Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2012, 22:08
relaxboy16
relaxboy16 is offline
Hey allemaal,

Ik ben een jongen die met een probleem zit.
Het verhaal begint.
Ik leerde een meisje op muziekles, ik ging met haar praten en na een paar keer praten dacht ik vraag haar msn. Die kreeg ik toen ging ik vaker praten en ik kwam vaak op bezoek bij haar. Ik vroeg haar toen uit om mee samen te gaan bowlen vond ze echt leuk. Maar na een tijdje gingen haar ouders scheiden en had ze het moeilijk. Ze wilde ook geen hulp van mij. Ik heb toen een maand of 2 niet met haar gekletst. Maar nu praat ik weer af en toe met haar. Maar nu weet ik niet meer of ze nog van mij houd. Hoe kan ik daar achter komen?

Groetjes van relaxboy16
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2012, 22:19
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Als ze nu toch weer met je praat, lijkt 't me toch dat het wel weer goed zit? Blijf in ieder geval doorpraten met haar en laat weten dat je er voor haar bent/dat ze altijd haar verhaal bij jou kwijt kan. Ik denk niet dat ze nu ineens weinig contact met jou wil, maar het was gewoon een lastige periode voor haar en misschien wilde ze die in haar eentje verwerken? Zoek er in ieder geval niet al te veel achter, mede door de gehele situatie.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2012, 22:45
Verwijderd
Ik roep maar wat maar je zou het bijvoorbeeld aan haar kunnen vragen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 07:28
relaxboy16
relaxboy16 is offline
Bedankt voor je informatie cucumber
Daar heb ik wat aan.

Groetjes relaxboy16
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 07:32
relaxboy16
relaxboy16 is offline
Hey reverend

Ik weet niet of dat nou de beste oplossing is want ik probeer eerst weer goede vrienden te worden en ik ga weer flirten met haar.
Gewoon om weer te laten zien dat ik er ben voor haar.

Groetjes van relaxboy16
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 08:14
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Precies, klets lekker met elkaar en ga weer een keer iets leuks doen. Als jullie elkaar echt leuk vinden, komt daar vanzelf iets moois uit.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 08:58
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ze komt dus net uit 'n moeilijke periode. Ik kan me best voorstellen dat haar hoofd er niet naar staat om aan haar liefdesleven te denken. Sterker nog, de kans bestaat dat ze je 'opdringerig' vindt als je erover zou beginnen. Wanneer 't zover is en jij (nog steeds) 'n kans maakt, zal ze daar zelf op terugkomen. Hoofdzaak is nu dat jij voor haar klaar staat als steun bij de verwerking van de scheiding van haar ouders, denk ik .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 07:43
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Ze komt dus net uit 'n moeilijke periode. Ik kan me best voorstellen dat haar hoofd er niet naar staat om aan haar liefdesleven te denken. Sterker nog, de kans bestaat dat ze je 'opdringerig' vindt als je erover zou beginnen. Wanneer 't zover is en jij (nog steeds) 'n kans maakt, zal ze daar zelf op terugkomen. Hoofdzaak is nu dat jij voor haar klaar staat als steun bij de verwerking van de scheiding van haar ouders, denk ik .
Inderdaad ook vooral dit, laat weten dat je er voor haar bent en klets gewoon over leuke dingen als de tijd zich ervoor loont. Niet te veel zelf over de scheiding beginnen, als ze er iets over kwijtwil, zegt ze het zelf wel.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 23:32
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
JONGEN DIT IS EEN GOUDEN SITUATIE!

Vraag gewoon of je kunt afspreken met haar, even bijkletsen over de laatste 2 maanden. In het gesprek heb je het over de scheiding en hoe ze zich daarbij voelt. Zeg dan dat je er ALTIJD VOOR HAAR BENT, MET HEEL JE HART (gooi er zelf een beetje stijl en romantiek in). Zeg dan ook dat je van haar houdt en voor haar klaar staat. Ga dan nog niet zoenen, maak een tweede afspraakje en pakken die hap. Dit doe je zo in 1,2,3!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 08:03
Verwijderd
Dat is wel een beetje misbruik van de situatie, niet?

Maar ach, als je dat soort dingen echt voelt, dan kun je best zo'n poging wagen. Ik zou zelf toch wat meer afstand bewaren en niet meteen Prince Charming gaan uithangen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 06:28
relaxboy16
relaxboy16 is offline
Het nadeel is dat ik het alleen eens een keer geprobeerd maar toen zij ze dat ze het alleen wilde oplossen .

Groetjes relaxboy16
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 06:45
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Nou dan weet je dat toch? Gewoon lekker blijven praten en weer afspreken.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 07:50
relaxboy16
relaxboy16 is offline
Ik ga dat proberen
Ik ga ook flirten of is dat geen goed idee
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 16:58
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Citaat:
Het nadeel is dat ik het alleen eens een keer geprobeerd maar toen zij ze dat ze het alleen wilde oplossen .

Groetjes relaxboy16
Haha, sneaky bastard

Als dat dan niet lukt, dan is contact blijven houden het beste. Als ze weet dat ze dit alleen moet oplossen, laat haar dat dan alleen oplossen, maar blijf vragen hoe het met haar is. Wees een indirecte hulp aan haar problemen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 20:07
relaxboy16
relaxboy16 is offline
Oké dat zal ik dan doen.
Groet VAn relaxboy16
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liefdes probleem
Papa Roach fan
3 17-03-2016 09:56
Liefde & Relatie liefde probleem
Jk1997
4 09-03-2015 10:51
Liefde & Relatie liefdes probleem!!!
Verwijderd
39 07-11-2012 13:58
Liefde & Relatie Liefdes probleem
Lizzza
8 23-03-2009 12:34
Liefde & Relatie Weer een liefdes probleem
kvdb
6 02-07-2008 08:30
Liefde & Relatie aargh..en alweer het zoveelste liefdes probleempje
So freSh
8 16-05-2004 20:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.