Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2011, 12:40
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Want er was nog geen nieuwe!

@ Skyblue, ahh super leuk dat hij langs komt!!

Ik had deze week een begrafenis en hij was echt heel lief. Hij is net weg en afscheid nemen duurt nog steeds erg lang, dan is hij de deur al uit maar komt toch nog een paar keer terug voor meer kusjes
Nu zie ik 'm weer een paar dagen niet en dat bevalt me helemaal niet!!
__________________
Love was surely made for fools like me
Advertentie
Oud 05-05-2011, 12:48
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
@skyblue, hoe zit het verhaal met jou en je lovah precies/
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 05-05-2011, 13:02
Noctiluca
Noctiluca is offline
Ik word zo gek van hem. Ik ben er vaak zo zeker van dat hij mij ook leuk vindt, maar wat houdt ons dan tegen? Zelfs als hij met een ander meisje in de kroeg staat kijkt hij af en toe om zich heen, tot hij ziet waar ik sta en draait zich dan weer abrupt om. Hij zoekt mijn ogen en kijkt weg zodra hij ze gevonden heeft. En toen ik toevallig naast hem stond aan de bar bleef hij even staan, om vervolgens weg te lopen en op twee meter afstand weer aan de bar te gaan staan en naar me te kijken.
Ik wil iedereen zo graag geloven dat hij zo verlegen/onzeker is, maar ik snap dit gedrag niet. Misschien ben ik al te lang gewend om te flirten en dergelijke, ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst zo onzeker was dat ik iemand niet aan durfde te kijken en hoe ik me toen gedroeg..
Oud 05-05-2011, 13:03
Noctiluca
Noctiluca is offline
Oh grapje, behalve nu natuurlijk, want tegen hem praten of hem aankijken durf ik absoluut niet.
Oud 05-05-2011, 13:12
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
@ Noctiluca: heb jij hem nou ontmoet met carnaval en dat het toen heel leuk was of haal ik mensen door elkaar?
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 05-05-2011, 13:14
Verwijderd
Wat gaaf skyblue! Geniet ervan!
Oud 05-05-2011, 15:05
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Het is voor ons allebei superkut dat ik zo veel moeite heb om sociaal te doen de laatste tijd.
Daardoor wil er nog wel eens wat irritatie en knorrigheid ontstaan en heb ik zoiets van: ik gun jou een meisje dat je dat wel kan geven, want ik ben nu gewoon ff niet meer zo.
Gelukkig is hij wel lief en begrijpt ie het wel enzo..
hijs lief heb zin om met hem en mn mam op vakantie te gaan
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 05-05-2011, 15:20
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Bah ik maak mezelf helemaal gek. Ik denk nu ook zeker te weten dat hij niet op me valt ook al weet ik het feitelijk gezien helemaal niet, want hij weet het zelf niet, maar ik ben zo geneigd om te denken: als je het niet weet, dan val je gewoon niet op me, maar hij denkt dat het zo niet werkt.
Aaaargh en het ergste is, ik heb alleen mezelf ermee. Maar ik kan me nu nergens toe zetten!
En ik word misselijk bij het idee dat hij me níet wil
Oud 05-05-2011, 16:42
Verwijderd
Hmm hij is zo léuk! Ik vind het heerlijk hoeveel we kunnen lachen samen. <3

We solliciteren nu allebei op een vakantiebaantje bij hetzelfde bedrijf; zou echt lachen zijn als we allebei aangenomen worden haha. Zou het heel fijn vinden als we dan allebei in mijn stad zouden werken en we stiekem in de zomer even samenwonen in mijn huisje; kans bestaat namelijk dat hij ergens anders gaat werken (hij woont immers niet hier) en dan zitten we allebei alsnog vast aan een plaats en vaste tijden en zien we elkaar nog steeds nauwelijks
Oud 05-05-2011, 16:44
Verwijderd
Citaat:
@ Noctiluca: heb jij hem nou ontmoet met carnaval en dat het toen heel leuk was of haal ik mensen door elkaar?
Ik denk dat ik dat was.
Oud 05-05-2011, 18:01
Noctiluca
Noctiluca is offline
Citaat:
@ Noctiluca: heb jij hem nou ontmoet met carnaval en dat het toen heel leuk was of haal ik mensen door elkaar?
Ik had met carnaval iemand ontmoet die perfect voor me zou zijn maar dat is niets geworden tot nu toe, spreek of zie hem nog nauwelijks..

Met deze jongen speelt al veel langer, sinds november ofzoiets! En ik ben er nog steeds niet overheen en het blijft nergens toe leiden omdat hij dus zo raar doet (en ik misschien ook..)

@Tigerly: je bent niet de enige met carnavalsliefdes
Oud 05-05-2011, 21:17
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Vergeet alles wat ik heb gezegd afgelopen paar dagen. Vannacht, na een soort van ruzie, heeft ze besloten dat ze geen contact meer met me wil. Zo snel heb ik iemand nog nooit weg gejaagd...
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 05-05-2011, 21:45
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik maak mezelf gek en zaterdag zie ik hem pas weer en zullen ongetwijfeld dingen duidelijker worden.
Oud 05-05-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
ik maak mezelf gek en zaterdag zie ik hem pas weer en zullen ongetwijfeld dingen duidelijker worden.
Niet te veel malen, meis. Komt goed!
Oud 06-05-2011, 07:42
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Ik word zooooo zenuwachtig van hem..
en ik heb hier helemaal geen tijd en zin in en de timing is rot en en en...
Pff..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 06-05-2011, 12:01
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
het is zoo raar, in mijn hoofd is het drama maar hij stuurt me hele normale niks aan de hand smsjes heb al wel 3 dagen een soort obsessie met die datingsite waar hij heel vaak online is. maar denk dat dat niet pas sinds ons geruzie is, maar dat hij daar gewoon nooit mee is gestopt. anders zou hij toch niet zulke smsjes blijven sturen? ondertussen ben ik ook nog aan het nadenken of ik wel zin heb in een relatie met iemand die zo gelovig is, nog afgezien van of hij mij nog wil. vriendinnen zeggen dat ik gek ben als ik hem nog wil, maar mijn gevoel zet ik niet zo snel om. ik moet hem gewoon zien en spreken.
Oud 06-05-2011, 21:51
Verwijderd
Ik heb een heerlijke dag gehad gisteren. Er is anderhalve week best wel een afstand tussen ons geweest omdat ik in paniek raakte en hij zich daar geen raad mee wist. Het is dan zo fijn om bij hem thuis te komen in een huis vol kaarsjes waar het eten klaar staat en dattie dan ook nog precies heeft gekookt wat ik zo lekker vind <3
Gisteren de hele dag in bed of op de bank gelegen en toen ik in elkaar viel vanwege mijn veertienjarige ik, was hij zo lief. Hij liet me in elkaar storten en gaf me daarna ook de kans om mezelf weer op te rapen. Ik hou zo van hem. Gisteren hebben we ein-de-lijk Sigaren & Whiskey gedaan en we waren zo gelukkig. Ik zat helemaal stinkig in zijn oude trui zonder make-up op zijn balkon aan een dikke sigaar en goede whiskey en hij was zo blij want hij had zich er niet druk gemaakt of het wel goed zou vallen, wat inhoudt dattie weer beter is. En we moesten lachen en daarna hebben we nog heel lang binnen gezeten met gitaar en goede muziek en zingen en en en en en en ik kan niet wachten tot elf augustus
Oud 06-05-2011, 22:07
Gary Brown
Avatar van Gary Brown
Gary Brown is offline
Citaat:
Vergeet alles wat ik heb gezegd afgelopen paar dagen. Vannacht, na een soort van ruzie, heeft ze besloten dat ze geen contact meer met me wil. Zo snel heb ik iemand nog nooit weg gejaagd...
Ai, zonde man.
Sterkte
__________________
''A gun isn't deadly without someone firing it.''
Ads door Google
Oud 07-05-2011, 14:47
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik ben net gedumpt op het station
Oud 07-05-2011, 14:53
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
aah wtf lente, heeft hij het uitgemaakt op het statinon.. pff wat een eikel. Wat is precies de reden joh? sterkte!
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 07-05-2011, 15:22
Verwijderd
Wtf lente! Hoe dat ineens? Wat een droplul zeg...
Oud 07-05-2011, 17:28
Gary Brown
Avatar van Gary Brown
Gary Brown is offline
WTF Lente! En je keek er nog zo naar uit, volgens mij
__________________
''A gun isn't deadly without someone firing it.''
Oud 07-05-2011, 21:07
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm ja stom Lente, was het uiteindelijk toch het geloof gedoe?

Pff ik mis hem Had gehoopt dat ik hem morgen weer kon zien maar toch niet en nu zie ik m maandag pas. Heb niet echt ergens zin in en kan alleen maar aan hem denken, en de gedachte dat ik nog 1,5 dag moet wachten vind ik echt niet leuk.
en ja ik weet dat ik me ontzettend aanstel, maar ik kan gewoon niet zo goed zonder hem zijn. Heb het nog nooit bij iemand zó erg gehad. En ik weet dat hij me ook mist maar volgens mij niet zoals ik hem, wat ook heel gezond zou zijn. Hm nouja ik voel me gewoon even alleen..
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 07-05-2011, 21:11
Verwijderd
Aw, Lente, dat is kut. Heeft-ie nu uiteindelijk wel een reden gegeven? Was het inderdaad het religie-gedoe? Als het zo is, dan moet je misschien maar 'blij' zijn dat het nu gebeurt en dat hij niet maanden/jaren heeft gewacht tot je ging veranderen en het daarna alsnog had uitgemaakt. 'Blij' staat natuurlijk tussen aanhalingstekens omdat ik snap dat je hier op geen enkele manier echt blij om kan zijn, maar je snapt het wel.
Oud 07-05-2011, 21:50
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik kan niet wachten tot we op vakantie gaan en ik haar een week voor mezelf heb.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Advertentie
Oud 07-05-2011, 22:59
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
kut zeg lente, rotstreek

ot: ja het blijft de laatste dagen een beetje stroef gaan.
Ik sta zo erg op spanning door alles wat er gaat veranderen in mijn leven en ik weet niet hoe ik dat kwijt moet raken dus ga ik dat maar op hem botvieren niet eerlijk, dat weet ik en ik vind mezelf ook heel stom.
Hij blijft superlief, maar ik blijf gewoon met het gevoel lopen dat ie beter verdient.
En ik weet dat dat mijn onzekerheid is en hij dat niet wil, maar toch.. ik gun hem zoooo veel beter, ik ben gewoon een onsociale, supergespannen, knorrige, geirriteerde, irritante trut momenteel.. bah
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 08-05-2011, 00:25
Noctiluca
Noctiluca is offline
@Lente: pff, dat is onverwachts?! Sterkte

Elke keer dat ik hem zie denk ik 'nu ga ik gewoon tegen hem praten' en dan verzamel ik al mijn moed en dan zoekt hij oogcontact en als ik hem dan aankijk dan kijkt hij gelijk weg en dan word ik verschrikkelijk onzeker
Oud 08-05-2011, 11:55
Verwijderd
Citaat:
ik ben net gedumpt op het station
hmmm shit lente...
Oud 08-05-2011, 12:09
Verwijderd
Nou Lente...
Oud 08-05-2011, 12:14
Verwijderd
Je kan in ieder geval meteen op de trein stappen.
Oud 08-05-2011, 13:35
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ahh jullie zijn lief en ik voel me verrot. Ik wist dat dit ging gebeuren, maar doordat hij me de afgelopen week hele normale smsjes en fb berichtjes bleef sturen, dacht ik dat ik het toch fout aanvoelde. Dat heb ik hem ook gezegd. Ik kan hem niet verwijten dat ie niet verliefd is, maar wel dat hij me het gevoel gaf dat alles prima was terwijl hij al besloten had. Je gaat toch niet sturen dat je gezellig naar een park wil en of ik wijn meeneem enz, terwijl je al weet dat je niet verder komt dan het station? pff heb me rot gesjouwd. Ik ben een beetje boos dus, een beetje verdrietig maar ook opgelucht. Ik hoef nu niet meer zelf te bedenken of ik het wel zie zitten met iemand voor wie geloven zooo belangrijk is en die mijn niet geloven als nog niet geloven ziet. Want die keus is rationeel heel makkelijk, maar als je verliefd bent (jaja) is het toch een ander verhaal.
Oud 08-05-2011, 13:35
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Je kan in ieder geval meteen op de trein stappen.
meteen ik ben expres gegaan toen zijn trein net weg was, kinderachtig he
Oud 08-05-2011, 22:02
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Citaat:
meteen ik ben expres gegaan toen zijn trein net weg was, kinderachtig he
Ach dat heeft ie verdient zullen we maar zeggen!
__________________
Oud 09-05-2011, 01:07
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Dan zit ze de hele dag te flirten over de sms.. Ben ik daar vervolgens met een vriend van me, is het 1 grote, ongemakkelijke teringzoo.. wtf
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 09-05-2011, 07:42
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
meteen ik ben expres gegaan toen zijn trein net weg was, kinderachtig he
Hij heeft jou gedumpt dus niets is dan kinderachtig
nou hopelijk kom je er een beetje snel bovenop.. ik zou me vooral behoorlijk gen**id voelen.

ot: beeetje kleine ergenissen mbt het huishouden afgelopen week.. hihi samenwonen
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 09-05-2011, 08:36
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Dan zit ze de hele dag te flirten over de sms.. Ben ik daar vervolgens met een vriend van me, is het 1 grote, ongemakkelijke teringzoo.. wtf
Ja, dat klinkt wel bekend.
Over de sms kun je toch bepaalde koelheid behouden en spanning in de hand houden die je niet meer aan de kant kunt zetten op het moment dat je die persoon ziet.
Ik heb ook wel eens onwijs lopen flirten en uitdagen op de sms en vervolgens niks meer durven/ongemakkelijk voelen/uit de weg gaan als ik die persoon tegen kwam..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Ads door Google
Oud 09-05-2011, 09:18
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
hij heeft me vannacht via fb een berichtje gestuurd met de vraag hoe de rest van mijn weekend was
Oud 09-05-2011, 09:22
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
en bartezz, ik vind dat je vaker online moet zijn, alleen al om mij goeie adviezen te geven
Oud 09-05-2011, 09:39
Verwijderd
Deal
Oud 09-05-2011, 09:52
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
haha dat is snel
Oud 09-05-2011, 09:56
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
hij heeft me vannacht via fb een berichtje gestuurd met de vraag hoe de rest van mijn weekend was
Hij kon me de finketering krijgen xD
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-05-2011, 10:05
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Samenwonen gaat helemaal super. Heerlijk om niet meer te hoeven heen- en weren en om hem gewoon altijd thuis te hebben. Het huis is alleen nogal een puinhoop na het samenvoegen van twee huishoudens in één huis.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 09-05-2011, 10:53
Verwijderd
Lente: huh? Wat een gast...

Maar wow, thanks allemaal! Hij is vannacht weer vertrokken, en ik ben vandaag echt een beetje sip. Er is van alles gebeurd, en we hebben zoveel goeie en ook bizarre gesprekken gehad. Soms leek het zo duidelijk, maar soms weer verre van. Gelukkig heb ik vanavond een feestje (ben wel kapot door al het slaaptekort, maar ik wil gaan), want ik wil er zo min mogelijk over nadenken.
Ik moet nog 7 weken hier. Daarin hoop ik maar dat we elkaar net zo vaak spreken als de afgelopen maanden, en er geen rare dingen gebeuren. Dan zien we het daarna wel, meer kan ik er nu niet van maken. En ik kan het mis hebben, maar dat idee kreeg ik af en toe ook een beetje van hem
Oud 09-05-2011, 13:04
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Ja, dat klinkt wel bekend.
Over de sms kun je toch bepaalde koelheid behouden en spanning in de hand houden die je niet meer aan de kant kunt zetten op het moment dat je die persoon ziet.
Ik heb ook wel eens onwijs lopen flirten en uitdagen op de sms en vervolgens niks meer durven/ongemakkelijk voelen/uit de weg gaan als ik die persoon tegen kwam..
Ja, snap ik, maar vind het een beetje bullshit dat ze eerst loopt te brullen dat we geen contact meer moeten hebben en vervolgens een hele middag/avond gaat zitten smsen en flirten en met me wilt praten

OT: Gisteravond dus bij haar langsgegaan en dat is tot nu toe nog de grootste fout die ik deze week heb gemaakt. Het voelde heel erg ongemakkelijk vanaf het moment dat ik naar binnen stapte, dus ik was heel blij dat ik een vriend had meegenomen.
Uiteindelijk wilde ze met me praten, want die vriend had tegen haar gezegd dat ik iets kwijt moest. Na een halfuurtje heel ongemakkelijk praten leek het haar nog steeds het beste om het contact volledig te verbreken... en ben ik uit m'n slof geschoten, heb naar die vriend gebrult dat we weg gingen en door de huiskamer gebrult dat iemand heel snel de deur van het slot moest halen en we zijn per direct weggegaan.

Ik vind het gewoon zo dubbel, want ze heeft met haar vriend besloten dat ze elkaar een tijdje niet zien, maar vervolgens wilt ze mij ook helemaal niet zien. En dan toch wel smsen en weet ik wat. Ik snap dat ze even rust wilt hebben van alles en dat heeft ze nu ook bereikt, maar ik zit mezelf hier helemaal op te vreten!
Misschien ben ik zonder goede reden boos geworden, maar op deze manier is het in ieder geval nu wel heel duidelijk wat ik van de hele situatie vind...
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 09-05-2011, 13:48
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Het huis is alleen nogal een puinhoop na het samenvoegen van twee huishoudens in één huis.
hihi bekend

Van het weekend heeft de eerste verloving in mijn vriendengroep plaatsgevonden mensen we worden oud .

Ik bedacht me sowieso dat ik hier al 8 jaar kom
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 09-05-2011, 13:49
Catch
Catch is offline
Ik moet echt iets gaan doen want anders ga ik hem nog bellen en dat is niet goed
Oud 09-05-2011, 14:10
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
tuurlijk heb ik iets teruggestuurd en tuurlijk kijk ik om de paar minuten of hij gereageerd heeft. Ik wil niet zo zijn
Oud 09-05-2011, 15:10
Noctiluca
Noctiluca is offline
Citaat:
Ja, snap ik, maar vind het een beetje bullshit dat ze eerst loopt te brullen dat we geen contact meer moeten hebben en vervolgens een hele middag/avond gaat zitten smsen en flirten en met me wilt praten

OT: Gisteravond dus bij haar langsgegaan en dat is tot nu toe nog de grootste fout die ik deze week heb gemaakt. Het voelde heel erg ongemakkelijk vanaf het moment dat ik naar binnen stapte, dus ik was heel blij dat ik een vriend had meegenomen.
Uiteindelijk wilde ze met me praten, want die vriend had tegen haar gezegd dat ik iets kwijt moest. Na een halfuurtje heel ongemakkelijk praten leek het haar nog steeds het beste om het contact volledig te verbreken... en ben ik uit m'n slof geschoten, heb naar die vriend gebrult dat we weg gingen en door de huiskamer gebrult dat iemand heel snel de deur van het slot moest halen en we zijn per direct weggegaan.

Ik vind het gewoon zo dubbel, want ze heeft met haar vriend besloten dat ze elkaar een tijdje niet zien, maar vervolgens wilt ze mij ook helemaal niet zien. En dan toch wel smsen en weet ik wat. Ik snap dat ze even rust wilt hebben van alles en dat heeft ze nu ook bereikt, maar ik zit mezelf hier helemaal op te vreten!
Misschien ben ik zonder goede reden boos geworden, maar op deze manier is het in ieder geval nu wel heel duidelijk wat ik van de hele situatie vind...
Ik kan het verkeerd hebben, maar op mij komt het nogal over alsof ze vooral de aandacht kan waarderen en de bevestiging zoekt dat ze ook buiten d'r relatie nog mogelijkheden heeft ofzo.. Tenminste, dat is de indruk die het hele 'wel smsen/flirten, maar niets van je willen' bij me wekt.
Oud 09-05-2011, 15:25
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Ik kan het verkeerd hebben, maar op mij komt het nogal over alsof ze vooral de aandacht kan waarderen en de bevestiging zoekt dat ze ook buiten d'r relatie nog mogelijkheden heeft ofzo.. Tenminste, dat is de indruk die het hele 'wel smsen/flirten, maar niets van je willen' bij me wekt.
Kan, maar daar zal ik waarschijnlijk nooit achter komen. Kan niet echt op de man af vragen of dit zo is.. Maar.. vinden jullie dat ik terecht heb reageert? Want ik heb ergens toch het idee dat ik te ver ben gegaan gister..

Snap geen zak meer van de hele situatie...
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 09-05-2011, 15:53
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Maar wow, thanks allemaal! Hij is vannacht weer vertrokken, en ik ben vandaag echt een beetje sip. Er is van alles gebeurd, en we hebben zoveel goeie en ook bizarre gesprekken gehad. Soms leek het zo duidelijk, maar soms weer verre van. Gelukkig heb ik vanavond een feestje (ben wel kapot door al het slaaptekort, maar ik wil gaan), want ik wil er zo min mogelijk over nadenken.
Ik moet nog 7 weken hier. Daarin hoop ik maar dat we elkaar net zo vaak spreken als de afgelopen maanden, en er geen rare dingen gebeuren. Dan zien we het daarna wel, meer kan ik er nu niet van maken. En ik kan het mis hebben, maar dat idee kreeg ik af en toe ook een beetje van hem
Dus hij verlaat je met het gevoel wat je al jaren hebt? Dat is ook niet hoopvol
Ik mag hopen dat er wat spannendere dingen zijn gebeurd daar
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.