Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2011, 13:03
Verwijderd
Nieuwe, oude was vol!

OT:
Prima, beetje rustig. Maar mijn vrienden zijn lief <3
Advertentie
Oud 06-01-2011, 13:45
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Niet helemaal super, ik mis mijn ex toch meer dan ik dacht. Maar voor de rest gaat het allemaal wel goed met mij
Oud 06-01-2011, 14:31
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hij is perfect voor mij en mijn leven is zo leuk met hem erbij! Vanmiddag konden we echt geen gedag zeggen en niet van elkaar af blijven, hij wilde echt niet gaan maar hij zei 'gelukkig kan ik je de rest van mn leven nog zien' ahh!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 06-01-2011, 14:56
Verwijderd
Ik heb zin in het weekeeeeend met mijn vriendjes van thuiiiiissss aaaaah. Maar het is ook wel erg gezellig op school op het moment
Oud 06-01-2011, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Hij is perfect voor mij en mijn leven is zo leuk met hem erbij! Vanmiddag konden we echt geen gedag zeggen en niet van elkaar af blijven, hij wilde echt niet gaan maar hij zei 'gelukkig kan ik je de rest van mn leven nog zien' ahh!
Het glazuur craqueleert echt van mijn tanden af, van jullie mierzoete gedrag (en ik zou het persoonlijk echt verstikkend vinden) maar ik ben heel blij voor jullie dat jullie er zo blij mee zijn.
Oud 06-01-2011, 15:40
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
@ Freya: ik dacht even dat je schreef "met mijn vriendje van thuis". (Toen ik 14 was en mijn eerste vakantieliefde had kwam ik er op een gegeven moment achter dat ik het 'weekendvriendinnetje' was. En die gast zogenaamd maar niet begrijpen waarom dat een probleem was )

OT: goed, we horen wel echt bij elkaar. Hij doet ook zn best, maar soms is het wel lastig. En nu ben ik een beetje in de war vanwege onze toekomstplannen (beide in het buitenland werken, maar of het hetzelfde buitenland is, weten we niet.) Vervelend als je allebei afhankelijk bent van tijdelijke contracten, en die contracten niet even lang duren....
Oud 06-01-2011, 16:43
Verwijderd
Nog een week.
Oud 06-01-2011, 17:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Het glazuur craqueleert echt van mijn tanden af, van jullie mierzoete gedrag (en ik zou het persoonlijk echt verstikkend vinden) maar ik ben heel blij voor jullie dat jullie er zo blij mee zijn.
ik denk het, jij zegt het

hier alles goed, hij zorgt echt goed voor me, zijn haarborstel skillz gaan met sprongen vooruit haha
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-01-2011, 18:24
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Het glazuur craqueleert echt van mijn tanden af, van jullie mierzoete gedrag (en ik zou het persoonlijk echt verstikkend vinden) maar ik ben heel blij voor jullie dat jullie er zo blij mee zijn.
haha tja ws zou ik het ook te erg vinden als iemand anders zo zou praten, maar van hem hoor ik het liefst de meest slijmerige/zoetsappige dingen.
paar maanden geleden maakte ik me zusje belachelijk omdat ze de meest slijmerige smsjes van haar vriendje kreeg, maar als mijn vriendje nu zulke dingen zegt vind ik het alleen maar super leuk
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 06-01-2011, 20:06
Verwijderd
Citaat:
@ Freya: ik dacht even dat je schreef "met mijn vriendje van thuis". (Toen ik 14 was en mijn eerste vakantieliefde had kwam ik er op een gegeven moment achter dat ik het 'weekendvriendinnetje' was. En die gast zogenaamd maar niet begrijpen waarom dat een probleem was )
Nee mijn vriendje is in zíjn thuis, hopelijk zonder weekendvriendinnetje daar

@Ster: Ik vond het nog niet zo héél verstikkend klef hoor Ja het is mierzoet maar dat is het in het begin toch ook? Goed vriendlief en ik durfden elkaar toen nog beslist niet te zeggen 'ik kan je nog elke dag van mijn leven zien', maar goed, dat maken we goed door het nu na bijna 2 jaar te zeggen. Of te impliceren haha. Maar dat gevoel dat je echt nog helemaal geen genoeg van elkaar kunt krijgen en ronduit verslaafd bent aan elkaars aandacht, joh, dat is toch juist leuk? Het slijt genoeg naar iets wat draaglijker is voor de rest van je omgeving

Ik ben dan alleen wel nieuwsgierig wat hem nou zo perfect maakt in tegenstelling tot de andere slachtoffers...

sowieso wel leuk als mensen dat misschien gaan posten even (hoewel dat misschien in een ander topic moet?): wat maakt dat jouw partner nou zo goed bij jou past? En dan niet alleen "ja we lijken zo op elkaar" maar dan ook waarin je op elkaar lijkt, zo van "we houden allebei van warme voeten hebben en pindakaas" of "hij houdt van masseren en ik houd van gemasseerd worden"
Oud 06-01-2011, 21:14
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Same ol', same ol'.. geen verbetering, maar ook niet slechter geworden. Zit nog met een aantal dingen in m'n maag, maar die waarschijnlijk toch niet uitgepraat zullen worden. Zou ook verschrikkelijk doelloos zijn, aangezien het alweer een tijdje terug is.. Toch jammer dat ik er dan wel zo'n tijd mee blijf zitten... Maar goed, 2011 is begonnen en we gaan proberen er een topjaar van te maken^^

@Freyja: Zou inderdaad wel een leuk topic zijn ja, denk dat er veel verschillende antwoorden zullen zijn
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 06-01-2011, 22:05
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Star: hoe lang is't nou al? Het klinkt in mijn hoofd echt als een record voor je maar misschien overdrijf ik. Superleuk in elk geval

Ot: Ja ik ben ziek en mijn vriendje ligt naast me in bed Catch-22 te lezen en hij leest half mee en vind dat ik moet vertellen hoe het gaat op relationeel gebied! Het antwoord is goed. Bijzonder goed. Ik ga morgen pas naar papamama omdat ik hem nog wou zien en hij zorgt supergoed voor me nu ik me zo pauper voel. Ik ben echt heel blij met dat het weer goed is gekomen na alle drama van een jaar geleden.. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 06-01-2011, 22:34
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
We hebben het heel serieus gehad over ermee stoppen.
We weten dat het voor ons allebei heel erg zwaar gaat worden als ik ook therapie ga volgen, en we weten gewoon allebei niet of we naast onszelf dan ook de ander aankunnen.
Na een tijdje gepraat te hebben willen we er wel allebei voor gaan en zien, maar we zijn allebei bang, want all the odds are against us.

edit: heb hem net nog ruim een uur aan de telefoon gehad, hij lijkt haast wel paniek aanvallen te krijgen als het onze relatie aangaat
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 07-01-2011 om 00:05.
Oud 07-01-2011, 07:45
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Omg ik ben zo blij, ik heb een huisje gevonden het is best wel inieminie maar het is echt heerijk om mee te beginnen en het heeft een grote tuin <3
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 07-01-2011, 08:19
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Dit blijft een topic waarin ik weinig te melden heb
Maar goed, verder wel hele leuke klasgenootjes,vriendinnen en familie, dus ik hoef me niet alleen te voelen
__________________
<):o)
Oud 07-01-2011, 09:47
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Wat hebben mannen toch met "niet weten of ze klaar zijn voor een relatie"
Ligt dat nu aan mij of kom ik enkel zulke mannen tegen?

IS er nu geen enkele man die gewoon ergens voor wilt gaan?
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 07-01-2011, 11:54
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Hmm.. gister heerlijk gedanst en gezoend. Ik wist al dat hij een 'open relatie' had en ik was bereid dat binnen de muren van het café te vergeten. Echter op de weg naar huis, wist hij zich als huisman te profileren die in het appartement van zijn vriendin en hem appeltaarten bakt en kindjes met haar wil gaan maken.

Ehh ja. Toch wel erg vreemd .
Oud 07-01-2011, 12:51
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
@ SiemdeCyper: open relaties heb ik al nooit begrepen, maar wat jij beschrijft is helemaal 'bijzonder'...

OT: ik word vanavond mee uit eten genomen en ik weet alleen maar dat het iets met deze datum te maken heeft maar ik kan niet bedenken wat . En nee, het is niet dat we zoveel maanden bijelkaar zijn oid want 2 jaar hebben we ook niet gevierd .
Ads door Google
Oud 07-01-2011, 13:00
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Volgens mij is dat juist het hele idee van een open relatie.

OT: Hier gaat alles heel goed. Gister lekker pokeravondje gehad. Altijd leuk. Binnenkort gaan we met een paar vrienden een huisje huren en daar lekker vakantie vieren. Heb er nu al zin in.
Oud 07-01-2011, 13:05
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik snap dat het idee van een open relatie is dat je zomaar met iemand kan zoenen als je daar zin in hebt, maar ik vind het bijzonder om dan daarna vrolijk over je vaste vriendin te gaan vertellen en goed je wel niet in huisje-boompje-beesje met haar bent.
Oud 07-01-2011, 13:13
flower1989
flower1989 is offline
het gaat redelijk..
Ik werk nog steeds 10uur per dag 7 dagen per week, en dan veel avond diensten tot uurtje of 2-4
me vriend gaat gewoon naar school, dus wanneer ik naar me werk ga is hij nog niet terug en andersom.
We zien elkaar 5min per dag.
Ben wel blij dat hij er zo goed mee omgaat. Hij heeft er veel begrip voor. Maar toch is het even minder
Ik kijk echt ontzettend uit naar 4-6 februari 3 dagen samen naar Texel en gewoon alleen maar van elkaar genieten!
We hebben vandaag nog maar 4maand, maar het lijkt zoveel langer! Het voelt iig nog steeds wel erg goed!
Oud 07-01-2011, 13:20
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik snap dat het idee van een open relatie is dat je zomaar met iemand kan zoenen als je daar zin in hebt, maar ik vind het bijzonder om dan daarna vrolijk over je vaste vriendin te gaan vertellen en goed je wel niet in huisje-boompje-beesje met haar bent.
Ik bedoelde meer dat ik dat ook normaal vind omdat het enige verschil met een gesloten relatie is dat je ook met anderen dingen doet. Maar net als in een 'gewone relatie' praat je nog altijd gewoon over je vriend(in) en je plannen daarmee. Het lijkt me juist raar dat niet te doen alleen omdat je net met iemand hebt gezoend.
Oud 08-01-2011, 17:01
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
@Ster: Ik vond het nog niet zo héél verstikkend klef hoor Ja het is mierzoet maar dat is het in het begin toch ook? Goed vriendlief en ik durfden elkaar toen nog beslist niet te zeggen 'ik kan je nog elke dag van mijn leven zien', maar goed, dat maken we goed door het nu na bijna 2 jaar te zeggen. Of te impliceren haha. Maar dat gevoel dat je echt nog helemaal geen genoeg van elkaar kunt krijgen en ronduit verslaafd bent aan elkaars aandacht, joh, dat is toch juist leuk? Het slijt genoeg naar iets wat draaglijker is voor de rest van je omgeving

Ik ben dan alleen wel nieuwsgierig wat hem nou zo perfect maakt in tegenstelling tot de andere slachtoffers...
Haha ja ik vind het allemaal ook helemaal geweldig, vooral omdat ik het nog nooit zó erg gevoeld heb. Dat gevoel dat ik elke minuut tegen m wil zeggen hoe leuk/lekker/lief/geweldig hij is, en ik kan hem echt uuuuren verliefd aanstaren. Haha vast weer te zoet, sorry Van mij mag het altijd wel zo blijven!
Ow en die laatste vraag is wel lastig hoor, ga ik wel even over nadenken..

@ Roosje: nee we zijn nog helemaal niet zo lang samen, ken 'm nu 4 maanden en we hebben 2 maanden en nog wat, dus nog lang geen record. Maar het voelt wel al veel langer
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 08-01-2011, 18:53
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
Nét een relatie met het meest geweldige meisje ter wereld en wat zijn we klef verliefd hahaha ^_^ geweldig
__________________
"I never thought you could do it''
''Funny, I never thought I couldn't do it!''
Oud 08-01-2011, 19:43
Verwijderd
't gaat heel goed. Vind haar nog steeds ontzettend leuk en kom er steeds meer achter hoe goed we elkaar hier en daar aanvullen
Advertentie
Oud 09-01-2011, 07:58
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Gisteren een dag met een kroontje
Eerst lekker zwemmen in duinrell, toen door naar scheveningen om een tijdje op het strand te lopen en te genieten van de zee.
Daarna nog lekker uit weten geweest
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-01-2011, 10:48
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Gaat goeoeoed. Ik ben gewend haar vaak te kunnen zien omdat we even in dezelfde stad wonen, maar ze gaat vandaag helaas weer terug naar Rotterdam, meh.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 09-01-2011, 11:09
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
He bah gister kwam de onzekerheid weer even terug. Ik heb het bij hem veeeel minder dan bij vorige vriendjes, maar heel af en toe komt het toch weer even, meestal als ik wat gedronken heb.. Maar het slaat echt helemaal nergens op, want hij is zo lief. Vind het wel stom, want wil zo graag het perfecte vriendinnetje voor hem zijn omdat hij dat verdient.
Gister feestje met vriendinnetjes was leuk! Vanavond eten met ander vriendinnetje, en morgen zie ik mn vriendje weer! Kan niet wachten..
__________________
Love was surely made for fools like me

Laatst gewijzigd op 09-01-2011 om 11:16.
Oud 09-01-2011, 15:22
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Morgen 2,5 jaar maar omdat we elkaar dan niet echt zien vieren we dat vandaag, heerlijk de hele dag samen zijn <33. Hij is echt de allerliefste!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 09-01-2011, 15:36
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
beetje jammer, kom echt nergens leuke mannen tegen. verder droomde ik vannacht over mijn ex, wat echt bizar was omdat hij een soort mix van meer exen was
Oud 09-01-2011, 15:49
Verwijderd
Goed. Fijne avond gehad met een vriend die ik 3 jaar ofzo niet meer heb gezien. Vandaag hebben we samen mijn woonkamer omgebouwd, banken verhuisd, bureau verplaatst. Echt lief dat hij daarvoor langer gebleven is. En heerlijk geknuffeld Ik heb hem gemist.

En dan is het nog een paar dagen tot mijn ex terug is. Ik ben zo benieuwd, we hebben nog gebeld en dat was heel fijn. Zijn moeder heeft ook nog met me gebeld en die is eigenlijk heel positief over ons (ze verschilt zelf 15 jaar met haar man) en naar het schijnt had de oma al gezegd dat hij dat meisje nu maar eens moest meenemen . Maar goed, hij moet natuurlijk positief zijn, aan de ouders en oma heb ik niet zoveel ^^. Ik ben een beetje zenuwachtig,maar ik hoop gewoon dat alles goed uitdraait.
Oud 09-01-2011, 16:17
Mali
Avatar van Mali
Mali is offline
Vergeten en vertrouwen gaat zo moeilijk... Het is gewoon verpest en niet meer zoals het was.
Oud 10-01-2011, 09:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hij is nog steeds de allerliefste, -leukste, -beste -knapste en -geweldigste
Oud 10-01-2011, 10:03
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Ik mis men vriendin!

Zo voel ik me eigenlijk altijd als ze er niet is xD
Oud 10-01-2011, 18:20
Verwijderd
Oh jee, mijn ouders hebben al een restaurant gereserveerd voor Valentijn. Iedereen om me heen wil me overtuigen dat dit goed uitdraait, waarom heb ik er dan zelf geen vertrouwen in?

Nog even...
Oud 10-01-2011, 18:49
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
na een mooie avond met een vriendin vol met voornemens voor komend jaar, heb ik me aangemeld bij een datingsite had echt geen idee wat ik kon verwachten, maar dit is best schokkend: waarom denken mannen van rond de 45 dat ik interesse zou hebben? echt wtf maar ook verrassend veel -op het eerste gezicht- hele leuke mannen van rond mijn leeftijd. dus wie weet de tijd dat dit kansloos en een groot taboe was, is voorbij. toch?
Ads door Google
Oud 10-01-2011, 19:15
Verwijderd
Ik weet het niet hoor pente... Maar lijkt me iig geen reden om het niet te doen
Oud 10-01-2011, 19:26
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
haha das duidelijk
Oud 10-01-2011, 19:37
Verwijderd
Welke site, Lente?
Oud 10-01-2011, 19:44
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
zeg ik niet maar ben er denk ik snel klaar mee: ik wilde iemand een berichtje sturen, maar dat kan dus niet als je niet betaalt ;o
Oud 10-01-2011, 20:29
Verwijderd
Dat is meestal, vooral om de flauwekul tegen te gaan enzo. Ikzelf heb rendezvous gebruikt, maar dat is Belgisch geloof ik. Daar kon je een abonnement voor een maand nemen, betaald per sms, voor 2 euro, daar was ik tevreden mee.
Oud 10-01-2011, 21:04
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ja logisch, maar ik wil eigenlijk gewoon iemand tegenkomen. pff wat doe ik, allemaal vieze oude kerels
Oud 10-01-2011, 21:08
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
en nog iets dat ik nog niet helemaal geaccepteerd heb: bijna iedereen van mijn leeftijd werkt en heeft alles goed voor elkaar. best jammer ;o
Oud 10-01-2011, 21:27
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
dat is de reden dat ze op zo'n site zitten, als je werkt heb je minder tijd om iemand tegen te komen misschien?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 10-01-2011, 22:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag alweer 3,5 jaar samen Helaas nu wel alleen thuis maar geniet er ook wel van. Gisteravond zijn we heel gezellig samen uit eten geweest in een superleuk restaurantje hier in de buurt, was heel leuk. Nog beetje zitten praten en hij vond toch dat ik hem iets teveel claimde maar nadat we het daar meer over hadden bleek het meer een misverstand te zijn dan dat hij dat echt bedoelde geloof ik. Naja, zal erop letten dat ik hem wat meer los laat. Geniet ook wel weer meer van de tijd voor mezelf en om even gewoon thuis te zijn dus komt wel goed uit. Vandaag drukke dag gehad op het werk, morgen tussentijdse toets van m'n rijlessen. Ben heel benieuwd. Vanavond nog gereden, ging goed. Hij gaat duimen en m'n collega'tjes ook.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-01-2011, 22:32
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
kut
Oud 10-01-2011, 23:13
Verwijderd
Ohh wat was het dit weekend weer veel te leuk. Toch nog naar een feestje gegaan zaterdag en blijven slapen. Zondagmiddag hadden we het nog zo gezellig dat we pas later aangehaakt zijn bij vrienden in de stad. Hij smste vanmiddag hoe het ging (family emergency), en net hebben we nog een half uur gebeld.

Het is alleen wel ellende met een paar vriendinnetjes, omdat ik een vaag afgesproken datum niet zo serieus had gezien als zij, en niet bereikbaar was (telefoon leeg) toen ze me heel vaak gebeld hebben waar ik was. Was wel een beetje mijn schuld, wat ik ze ook gemaild heb (zat middenin in die family emergency en kon pas bellen toen al bijna 2 uur 's nachts was) samen met de hele uitleg waar het mis is gegaan bij mij, maar ik hoor maar niks.

Ik ga 'm zo ontzettend missen, en ik ben zo bang dat er iets (lees: iemand) anders gaat zijn als ik terugkom...
Oud 11-01-2011, 01:20
Oldfag
Avatar van Oldfag
Oldfag is offline
Onzeker, eerste vriendin via internet, nog nooit gezien, maar 't is wel liefde, in iedergeval aan mijn kant.
Oud 11-01-2011, 08:29
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
en nog iets dat ik nog niet helemaal geaccepteerd heb: bijna iedereen van mijn leeftijd werkt en heeft alles goed voor elkaar. best jammer ;o
Jij bent toch ongeveer mijn leeftijd (21-25 )? Dan lijkt het me een typisch geval van "Dat lijkt alleen maar zo" Maar misschien ben je veel ouder dan ik dacht
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 11-01-2011, 10:15
Verwijderd
Citaat:
en nog iets dat ik nog niet helemaal geaccepteerd heb: bijna iedereen van mijn leeftijd werkt en heeft alles goed voor elkaar. best jammer ;o
Pfff, dat lijkt alleen maar zo hoor. Het is echt niet zo dat iedereen het allemaal goed voor elkaar heeft en het allemaal geregeld heeft en alles op orde heeft. Je zult er verbaasd van staan bij hoeveel mensen het niet gaat zoals zij het willen en die hetzelfde gevoel hebben als jou.
Daarnaast maakt het geen reet uit wat de rest van jouw leeftijd heeft of doet of weetikveel, als jij maar tevreden bent met wat jij hebt. Dan maakt het toch allemaal niet meer uit?

ot: Heerlijk weekend gehad, net wat we nodig hadden (L) Nieuwe bank gekocht (Hoera!) en best een tijd gehad over samenwonen e.d. en dat ik vind dat van hem uit daar weinig enthousiasts uitkomt en dat ik daardoor niet goed weet wat hij ervan vindt. Hij gaf aan er wel echt heelv eel zin in te hebben en niks liever te willen, maar bang te zijn om voor mij te snel gegaan. Hmmm <3 Zaterdagavond heeft hij ruim een uur op zijn gitaar gepingeld, eindelijk ewer eens. Het was zo fijn om hem zo te zien en samen wat te zingen en hem over te halen zeven punt nul dreej te zingen en en en en en! Hij heeft al zijn zelfgeschreven nummers voor me gezongen en dat was zo fijn en mooi en bijzonder, want dat doettie eigenlijk liever niet. Zelfs het liedje over zijn opa mocht ik horen en dat was helemaal mooi
Dit weekend was net wat ik nodig had, ik zit weer helemaal onder de kriebelsssss!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.