Oud 02-07-2010, 23:25
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Ik ben vanacht uit gegaan met wat vriendinnen

werd niet laat we wouden tot 11 uur eerst

maar er was ook een groep jongens met zijn 3en waren wij ook
nou zijn mijn vriendinnen bijde al ruim 14 stukje ouder en die slijmden echt veel met die jongens

hun wouden zelfs voor de grap mee met hun naar huis.

Nou ik wou niet meer aleen naar huis toe gaan dus ik ga maar mee maar ik vond het helemaal niks maar liet het niet echt merken

die jongens waren 15 en 15 en 16

nou komen we bij hun thuis mijn vriendinnen direct echt gaan zitten en echt uitgebrijd zoenen en dus ja... Ik wil niet achterstaan dus doe ik maar mee met die ene jongen van 15 ook wat zoenen

voor de rest niet verder gegaan maar die jongens wouden wel omg :$$$$$

mijn vriendinnen wouden ook weer weg was toen rond half 12

maar ik vond dit veel te ver gaan ik wil niet zo ver gaan met jongens
Miss zie ik er wat ouder uit dan mijn leeftijd
maar ik vind het echt niet leuk

hoe moet ik dit tegen mijn vriendinnen zeggen? Want ik ben bang dat ze me jha... Mieterig gaan vinden

Help please

xxx
__________________
Let niet op mijn spelfouten ik heb dislectie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2010, 00:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Gewoon eerlijk zijn dat is het beste. Als het vriendinnen zijn respecteren ze dat. Als je dingen gaat doen die je niet wilt ga je jezelf nog slecht voelen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 00:32
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Als je vriendinnen je hierom 'mieterig' gaan vinden, hoef je ze echt geen vriendinnen te noemen .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 05:27
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Zit je bij je vriendinnen in dezelfde klas? Hoe ken je je vriendinnen en hoe goed ga je met ze om?

Ik vind niet dat je mieterig bent. Ik vind het juist heel dapper dat je dit durft toe te geven! Dat je een eigen mening hebt en niet met de groep wil meelopen is juist goed. Je eigen grenzen kennen is ook heel belangrijk.

Voortaan met uitgaan afspraken maken met de meiden met wie je gaat. Samen uit = samen thuis. En dus niet met jongens mee naar huis gaan. Als ze dat wel willen, kun je vragen of ze je eerst thuis willen brengen. Kun je trouwens niet je ouders bellen met de vraag of zij je op willen halen in dit soort "nood"gevallen?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 09:58
Verwijderd
Niet verder gaan als je dat niet wilt. Het lijkt me wel dat die jongens gewoon alleen een 'leuke' avond wilden hebben en verder niks met je vriendinnen wilden beginnen, vanwege wat je hebt verteld en het leeftijdsverschil.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 12:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Je zou tegen hen kunnen zeggen dat je liever zoent met iemand die je echt leuk vindt. Op die manier hoeven ze niet raar op te kijken als jij geen wildvreemde jongen gaat zoenen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 12:52
Verwijderd
Citaat:
dan hou ik het maar bij uitgaan en aleen wat in cafés met jongens slijmen :$ en gewn niet meegaan naar huis dan, dan krijg je dit ook niet :$ (niet dat ik ooit met een vreemde mee naar huis zou gaan maar hou gewn van stappen en wat dansen/schuren maar ook weer niet te veel
Dit schrijf je in een eerder topic, waarom ga je nu weer met jongens mee? Of begrijp ik het verkeerd

Als je iets niet wilt doen, dan moet je het niet doen. Als het echte vrienden zijn vinden ze dat niet mieterig, want het is juist knap als je dat doet.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 21:18
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Citaat:
Dit schrijf je in een eerder topic, waarom ga je nu weer met jongens mee? Of begrijp ik het verkeerd

Als je iets niet wilt doen, dan moet je het niet doen. Als het echte vrienden zijn vinden ze dat niet mieterig, want het is juist knap als je dat doet.
ja maar ik ging nu mee omdat me vriendinnen ook gingen

maar tnx voor tips ik zal met ze praten
__________________
Let niet op mijn spelfouten ik heb dislectie.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 21:30
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Goeie vriendinnen zoeken die je leuk vinden zonder dat je met ze meeloopt. Je hebt toch je eigen wil? Dan ga je toch niet zoenen met jongens als je ze niet leuk vindt? Heb je geen zelfrespect ofzo?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 23:47
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Geen dingen doen die je niet wil. Bespreek ook met je vriendinnen dat je dit soort dingen niet wil doen. De kans is groot dat ze dingen doen die ze zelf ook niet willen en zich zo sletterig gedragen omdat ze dat stoer vinden. Ik vind zelfs dat je je vriendinnen ook moet aanspreken op hun onverantwoordelijk gedrag. Je mag ze best corrigeren.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 12:30
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
De kans is groot dat ze dingen doen die ze zelf ook niet willen en zich zo sletterig gedragen omdat ze dat stoer vinden. Ik vind zelfs dat je je vriendinnen ook moet aanspreken op hun onverantwoordelijk gedrag. Je mag ze best corrigeren.
Blablabla. Of ze doen het omdat ze het leuk en spannend vinden? Dat mag toch?


Maar zeg het tegen je vriendinnen. Het is erg goed dat je in de gaten krijgt en voor jezelf durft uit te spreken dat je het niet leuk vond, maar daar heb je pas wat aan als je er ook wat mee doet. En dan is het beter om duidelijkheid te scheppen bij je vriendinnen, ook al zijn ze volgens jou dan misschien teleurgesteld, dan om meer en misschien verdergaande dingen te doen die je eigenlijk niet wilt.

En als het goede vriendinnen zijn dan zullen ze je best begrijpen of in ieder geval respecteren.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 13:05
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Blablabla. Of ze doen het omdat ze het leuk en spannend vinden? Dat mag toch?
Tongen met een jongen die je net kent, daar is natuurlijk helemaal niets mis mee, dat kan leuk en spannend zijn en dat maakt je al meisje nog geen slet. Maar tongen met jongens die meer willen en je mee naar huis willen nemen, vind ik zonde, vooral als je dit doet om je tegenover je vriendinnen te bewijzen en bang bent om op "achterstand" te raken. Als haar vriendinnen tof doen omdat ze met jongens hebben gezoend, dan vind ik dat sneu en dan mag je daar best wel iets van zeggen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 14:26
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ja we zijn het erover eens dat je het niet 'ook' moet doen omdat je vriendinnen het doen, maar wat je zegt over de houding van die vriendinnen erover (het stoer vinden en de onverantwoordelijkheid ervan) is volgens mij niet terug te vinden in wat Girl-Lara heeft verteld. Onnodig negatieve en vervolgens belerende insteek als je het mij vraagt.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Seksualiteit [Enquete-achtig] Wat gaat te ver?
ShadowLady
49 19-02-2006 23:23
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
Liefde & Relatie verkering met broer van vriendin
little_sunshine
22 11-05-2003 13:17
Liefde & Relatie Stelling: `Echte liefde` kan niet ontstaan in een reguliere uitgaansgelegenheid...
^AmArU^
111 26-04-2002 19:29
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.