Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2013, 21:26
wouter18
wouter18 is offline
Ik ben een voor een hele lange tijd verliefd geweest op een meisje en heb dus ook na veel aandringen van vrienden bij haar bekend dat ik haar leuk vond, helaas was dit niet wederzijds.
Nu probeer ik me haar uit mijn kop te zetten en dat lukt redelijk prima en kunnen ook gewoon met elkaar omgaan als vrienden, toch als zij dan met andere jongens praat of weet dat ze iets gaat doen met een andere jongen ga ik kapot van jaloezie. Dit is me al een paar keer overkomen en weet niet wat ik moet doen, moet ik met haar gaan praten of haar gewoon volkomen uit mijn leven zetten? De tweede optie lijkt me echt superkut want ik vind het een fantastische meid en kan gewoon prima met haar omgaan.

mvg wouter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2013, 22:47
Padzorz
Padzorz is offline
Dit is een situatie die veel voorkomt. Beste raad is jezelf erover te zetten en een nieuwe meid zoeken. Ik denk niet dat je gewone vrienden met haar wilt zijn dus verwijder haar uit je leven ...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 10:36
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ja dat we blijven vrienden is meestal geen succes nee, en wat padzorz zegt klopt wel, zodra je zelf een meid hebt kan zij je minder schelen zeker nu er geen sprake is van enige voorgaande relatie.

Daar komt bij dat je natuurlijk geen recht op jaloezie hebt
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 10:56
Verwijderd
Relativeren.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 21:19
thesombrero
Avatar van thesombrero
thesombrero is offline
Tja, nee is nee he. Of je gaat met haar om en als ze daar weer over begint raak je weer jaloers, of je laat haar maar zitten en gaat een tijd met vrienden om en weet je ook niet meer of zij een ander leuk vind. Optie 2 lijkt me een stuk fijner voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 16:06
wouter18
wouter18 is offline
Ja maar helaas gaat zij nogal veel om met mijn vriendengroep en zien we ons regelmatig, maar als ik dus voor optie 2 kies moet ik dat dan aan haar vertellen want het lijkt me ook nogal raar voor haar als ik opeens haar ga ontlopen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 21:08
thesombrero
Avatar van thesombrero
thesombrero is offline
Citaat:
Ja maar helaas gaat zij nogal veel om met mijn vriendengroep en zien we ons regelmatig, maar als ik dus voor optie 2 kies moet ik dat dan aan haar vertellen want het lijkt me ook nogal raar voor haar als ik opeens haar ga ontlopen
Of je verbreekt heel langzaam het contact. Ook al zie je haar in de groep, er zijn meer mensen. Vertellen is idd de beste optie, en dit keer maakt het niet uit wat dr reactie is.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 22:12
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik zou niet weten wat je eraan hebt haar dat te vertellen lijkt me alleen maar dat je haar dan ook nog ongemakkelijk laat voelen.

doe wat reverend zegt
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Jaloezie in een relatie (afgesplitst van 'Wat is liefde?')
Volk
83 23-11-2011 13:44
Psychologie jaloezie
Apomes
6 24-08-2006 15:21
Liefde & Relatie Jaloezie
Verwijderd
43 06-07-2006 01:00
Psychologie jaloezie
Fantôme
19 23-05-2004 11:39
Liefde & Relatie hoe denk jij over jaloezie?
snarl
42 27-04-2004 20:46
Levensbeschouwing & Filosofie jaloezie
Hannah en Edith
6 20-05-2002 08:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.