Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2011, 19:00
Bins
Bins is offline
Beste mensen..
Ik wil een meisje mee uit vragen naar het kerstgala. Ik weet al hoe ik het moet doen enzo, maar.. Wat doe je eigenlijk als je "met iemand naar een kerstgala gaat"? Ik ben 14, dus heb geen scooter of auto oid om haar op te halen, en no way dat ik haar met mijn moeder ga ophalen. Dus, dan heb ik in gedachten dat ik haar daar opwacht, dat we samen naar binnengaan, dat we daar naar onze vrienden gaan, en als er een rustig nummertje komt, dat ik haar dan vraag om te dansen.
Maar dat stelt vrij weinig voor.
Stel ze vraagt, omdat ze het een beetje onduidelijk vindt/nerveus is: "Okee, en wat wil je dan gaan doen?" Dan zou ik nu nogal verlegen antwoorden: "Eh, ik wacht je daar op, dan gaan we samen naar binnen en dan gaan we gewoon feesten..."
Maar dat is wel heel weinig, zegmaar. Op onze school is "mee uitvragen" absoluut niet gebruikelijk, maar dat weerhoudt me nergens van. Maar ik weet dus niet wat er gedaan wordt. Help!!! Het gala is al woensdag en ik moet haar nog vragen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2011, 19:28
Verwijderd
Vraag dat kind gewoon en spreek met haar af op het gala. Voor de rest is een gala niet meer dan een opgeleukt schoolfeest hoor, geen reden om zenuwachtig of onzeker ergens over te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 20:14
Bins
Bins is offline
Okee.. Bedankt voor je antwoord, maar ik weet het nou nog steeds niet echt. "Spreek met haar af op het gala." Ja, mijn vraag is juist, WAT DAARNA?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 21:13
Omar207
Omar207 is offline
Citaat:
Okee.. Bedankt voor je antwoord, maar ik weet het nou nog steeds niet echt. "Spreek met haar af op het gala." Ja, mijn vraag is juist, WAT DAARNA?
Uhhh...zoals wordt gezegd: je gaat met haar naar het gala samen, in jouw geval wacht je haar op en gaan samen naar binnen. Daar gaan jullie gewoon dansen, en probeer gewoon in haar buurt te blijven. Ga gewoon achter haar staan dansen, jeweet wel beetje schuren en als je dus achter haar staat, probeer je armen om haar buik/mddel te doen. Met rustige nummers moet haar idd vragen om te dansen, en als jullie eenmaal aan het schuivelen zijn, moet je de koppen dichtbij elkaar proberen te houden. Na het schuivelen ofzo, of als jullie gewoon iets gaan drinken gaan jullie een rustig plekje zoeken fzo, en ga praten En ik neem aan dat je haar leuk vind....of helemaal niet? (a)

Dat is het zo'n beetje denk ik
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 06:31
Bins
Bins is offline
Kijk hier heb ik wat aan! Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 11:22
Verwijderd
Oh, je wilt haar gewoon pakken. In dat geval is het ook een goed idee om regelmatig nieuwe drankjes voor haar te halen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 21:04
Bins
Bins is offline
Oke goed idee. Maar bedoel je dat om de "Nice Guy" uit te hangen of om haar zo'n beetje dronken te voeren? Haha Dat laatste gaat namelijk niet lukken, we zijn nog geen 16.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 21:42
Omar207
Omar207 is offline
Ik zou niet 'regelmatig' nieuwe drankjes voor haar halen. Als jullie iets willen gaan drinken dan zou ik in ieder geval die drankjes voor haar 'betalen'. Ik weet niet hoe dat bij jullie op school gaat, maar bij mij op school koop je coupons (5 voor 2 euro fzo). Als dat bij jullie ook zo is, gebruik dan jou coupons om die drankes voor haar te krijgen, laat haar niks 'betalen'. Maar dat hangt ook af van hoeveel geld je bij je hebt voor die coupons, ik zou op z'n minst 5 euro op zak hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 21:52
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Nouja, met Fanta krijg je haar niet echt dronken, nee. Maar je moet je bij het meevragen naar een kerstgala niet veel voorstellen. Het is geen prom night zoals in de VS.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken help!!! een Kerstgala!!
FatalButterfly
12 13-11-2006 20:45
Lifestyle kerstgala
mini89
38 07-12-2005 12:08
Lifestyle Pose met je nieuwe stuff
Eresh'kigål
500 21-12-2004 13:46
Eten & Drinken Hapjes bij kerstgala op school.
Verwijderd
13 09-12-2004 21:45
Liefde & Relatie gevoelens voor een goede vriend..
Twirp©
18 05-12-2004 12:30
Eindexamens 2003 Foto's in gala!
Snufje
15 10-05-2003 18:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10.