Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2010, 17:01
H1
H1 is offline
HIJ IS PLAYER

ik vind een jongen heeel erg leuk, mar nu hebben anderen mij verteld dat hij player is..

hoe ontmasker je zo'n guy? ik wil niet dat het me nog 1s overkomt xD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2010, 17:52
.Celithrathien.
Avatar van .Celithrathien.
.Celithrathien. is offline
Meestal zegt je eigen vrouwelijk instinct al genoeg
Maar een manier om daar achter te komen. Blijkt hij wel een player te zijn, leer je aldoende misschien bepaalde puntjes waar je op kunt letten de volgende keer. Iedereen is weer anders dus zo gemakkelijk 'ontmasker' je iemand niet. Daarbij kun je als het wederzijds blijkt te zijn ook duidelijk aan hem laten weten hoe jij over players denkt zonder hem ervan te beschuldigen, wie weet is er wel niets van waar.. maar goed puntje bij paaltje moet je daar zelf achter komen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 17:54
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat versta je onder een player?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 18:18
H1
H1 is offline
Iemand die je het gevoel geeft dat jij de enige voor hem bent en dat hij een relatie met je wil, maar toch elke week met een ander zoent.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 19:18
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou dan kijk je eerst eens of hij elke week met een ander zoent.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 19:45
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Maar wel nadat hij tegen jou heeft gezegd dat jij de enige bent.

Anyway, noem me naïef, maar ik denk dat mensen kunnen veranderen. Als je jong bent (zeg 16-18) heb je vaak periodes dat je wat ronddartelt, maar het kan zomaar zijn dat je door een heel leuk persoontje toch maar stopt met dartelen en gewoon voor diegene gaat.

Als je op safe wilt spelen, moet je niets met die gosert beginnen. Als je het erop wil wagen, moet je het proberen en dan merk je het vanzelf. Er is volgens mij niet echt een test voor de ware player...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 22:25
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
6
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:12.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 23:16
crazycat
crazycat is offline
neukt ie veel meiden? ja? dan is ie player
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 00:40
Verwijderd
Jonge knulletjes worden gedwongen om players te zijn gezien de beperkte oplage aan kwaliteit onder de dames tegenwoordig. Als jij zelf cooler bent dan de rest van de chicks waar hij zo nu en dan mee zoent straal dan die zekerheid uit en dan kan je zo een player voor je winnen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Maar wel nadat hij tegen jou heeft gezegd dat jij de enige bent.

Anyway, noem me naïef, maar ik denk dat mensen kunnen veranderen. Als je jong bent (zeg 16-18) heb je vaak periodes dat je wat ronddartelt, maar het kan zomaar zijn dat je door een heel leuk persoontje toch maar stopt met dartelen en gewoon voor diegene gaat.

Als je op safe wilt spelen, moet je niets met die gosert beginnen. Als je het erop wil wagen, moet je het proberen en dan merk je het vanzelf. Er is volgens mij niet echt een test voor de ware player...
Ik denk dat je gelijk hebt. Mensen kunnen veranderen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 12:22
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Jonge knulletjes worden gedwongen om players te zijn gezien de beperkte oplage aan kwaliteit onder de dames tegenwoordig. Als jij zelf cooler bent dan de rest van de chicks waar hij zo nu en dan mee zoent straal dan die zekerheid uit en dan kan je zo een player voor je winnen.
Maar alleen slappe jonge knulletjes die niet bereid zijn verder te kijken dan hun neus lang is wat betreft kwaliteit van de 'vissen' in de zee. En dan moet je maar even bepalen of dat wel het type is dat je wil.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 12:36
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Wie heeft je dat verteld dan? Mensen die je kan vertrouwen of mensen die eigenlijk gewoon jaloers zijn dat hij jou ook misschien wel een beetje ziet zitten? Als hij echt een player is dan helpt rondvragen naar wat namen vaak al wel zodat je eventueel nog kan checken. Maar misschien heeft ie het nu wel gehad en vindt hij jou ook echt leuk en houdt ie op met rondsletten, dat kan ook nog. Je kan het een kans geven, natuurlijk kan het fout lopen en hij een player blijken, maar het kan natuurlijk altijd misgaan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 12:48
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Als je even de moeite neemt de jongen te leren kennen ben je er zo achter of hij een player is of niet. Players zijn altijd mensen die je niet kent. Als je kijkt naar relatiemateriaal dan. Want als je iemand kent en het is een player wil je die over het algemeen niet als relatiemateriaal.

Laatst gewijzigd op 16-03-2010 om 12:53.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Maar alleen slappe jonge knulletjes die niet bereid zijn verder te kijken dan hun neus lang is wat betreft kwaliteit van de 'vissen' in de zee. En dan moet je maar even bepalen of dat wel het type is dat je wil.
Ach, op die leeftijd is iedereen nog zo onervaren en nieuwsgierig dat een degelijke relatie toch vrij klein is. Rond die tijd zijn trouwens zowel jongens als meisjes voornamelijk nieuwsgierig waardoor ik de term 'player' meer een soort onnodige pun vind.

Maar zoals ik al zei. Dat allemaal is geen reden om hem te 'ontmaskeren'. Als je een cool meisje bent en hij is een coole dude dan heb je echt niet minder kans omdat hij wel vaker aan het hosselen is. Op die leeftijd rommelde ik ook maar wat aan, totdat ik een goed meisje tegen kwam.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.