Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2011, 10:49
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2011, 19:04
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Los van het al dan niet gebash, jullie gaan knap hard off-topic en ik zou het fijn vinden als jullie daar mee op zouden houden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 22:26
konijntjeslover
konijntjeslover is offline
bedankt voor jullie reacties, maar dit gaat niet echt meer over de vraag, even ter herinnering:

Wat vinden (jullie) jongens aantrekkelijk aan een meisje?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 23:33
SayWhat
SayWhat is offline
Belangrijkste punten 1ste indruk(uiterlijk):

1. Mooie ogen
2. Mooi haar
3. Mooie tanden/lach

Dit zijn 3 hele belangrijke eigenschappen
Kledingstijl:

Maakt mij op zich niet zoveel uit, hakken vind ik erg mooi juist(wordt je echt een dame van)

Persoonlijk(lange termijn):

1. goede mee kunnen lachen
2. Goed over gevoelens kunnen praten
3. Voor elkaar zijn in moeilijke tijden
4. En het beste eigenschap(wat veel vrouwen) hebben is: lief en zorgzaam!

SayWhat
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 02:34
Elecktric
Elecktric is offline
Dezelfde intresse's
Naar eigen smaak van uiterlijk
Spontaan
Vrolijk
Geholpen willen worden
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 05:47
Verwijderd
Een lach waarvan ik ga blozen maakt haar aantrekkelijk ^^
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 16:02
Retroflex
Retroflex is offline
Ik heb een aparte voorkeur.

Ik val namelijk heel erg voor meisjes met een bril. Ik vind dat enorm aantrekkelijk. Ik weet niet waarom. Maar op een of andere manier vind ik ze zonder bril minder pittig.

Vind het ook altijd leuk te zien als een mooi meisje ineens een bril moet.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 18:20
Thew
Thew is offline
Heel slank valt sowieso af, en als je heel dik bent ook.
Populaire meisjes uit de klas hoef ik ook niet, afgelebberde zooi.

Meisjes die lief zijn, gewoon schattig, en rustig, met leuk, lang haar, dat zijn leuke meisjes

Laatst gewijzigd op 28-11-2011 om 18:26.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 18:47
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Heel slank valt sowieso af, en als je heel dik bent ook.
Populaire meisjes uit de klas hoef ik ook niet, afgelebberde zooi.

Meisjes die lief zijn, gewoon schattig, en rustig, met leuk, lang haar, dat zijn leuke meisjes
Populair = sletterig?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Populair = sletterig?
Allicht! En als sletterig dan ook weer populair is, dan ben ik in retrospect nog hip ook
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 19:27
MrsssNeversonn
MrsssNeversonn is offline
je moet juist blij zijn als je lang bent:$
ik ben bijna 15 en 1.55 ,,mensen vinden het schattig maar ik zelf zou langer willen zijn :$
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 19:32
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Allicht! En als sletterig dan ook weer populair is, dan ben ik in retrospect nog hip ook
Geniaal

Oh en om ontopic te blijven, vrouwen die dit soort opmerkingen maken zijn sowieso top
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 21:24
xlovesong
Avatar van xlovesong
xlovesong is offline
Ik ben geen dude maar... Intelligentie is sexy. Humor ook.

Kleding boeit me niet. Of ze wel of geen hakken draagt ook niet, lol.

Well, ik vind kuiltjes en bruine ogen aantrekkelijk, maar ik heb niet zoiets van "omg mijn toekomstige vriendin moet die kleur ogen hebben, zulk lang haar, die kleur haar, etc!!1!"

Als iemand oud is zijn ze toch niet meer zo knap als dat ze vroeger waren, lolol.
__________________
"Maura, what do you see?" "A reddish brown stain." "In other words: blood." "No, a reddish brown stain."
Met citaat reageren
Oud 01-12-2011, 13:50
Sam...
Avatar van Sam...
Sam... is offline
Citaat:
Ze moet er lief uitzien (en ook lief zijn natuurlijk), liefst een tikkeltje verlegen (maar niet asociaal). Qua kleding:
* sweaters
* blouse
* (spannende) broeken
* (bruine) laarsjes
(* eventueel een modieuze bril)

Qua lichaam:
slank tot (lichtjes) mollig, maar liefst geen te brede heupen (dat vind ik echt niet aantrekkelijk)
Oke, over die bril, ben ik het wel mee eens.
Maar meisjes hebben het niet in de hand hoe breed hun heupen zijn.
Dat gebeurt gewoon zo, als je dik bent kun je af vallen, als je een andere kleur haar wilt, kun je het verven. Maar dingen zoals je heupen smaller laten worden, of zo, kan toch niet. Tenminste ik zou het niet doen voor een jongen. Maar ik denk niet, dat als jij je droommeisje gevonden hebt, en ze brede heupen heeft, je haar dan afwijst.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Oke, over die bril, ben ik het wel mee eens.
Maar meisjes hebben het niet in de hand hoe breed hun heupen zijn.
Dat gebeurt gewoon zo, als je dik bent kun je af vallen, als je een andere kleur haar wilt, kun je het verven. Maar dingen zoals je heupen smaller laten worden, of zo, kan toch niet. Tenminste ik zou het niet doen voor een jongen. Maar ik denk niet, dat als jij je droommeisje gevonden hebt, en ze brede heupen heeft, je haar dan afwijst.
Jij begrijpt het topic niet.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2011, 16:14
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oke, over die bril, ben ik het wel mee eens.
Maar meisjes hebben het niet in de hand hoe breed hun heupen zijn.
Dat gebeurt gewoon zo, als je dik bent kun je af vallen, als je een andere kleur haar wilt, kun je het verven. Maar dingen zoals je heupen smaller laten worden, of zo, kan toch niet. Tenminste ik zou het niet doen voor een jongen. Maar ik denk niet, dat als jij je droommeisje gevonden hebt, en ze brede heupen heeft, je haar dan afwijst.
Het maakt toch niet uit of iemand er iets aan kan doen dat zij brede heupen heeft?

Blijkbaar vindt another breath dat gewoon niet mooi. Zo simpel is het.

Mensen kunnen er ook niets aan doen als ze misvormd zijn, maar dat zegt toch niet dat je het daarom maar mooi moet vinden?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2011, 23:16
Ludovicoplay
Ludovicoplay is offline
Ik vind kleding zekerr niet het belangrijkste, far from zelfs (gothics, alto's enzo daar gelaten, die vind ik echt drie keer niets). Een mooi meisje ziet er mooi uit, ook als ze niet haar mooiste outfit aan heeft.
Lang haar is mooi, ik vind alles tussen iets-langer-dan-schouderlengte en +-halverwege de rug mooi. Te lang wordt het weer een beetje 'tuttig, prinsesjesachtig' vind ik. En bij voorkeur moet het niet pluizen, dat is niet mooi. Stijl of krullend of wat dan ook maakt me vrij weinig uit.
Een mooi gezicht is mooi, tsja, maar dat wist je al. Ik vind het lelijk als een meisje overduidelijk eerst haar wenkbrouwen tot op het bot geëpileerd heeft om ze vervolgens terug te tekenen (... vrouwenlogica...)

Gezicht en karakter zijn gewoon het belangrijkst. Ik vind het prima als ze dikke borsten of een dikke kont heeft, hoewel ik daar niet op val (doe mij maar een cup B hoor!). Slank is aantrekkelijk (niet té...) maar ze mag best wat vetjes hebben hier en daar. Soms maakt dat de heupen enzo juist mooier (ronder).

Verder zijn er heel veel dingen die mooi kunnen zijn aan een meisje, maar die zijn minder belangrijk. Een mooie glimlach is trouwens ook zeeer aantrekkelijk!

.. ben ik nou veeleisend? Voor mijn gevoel heb ik een reusachtig verhaal getypt.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2011, 07:22
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Nee je moet gewoon nog heel veel leren.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2011, 13:31
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee je moet gewoon nog heel veel leren.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Hij beschrijft wel heel specifiek wat hij mooi vindt, maar ik neem aan dat het ook geen deal breaker gaat zijn als 'ie verliefd wordt op iemand die er niet helemaal aan voldoet. Hij gaat vast haar haar niet opmeten en zeggen "Nee sorry, je haar is iets te lang" of "Hmm, je hebt toch een "vetje" te veel/ te weinig."
Met citaat reageren
Oud 04-12-2011, 16:50
Ludovicoplay
Ludovicoplay is offline
EZ_Blade, mag ik om verduidelijking vragen? Je mag mijn andere topic hierbuiten laten. Ik beschrijf gewoon hoe mijn ideale vrouw eruit zou zien. Vowel heeft gelijk: Het is mooi meegenomen als een meisje een van de bovenstaande kenmerken heeft, maar 't hoeft niet. Lees de topictitel anders nog eens goed door?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 12:19
Verwijderd
Citaat:
(... vrouwenlogica...)
Dómme-vrouwenlogica. S.v.p.

Verder vind ik z'n lijstje helemaal niet gek? Als hij dat nou mooi vindt. Wil niet zeggen dat hij een meisje dat er niet (helemaal) aan voldoet níet mooi vind. Mijn ideale man heeft ook héél donkerbruine ogen, maar ik vind mijn vriendje heus niet minder mooi omdat hij blauwe ogen heeft
Met citaat reageren
Oud 07-04-2017, 06:14
Roanlindeman
Roanlindeman is offline
Roken en schelden en straattaal zijn voor mij al gelijk een afknapper.
Ik vind het ook niet aantrekkelijk als ze te jongensachtig is. Ik val op meisjes die echte meisjes zijn. Vaak vind ik het wel leuk als ze ook echt zo met een meisjesstem praten. Een beetje een sexy lach mag ook wel.

Ze hoeft geen fotomodel te zijn, maar ik houd er wel van als ze een beetje een goed figuur heeft. Ik vind het vaak wel aantrekklijk als ze hakken of bikelaarzen dragen ofzo, maar gympen mag ook.

Ze hoeft niet heel slim te zijn maar ik vind het vaak wel leuk als ze veel van de wereld weet( dus als ik vraag hoorde je dat nieuws gisteren in Colombia dat ze dan gewoon weet waar Colombia ligt)

Ze hoeft niet groter dan mij te zijn. Ik val niet zo gauw op meisjes met kort haar. Lang haar of een bos met krullen(80s stijl) vind ik wel leuk.


Te veel make up en dan een verkeerde kleurlippestift vind ik niet aantrekkelijk, wel nagellak natuurlijk


Dit was het wel qua uiterlijk dan.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2017, 06:18
Roanlindeman
Roanlindeman is offline
Ze mag ook wel met mij flirten ofzo, ik vind het wel een beetje vervelend als ik rood wordt wanneer een meisje steeds naar me lacht maar ook wel weer fijn want als ze er een beetje goed uitziet geniet ik daar ook wel van natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2017, 15:38
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Lief gezicht, (donkere) lange haren, aardig, mooie ogen, kleiner dan mij .

Uhm, kleding vind ik alles wel mooi behalve jurken, hakken of van die goedkope "hoeren" jasjes met bont enzo.
Voor de rest vind ik het belangrijk als ze niet zo nep is met allemaal duckfaces en 10kilo make-up. Gewoon zichzelf zijn (beetje make-up kan geen kwaad)

(ook wel mooi figuurtje hebben natuurlijk )

Laatst gewijzigd op 19-04-2017 om 16:47.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2017, 20:46
ikbeneenanoniem
ikbeneenanoniem is offline
Het ligt er aan wat voor type de jongen heeft. Je hebt ook jongens die niet echt een type hebben, maar allerlei soorten meisjes leuk vind. Ook heb je nog jongens die kijken alleen maar naar de kont en tieten, maar dan is het meestal geen lange relatie
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 21:24
joel00pink
joel00pink is offline
Kortom per jongen is het anders.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 21:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het ligt er aan wat voor type de jongen heeft. Je hebt ook jongens die niet echt een type hebben, maar allerlei soorten meisjes leuk vind. Ook heb je nog jongens die kijken alleen maar naar de kont en tieten, maar dan is het meestal geen lange relatie
Je kunt ook mensen aantrekkelijk vinden zonder er een relatie mee te willen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-05-2017, 21:01
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
Hoi, uiterlijk maakt eigenlijk niks uit voor mij alleen dat ze geen bak make-up op heeft en niet,
Laat ik het zo zeggen, heel erg mollig is,
Persoonlijkheid is alles voor mij, ze moet lief, vrolijk, grappig hoeft niet per se,
beleefd tegen onbekenden ezo,
Ja, dat was het wel

-Raymond
Met citaat reageren
Oud 15-05-2017, 15:23
rafael13062001
rafael13062001 is offline
ik ben meer van karakter dan uiterlijk maar een meid met hakken en een mooie jurk is wel super mooi
Met citaat reageren
Oud 16-05-2017, 21:13
Baksteen123
Avatar van Baksteen123
Baksteen123 is offline
Heey,
Ik vind een meisje aantrekkelijk als ze gewoon zichzelf is en casual kleding aan heeft (geen galajurken ofzo). Normale jurkjes vindt ik wel geil, maarja dat hebben ze niet allemaal. Ook zou het fijn zijn als ze aardig is een geen echte 'aartsvijanden' heeft. Ik kies meestal voor karakter. Voor de mensen die het hier niet mee eens zijn, ja euhm. Tis mijn mening XD.

PS. Een lekker kontje kan ook wel van pas komen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2017, 08:01
Roanlindeman
Roanlindeman is offline
Ik vind het vaak echt sexy als meisjes een strakke broek aan hebben en een strak truitje maar lossere broek mag ook. Als ze van die netpantys eronder hebben vind ik het echt heel leuk. Met gympjes eronder ofzo maar hakken mag natuurlijk altijd ook!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2017, 08:03
Roanlindeman
Roanlindeman is offline
Trouwens ik kijk met uitgaan nooit naar de kont of tieten. Waar ik dan naar kijk is gezicht, bewegingen die dan erg vrouwelijk moeten zijn, kleding en haar.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2017, 08:06
Roanlindeman
Roanlindeman is offline
Ik let ook altijd op handen gek genoeg met uitgaan. Of ze dan nagellak opheeft.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2017, 14:52
robbie14
robbie14 is offline
Citaat:
Ik let ook altijd op handen gek genoeg met uitgaan. Of ze dan nagellak opheeft.
Same! Heb wel echt iets met handen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2017, 22:58
Klok
Klok is offline
Bij een meisje gaat het mij niet persee om hoe ze er uit ziet (als ze mooi is is dat natuurlijk wel mooi meegenomen!) maar mij gaat het er meer om dat ik met haar kan lachen, persoonlijk vind ik niet zo slimme mensen niet zo aantrekkelijk ook moet je bij die persoon jezelf kunnen zijn niet niet je als iemand anders voordoen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat vinden jongens nou aantrekkelijk??
FlorenceFlo
4 05-09-2014 19:24
Lichaam & Gezondheid Borsten... (vragenlijstje erbij =p)
Sjanna
229 03-01-2006 13:58
Seksualiteit Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please!
Sjanna
6 23-07-2005 19:53
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.