Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2013, 03:07
mediaROCKS
mediaROCKS is offline
HELP!!!

Ik denk dat ik verliefd ben geworden op het zusje van mijn beste vriend (zij is 13 ik bijna 17)
Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2013, 11:04
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik denk dat het erg ongemakkelijk kan.zijn voor je vriend als jij en het zusje wat krijgen/als jij wat probeert te krijgen. Ik denk dat het misschien het handigst is om haar te vergeten. Het leeftijdsverschil is nou eenmaal niet klein.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 12:18
Verwijderd
Een dansje? Weet ik veel wat jij moet doen. Doe waar je zin in hebt.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het erg ongemakkelijk kan.zijn voor je vriend als jij en het zusje wat krijgen/als jij wat probeert te krijgen. Ik denk dat het misschien het handigst is om haar te vergeten. Het leeftijdsverschil is nou eenmaal niet klein.
Dit ja. Maar het leeftijdsverschil is nou ook weer niet zo groot dat het niet zou kúnnen als zij erg volwassen is voor haar leeftijd en jij erg geduldig. Vraag is natuurlijk of jullie dat zijn, maar okee.

Ik zou overwegen wat er in de relatie tussen jou en je vriend verandert als jullie iets met elkaar zouden krijgen, en ook als het uitgaat. Wil je bijvoorbeeld wel nog naar hem toegaan als het net uit is met jou en zijn zusje?

Als je dat allemaal de moeite waard vindt, kan je er wel voor gaan. Als je dat niet vindt, dan niet. tataaaa.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 15:23
Verwijderd
huhum....lastige situatie ...neem verkering vraag je vriend hoe hij er over denkt
Met citaat reageren
Oud 29-04-2013, 22:00
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
HELP!!!

Ik denk dat ik verliefd ben geworden op het zusje van mijn beste vriend (zij is 13 ik bijna 17)
Wat moet ik doen?
Verliefd op haar? Heb je al eens met haar gesproken? Anders ben je misschien aangetrokken tot haar, maar verliefd is nogal een groot woord.

Maar, dat hoeft geen problemen op te leveren. Je moet alleen wel snappen dat die vriend het misschien niet prettig vindt dat je dingen zou ondernemen met zijn zusje (los van of zij wel wat voor jou voelt). Ik ken een gozer (ouder dan jij, destijds iets van 20-22) die ook verliefd werd op het zusje van een vriend (en andersom), en dat is ook goed uitgepakt. Het HOEFT geen probleem te zijn, maar wees er wel eerlijk over.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 21:36
"Noa"
"Noa" is offline
Het gebeurd vaker dat oudere jongens op jongere meiden vallen of dat jonge meiden op oudere jongens vallen.
Dat komt vaak door de puberteit , meiden beginnen eerder te puberen en jongens later .het zou dan kunnen zijn dat een meisje van 13 even lang heeft gepuberd als een jongen van bijna 17 waar door ze dus qua leeftijd veel verschillen maar in ontwikkeling niet. Kijk maar eens bij je thuis is je vader ouder dan je moeder ? Je opa ouder dan je oma?

In ieder geval is het dus normaal
Als ik eerlijk ben vind ik de broer van mijn beste vriendin ook leuk.. Tussen mij en hem zit 3 jaar . Je bent niet de enige!

Groetjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Ronnie het medium
Verwijderd
10 27-04-2005 22:10
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.