Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2013, 23:14
Refaelov
Refaelov is offline
Beste mensen.

Bij mij op school is er een meisje dat ik wel knap vind, ik zou haar graag eens willen aanspreken op Facebook, alleen heb ik totaal geen idee wat ik zou moeten zeggen..

Misschien zit het ook wel een beetje in het mentale, dat ik 't niet goed durf...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2013, 23:32
Verwijderd
Hallo zeggen is een goed begin.

Weet ik veel. Vraag hoe het gaat ofzo. Of juist wat over haar. Favo films oid of hobby's.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 23:51
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Weet je van wat voor muziek ze houdt? Vind je die muziek ook leuk? Ga daar over praten.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 10:41
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
kzou je wel even voorstellen ofzo, straks weet ze niet wie je bent en denkt ze welke vreemde begint nu weer tegen me te praten..
voor de rest gewoon vragen stellen inderdaad, en vertel wat over jezelf
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 10:43
Verwijderd
Citaat:

Misschien zit het ook wel een beetje in het mentale.
Wat is de andere optie dan? Dat het in het fysieke zit? Je raakt verlamt zodra je facebook opent?

Zoek gewoon onderwerpen die jullie beiden raken. Een vervelende leraar van wie jullie allebei les hadden, een grote gebeurtenis op school ("ga je ook naar het feest vrijdag??"), muziek, film, blaat.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 11:12
Verwijderd
Durven.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 11:32
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 17:47
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
In het echt met haar gaan praten. Niet op feestboek
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 10:22
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
als je nu al niet weet wat te zeggen dan zal dat wel een interessante date worden
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 21:20
thesombrero
Avatar van thesombrero
thesombrero is offline
Wat wil je op facebook doen dan? Facebook is echt alleen handig om informatie van elkaar door te nemen. Dat kan jij gebruiken voor een echt gesprek.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 00:03
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Je moet wel een doel hebben, praten is het middel om dat te bereiken. D'r leren kennen, d'r mee uit te vragen. Heeft andere aanpak nodig. Heb je d'r al op FB?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 13:25
Linaxx
Linaxx is offline
Meisjes vinden het altijd leuk als een jongen met hun kennis wil maken, maar wees niet opdringerig. Dus je moet het gewoon altijd proberen. Nee heb je ja kun je krijgen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 18:38
Refaelov
Refaelov is offline
Citaat:
Weet je van wat voor muziek ze houdt? Vind je die muziek ook leuk? Ga daar over praten.
Nee, daar heb ik geen idee van.

Citaat:
In het echt met haar gaan praten. Niet op feestboek
Mwa. Ze loopt altijd bij haar vriendinnen. 't Lijkt me nogal awkward om opeens tegen haar te gaan praten, terwijl ze (en haar vriendinnen ook) me niet eens kennen.

Citaat:
als je nu al niet weet wat te zeggen dan zal dat wel een interessante date worden
Hehe sja, het begin is gewoon moeilijk bij mij. Ben dan altijd wat verlegen, als ik een meid beter ken is dat weg.

Citaat:
Je moet wel een doel hebben, praten is het middel om dat te bereiken. D'r leren kennen, d'r mee uit te vragen. Heeft andere aanpak nodig. Heb je d'r al op FB?
Een doel sja, ik wil haar gewoon leren kennen en ja ik heb haar al op FB. Week of twee geleden tegevoegd.

Citaat:
Meisjes vinden het altijd leuk als een jongen met hun kennis wil maken, maar wees niet opdringerig. Dus je moet het gewoon altijd proberen. Nee heb je ja kun je krijgen.
Dat is waar ja.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 18:59
Boeini
Boeini is offline
Ik heb net hetzelfde probleem voor, maar ik ga denk ik Gwn wat info vragen op facebook en als ik daar ook enkele dingen van tof vind dan praat ik even en dan ga ik voorstellen om verder te praten op een date

Laatst gewijzigd op 04-06-2013 om 19:00. Reden: Iets vergeten :D
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 22:18
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Hehe sja, het begin is gewoon moeilijk bij mij. Ben dan altijd wat verlegen, als ik een meid beter ken is dat weg.
Ja maarja, je leert natuurlijk geen mensen kennen omdat je dat wil, dat gebeurt altijd in een bepaalde situatie waar je beiden bij betrokken bent.

je zegt haar niet te kennen dus ja daar ben je al, nee je gaat niet zomaar met haar praten je kan wel het lot een handje helpen als je perse wilt en creatief bent maar dat is nog steeds geforceerd.

dat je verlegen bent zal niet helpen, ik ben ook niet iemand die het initiatief daarin neemt maar ik ben niet verlegen en gewiekst en humor helpt heel erg, zolang het niet ongemakkelijk is is bijna alles prima.

ga er niet in met verwachtingen maar klets gewoon met der, wat houdt haar bezig als je daarnaar vraagt verteld ze je heus wel dingen (of het moet er zoeen zijn die alleen met ja of nee antwoord dan weet je ook meteen genoeg).
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Meisjes
Thew
5 09-01-2012 18:20
Verhalen & Gedichten Het meisje dat mij haat.
Fayelinde.
4 31-07-2006 15:07
Verhalen & Gedichten Het Kleine Meisje
I C U
5 20-11-2004 13:31
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Het Meisje Met Het Groene Been
Nieni
4 29-06-2003 11:30
Verhalen & Gedichten Meisjes uit Zwolle
Ringmaster
10 31-08-2001 17:06
ARTistiek Meisjes uit Zwolle
Ringmaster
9 25-08-2001 18:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.