niet door hem onder druk zetten en eis van hem duidelijkheid. Ik snap dat jullie de relatie geheim willen houden tegenover jullie ouders. Dat is helemaal niet erg, maar als hij voor jou kiest, dan moet hij je wel beloven om trouw te zijn. Wil of kan hij dat niet doen, dan moet je echt met hem stoppen en dan ook nooit meer met hem zoenen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 08:00
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik ben het eens met cenerentola. Wanneer jullie een relatie krijgen, wordt het heel ingewikkeld (jullie ouders zijn samen!). Hij wil geen relatie en jij ook niet, hou dan ook op met dat geklooi! Het wordt 'm waarschijnlijk gewoon niet. Als jullie doorgaan zoals jullie nu doorgaan, geeft dat ook aardig wat complicaties. Ophouden, dus.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 21:03
Anoniem_Dude
Anoniem_Dude is offline
Ikzelf ben nooit in zo'n situatie geweest dus weet er weinig van , maar jullie zijn niet echt familie.. eigenlijk maakt het niet
uit het is alleen zijn je ouders er comfortabel daarom denk ik dat hij zegt we kunnen geen relatie hebben tenminste als ie dat heeft gezecht Ps: Ik zou als ouder er eigenlijk niet comfortabel mee zijn dus tja dat is het gewoon.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Liefde & Relatie Weird maar toch waar...
DarkMoontje
21 17-09-2012 19:41
De Kantine Waar moest jij vandaag om saaien? #1217
Martiño
500 20-11-2010 16:01
Psychologie onderzoek: kind/jongere met gescheiden ouders
Juicee
22 04-01-2010 23:55
Liefde & Relatie Schoonouders + andere huisbewoners?
Lynn
33 19-01-2004 11:36
Liefde & Relatie Mijn ex (vakantie) vriendje. (Lang verhaal)
U-NiQ
4 31-05-2002 18:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07.